T6R
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
T6R
No to je právě ono - předpokládám (nevím) že autoservisy nespadají do snížené sazby DPH. Takže pro mě je to vlastně zbytečné zdražení. Každej na to pohlíží jinak, proto je potřeba říct důvod. Jinak taky raději podotýkám, že proti T6R nic nemám!
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno
T6R
No takze jestli je tohleto jeden z duvodu byt nespokojeny s T6R,pak jsem v klidu a jezdim tam dal.Honza píše:Takže za to může T6RbandGap píše:Nejsem jist že jdou vůbec odstranit. Děla to kolem 1600 otaček/minutu. S60 po roce 2003 tenhle problém už by mít neměla. Není to perfektní. Je to můj osobni názor. Nerad bych to tady rozebíral dal.
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006
Volvo V50,1.6D,r.2006
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
T6R
Ode mne má T6R 1. Domluva s marrou přes SZ ujasnění do telefonu. Jen jsem zastavil už mne zblikl a povídá Dáreček dorazil co? No vida jak jsme slavní No a po prohlídce jsme dostali 2- (tedy Dáreček od Márry) a spokojen odjíždím. Moc fajn přístup a vlídné zacházení vím že mám určitou výhodu Volvofóra ale tu tady má asi spousta lidiček není liž pravda.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
T6R
T6R naprostá chvála, už jenom to jak mi Katty pomohla po telefonu a Marra též.. škoda že je mám přes celý svět...projet k nim Práglem tak mám fousy po kolena. chjo.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: praha
T6R
dlouho jsem vahal jestli se mam pridat a psat sem neco o t6r, ale dnes uz musim!
neni to uplne o T6R, ale o panu M (marra, mistr, magor, milacek, misuge, proste si predstavte neco / nekoho)...
vcera vecer mi vola jedna znama, ze ji chciplo auto. vyrazim a zjistim - laicky - baterka v cudu, manzel privezl kabely a prd - spalene, volamm panu M, ten je po koupeli doma, uziva si klidneho vecera a na typickou otazku "co ted?" vyrcenou tonem maleho ditete strachujiciho se o hracku odpovi - VYDRZ WOE! ... po deseti minutach mi zvoni tel. - kde parkujes? Prijdeli chlapi 2, natocili auto a odjeli. Manzel te zname jim strkal podezrele papirky, ktere s uctou odmitli (netusim proc ) ...
znami byli celi hotovi, co to bylo za lidi, ze si mysleli neco vymreni tohoto druhu atd atd ...
nakonec jen konstatovani, ze tato prihoda je jen poslednim strepem do mosaiky nemalo zachran, at uz po telefonu, nekde v terenu, nebo primo v T6R, ale myslim ze dokresluje obrazek o servisu, o lidech a ja nevim co jeste .... kua bla bla bla
proste SUPEER / SUPEER / SUPEER ... T6R a hlavne MARRO - diky
neni to uplne o T6R, ale o panu M (marra, mistr, magor, milacek, misuge, proste si predstavte neco / nekoho)...
vcera vecer mi vola jedna znama, ze ji chciplo auto. vyrazim a zjistim - laicky - baterka v cudu, manzel privezl kabely a prd - spalene, volamm panu M, ten je po koupeli doma, uziva si klidneho vecera a na typickou otazku "co ted?" vyrcenou tonem maleho ditete strachujiciho se o hracku odpovi - VYDRZ WOE! ... po deseti minutach mi zvoni tel. - kde parkujes? Prijdeli chlapi 2, natocili auto a odjeli. Manzel te zname jim strkal podezrele papirky, ktere s uctou odmitli (netusim proc ) ...
znami byli celi hotovi, co to bylo za lidi, ze si mysleli neco vymreni tohoto druhu atd atd ...
nakonec jen konstatovani, ze tato prihoda je jen poslednim strepem do mosaiky nemalo zachran, at uz po telefonu, nekde v terenu, nebo primo v T6R, ale myslim ze dokresluje obrazek o servisu, o lidech a ja nevim co jeste .... kua bla bla bla
proste SUPEER / SUPEER / SUPEER ... T6R a hlavne MARRO - diky
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
T6R
Takže s Volbludou mám za sebou 14 dní a prvních 2000 km a troufnu si napsat, že jsem udělal dobře, když jsem ji koupil. Má pár drobnejch vad, což se u bazarovýho auta starýho 8 let a s najetejma 320 tisícema dalo čekat, ale právě ochota tyhle věci řešit se mi u T6R líbí (dotáhli ji z německa, původem je z Itálie) - co bylo známo před koupí (prasklý okno a světlo, brzdy, rozvody) dali do pořádku přesně jak jsme se domluvili a ani od toho, co se objevilo později (ovladač oken a zámek dveří) nedávaj ruce pryč, právě naopak. Takže já když budu potřebovat servis, tak určitě pojedu k nim.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
T6R
No, nevím, jestli jsem to tu už psal ...
T6R má něco mezi 2 až 3 - Objednával jsem si horní silenblok motoru (jiné téma jinde) a po asi třech telefonátech a několika mailech, kdy mi paní tvrdily, že mi psaly maily jak to chci poslat a taky že se to řeší, ale mi nic nepřišlo ... a asi 1,5 až 2 měsíčním čekání konečně dorazil.
Cena byla příjemná. Jenže pro to zpoždění, to budu měnit až na podzim, protože teď na to ani já a ani firemní mechanici nebudou mít minimálně do půlky září čas. To pro sezónu a strašnou fůru ježdění a ještě více spravování starých ááááviííííí. Já už jezdím teda novým DAFem, takže jsem relativně v klidu.
A Marra má 1 za to, že po jeho dvou urgencích mi ten silenblok konečně přišel. A taky za "rychlé" ramínka a stěrače na světla před předváděčkou v Ořechu.
T6R má něco mezi 2 až 3 - Objednával jsem si horní silenblok motoru (jiné téma jinde) a po asi třech telefonátech a několika mailech, kdy mi paní tvrdily, že mi psaly maily jak to chci poslat a taky že se to řeší, ale mi nic nepřišlo ... a asi 1,5 až 2 měsíčním čekání konečně dorazil.
Cena byla příjemná. Jenže pro to zpoždění, to budu měnit až na podzim, protože teď na to ani já a ani firemní mechanici nebudou mít minimálně do půlky září čas. To pro sezónu a strašnou fůru ježdění a ještě více spravování starých ááááviííííí. Já už jezdím teda novým DAFem, takže jsem relativně v klidu.
A Marra má 1 za to, že po jeho dvou urgencích mi ten silenblok konečně přišel. A taky za "rychlé" ramínka a stěrače na světla před předváděčkou v Ořechu.
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
T6R
Já mám s Marrou a Katty jen a jen dobré zkušenosti. Super lidi co mi vždy pomohli i když třeba nemuseli. Díky
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvky: 778
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Budkov, Vimperk
T6R
Marra mi svého času věnoval dva víkendové večery (skoro noci) a byl ochoten v případě nutnosti jet s Adamem přes noc, aby mi dal dohromady auto.... takže ode mne oba 1+
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
T6R
V ten okamžik vyhlásím SK válkugoalie píše:Ja mam Marru rad lebo je nas Slovák v Praglu unesieme Ta naspat domov Marra neboj :pij:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
T6R
Spácháme velkou námořní bitvu na Štrbském plese - vč. ponorek
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
T6R
Zkušenost:
Opravy: Tekl olej aut. přev. na S80 - po telefon. dohodě jsem už 2. den (u ostatních byl termín prohlídky/opravy za týden a víc) měl auto v servisu. Původně jsem si myslel že mám prasklou vanu, už na tuhle skutečnost servisy reagovali různě, jeden, nepamatuju si který - bohužel, mi dokonce sdělil že vana nemůže být zavařena, ale nutně koupená nová. To se ale ukázalo jako můj blbej tip.
Vzhledem k špatně rozpoznatelnému místu úniku oleje jsem nechal vyměnit filtr (o všech možných způsobech sem byl průběžně informován) a po pozorování nové těsnění = problém vyřešen za velmi dobrou cenu vzhledem k opravdu komplikovanému stavu )
Díly: Potřeboval jsem opěrku na ruku (šedá kůže) ptž byla už časem opotřebovaná. Po necelém týdnu přišla 1. bohužel špatná barva - věřim že jiný servis by se mě snažil přesvědčit že to neni tak hrozný, v t6r za další 4 dny nová v mé barvě. Cena skvělá - nižší než se čekalo.
Personál: Supr, není co dodat.
Vřele doporučuji! Za pár tkm mě čeká serviska, výměna brzd - o jiném servisu neuvažuju,
Opravy: Tekl olej aut. přev. na S80 - po telefon. dohodě jsem už 2. den (u ostatních byl termín prohlídky/opravy za týden a víc) měl auto v servisu. Původně jsem si myslel že mám prasklou vanu, už na tuhle skutečnost servisy reagovali různě, jeden, nepamatuju si který - bohužel, mi dokonce sdělil že vana nemůže být zavařena, ale nutně koupená nová. To se ale ukázalo jako můj blbej tip.
Vzhledem k špatně rozpoznatelnému místu úniku oleje jsem nechal vyměnit filtr (o všech možných způsobech sem byl průběžně informován) a po pozorování nové těsnění = problém vyřešen za velmi dobrou cenu vzhledem k opravdu komplikovanému stavu )
Díly: Potřeboval jsem opěrku na ruku (šedá kůže) ptž byla už časem opotřebovaná. Po necelém týdnu přišla 1. bohužel špatná barva - věřim že jiný servis by se mě snažil přesvědčit že to neni tak hrozný, v t6r za další 4 dny nová v mé barvě. Cena skvělá - nižší než se čekalo.
Personál: Supr, není co dodat.
Vřele doporučuji! Za pár tkm mě čeká serviska, výměna brzd - o jiném servisu neuvažuju,
-
Offline
- Příspěvky: 311
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 Estate
- Bydliště: Praha 8
T6R
Domnívám se, že autoservisy lze (a je potřeba :!: ) jako každé jiné podnikání ve službách hodnotit ze tří hledisek:
1. kvalita odvedené práce :prace:
2. cena
3. ochota, přizpůsobivost a jednání se zákazníkem. :pij:
Uvedu příklad: Když jsem před časem hledal pražský servis, kam bych jezdil s Formanem, našel jsem si pár firem v okolí, obvolal je a zeptal se na konkrétní opravu, její podmínky, časové možnosti a cenu. Někde mi řekli, že to vůbec neudělají, jinde jen neochotně a za těžký prachy, atp. atp., až v jednom servisu mne překvapila velká ochota, velmi příjemné jednání, časová flexibilita a bezkonkurenční cena. Jel jsem tam a jezdil jsem tam pak vždy. Rozhodl zejména způsob jednání se zákazníkem.
Co se týče T6R, jezdím tam a budu jezdit, protože jsem dal na radu služebně starších pražských volvistů, která (statisticky vyhodnoceno) říká jednoznačně: T6R. Samozřejmě na to hned navazuje další (a to zřejmě i nejdůležitější) důvod: zatím nevím o ničem vhodnějším.
Ale že bych skákal radostí, jako většina hodnotících, to zase ne.
1. Kvalita – zatím nemůžu hodnotit, nicméně dokud nemůžu naříkat, tak vlastně super. Mám za sebou celkovou prohlídku, výměnu oleje s filtrem a rozvody. Všechno šlape, jak má. Což ale šlapalo i předtím. A nemůžu vědět, že od jiných by se to hned "sralo". Čili, jak říkám, těžko hodnotit, ale zatím nemožno naříkat.
2. Cena – zase těžko hodnotit, když jsem to nezkusil jinde. Podle mých informací, co jsem tak porůznu pochytil, asi průměr. Ale to se musí vždycky porovnat i s kvalitou. Takže poměr kvalita / cena zřejmě slušný. Pro zákazníka zajímavý.
3. Jednání se zákazníkem = český průměr, což bohužel neznamená nic lichotivého. V českých firmách, T6R nevyjímaje, totiž bohužel zatím neplatí (a ještě dlouho nebude) ono pověstné "náš zákazník = náš pán". Věci se neříkají jasně a jednoznačně. O jedné věci s vámi jedná každou chvíli někdo jiný a vnitřní komunikace ve firmě vázne. Za nesrovnalosti nese zodpovědnost zákazník. Při neshodách se mýlí zákazník. Na změny dojednané ceny doplácí zákazník. Protahování doby vyhotovení zakázky jde na vrub zákazníka. Význam zákazníka je přímo určen ekonomickou a výkonovou třídou jeho vozu. Odborná neznalost zákazníka neomlouvá. Vděčnost se předpokládá pouze ze strany zákazníka... Atp.
Opakuji, že to v našich luzích není žádná výjimka. Ale já se s tím prostě smiřuju jen těžko.
I když sprostota pokladních v Albertu, to je ještě úplně jiná kategorie...
1. kvalita odvedené práce :prace:
2. cena
3. ochota, přizpůsobivost a jednání se zákazníkem. :pij:
Uvedu příklad: Když jsem před časem hledal pražský servis, kam bych jezdil s Formanem, našel jsem si pár firem v okolí, obvolal je a zeptal se na konkrétní opravu, její podmínky, časové možnosti a cenu. Někde mi řekli, že to vůbec neudělají, jinde jen neochotně a za těžký prachy, atp. atp., až v jednom servisu mne překvapila velká ochota, velmi příjemné jednání, časová flexibilita a bezkonkurenční cena. Jel jsem tam a jezdil jsem tam pak vždy. Rozhodl zejména způsob jednání se zákazníkem.
Co se týče T6R, jezdím tam a budu jezdit, protože jsem dal na radu služebně starších pražských volvistů, která (statisticky vyhodnoceno) říká jednoznačně: T6R. Samozřejmě na to hned navazuje další (a to zřejmě i nejdůležitější) důvod: zatím nevím o ničem vhodnějším.
Ale že bych skákal radostí, jako většina hodnotících, to zase ne.
1. Kvalita – zatím nemůžu hodnotit, nicméně dokud nemůžu naříkat, tak vlastně super. Mám za sebou celkovou prohlídku, výměnu oleje s filtrem a rozvody. Všechno šlape, jak má. Což ale šlapalo i předtím. A nemůžu vědět, že od jiných by se to hned "sralo". Čili, jak říkám, těžko hodnotit, ale zatím nemožno naříkat.
2. Cena – zase těžko hodnotit, když jsem to nezkusil jinde. Podle mých informací, co jsem tak porůznu pochytil, asi průměr. Ale to se musí vždycky porovnat i s kvalitou. Takže poměr kvalita / cena zřejmě slušný. Pro zákazníka zajímavý.
3. Jednání se zákazníkem = český průměr, což bohužel neznamená nic lichotivého. V českých firmách, T6R nevyjímaje, totiž bohužel zatím neplatí (a ještě dlouho nebude) ono pověstné "náš zákazník = náš pán". Věci se neříkají jasně a jednoznačně. O jedné věci s vámi jedná každou chvíli někdo jiný a vnitřní komunikace ve firmě vázne. Za nesrovnalosti nese zodpovědnost zákazník. Při neshodách se mýlí zákazník. Na změny dojednané ceny doplácí zákazník. Protahování doby vyhotovení zakázky jde na vrub zákazníka. Význam zákazníka je přímo určen ekonomickou a výkonovou třídou jeho vozu. Odborná neznalost zákazníka neomlouvá. Vděčnost se předpokládá pouze ze strany zákazníka... Atp.
Opakuji, že to v našich luzích není žádná výjimka. Ale já se s tím prostě smiřuju jen těžko.
I když sprostota pokladních v Albertu, to je ještě úplně jiná kategorie...
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW
-
Offline
- Příspěvky: 395
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
T6R
Menhir píše:I když sprostota pokladních v Albertu, to je ještě úplně jiná kategorie...
V T6R jsem byl pročistit a vyvážit kolo když mi unikal luft (asi rok zpátky), spěchal jsem a dohodli jsme se hned na 2. den, cena výhodná, práce v pořádku.
(u jiných pneusrvs mi závaží odpadlo po 5ti km)
Pravda ... když jsem přišel a řekl, že jsem se telefonicky hlásil že přijedu, ozvalo se
"... to byl asi Marra .. no jo, to si ale budete muset počkat ...
no nekoukejte, dřív jak za hodinu to nebude "
šel jsem si zapálit a říkal si, co se dá dělat - země česká.
Stihli to ale dřív, bylo to hned a dobrý. Co jsem zpozoroval bylo významně zvednuté obočí lidí v dílně, když slyšeli ten nepravidelný chod B230K na LPG před seřízením
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo V40 1.8 Modra met B4184S2 2004
- Bydliště: MUNCHEN - Germany
T6R
T6r Ales hodnej kluk, nenechal me stat na ulici s igelitem pres dvere, Zajistil me sklo do Dveri. MOOOOOOOOC DEKUJI. Tem fetakum co me to vybrakovali at je skoli zloutenka
_________________
VOLVO 440 GL 1.8I - B18U - 66 Kw. r.v 94 Bila
VOLVO 440 GL 1.8I - B18U - 66 Kw. r.v 94 Bila
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
T6R
nebylo by lepší ,45 ACP ???netopyr petr píše:Tem fetakum co me to vybrakovali at je skoli zloutenka
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Golf GTD 2016
T6R
Já bych měl bohužel negativní hodnocení na T6R:
nechal jsem si při servisní kontrole namontovat tažné zařízení na mou V40. byla mi nabídnuta možnost namontovat tažné buď nové, nebo použité z holandska (levnější).
zvolil jsem samozřejmě levnější variantu. Tady je nutné podotknout, že nejsem žádný přehnaný šetřílek - proto jsem si to nechal dělat v "odborném" volvo servisu a nejezdím do různých neznačkových atp. i když by to tam taky zvládli - prostě chci dát jednou do roka auto do servisu ať je vše v pořádku a je jedno kolik to stojí.
Jenže mi bylo jaksi zamlčeno, že varianta použitého tažného znamená, že mi k němu nebudou dodány doklady, bez nichž tažné nepřihlásím!! (typový list) - neptal jsem se na to, protože se v tom nevyznám a ani jsem netušil, že něco takového potřebuji, navíc předpokládám, že servis s tím má zkušenost - bylo mi řečeno, že stačí zajet na STK a mám přihlášeno. Nemám - bez typového listu tažné přihlásit nejde...
takže krom spousty starostí mě čeká také zřejmě koupě nového tažného zařízení, které mi z bude. na závěr dodám, že jsem posléze zjistil, že stejné tažné (bosal) lze běžné nové pořídit i s montáží okolo 5tis. já jsem v t6R platil za použité bez papírů a možnosti přihlášení 8tis...!
čekal bych, že když tam člověk za jeden den práce nechá 26tis kč (tolik mě komplet servis ten den stál), tak, že se mu dostane trochu odbornějšího zacházení...
na závěr snad prosba na místní: nemáte někdo radu jak tažné bez typového listu přihlásit?
nechal jsem si při servisní kontrole namontovat tažné zařízení na mou V40. byla mi nabídnuta možnost namontovat tažné buď nové, nebo použité z holandska (levnější).
zvolil jsem samozřejmě levnější variantu. Tady je nutné podotknout, že nejsem žádný přehnaný šetřílek - proto jsem si to nechal dělat v "odborném" volvo servisu a nejezdím do různých neznačkových atp. i když by to tam taky zvládli - prostě chci dát jednou do roka auto do servisu ať je vše v pořádku a je jedno kolik to stojí.
Jenže mi bylo jaksi zamlčeno, že varianta použitého tažného znamená, že mi k němu nebudou dodány doklady, bez nichž tažné nepřihlásím!! (typový list) - neptal jsem se na to, protože se v tom nevyznám a ani jsem netušil, že něco takového potřebuji, navíc předpokládám, že servis s tím má zkušenost - bylo mi řečeno, že stačí zajet na STK a mám přihlášeno. Nemám - bez typového listu tažné přihlásit nejde...
takže krom spousty starostí mě čeká také zřejmě koupě nového tažného zařízení, které mi z bude. na závěr dodám, že jsem posléze zjistil, že stejné tažné (bosal) lze běžné nové pořídit i s montáží okolo 5tis. já jsem v t6R platil za použité bez papírů a možnosti přihlášení 8tis...!
čekal bych, že když tam člověk za jeden den práce nechá 26tis kč (tolik mě komplet servis ten den stál), tak, že se mu dostane trochu odbornějšího zacházení...
na závěr snad prosba na místní: nemáte někdo radu jak tažné bez typového listu přihlásit?
_________________
Volvo V40 1.8, B4184S2, 7/2000
Volvo V40 1.8, B4184S2, 7/2000
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé