Uzávěrka diferenciálu na 940
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Třebíč
Uzávěrka diferenciálu na 940
cau,chci se optat,mam 940 2,4 td sedan a jsem nestastnej ted jak napadl snih. kopecek a stojim. ma to nejakou uzaverku nebo ne? nebo jak se tomu dá pomoct. moc díky
_________________
Volvo 940 D24TIC r.v 96
Volvo 850 T5
Volvo 940 D24TIC r.v 96
Volvo 850 T5
Uzávěrka diferenciálu na 940
ad1) kup zimní gumybarbucha píše:cau,chci se optat,mam 940 2,4 td sedan a jsem nestastnej ted jak napadl snih. kopecek a stojim. ma to nejakou uzaverku nebo ne? nebo jak se tomu dá pomoct. moc díky
ad2)cca 50kg do kufru
ad3)citlivou nohu na plynu
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Dá se koupit i samosvor ale v první řadě platí to co napsal Martin.
Málo kdo z nás má samosvor a nějaké zvláštní problémy v zimě nemáme, naopak já si to užívám a dostanu se i tam co někteří vzdají.
Málo kdo z nás má samosvor a nějaké zvláštní problémy v zimě nemáme, naopak já si to užívám a dostanu se i tam co někteří vzdají.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 336
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Tak tak, citlivý plyn
Dnes jsem si to byl vyzkoušet a dá se tím uhrát hodně
Brzo mě ovšem zahnali domů šílenci, co projíždí červenou, jelikož to perou moc rychle, nebo v šest(!) hodin večer nesvítící blbci...ale to je jiná kapitola
Místo pytle se dá vozit plnější nádrž. Alespoň člověk nezmrzne, až zůstane trčet v koloně
P.




_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Třebíč
-
Offline
- Příspěvky: 4522
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
citlivej plyn je jedna vec, prace se spojkou druha - stejne dulezita
- teda pokud nemas automat (to jsi pak lidove receno v prdeli..)

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
To musím odporovat s automatem na sněhu paráda, lepší jak s manuálem. Jinak shlédni topic : sedma na sněhuwickey píše:citlivej plyn je jedna vec, prace se spojkou druha - stejne dulezita- teda pokud nemas automat (to jsi pak lidove receno v prdeli..)
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2063
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
EE, mám v kufru pytel štuku a jel jsem dneska na uklouzaném sněhu, pod kterým byl led úplně nádherně i s automatem.wickey píše:citlivej plyn je jedna vec, prace se spojkou druha - stejne dulezita- teda pokud nemas automat (to jsi pak lidove receno v prdeli..)
P.S. Jak poznám zadek se samosvorem od pohledu? Ne za jízdy.
-
Offline
- Příspěvky: 4522
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
to musim zas odporovat ja - mel jsem 760 td s tou samou prevodovkou co ty - viz podpis - a byla to hruza. Kdyz jsem na parkovisti zapadl do jamek cca 3 cm hlubokych pokrytych ledem, museli mne vytlacit.. z toho se proste nedostanes..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
To teda nevím jak ho chceš poznat na stojícím autě. Rozdíl je v diferáku a ten je schovaný v "obalu" pod vozem.Jarda S40 píše:EE, mám v kufru pytel štuku a jel jsem dneska na uklouzaném sněhu, pod kterým byl led úplně nádherně i s automatem.wickey píše:citlivej plyn je jedna vec, prace se spojkou druha - stejne dulezita- teda pokud nemas automat (to jsi pak lidove receno v prdeli..)
P.S. Jak poznám zadek se samosvorem od pohledu? Ne za jízdy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2063
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No myslel jsem teda třeba pod vozem, ale nějaké značení nebo něco, co je vidět okem bez rozebrání diferáku. Samozřejmě u chodníku jenom okem bez ohnutí se nejarek.krizan píše:To teda nevím jak ho chceš poznat na stojícím autě. Rozdíl je v diferáku a ten je schovaný v "obalu" pod vozem.Jarda S40 píše:EE, mám v kufru pytel štuku a jel jsem dneska na uklouzaném sněhu, pod kterým byl led úplně nádherně i s automatem.
P.S. Jak poznám zadek se samosvorem od pohledu? Ne za jízdy.

P.S. Vidíš, zase blbě vyjádřená myšlenka

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Zeda já se rozjel i ve zledovatělým kopci, kde jiní zůstali hrabat. Automat má plynulý záběr a tím i menší šanci, že kola proklouznou.wickey píše:to musim zas odporovat ja - mel jsem 760 td s tou samou prevodovkou co ty - viz podpis - a byla to hruza. Kdyz jsem na parkovisti zapadl do jamek cca 3 cm hlubokych pokrytych ledem, museli mne vytlacit.. z toho se proste nedostanes..
Mám vzadu orig. tažné ( a to není žádné pírko ) a taky stále něco vozím, takže je tam dalších tak 40 až 80 kilo + kvalitní zimní pneu ( jak má pod 5 mm skončí jako letní )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Pokud je orig. je to označené na štítku diferáku, ale zatím jsem se setkal jen s domontovaným.Jarda S40 píše:No myslel jsem teda třeba pod vozem, ale nějaké značení nebo něco, co je vidět okem bez rozebrání diferáku. Samozřejmě u chodníku jenom okem bez ohnutí se nejarek.krizan píše:
To teda nevím jak ho chceš poznat na stojícím autě. Rozdíl je v diferáku a ten je schovaný v "obalu" pod vozem.![]()
P.S. Vidíš, zase blbě vyjádřená myšlenka
S tím blbým vyjádřením je to u tebe spíš vyjímka.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2063
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Dík, ještě kdyby někdo věděl, jak má ten štítek vypadat, resp. co na něm bude napsáno. Nemůžu totiž furt uvěřit, jak mě to jelo. Sice jsem měl v kufru možná 80kg, ale i takjarek.krizan píše:Pokud je orig. je to označené na štítku diferáku, ale zatím jsem se setkal jen s domontovaným.Jarda S40 píše:No myslel jsem teda třeba pod vozem, ale nějaké značení nebo něco, co je vidět okem bez rozebrání diferáku. Samozřejmě u chodníku jenom okem bez ohnutí se ne![]()
P.S. Vidíš, zase blbě vyjádřená myšlenka
S tím blbým vyjádřením je to u tebe spíš vyjímka.

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Zkusím to zítra pohledat, snad to někde mám.Jarda S40 píše:Dík, ještě kdyby někdo věděl, jak má ten štítek vypadat, resp. co na něm bude napsáno. Nemůžu totiž furt uvěřit, jak mě to jelo. Sice jsem měl v kufru možná 80kg, ale i takjarek.krizan píše:
Pokud je orig. je to označené na štítku diferáku, ale zatím jsem se setkal jen s domontovaným.
S tím blbým vyjádřením je to u tebe spíš vyjímka.. Neproklouzlo ani náhodou a nakonec jsem to schválně fest "osolil", aby se mi vůbec povedlo zadek utrhnout.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2063
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V70 II TDI
- Bydliště: Děčín
Taky jsem zvedavej na jizdni vlastnosti meho noveho "milaska". Se zadohrabem jsem nejezdil od dob, kdy otec vlastnil Volhu. Pamatuji si jeste, ze nejlepsi je dat do kufru bednu s piskem, slouzi jako zatez, a pokud zklame, tak je co hazet pod kola
. No, ale zitra stejne ukradnu auto manzelce, automat s track systemem je asi preci jen o neco lepsi.

_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1360
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Co vím, protože se sám o montáž samosvoru zajímám, tak musí jít víko difu dolů a tam teprve uvidíš. Zatím jsem nerozluštil štítek co je na nápravě a co přesně znamená, pouze rychlost diferáku. Snad nám Jarek Křižan dá lepší info. Byl bych rád.Jarda S40 píše:EE, mám v kufru pytel štuku a jel jsem dneska na uklouzaném sněhu, pod kterým byl led úplně nádherně i s automatem.wickey píše:citlivej plyn je jedna vec, prace se spojkou druha - stejne dulezita- teda pokud nemas automat (to jsi pak lidove receno v prdeli..)
P.S. Jak poznám zadek se samosvorem od pohledu? Ne za jízdy.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1908
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Tak jsem to našel, používali 3 druhy pro verze 965, 940, 760, 740 - 94 Excl. Turbo.
A teď označení, které by mělo být na štítku.
965, 940 - 94, 765 89-90, 740 89-92......................8360 725-9
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 724-2
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 722-6
A teď označení, které by mělo být na štítku.
965, 940 - 94, 765 89-90, 740 89-92......................8360 725-9
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 724-2
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 722-6
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
A který z nich je samosvor?jarek.krizan píše:Tak jsem to našel, používali 3 druhy pro verze 965, 940, 760, 740 - 94 Excl. Turbo.
A teď označení, které by mělo být na štítku.
965, 940 - 94, 765 89-90, 740 89-92......................8360 725-9
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 724-2
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 722-6
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 2063
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Takže do Dvojek se nedávali??? Dneska jsem měl staženej zadek, zajel jsem z kopce k lesu, kam denně jezdí a zapomněl jsem. Na povrchu ležel mokrej sníh a pod ním ještě přimrzlá zeme s trávníkem. Dolu to nebrzdilo, jelo skoro jako saně, furt se blokoval předek. Tak sem se viděl už v pr... až pojedu nahoru, ale dal jsem normálně D na automatu, nechal motor jenom na volnoběh a prokluzem hydroměniče jsem se pomaličku rozjel a nic mě nezastavilo. Neuvěřitelné! Jo a v kufru vozím cca 50 kg dlaždic "Teraso"
Mám je pod podlahou a nechám asi do jara.

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 3023
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
O dvojkách tam není nic, ale diferenciály se asi lišit nebudou. Ta knížka je z roku 1998, tak je možné že se tam dvojky moc nevyskytují. Spíš bude rozhodující to číslo na štítku - to co jsem napsal za tečkami.
Až do minulé zimy jsem taky hrdě prohlašoval že se dostanu všude. Jen vloni jsem musel 2x použít lopatku a to jsem nikdy neměl řetězy. Do kopce to nikdy nebyl problém, horší to bylo dolů.
Až do minulé zimy jsem taky hrdě prohlašoval že se dostanu všude. Jen vloni jsem musel 2x použít lopatku a to jsem nikdy neměl řetězy. Do kopce to nikdy nebyl problém, horší to bylo dolů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1360
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Jardo, tyto čísla jsou na štítku na nápravě, nebo na víku difu???martinopel píše:A který z nich je samosvor?jarek.krizan píše:Tak jsem to našel, používali 3 druhy pro verze 965, 940, 760, 740 - 94 Excl. Turbo.
A teď označení, které by mělo být na štítku.
965, 940 - 94, 765 89-90, 740 89-92......................8360 725-9
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 724-2
764 82-87, 765 85-88, 740 84-88...........................8360 722-6
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta