Pár otázek ohledně 480tky.

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1862
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Sibr píše:Na Kladně u ZK-automobil ( http://www.zk-automobil.cz ) asi ofiko Elit.
Cena 3665 s DPH
Díky
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Další malá otázka jaká pojistka mi tam chybý? K čemu je? Musim ji tam mít? Kde ji popřípadě koupit?
Přijde mi že vše funguje, teda nesvítí mi pravá část přístrojovky :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2401
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Já bych řekl, že ti tam chybí všechny, protože v tom reléovém bloku žádná není.


A taky nikdy nebyla.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

:shock: :lol: tak asi jo... vůbec sem to sice nepobral, myslím tím to že tam žádná není.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2401
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Sibr píše::shock: :lol: tak asi jo... vůbec sem to sice nepobral, myslím tím to že tam žádná není.
no ony tam sice jsou ale hezky schovaný pod těmi relátky a leze se k nim z kabiny. A co se týká té přístrojovky tak vyndat a vyměnit žárovečky a nejlépe všechny, nebo´t zákon schválnosti funguje tak , že přestane některá z těch co si nevyměnil svítit až to celé složíš.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Aha tak sem doma a došlo mi že sem mimo tak jinak jaký relátko(pokud sem to teď pochopil) mi tam chybý? A jinak pojistky v kabině sem už potkal :wink:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1862
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

jarek.krizan píše:
Sibr píše::shock: :lol: tak asi jo... vůbec sem to sice nepobral, myslím tím to že tam žádná není.
no ony tam sice jsou ale hezky schovaný pod těmi relátky a leze se k nim z kabiny. A co se týká té přístrojovky tak vyndat a vyměnit žárovečky a nejlépe všechny, nebo´t zákon schválnosti funguje tak , že přestane některá z těch co si nevyměnil svítit až to celé složíš.
Výměna je pěkná pakárna hlavně co se topení týče, všude jsem dal nové žárovičky v domění, že žádná nepraskne, no a praskla v ovladači topení :evil: ......takže Tvá teorie má trhlinky :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1862
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Sibr píše:Aha tak sem doma a došlo mi že sem mimo tak jinak jaký relátko(pokud sem to teď pochopil) mi tam chybý? A jinak pojistky v kabině sem už potkal :wink:
V pravém rohu není relé pro "přídavnou vodní pumpu" ostatní neřeš, ty nemají ani připojení, do roku 91 tam ale nějaká relátka byla.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

1.Jaký je průměrný dojezd 480S na plnou nádrž? chtěl bych info z vlastní skušenosti propočítat si to umim taky :lol: já jen že mi nefunguje palivoměr tak se musim orientovat podle km.
2. lanovody ruční brzdy jsou oba stejné (1424cm) nebo je jeden jen 1245cm ??
Já zakoupil u štangla origo ATE oba stejné a jiné tam ani neměly, ale v katalogu u elitu mají druhovýrobu (Pimax) a dvě různé velikosti potom je tam novinka a ta je stejná a já sem téď z toho jelen :? :)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 169
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od FTN »

Zůstávám věrný názvu topicu:
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech :wink: ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...?
2,0 ...?
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Snad se trefím:
1.7 - 78Kw (info pro rok 94) dříve snad 70Kw
1.7 Turbo - 88Kw později snad přes 90Kw asi 92
2.0i - 81Kw
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Tom480
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 672
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom480 »

Sibr píše:Snad se trefím:
1.7 - 78Kw (info pro rok 94) dříve snad 70Kw
1.7 Turbo - 88Kw později snad přes 90Kw asi 92
2.0i - 81Kw
1.7i bez katalyzatoru (motor B18E 1986-88 ) mel 80kW, tedy stejny jako pozdejsi dvoulitr, jak mu pridali katalyzator, museli ubrat kompresi a jinak seridit vstrikovani, takze vykon klesl na 70kW - (motor B18F, 1988-89) nebo pozdeji mirne zvyseny na 75kW (B18 FP, 1990-92) a 480-ka se s nim vyrabela az do r. 1992, letech 1993-95 se vyrabelo jen 2.0i s 80kW (B20 F) a 1.7turbo s 88kW (B18 FT).
Vice na http://www.volvo-480-europe.org/volvo480/specs.php
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Doktor 1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 237
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek

Příspěvek od Doktor 1 »

odpověď FTN:
Zůstávám věrný názvu topicu:
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech :wink: ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...výkon je dostačující :wink:
2,0 ...?
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 169
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od FTN »

Doktor 1 píše:odpověď FTN:
Zůstávám věrný názvu topicu:
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech :wink: ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...výkon je dostačující :wink:
2,0 ...?
:D To věřim. Až se budu finančně nudit, tak si taky udělám radost jako Tom480 a přitáhnu si nějakou Collection... V dohledný době to ale nehrozí... :cry:
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Tom480
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 672
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom480 »

FTN píše: :D To věřim. Až se budu finančně nudit, tak si taky udělám radost jako Tom480 a přitáhnu si nějakou Collection... V dohledný době to ale nehrozí... :cry:
Aby ještě nějaká byla...
Co se týká výkonu, není to úplně to rozhodující hledisko, důležitý je samozřejmě také kroutící moment a ten má turbo jen o trochu lepší než dvoulitr (165 Nm/3500 ot/min oproti 175 Nm/2100 ot/min). To jsou ale jen papírové předpoklady, zkoušeli jsme s Doktorem akceleraci a byli jsme skoro nastejno, jenže na tom mém dvoulitru mám nějaký omezovač či co, takže mě v 5500 ot/min motor přestal točit, i když by auto jinak dál zrychlovalo...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1862
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Tom480 píše:
FTN píše: :D To věřim. Až se budu finančně nudit, tak si taky udělám radost jako Tom480 a přitáhnu si nějakou Collection... V dohledný době to ale nehrozí... :cry:
Aby ještě nějaká byla...
Co se týká výkonu, není to úplně to rozhodující hledisko, důležitý je samozřejmě také kroutící moment a ten má turbo jen o trochu lepší než dvoulitr (165 Nm/3500 ot/min oproti 175 Nm/2100 ot/min). To jsou ale jen papírové předpoklady, zkoušeli jsme s Doktorem akceleraci a byli jsme skoro nastejno, jenže na tom mém dvoulitru mám nějaký omezovač či co, takže mě v 5500 ot/min motor přestal točit, i když by auto jinak dál zrychlovalo...
No jo, skutečně je to omezovač v 5500ot/min, byl jsem docela překvapený, jelikož 1.7 ES se točilo mnohem více, ale taky pravda, že dvoulitřík táhne celkem uspokojivě od nízkých otáček až do max. výkonu v 5200 ot/min.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Tom480
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 672
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tom480 »

LukášM píše: No jo, skutečně je to omezovač v 5500ot/min, byl jsem docela překvapený, jelikož 1.7 ES se točilo mnohem více, ale taky pravda, že dvoulitřík táhne celkem uspokojivě od nízkých otáček až do max. výkonu v 5200 ot/min.
A myslíš, že by šel nějak vypnout nebo aspoň posunout na 6000, kde mi začíná červené pole? I když... Vlastně to nepotřebuji, v normálním provozu nejdu přes 4.000. A riskovat zničení motoru, abych jednou ukázal, že mám stejnou akceleraci jako turbo, za to mi to nestojí. Už má přes 210 000 a musím si ho hýčkat.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1465
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Teď mi došlo, že u naší 460 ky je asi taky omezovač. Ve 174 km/h to najednou přestane jít vejš. Dřív mě to nenapadlo, jelikož automat stejně řadí dřív a poznám to jen na té maximálce, ale tou jsem jel snad jen 2x nebo 3x. Kdyby někdo věděl jak to vypnout, byl bych rád :wink: Je to motor 1,8i snad značenej B18U.

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1862
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Tom480 píše:
LukášM píše: No jo, skutečně je to omezovač v 5500ot/min, byl jsem docela překvapený, jelikož 1.7 ES se točilo mnohem více, ale taky pravda, že dvoulitřík táhne celkem uspokojivě od nízkých otáček až do max. výkonu v 5200 ot/min.
A myslíš, že by šel nějak vypnout nebo aspoň posunout na 6000, kde mi začíná červené pole? I když... Vlastně to nepotřebuji, v normálním provozu nejdu přes 4.000. A riskovat zničení motoru, abych jednou ukázal, že mám stejnou akceleraci jako turbo, za to mi to nestojí. Už má přes 210 000 a musím si ho hýčkat.
Nevím jak u 480ky, ale jinak omezovač otáček jde přenastavit nebo deaktivovat, záleží na řídící jednotce, alespoň u motorek. Nebo si můžeš koupit Powerbox (nebo jak se ty všechny vychytávky jmenují) a to je v podstatě nastavitelná řídící jednotka.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1596
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Příspěvek od Sarkasmic »

Pánové,pokud já vím tak ten omezovač otáček je tam kůli katalyzátoru. Pokud vím, tak při vyšších otáčkách jde mnohem víc splodin=větší zátěž pro katal... A při těch hodně vysokej by to už kat nepobral... Má to hodně aut. Myslím že to maj vlastně všechny auta co maj katalyzator... Ale nevim to jiste...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1465
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Sarkasmic píše:Pánové,pokud já vím tak ten omezovač otáček je tam kůli katalyzátoru. Pokud vím, tak při vyšších otáčkách jde mnohem víc splodin=větší zátěž pro katal... A při těch hodně vysokej by to už kat nepobral... Má to hodně aut. Myslím že to maj vlastně všechny auta co maj katalyzator... Ale nevim to jiste...
Nevím, je li to kvůli katu. Jiný auta to maj (omezovač), ale kolem 6500rpm, tady je to kolem těch 5 200rpm, což mi přijde málo. Jedu li na cca 5200 174 km/h, tak při zvednutí na 6000 rpm bych byl schopen jet kolem 190 km/h. Ne že bych to využíval, ale co kdyby :wink: Výkon na to ten motor má.

cendaaa
Offline
Příspěvky: 50
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Re:

Příspěvek od cendaaa »

Sibr píše:Díky :wink: neni problém když si ho ten kotouč zaplatí :lol: já už na druhej nemám ten očistím a natřu, jinak tenhle pujde do barvy taky.
můžu se zeptat čím to budeš barvit ? někde jse mčetl, že to někdy není úplně ideální, tím, že se zahřívají, sou na to nějaký spešl barvy ? Díky !
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety :)
Volvo 480 Turbo - minulost :(

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Re:

Příspěvek od Sibr »

cendaaa píše: můžu se zeptat čím to budeš barvit ? někde jse mčetl, že to někdy není úplně ideální, tím, že se zahřívají, sou na to nějaký spešl barvy ? Díky !
Nj byla to speciální barva přímo na to http://www.motip.nl/?page=23&id=733 cena asi kolem 650Kč.
Jinak bych skoro řekl že Hammerite je lepší :lol: nevim jinak ta sada vydrží tak na 2-3 auta možná 4 skládá se z čistícího spraye, barvy a tužidla.
K zakoupení v http://www.lztuning.cz
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

cendaaa
Offline
Příspěvky: 50
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Pár otázek ohledně 480tky.

Příspěvek od cendaaa »

jj super dík, uz sem porídil - oranžovou :oops: , snad nebude az tak moc kriklavá, mam z nemecka celkem zachovaly "novy" takze se do toho hned pustím :pij:
_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety :)
Volvo 480 Turbo - minulost :(

Zpět na „300 / 400“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé