A oni ti to auto pak i vysuší ?? nebo to děláš fénem ??Raff píše:
... a jak v mrazu susis ? Fenem na vlasy ? To vis, ja jsem trochu zhyckan norskymi pomery, kde mi na pumpe za dvacku pulhodiny strika tepla voda i se samponem :?
Raff: volvo XC70 D5 Geartronic
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Na Jestedu je prd, zato v Lillehammeru je duchna a -6°, tak si vybersven píše:myslíš v horách okolo reichenbergu, nebo osla..?:-))
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
ale v jedné české sodě zákopčaník v počasí tvrdil, že nejtepleji bylo v oslu...)))Raff píše:Na Jestedu je prd, zato v Lillehammeru je duchna a -6°, tak si vybersven píše:myslíš v horách okolo reichenbergu, nebo osla..?:-))
_________________
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
Asi v Oslu, tady u nás po sněhu ani vidu, ani slechu.sven píše:myslíš v horách okolo reichenbergu, nebo osla..?:-))
2Raff: Připojuju se ke gratulacím, ať dobře slouží, škoda jen, že jsme se mezi svátky neviděli.
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Tak v Oslu trochu je, prave jsem byl chvilku za mestem a na trenovani smyku by to bylokenya píše:Asi v Oslu, tady u nás po sněhu ani vidu, ani slechu.
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
já vím, trochu ot, ale pro pamětníky: http://www.febio.cz/tvorba.php?sid=519& ... 99c624a493sven píše:ale v jedné české sodě zákopčaník v počasí tvrdil, že nejtepleji bylo v oslu...)))Raff píše:
Na Jestedu je prd, zato v Lillehammeru je duchna a -6°, tak si vyber
...hned po znělce
_________________
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
Nooo...tak to velká gratulace!
Tohle je auto po kterym prahnu jako po svym dalšim cíli a tenhle kousek je fakt nádhernej...takže přeju všechno dobrý a i trochu závidim Rád bych až přijde čas natrefil na podobně krásně vypadající i vybavenou...
Tohle je auto po kterym prahnu jako po svym dalšim cíli a tenhle kousek je fakt nádhernej...takže přeju všechno dobrý a i trochu závidim Rád bych až přijde čas natrefil na podobně krásně vypadající i vybavenou...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Vzdyt máš dvě tyhle kárky v rodině ! Přítelkyně nepůjčí ?Schumi_01 píše:Nooo...tak to velká gratulace!
Tohle je auto po kterym prahnu jako po svym dalšim cíli a tenhle kousek je fakt nádhernej...takže přeju všechno dobrý a i trochu závidim Rád bych až přijde čas natrefil na podobně krásně vypadající i vybavenou...
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
nebo tchynaRaff píše: Přítelkyně nepůjčí ?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
No jooo pánové...ale vlastní je vlastní
To víte že se občas svezu, i za volantem, a většinou teda v tý novější...ale to je tak zřídka že by se to na prstech jedné ruky spočítat dalo
A hlavně to musim nějak upravit ten podpis ale dlouho se mi do toho nechce Ta starší Crosska neni úplně přítelkyně, je to prostě takový univerzální auto pro všechno...má jí být přidělena, ale prozatím se vyježďuje na korejském draku jménem Hyudai Accent předposlední generace
To víte že se občas svezu, i za volantem, a většinou teda v tý novější...ale to je tak zřídka že by se to na prstech jedné ruky spočítat dalo
A hlavně to musim nějak upravit ten podpis ale dlouho se mi do toho nechce Ta starší Crosska neni úplně přítelkyně, je to prostě takový univerzální auto pro všechno...má jí být přidělena, ale prozatím se vyježďuje na korejském draku jménem Hyudai Accent předposlední generace
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
No počítej min. 350k za kousek z roku 01-02 a najeto cca kolem těch 200k km. Spíš se pohybuji kolem půl megabigoun píše:no peknej kousek za kolik penez se da neco takovyho poridit.diky
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
No XC70 by byla za 350 buď Geschenk, nebo by to musel bejt pěknej šrot. Ani za půl mega podle mě XC70 v rozumným stavu asi spíš neseženeš.Sibr píše:No počítej min. 350k za kousek z roku 01-02 a najeto cca kolem těch 200k km. Spíš se pohybuji kolem půl megabigoun píše:no peknej kousek za kolik penez se da neco takovyho poridit.diky
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
To sice jo, ale já o stavu nemluvil, já nahodil cenu a to že do toho potom nacpeš alespoň 100 kolíků je věc jiná .
Já taky koupil C70 za skvělou cenu, ale bylo to dáno tím že chybí audio a chce to udělat brzdy a servisni kontrolu. Tím se mi cena vyšvihne víš, ale stím sem počítal.
A nechápu důvod proč by se zrovna XC70 měly držet na třičtvrtě mega, když ostatní modely se stejnou pořizovací cenou a stejným rokem výroby stoji kolem 400. Chápu že jsou dražší ale rozdíly kolem tříset až půlmilionů na kuse mi přijdou přehnané.
Já taky koupil C70 za skvělou cenu, ale bylo to dáno tím že chybí audio a chce to udělat brzdy a servisni kontrolu. Tím se mi cena vyšvihne víš, ale stím sem počítal.
A nechápu důvod proč by se zrovna XC70 měly držet na třičtvrtě mega, když ostatní modely se stejnou pořizovací cenou a stejným rokem výroby stoji kolem 400. Chápu že jsou dražší ale rozdíly kolem tříset až půlmilionů na kuse mi přijdou přehnané.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
No, chlapci, na volvocars se posledni srovnatelna prodavala za tri ctvrte mega a byla hned pryc. Mobile.de a podobne, r.v. 2002 stale lehce nad 20.000 euro. Ja na tom lehce usetril, srot to ale, zda se, ani zdaleka neni.Sibr píše:No počítej min. 350k za kousek z roku 01-02 a najeto cca kolem těch 200k km. Spíš se pohybuji kolem půl megabigoun píše:no peknej kousek za kolik penez se da neco takovyho poridit.diky
Po mesici provozu zatim spokojenost, tak uvidime. Mohl bych sice za to mit predvadeci nebo lehce ojetou oktavku v tom jejich tdi, ale co si budeme povidat, ze ?
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
Já spíš myslím, že Sibr a spol myslej spíš V70. Protože XC70 si drží cenu snad nejlíp z volv... O S80 nemluvím, ale i V70 ztrácí na ceně víc...Raff píše:No, chlapci, na volvocars se posledni srovnatelna prodavala za tri ctvrte mega a byla hned pryc. Mobile.de a podobne, r.v. 2002 stale lehce nad 20.000 euro. Ja na tom lehce usetril, srot to ale, zda se, ani zdaleka neni.Sibr píše: No počítej min. 350k za kousek z roku 01-02 a najeto cca kolem těch 200k km. Spíš se pohybuji kolem půl mega
Po mesici provozu zatim spokojenost, tak uvidime. Mohl bych sice za to mit predvadeci nebo lehce ojetou oktavku v tom jejich tdi, ale co si budeme povidat, ze ?
Na vcars jsem viděl zelenou s bezovym interierem f plny palbe za 750... to je vona?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
"Tnemec: Já spíš myslím, že Sibr a spol myslej spíš V70. Protože XC70 si drží cenu snad nejlíp z volv..."
Nemyslim, myslim XC já vim že se drží nejlíp.
Ale třeba tady XC70 za 370k a nejde o to v jakém je stavu a o původ, jde mi jen o to že jsou za slušný peníz a ne za 750k http://www.dobrakoupe.cz/volvo/volvo.asp?idCar=59126
PS. půže to být dobrá koupě... slušná výbava, dokonce RTI
mně přijde za auto z roku 01-02 třičtvrtě mega prostě moc i když je to XC70, se radši spokojím s V70 AWD a budu mit za to 2 kousky
Nemyslim, myslim XC já vim že se drží nejlíp.
Ale třeba tady XC70 za 370k a nejde o to v jakém je stavu a o původ, jde mi jen o to že jsou za slušný peníz a ne za 750k http://www.dobrakoupe.cz/volvo/volvo.asp?idCar=59126
PS. půže to být dobrá koupě... slušná výbava, dokonce RTI
mně přijde za auto z roku 01-02 třičtvrtě mega prostě moc i když je to XC70, se radši spokojím s V70 AWD a budu mit za to 2 kousky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vůbec nevypadá špatně, možná trochu motor v hnoji, ale to půjde umejt. Kdybys to sem nedal tak asi fakt neuvěřím...
Možná jsou předražený jen ty v naftě... Napadá mě vysvětlení, že cenu drží nahoře poptávka ze strany bývalých majitelů ukradených Allroadů f TDÍčku. Známej ho dostal jako služebák a měl ho asi 14dní než mu ho ukradli.
Prostě třída jako XC, Allroad, Outback... je teď v módě. Na reprezentaci a schopnostmi v terénu je to minimálně stejně účinný jako SUV a přitom se s tím dá jezdit jako s normálním autem...
Možná jsou předražený jen ty v naftě... Napadá mě vysvětlení, že cenu drží nahoře poptávka ze strany bývalých majitelů ukradených Allroadů f TDÍčku. Známej ho dostal jako služebák a měl ho asi 14dní než mu ho ukradli.
Prostě třída jako XC, Allroad, Outback... je teď v módě. Na reprezentaci a schopnostmi v terénu je to minimálně stejně účinný jako SUV a přitom se s tím dá jezdit jako s normálním autem...
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Jasný D5 jsou drahý, ale to je relativně každý diesel.
Já chtěl původně S60 D5 ale cena takové, aby se mi trochu zamlouvala byla min 450k . A tak při častém šmejdění na tipcars sem si vzpomněl ze existuje takový to krásný cabrio C70 co se dělalo i v coupe.
Tak sem se na ně podíval a když sem viděl ty ceny a pak si všiml toho zlatýho krasavce, s čirou optikou který se tam na mně smál...
byla to láska na první pohled a na nějakýho úspornýho ropáka sem zapomněl a akceptoval spotřebu kolem 10-12l.( hlavně sem si uvědomil že C70 je ještě pod taktovkou Volva a ne Fordu)
Rozdíl v ceně pohoných hmot sem vymazal tím, že sem po 7 letech přestal kouřit a měsíčně tak ušetřim cca 1500, který naleju do nádrže.
Já sem spokojenej, moje zdravý je spokojený a už mi aspoň nesmrdí z tlamy, teď už jen z výfuku u Volva.
Já chtěl původně S60 D5 ale cena takové, aby se mi trochu zamlouvala byla min 450k . A tak při častém šmejdění na tipcars sem si vzpomněl ze existuje takový to krásný cabrio C70 co se dělalo i v coupe.
Tak sem se na ně podíval a když sem viděl ty ceny a pak si všiml toho zlatýho krasavce, s čirou optikou který se tam na mně smál...
byla to láska na první pohled a na nějakýho úspornýho ropáka sem zapomněl a akceptoval spotřebu kolem 10-12l.( hlavně sem si uvědomil že C70 je ještě pod taktovkou Volva a ne Fordu)
Rozdíl v ceně pohoných hmot sem vymazal tím, že sem po 7 letech přestal kouřit a měsíčně tak ušetřim cca 1500, který naleju do nádrže.
Já sem spokojenej, moje zdravý je spokojený a už mi aspoň nesmrdí z tlamy, teď už jen z výfuku u Volva.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé