ad1) kup zimní gumybarbucha píše:cau,chci se optat,mam 940 2,4 td sedan a jsem nestastnej ted jak napadl snih. kopecek a stojim. ma to nejakou uzaverku nebo ne? nebo jak se tomu dá pomoct. moc díky
ad2)cca 50kg do kufru
ad3)citlivou nohu na plynu
ad1) kup zimní gumybarbucha píše:cau,chci se optat,mam 940 2,4 td sedan a jsem nestastnej ted jak napadl snih. kopecek a stojim. ma to nejakou uzaverku nebo ne? nebo jak se tomu dá pomoct. moc díky
To musím odporovat s automatem na sněhu paráda, lepší jak s manuálem. Jinak shlédni topic : sedma na sněhuwickey píše:citlivej plyn je jedna vec, prace se spojkou druha - stejne dulezita - teda pokud nemas automat (to jsi pak lidove receno v prdeli..)
EE, mám v kufru pytel štuku a jel jsem dneska na uklouzaném sněhu, pod kterým byl led úplně nádherně i s automatem.wickey píše:citlivej plyn je jedna vec, prace se spojkou druha - stejne dulezita - teda pokud nemas automat (to jsi pak lidove receno v prdeli..)
To teda nevím jak ho chceš poznat na stojícím autě. Rozdíl je v diferáku a ten je schovaný v "obalu" pod vozem.Jarda S40 píše:EE, mám v kufru pytel štuku a jel jsem dneska na uklouzaném sněhu, pod kterým byl led úplně nádherně i s automatem.wickey píše:citlivej plyn je jedna vec, prace se spojkou druha - stejne dulezita - teda pokud nemas automat (to jsi pak lidove receno v prdeli..)
P.S. Jak poznám zadek se samosvorem od pohledu? Ne za jízdy.
No myslel jsem teda třeba pod vozem, ale nějaké značení nebo něco, co je vidět okem bez rozebrání diferáku. Samozřejmě u chodníku jenom okem bez ohnutí se nejarek.krizan píše:To teda nevím jak ho chceš poznat na stojícím autě. Rozdíl je v diferáku a ten je schovaný v "obalu" pod vozem.Jarda S40 píše:EE, mám v kufru pytel štuku a jel jsem dneska na uklouzaném sněhu, pod kterým byl led úplně nádherně i s automatem.
P.S. Jak poznám zadek se samosvorem od pohledu? Ne za jízdy.
Zeda já se rozjel i ve zledovatělým kopci, kde jiní zůstali hrabat. Automat má plynulý záběr a tím i menší šanci, že kola proklouznou.wickey píše:to musim zas odporovat ja - mel jsem 760 td s tou samou prevodovkou co ty - viz podpis - a byla to hruza. Kdyz jsem na parkovisti zapadl do jamek cca 3 cm hlubokych pokrytych ledem, museli mne vytlacit.. z toho se proste nedostanes..
Pokud je orig. je to označené na štítku diferáku, ale zatím jsem se setkal jen s domontovaným.Jarda S40 píše:No myslel jsem teda třeba pod vozem, ale nějaké značení nebo něco, co je vidět okem bez rozebrání diferáku. Samozřejmě u chodníku jenom okem bez ohnutí se nejarek.krizan píše:
To teda nevím jak ho chceš poznat na stojícím autě. Rozdíl je v diferáku a ten je schovaný v "obalu" pod vozem.
P.S. Vidíš, zase blbě vyjádřená myšlenka
Dík, ještě kdyby někdo věděl, jak má ten štítek vypadat, resp. co na něm bude napsáno. Nemůžu totiž furt uvěřit, jak mě to jelo. Sice jsem měl v kufru možná 80kg, ale i tak . Neproklouzlo ani náhodou a nakonec jsem to schválně fest "osolil", aby se mi vůbec povedlo zadek utrhnout.jarek.krizan píše:Pokud je orig. je to označené na štítku diferáku, ale zatím jsem se setkal jen s domontovaným.Jarda S40 píše:No myslel jsem teda třeba pod vozem, ale nějaké značení nebo něco, co je vidět okem bez rozebrání diferáku. Samozřejmě u chodníku jenom okem bez ohnutí se ne
P.S. Vidíš, zase blbě vyjádřená myšlenka
S tím blbým vyjádřením je to u tebe spíš vyjímka.
Zkusím to zítra pohledat, snad to někde mám.Jarda S40 píše:Dík, ještě kdyby někdo věděl, jak má ten štítek vypadat, resp. co na něm bude napsáno. Nemůžu totiž furt uvěřit, jak mě to jelo. Sice jsem měl v kufru možná 80kg, ale i tak . Neproklouzlo ani náhodou a nakonec jsem to schválně fest "osolil", aby se mi vůbec povedlo zadek utrhnout.jarek.krizan píše:
Pokud je orig. je to označené na štítku diferáku, ale zatím jsem se setkal jen s domontovaným.
S tím blbým vyjádřením je to u tebe spíš vyjímka.
Co vím, protože se sám o montáž samosvoru zajímám, tak musí jít víko difu dolů a tam teprve uvidíš. Zatím jsem nerozluštil štítek co je na nápravě a co přesně znamená, pouze rychlost diferáku. Snad nám Jarek Křižan dá lepší info. Byl bych rád.Jarda S40 píše:EE, mám v kufru pytel štuku a jel jsem dneska na uklouzaném sněhu, pod kterým byl led úplně nádherně i s automatem.wickey píše:citlivej plyn je jedna vec, prace se spojkou druha - stejne dulezita - teda pokud nemas automat (to jsi pak lidove receno v prdeli..)
P.S. Jak poznám zadek se samosvorem od pohledu? Ne za jízdy.
A který z nich je samosvor?jarek.krizan píše:Tak jsem to našel, používali 3 druhy pro verze 965, 940, 760, 740 - 94 Excl. Turbo.
A teď označení, které by mělo být na štítku.
965, 940 - 94, 765 89-90, 740 89-92......................8360 725-9
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 724-2
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 722-6
Jardo, tyto čísla jsou na štítku na nápravě, nebo na víku difu???martinopel píše:A který z nich je samosvor?jarek.krizan píše:Tak jsem to našel, používali 3 druhy pro verze 965, 940, 760, 740 - 94 Excl. Turbo.
A teď označení, které by mělo být na štítku.
965, 940 - 94, 765 89-90, 740 89-92......................8360 725-9
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 724-2
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 722-6
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé