Veřejně chci pochválit, poděkovat Standovi za vyladění mého motoru B19A ve Volvu 244.
Vzhledem k tomu, že jsem si nevěděl poradit a přes veškerou moji snahu mělo auto pořád tzv. díru v plynu, tak se Standa nabídnul s pomocí.
Po jeho zásahu jsem dnes s 200 vyrazil na cesty a auto jelo jako vyměněné. V kopci krásně táhlo od spodních otáček, díra v plynu zmizela, klidný volnoběh a já jsem nadšený z jízdy s 200. Je to paráda.
Pochvala před nastartovanou V3S
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1264
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Pochvala před nastartovanou V3S
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1541
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1264
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
1/ Standa upravil předstih + kontrola karburátoru, já jsem pokračoval výměnou za nový: svíčky, kabely, víčko rozdělovače.
Situace se zlepšila, ale neodstranila.
2/ V druhé etapě Standa pokračoval: nový kladívko, ladění bohatosti směsí a nastavení pohyblivých částí karburátoru.
Situace se zlepšila, ale neodstranila.
2/ V druhé etapě Standa pokračoval: nový kladívko, ladění bohatosti směsí a nastavení pohyblivých částí karburátoru.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 4 poděkování
Standa to je erudovanej karburátorovník! Taky s ním mám dobrý zkušenosti. Jen by se mohl přestěhovat blíž ku Praze.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1541
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1749
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé