V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3500
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3500
Objevil se mi problém že mi nejde nastartovat, buď dlouho točí nebo až na několikátý pokus motor nastartuje. Pak nahodile kolísá volnoběh v rozmezí 100 otáček a nahodile začne motor nad 3500 otáček cukat a netáhne.
Vida vyhazuje akorát ECM-310A RPM sensor faulty signal. čidla jsem prohazoval za jiný použitý a tak nějak mi to přijde stejný... Že by byly špatný obě? Nesetkal se někdo s něčím podobným?Nemůže se takhle projevovat škrtící klapka? Nemám podklady o tom že už byla řešená...
Vida vyhazuje akorát ECM-310A RPM sensor faulty signal. čidla jsem prohazoval za jiný použitý a tak nějak mi to přijde stejný... Že by byly špatný obě? Nesetkal se někdo s něčím podobným?Nemůže se takhle projevovat škrtící klapka? Nemám podklady o tom že už byla řešená...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3
Zkoušel jsi vyměnit i senzor na vačce?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3
ano měnily se oba ale z vraku v neznámém stavu...raolsa píše:Zkoušel jsi vyměnit i senzor na vačce?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3
Nejsou skočené rozvody?
Asi by to chtělo zkusit zaručeně dobrá čidla.
Koukal jsi na konektory u ECM?
Asi by to chtělo zkusit zaručeně dobrá čidla.
Koukal jsi na konektory u ECM?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3
rozvody zkontrolovat asi neni od veci. cidla bych vymenil rovnou asi i na setrvaku pro zichr... teoreticky vymenit starter, mohl by rusit cidla pri pri startu... vvt popr klapka by to mohly taky byt? no mam co delat. ono se mi to uz jednou stalo cca pred trema mesicema ale od ty doby byl klid. napada jeste nekoho neco?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3
ecm je v boxu u motoru? je tam choulostivej stekr?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#7 V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3
Palivovej filtr nebo pumpa?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 305
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#8 V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3
Mně problémy se startováním (mám teda V70 I) způsobovala neorigo váha vzduchu (StarLine). Po výměně za jetou Bosch mám klid, předtím mi to vždycky na poprvé chytlo, ale vzápětí chcíplo.
_________________
940 B230FB '91 ZF4HP22
940 B230FB '91 ZF4HP22
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3
pres noc problemy uplne zmizely. tak nevim co tomu bylo. jeste jsme koukali na zivy hodnoty ve vide s kubou a nic jsme nevykoukali... jediny co mi napada ze to bylo po takovym mensim desti a tenkrat taky, ze by nekam zatejkalo?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#10 V70 2001 B5244S dlouho točí, nedrží volnoběh, cuká nad 3
Muze to byt i kombinace vice veci, ktere uz nejsou v kondici a sejde se to.
Vida ti napriklad nenapise spatny svicky nebo vstrikovace, nebo nejaky problem s benzinem, filtrem, bordel v nadrzi a pod.
Mel jsem na 850R podobny problem a vymenil jsem pulku auta, nez jsem to vyresil, nejzasadnejsi zmenou asi byly tehdy vstriky. Ale trochu pomohla vaha vzduchu, trochu zapalovaci kabely, trochu svicky, takze toho bylo vic, co bylo potreba
Vida ti napriklad nenapise spatny svicky nebo vstrikovace, nebo nejaky problem s benzinem, filtrem, bordel v nadrzi a pod.
Mel jsem na 850R podobny problem a vymenil jsem pulku auta, nez jsem to vyresil, nejzasadnejsi zmenou asi byly tehdy vstriky. Ale trochu pomohla vaha vzduchu, trochu zapalovaci kabely, trochu svicky, takze toho bylo vic, co bylo potreba
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 1 Odpovědi
- 218 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 39 Odpovědi
- 944 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 13 Odpovědi
- 422 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yebat
-
- 65 Odpovědi
- 3867 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal1984