DíkySibr píše:Na Kladně u ZK-automobil ( http://www.zk-automobil.cz ) asi ofiko Elit.
Cena 3665 s DPH
Pár otázek ohledně 480tky.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Další malá otázka jaká pojistka mi tam chybý? K čemu je? Musim ji tam mít? Kde ji popřípadě koupit?
Přijde mi že vše funguje, teda nesvítí mi pravá část přístrojovky
Přijde mi že vše funguje, teda nesvítí mi pravá část přístrojovky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
tak asi jo... vůbec sem to sice nepobral, myslím tím to že tam žádná není.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
no ony tam sice jsou ale hezky schovaný pod těmi relátky a leze se k nim z kabiny. A co se týká té přístrojovky tak vyndat a vyměnit žárovečky a nejlépe všechny, nebo´t zákon schválnosti funguje tak , že přestane některá z těch co si nevyměnil svítit až to celé složíš.Sibr píše: tak asi jo... vůbec sem to sice nepobral, myslím tím to že tam žádná není.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Aha tak sem doma a došlo mi že sem mimo tak jinak jaký relátko(pokud sem to teď pochopil) mi tam chybý? A jinak pojistky v kabině sem už potkal
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Výměna je pěkná pakárna hlavně co se topení týče, všude jsem dal nové žárovičky v domění, že žádná nepraskne, no a praskla v ovladači topení ......takže Tvá teorie má trhlinkyjarek.krizan píše:no ony tam sice jsou ale hezky schovaný pod těmi relátky a leze se k nim z kabiny. A co se týká té přístrojovky tak vyndat a vyměnit žárovečky a nejlépe všechny, nebo´t zákon schválnosti funguje tak , že přestane některá z těch co si nevyměnil svítit až to celé složíš.Sibr píše: tak asi jo... vůbec sem to sice nepobral, myslím tím to že tam žádná není.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
V pravém rohu není relé pro "přídavnou vodní pumpu" ostatní neřeš, ty nemají ani připojení, do roku 91 tam ale nějaká relátka byla.Sibr píše:Aha tak sem doma a došlo mi že sem mimo tak jinak jaký relátko(pokud sem to teď pochopil) mi tam chybý? A jinak pojistky v kabině sem už potkal
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
1.Jaký je průměrný dojezd 480S na plnou nádrž? chtěl bych info z vlastní skušenosti propočítat si to umim taky já jen že mi nefunguje palivoměr tak se musim orientovat podle km.
2. lanovody ruční brzdy jsou oba stejné (1424cm) nebo je jeden jen 1245cm ??
Já zakoupil u štangla origo ATE oba stejné a jiné tam ani neměly, ale v katalogu u elitu mají druhovýrobu (Pimax) a dvě různé velikosti potom je tam novinka a ta je stejná a já sem téď z toho jelen :?
2. lanovody ruční brzdy jsou oba stejné (1424cm) nebo je jeden jen 1245cm ??
Já zakoupil u štangla origo ATE oba stejné a jiné tam ani neměly, ale v katalogu u elitu mají druhovýrobu (Pimax) a dvě různé velikosti potom je tam novinka a ta je stejná a já sem téď z toho jelen :?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Zůstávám věrný názvu topicu:
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...?
2,0 ...?
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...?
2,0 ...?
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Snad se trefím:
1.7 - 78Kw (info pro rok 94) dříve snad 70Kw
1.7 Turbo - 88Kw později snad přes 90Kw asi 92
2.0i - 81Kw
1.7 - 78Kw (info pro rok 94) dříve snad 70Kw
1.7 Turbo - 88Kw později snad přes 90Kw asi 92
2.0i - 81Kw
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 672
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
1.7i bez katalyzatoru (motor B18E 1986-88 ) mel 80kW, tedy stejny jako pozdejsi dvoulitr, jak mu pridali katalyzator, museli ubrat kompresi a jinak seridit vstrikovani, takze vykon klesl na 70kW - (motor B18F, 1988-89) nebo pozdeji mirne zvyseny na 75kW (B18 FP, 1990-92) a 480-ka se s nim vyrabela az do r. 1992, letech 1993-95 se vyrabelo jen 2.0i s 80kW (B20 F) a 1.7turbo s 88kW (B18 FT).Sibr píše:Snad se trefím:
1.7 - 78Kw (info pro rok 94) dříve snad 70Kw
1.7 Turbo - 88Kw později snad přes 90Kw asi 92
2.0i - 81Kw
Vice na http://www.volvo-480-europe.org/volvo480/specs.php
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 237
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
odpověď FTN:
Zůstávám věrný názvu topicu:
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...výkon je dostačující
2,0 ...?
Zůstávám věrný názvu topicu:
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...výkon je dostačující
2,0 ...?
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
To věřim. Až se budu finančně nudit, tak si taky udělám radost jako Tom480 a přitáhnu si nějakou Collection... V dohledný době to ale nehrozí...Doktor 1 píše:odpověď FTN:
Zůstávám věrný názvu topicu:
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...výkon je dostačující
2,0 ...?
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 672
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
Aby ještě nějaká byla...FTN píše: To věřim. Až se budu finančně nudit, tak si taky udělám radost jako Tom480 a přitáhnu si nějakou Collection... V dohledný době to ale nehrozí...
Co se týká výkonu, není to úplně to rozhodující hledisko, důležitý je samozřejmě také kroutící moment a ten má turbo jen o trochu lepší než dvoulitr (165 Nm/3500 ot/min oproti 175 Nm/2100 ot/min). To jsou ale jen papírové předpoklady, zkoušeli jsme s Doktorem akceleraci a byli jsme skoro nastejno, jenže na tom mém dvoulitru mám nějaký omezovač či co, takže mě v 5500 ot/min motor přestal točit, i když by auto jinak dál zrychlovalo...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
No jo, skutečně je to omezovač v 5500ot/min, byl jsem docela překvapený, jelikož 1.7 ES se točilo mnohem více, ale taky pravda, že dvoulitřík táhne celkem uspokojivě od nízkých otáček až do max. výkonu v 5200 ot/min.Tom480 píše:Aby ještě nějaká byla...FTN píše: To věřim. Až se budu finančně nudit, tak si taky udělám radost jako Tom480 a přitáhnu si nějakou Collection... V dohledný době to ale nehrozí...
Co se týká výkonu, není to úplně to rozhodující hledisko, důležitý je samozřejmě také kroutící moment a ten má turbo jen o trochu lepší než dvoulitr (165 Nm/3500 ot/min oproti 175 Nm/2100 ot/min). To jsou ale jen papírové předpoklady, zkoušeli jsme s Doktorem akceleraci a byli jsme skoro nastejno, jenže na tom mém dvoulitru mám nějaký omezovač či co, takže mě v 5500 ot/min motor přestal točit, i když by auto jinak dál zrychlovalo...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 672
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
A myslíš, že by šel nějak vypnout nebo aspoň posunout na 6000, kde mi začíná červené pole? I když... Vlastně to nepotřebuji, v normálním provozu nejdu přes 4.000. A riskovat zničení motoru, abych jednou ukázal, že mám stejnou akceleraci jako turbo, za to mi to nestojí. Už má přes 210 000 a musím si ho hýčkat.LukášM píše: No jo, skutečně je to omezovač v 5500ot/min, byl jsem docela překvapený, jelikož 1.7 ES se točilo mnohem více, ale taky pravda, že dvoulitřík táhne celkem uspokojivě od nízkých otáček až do max. výkonu v 5200 ot/min.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Teď mi došlo, že u naší 460 ky je asi taky omezovač. Ve 174 km/h to najednou přestane jít vejš. Dřív mě to nenapadlo, jelikož automat stejně řadí dřív a poznám to jen na té maximálce, ale tou jsem jel snad jen 2x nebo 3x. Kdyby někdo věděl jak to vypnout, byl bych rád Je to motor 1,8i snad značenej B18U.
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Nevím jak u 480ky, ale jinak omezovač otáček jde přenastavit nebo deaktivovat, záleží na řídící jednotce, alespoň u motorek. Nebo si můžeš koupit Powerbox (nebo jak se ty všechny vychytávky jmenují) a to je v podstatě nastavitelná řídící jednotka.Tom480 píše:A myslíš, že by šel nějak vypnout nebo aspoň posunout na 6000, kde mi začíná červené pole? I když... Vlastně to nepotřebuji, v normálním provozu nejdu přes 4.000. A riskovat zničení motoru, abych jednou ukázal, že mám stejnou akceleraci jako turbo, za to mi to nestojí. Už má přes 210 000 a musím si ho hýčkat.LukášM píše: No jo, skutečně je to omezovač v 5500ot/min, byl jsem docela překvapený, jelikož 1.7 ES se točilo mnohem více, ale taky pravda, že dvoulitřík táhne celkem uspokojivě od nízkých otáček až do max. výkonu v 5200 ot/min.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Pánové,pokud já vím tak ten omezovač otáček je tam kůli katalyzátoru. Pokud vím, tak při vyšších otáčkách jde mnohem víc splodin=větší zátěž pro katal... A při těch hodně vysokej by to už kat nepobral... Má to hodně aut. Myslím že to maj vlastně všechny auta co maj katalyzator... Ale nevim to jiste...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Nevím, je li to kvůli katu. Jiný auta to maj (omezovač), ale kolem 6500rpm, tady je to kolem těch 5 200rpm, což mi přijde málo. Jedu li na cca 5200 174 km/h, tak při zvednutí na 6000 rpm bych byl schopen jet kolem 190 km/h. Ne že bych to využíval, ale co kdyby Výkon na to ten motor má.Sarkasmic píše:Pánové,pokud já vím tak ten omezovač otáček je tam kůli katalyzátoru. Pokud vím, tak při vyšších otáčkách jde mnohem víc splodin=větší zátěž pro katal... A při těch hodně vysokej by to už kat nepobral... Má to hodně aut. Myslím že to maj vlastně všechny auta co maj katalyzator... Ale nevim to jiste...
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Re:
můžu se zeptat čím to budeš barvit ? někde jse mčetl, že to někdy není úplně ideální, tím, že se zahřívají, sou na to nějaký spešl barvy ? Díky !Sibr píše:Díky neni problém když si ho ten kotouč zaplatí já už na druhej nemám ten očistím a natřu, jinak tenhle pujde do barvy taky.
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Re:
Nj byla to speciální barva přímo na to http://www.motip.nl/?page=23&id=733 cena asi kolem 650Kč.cendaaa píše: můžu se zeptat čím to budeš barvit ? někde jse mčetl, že to někdy není úplně ideální, tím, že se zahřívají, sou na to nějaký spešl barvy ? Díky !
Jinak bych skoro řekl že Hammerite je lepší nevim jinak ta sada vydrží tak na 2-3 auta možná 4 skládá se z čistícího spraye, barvy a tužidla.
K zakoupení v http://www.lztuning.cz
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Pár otázek ohledně 480tky.
jj super dík, uz sem porídil - oranžovou , snad nebude az tak moc kriklavá, mam z nemecka celkem zachovaly "novy" takze se do toho hned pustím :pij:
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
Volvo 480 ES, dvacetilety
Volvo 480 Turbo - minulost
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé