Spotřeba LPG u 360
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Když se dívám nat to zapojení tak shledávám že určitý druh tranzistoru v tom zapalování je. Co je to zač nevím ale nejsem si jist zda by to nedělalo problémy pokud bych to zkřížil.
Co se týká spotřeby tak včera jsem jel do Vyškova.
Najel jsem 232 Km a vyšlo mě to na asi 350 Kč.
Tj. 1.51 Kč /Km
Jel jsem Znojmo - Střelice i 120 - 140kmh
Jinak průměrově tak 100 až 110 v děďinách tedy 50-60.
Rád cítím ty koně, takže tumu celkem dupu na plyn.
Jestli todle není úsporné tak pak už nevím
Nemám dálniční známku takže jsem vymetal děďiny.
Co se týká spotřeby tak včera jsem jel do Vyškova.
Najel jsem 232 Km a vyšlo mě to na asi 350 Kč.
Tj. 1.51 Kč /Km
Jel jsem Znojmo - Střelice i 120 - 140kmh
Jinak průměrově tak 100 až 110 v děďinách tedy 50-60.
Rád cítím ty koně, takže tumu celkem dupu na plyn.
Jestli todle není úsporné tak pak už nevím
Nemám dálniční známku takže jsem vymetal děďiny.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Tak teď mám trochu problém zase já.
Když je motor studený, startuje to na plyn bez problémů.
Jakmile však dosáhnu provozní teploty, a zhasnu motor, tak už na plyn nenastartuju a dost blbě to jde přepnout zpět na Plyn. Občas to ne a ne chytit.
Zplynovač se mi zahřívá tak na asi na 55 - 70 °C. no ruku na něm neudržím. Celý jsem ho pročistil ale dělá to dál. Nevím jestli není vevnitř nějaká bimetalová pojistka že při přehřátí to uzavře přívod. Ale zase pokud to chytne tak to jede bez problémů. :?
Máte s tím někdo zkušenosti? :idea:
Když je motor studený, startuje to na plyn bez problémů.
Jakmile však dosáhnu provozní teploty, a zhasnu motor, tak už na plyn nenastartuju a dost blbě to jde přepnout zpět na Plyn. Občas to ne a ne chytit.
Zplynovač se mi zahřívá tak na asi na 55 - 70 °C. no ruku na něm neudržím. Celý jsem ho pročistil ale dělá to dál. Nevím jestli není vevnitř nějaká bimetalová pojistka že při přehřátí to uzavře přívod. Ale zase pokud to chytne tak to jede bez problémů. :?
Máte s tím někdo zkušenosti? :idea:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
Kdo ví, jestli ti teče voda z chladiče do zplynovače. Hlavně si zkontroluj pane, jestli jde pořádně plyn k ventilu. Jinak mě se toto stávalo před rokem u žigula, ovšem to při zahřátí nestartlo na nic. Závada ? Stará zap.svíčka, která při vyšší teplotě nejela nebo dávala pochybnou jiskru. Taky to může být i typem plynu jak je tam sám C3H8 tož Ti to tak bude robit asi--> jak je směs moc řídká tak to nepojede a ty tam nemáš nic jiného.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Voda ne, tou to není. zítra to skouknu a až to nepůjde, zkusím zda jde plyn do zplynovače mám pocit že ty dvě relátka co tam mám můžou zlobit když se zahřejou, resp. jedno z nich.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Pravdu Díš, napadlo mne totiž že když je zahřátý motor tak je dost teplej i vnitřek, tudíž i relátka.Manek píše:Áha, relátka by to opravdu mohly být, jako veškeré indukčnosti, které jsou zahřáté přespříliš a navíc staré.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
No, dělal jsem trochu úklid v motoru, a nafotil co tam vlasně mám za zplynovač atd.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Ještě komplet motor
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Spotřeba LPG u 360
Ladění plynu.
Když jsem vyšteloval auto tak aby mi to jelo dobře na benzín, a po té jsem přepl na plyn, ihned se mi snížily otáčky a motor tak trochu kuckal. Po delším hledání a spekulacích co a proč a jak jsem našel řešení.
Zjistil jsem že pokud motoru uberu vzduch tak se otáčky zvednou a motor už nekucká.
No jo ale jak to udělat aby jel dobře i na benzín, a měl dostatek vzduchu?
Zde je řešení:
Vestavěl jsem do sacího potrubí klapku která je při nízkých otáčkách přivřená, pokud se zvýší odběr vzduchu tak se otevře. Pokud by o to někdo měl zájem a měl stejný problém:
Je za potřebí vystřihnout z plechovky pásek, provrtat,zanýtovat, ohnout kraj aby to nevletělo do potrubí a ještě klapka, já ji udělal z proužku PET láhve
Teď mi teprve sedí otáčky při použití plynu i bezínu.
Když jsem vyšteloval auto tak aby mi to jelo dobře na benzín, a po té jsem přepl na plyn, ihned se mi snížily otáčky a motor tak trochu kuckal. Po delším hledání a spekulacích co a proč a jak jsem našel řešení.
Zjistil jsem že pokud motoru uberu vzduch tak se otáčky zvednou a motor už nekucká.
No jo ale jak to udělat aby jel dobře i na benzín, a měl dostatek vzduchu?
Zde je řešení:
Vestavěl jsem do sacího potrubí klapku která je při nízkých otáčkách přivřená, pokud se zvýší odběr vzduchu tak se otevře. Pokud by o to někdo měl zájem a měl stejný problém:
Je za potřebí vystřihnout z plechovky pásek, provrtat,zanýtovat, ohnout kraj aby to nevletělo do potrubí a ještě klapka, já ji udělal z proužku PET láhve
Teď mi teprve sedí otáčky při použití plynu i bezínu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Re:
maxwell píše:Pravdu Díš, napadlo mne totiž že když je zahřátý motor tak je dost teplej i vnitřek, tudíž i relátka.Manek píše:Áha, relátka by to opravdu mohly být, jako veškeré indukčnosti, které jsou zahřáté přespříliš a navíc staré.
Na ja,
Byly to ony, propral jsem je v benzínu a je po problému.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
Spotřeba LPG u 360
Obo by to šlo řešit i nějakým solenoidním ventilem, něco na principu centrální závěrky u fotáků, nebo princip clony u foto. Ale ten solenoid by mozná šlo nějak vystráchat.
Mě v zimě sere jiná věc - spotřeba a ta si skáče jak vítr umane. Zjistil jsem že před filtrem sání je klapa s teplotně zavislým akčním členem asi nějaký sprostý hydraulický termostat, no a ten chodí různě - zašrcuje právě ten přívod do sání, ale ještě před filtrem - tak nevím jestli ho k zimě nezkrouhnout :prace:
Mě v zimě sere jiná věc - spotřeba a ta si skáče jak vítr umane. Zjistil jsem že před filtrem sání je klapa s teplotně zavislým akčním členem asi nějaký sprostý hydraulický termostat, no a ten chodí různě - zašrcuje právě ten přívod do sání, ale ještě před filtrem - tak nevím jestli ho k zimě nezkrouhnout :prace:
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Spotřeba LPG u 360
No to s tím čidlem by mohlo bejt vono. Jestliže dávkuje víc plynu než je zdrávo tak to taky víc žere. Nezdá se ti to auto víc lenivý když to žere víc?
Hádám že máš jinej systém jako já, teda spíš určitě.
já to mám vlastně jako karbec, což si myslím je nejjednodušší ale nevým jestli nejvýkonější.
Hádám že máš jinej systém jako já, teda spíš určitě.
já to mám vlastně jako karbec, což si myslím je nejjednodušší ale nevým jestli nejvýkonější.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
Spotřeba LPG u 360
karbec je u toho vozu nejlepší řešení v kombinaci na plyn a jinak s tou lenivostí se mi taky zdá - tedy hlavně na benzín, že někdy prostě jak jedu , tak mu musí trochu zvednout otáčky, protože při stejném plynu jako by usínal, ale to je myslím tím že u dvoulitrů je citlivější plyn, není to stavěné na ježdění s rychlostí 60km, ale aspon 100km/h potom ten motor trochu žije, jinak se mi zdá že při té nižší rychlosti to spí. Optimum na ježdění po měste je obsah 1,4-1,6l víc ne. A naopak s dvoulitrem je senza cestování, myslím, že obzvlášt ty naše Volva sjou hodně pohodlné...kde se hrabou dnešní nové Octávky, zase bych asi v nich neusnul za jízdy jako v tomto autě a tom ty dnešní auta jsou, nemůže to být měkoučké protože by všichni v tom spali za jízdy.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Spotřeba LPG u 360
To se ti nemusí zdát, pokud to špatně míchá, např. málo vzduchu moc paliva, tak to strácí výkon, víc to žere a míň táhne. Jakou máš asi tak spotřebu benzínu na 100 km?
Já myslím že pokud to jde nad 8-8,5 l mimo obec tak to špatně míchá, což ovlivňuje i spotřebu plynu. Pokud já mám 10-11 l plynu a to fakt školím motor, tak ty musíš mít to stejný jestli ne míň. Já mám starý zapojeňí plynu a vím že ty nový jsou víc úsporný.
Já myslím že pokud to jde nad 8-8,5 l mimo obec tak to špatně míchá, což ovlivňuje i spotřebu plynu. Pokud já mám 10-11 l plynu a to fakt školím motor, tak ty musíš mít to stejný jestli ne míň. Já mám starý zapojeňí plynu a vím že ty nový jsou víc úsporný.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
Spotřeba LPG u 360
Benzín mám 11L/100km v městě, ale nikdy to nešlo pod 10l - možná když se jede 200km v kuse, ale to já nejezdím, no a na plyn 14L.
Je to stříkačka a tyto motory B200F byly vždycky větší žrouty než ty s karbošem. Už jsem zkoušel všechno možné, ale bez výsledku - hodně udělá nastavení lambdy, ale víc už nezkouším, v servisu Tě akorát oberou - počarují s motorem a jezdí to furt stejně nebo hůř - ty auta už nikdo nemá, takže není se ani moc co poradit. Příště si koupim novou Octavku diesla a bude klid - kdybych to Volvo nemel v dobrém stavu udělal bych to už dávno.
Je to stříkačka a tyto motory B200F byly vždycky větší žrouty než ty s karbošem. Už jsem zkoušel všechno možné, ale bez výsledku - hodně udělá nastavení lambdy, ale víc už nezkouším, v servisu Tě akorát oberou - počarují s motorem a jezdí to furt stejně nebo hůř - ty auta už nikdo nemá, takže není se ani moc co poradit. Příště si koupim novou Octavku diesla a bude klid - kdybych to Volvo nemel v dobrém stavu udělal bych to už dávno.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Spotřeba LPG u 360
Na já mám plyn na stříkačce, já myslel jako že plyn nejni vpouštěn vstřiky ale před váhu vzduchu, odkud pokračuje tou gumovou trubkou do sání atd. atd. Čili mám to jako by na způsob karburátoru a ne na vstřik.Manek píše:Je to stříkačka a tyto motory B200F byly vždycky větší žrouty než ty s karbošem. U
Co se týká spotřeby tak např. V Brně mi to žralo 9.2 - max.10 l benzínu. někdy se dalo jet i za 9 l a to si myslím že v Brně je dost hustý provoz. Myslím že problém nebude v LPG ale v motoru jako takovém.Něco musí být špatně nastavený.Co se týká servisů, měl to švagr ve Volvo v Brně aby mu seřídily karbec a ani si nevšimly že tam nebyl zapojen předstih (podtlak).Dal za to 800,- a bylo mu to stejně na prd.B200E mám taky ale jak vidíš spotřeba tak vysoká není.
Zkusil bych - filtr vzduchu (to asi ne)
váhu vzduchu
a klapku (ventil) na míchání směsi či jak to nazvat, to co je mezi tou gumovou hadicí a sáním.
Mám tušák že to bude v tom protože já měl rozhašenou tu váhu a benzín to žralo jak divý.
Skusil bych oddělat přívod vzduchu k váze a pohnout něčím např.šroubovákem tou klapkou ve váze.Stačí kousek, a jestli se zvednou otáčky když tím pohneš na některou stranu tak to máš rozladěný. Teď mne napadá střelilo ti to někdy zpět, do té gumové trubky?
To mi totiž parádně rozladilo tu váhu.pokud ale ani to nezabere tak už zbývá jen ten ventil co míchá vzduch - benzín.
Můj osobní nazor, nenutím ti ho ale po tom bych šel já.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
Spotřeba LPG u 360
Zkusím to udělat, ale napadá mě, že logicky se přece musí měnit otáčky když žduchnu do te klapky co je ve váze-vzduch. A ta druhá klapka co je těsně před sáním , to myslíš asi akcelerační klapku - všiml jsem si že z boku je na ní takové nenápadné čidlo - myslím že to vymezuje nějaké polohy, ale to jen myslím...
Podle mě to bude všecko ganc jednoduché, ale jen vědět přesně princip, diagnostiku a nastavení a to nikdo už z těch analfabetů z Vovloservisů neví, to chce někoho kdo má na to vyšší školy a prošel všemi těmito motory až po dnešní koncepci do puntíku, pro takového to bude otázka 4 minut.
Ale stejně když nad tím přemýšlím, váha vzduch přece musí být v systému plyn, mimo provoz, ta dává hodnoty počítači jenom na benzín. Pokud by se fakt měnily otáčky v přepnutí na plyn když se žduchne do váhy, bylo by to divné. Pak už zbývá jen klapka na plyn -akcelerátor, filtr (ten je nový) anebo něco špatně v motoru.
V zimě to auto má jiný zvuk, když je ještě studený - takové klekotání jako starý diesel - to zmizí když se zahřeje. V létě to tak slyšet není - motor není tolik prochladlý.
Podle mě to bude všecko ganc jednoduché, ale jen vědět přesně princip, diagnostiku a nastavení a to nikdo už z těch analfabetů z Vovloservisů neví, to chce někoho kdo má na to vyšší školy a prošel všemi těmito motory až po dnešní koncepci do puntíku, pro takového to bude otázka 4 minut.
Ale stejně když nad tím přemýšlím, váha vzduch přece musí být v systému plyn, mimo provoz, ta dává hodnoty počítači jenom na benzín. Pokud by se fakt měnily otáčky v přepnutí na plyn když se žduchne do váhy, bylo by to divné. Pak už zbývá jen klapka na plyn -akcelerátor, filtr (ten je nový) anebo něco špatně v motoru.
V zimě to auto má jiný zvuk, když je ještě studený - takové klekotání jako starý diesel - to zmizí když se zahřeje. V létě to tak slyšet není - motor není tolik prochladlý.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Spotřeba LPG u 360
No to záleží jestli máš přívod plynu vstřiky nebo ne. Taky každý systém je trochu jiný.Manek píše: Ale stejně když nad tím přemýšlím, váha vzduch přece musí být v systému plyn, mimo provoz
Mně osobně tydle problémy fascinují, asi jsem měl být automechanik
Mechanik od forda
Dnes jsem vezl kámoše do opravny ve Znojmě, po 4 týdnech se mu na to auto ani nepodívaly.
Buď :spat: a nebo :pij: ale makat se jim asi nechce.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
Spotřeba LPG u 360
Ne přívod plynu není na vstřiky, je klasicky míchan přes směšovač.
V tom Znojmu se na to nepodívali, protože asi neuměli a kde nic není ani smrt nebere, v takovém případě praví má stará a nejlepší zkušenost - okamžitě změnit servis. Tento postup se mi vždy s mnohým překvapením vyplatil.
Autoservisy ale ještě jdou, což tak si nechat udělat něco u stolaře, to je teprve horečka s dvouletým čekáním na věc a nejhorší je že všichni jsou stejní - slibotechny, pokud jim nezplatíš platinou.
V tom Znojmu se na to nepodívali, protože asi neuměli a kde nic není ani smrt nebere, v takovém případě praví má stará a nejlepší zkušenost - okamžitě změnit servis. Tento postup se mi vždy s mnohým překvapením vyplatil.
Autoservisy ale ještě jdou, což tak si nechat udělat něco u stolaře, to je teprve horečka s dvouletým čekáním na věc a nejhorší je že všichni jsou stejní - slibotechny, pokud jim nezplatíš platinou.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Spotřeba LPG u 360
Kámoš má blbej fiat tipo, to dokážou opravit snad všude, jedinej problém byl asi s jejich angažovaností.
Pardon ale za ty čtyři týdny bych to už opravil taky, po večerech.
Takže tou váhou to asi nebude, když říkáš že to není vedený vstřikama. Napadá mne sice spousta věcí ale vždy skončím u toho že to je blbost.
Je tam nějaká elektronika na tom plynu? Já tam mám jen to řídící relé, a dvě relátka které přeruší elektriku ke vstřikům, a to druhý otevírá ventil od plynu do zplynovače. Jinak na té váze je štelování bohatosti ale nebude fungovat u plynu, to máš recht.Taky je v tom jakýsi senzor, nevím na co. Je ze strany vstupu vzduchu do váhy. Ještě dotaz, co zrychlení? Já dosahuji přibližně 10s / 100 kmh . Je to stejný nebo ne?
Pardon ale za ty čtyři týdny bych to už opravil taky, po večerech.
Takže tou váhou to asi nebude, když říkáš že to není vedený vstřikama. Napadá mne sice spousta věcí ale vždy skončím u toho že to je blbost.
Je tam nějaká elektronika na tom plynu? Já tam mám jen to řídící relé, a dvě relátka které přeruší elektriku ke vstřikům, a to druhý otevírá ventil od plynu do zplynovače. Jinak na té váze je štelování bohatosti ale nebude fungovat u plynu, to máš recht.Taky je v tom jakýsi senzor, nevím na co. Je ze strany vstupu vzduchu do váhy. Ještě dotaz, co zrychlení? Já dosahuji přibližně 10s / 100 kmh . Je to stejný nebo ne?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
Spotřeba LPG u 360
Zapojení je v podstatě stejné jako u karbec-systém akorát za zplynovačem je ještě solenoidní ventil, který na základě hodnoty z lamda sondy reguluje velikost díry, pak to už pokračuje až do směšovače a pak přes váhu vzduch, akcelerační klapu, hrdlo sání a konec. Ten solenoid.ventil, tam je spíš pro srandu, hlavní je nastavení množství plynu, který se vede do směšovače, přes takové ty šrktící šrouby, ty je tam máš taky určitě. To byla jediná věc která nějak měla vliv na spotřebu. Co se týče akcelerace, nikdy jsem to nezkoušel, tyto auta mají mají velkou neopravitelnou nástrahu v kardanu, který s oblibou praská - nejsou tam spojovací kříže, jako klasika, ale viskozni spojení - to jak jednou praskne, musí se měnit celý kardan. Krom toho je ještě mezi spojkou a kradanem druhé spojení přes kratičký tisícihran - a toto praská ještě mnohem častěji. Vždy právě těmito famóznimi rozjezdy. Počítám, že takových 12s na to budu potřebovat, ale uplně lenivé to není.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Spotřeba LPG u 360
OT: Jsem stolařem a nemohu s tebou souhlasit. Záleží na tom,na koho narazíš, ale většinou s nějakým zpožděním počítat musíš, není vždy jen jedna zakázka a stačí víc sukatej material a zakazky se posunujou v čase o dva dny,nejsou panty a uchytky,ceka se... Proste je to tak.... A vetsina truhlaru,kdyby mela zaplacyno od vsech zakazniku tak by taky lip delaly neb by nemuseli cekat s nakupem materialu atd........Manek píše:
Autoservisy ale ještě jdou, což tak si nechat udělat něco u stolaře, to je teprve *čka s dvouletým čekáním na věc a nejhorší je že všichni jsou stejní - slibotechny, pokud jim nezplatíš platinou.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Třinec
Spotřeba LPG u 360
No, já jsem vystřídal 7 stolařů, čekal jsem vždy min. 1rok a to zdůraznuji, na takové věci jako je např. stůl z jasanu 140x180cm. Ovšem dozajista je zde v pobeskydí i hodně stolařů kteří udělají do dvou měsíců, ale cena je o 400% vyšší. Hold mám smůlu, jsem zatížený na dřevo a nemůžu si ho dopřát. Věřím však, že v Čechách bude charakter lidí trochu zase jiný, např. vím, že v Třešti u Jihlavy byli jedni z největších a nejskromnějších stolařských mistrů, kteří dělali výbavu Národního divadla. Na takové lidi natrefit, to bych musel pořadně upadnout na hlavu.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F
Volvo 360, 2l, inject. B200F
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Spotřeba LPG u 360
Hele ten motor má samoštelovací ventily, co když je něco kaput a nejsou dobře vyštelovaný protože to štelování nefunguje. Tím by se dal vysvětlit ten chrochtavý zvuk, při zahřátí ze železo trochu natáhne takže se vůle trošičku zmenší a tím přestane i to chrochtání. Raději bych to zkontroloval, protože pokud tomu tak je, tak by sis mohl podpálit ventily. Ucházel by ti tlak, tudíž by to trochu míň táhlo, víc žralo.Manek píše: V zimě to auto má jiný zvuk, když je ještě studený - takové klekotání jako starý diesel - to zmizí když se zahřeje. V létě to tak slyšet není - motor není tolik prochladlý.
Jo,kolik ti to žere oleje?
l/km
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé