Olej do převodovky V480Turbo

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

Olej do převodovky V480Turbo

Příspěvek od Jirrka »

Zjistil jsem, ze mi kape dole kolem ramenka. Obcas nechce jit rychlost vyhodit. Takze uz je treba asi doplnit. Tak jaky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2401
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Je tam renolťácká skříň, už se to tu někde řešilo. Je tam speciální olej, nový se třpytí jak metalíza. Náhradu z hlavy nevím, ale můžu se podívat v práci až tam budu. Chtělo by to ale vyměnit to gufero pokud to teče hodně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2401
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Volvo doporučuje jako náhradu Mobil EP 80 W API-GL-4
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2401
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jirrka píše:Myslim, ze GL-5 ma lepsi vlastnosti. Ja jsem tohle nasel na netu podle cisla, ktery mam v uzivatelskem manualu. Tomu odpovida to co jsem napsal. Asi to bude skoro jedno jestli ten nebo onen. Spis by me zajimalo ajk je slozite vmenit to gufero.
Gufero se dá vyměnit jen zevnitř. Tzn. rozpůlit skříň vyšroubovat řazení z předního víka, vytáhnout tyč řazení a jsi u gufera. Jo a gufero je lepší dávat dvouřadé s prachovkou a silikonové, ty originály francouzské moc nevydrží. Nebo koupit u volva nové provedení, ty už vydrží.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Tak jsem nasel peknou tabulku na srovnani oleju http://www.hekra.cz/tabulka.htm . Do motoru mam predepsanou specifikaci SF,SG nebo G4, G5) A do prevodovky zkusim specifikaci doporucenou Jardou Krizanem. Dolil jsem tam totiz tak necelej pul litr 80W/90H coz je GL-5 pekne ztuhla :lol: . Takze zitra vypoustim. Jinak predchozi majitel lil do motoru Dablika 5W/50 od Texaco. Na to nemam a prijde mi to jako zbytecnej prepich, kdyz staci 10 nebo 15w/40.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Tak jsem prosel jeste lehce Renault klub a odvozuji z toho, ze by v prevodovce mel byt spis 75W. Zkouknul jsem auta co maji turbo a stejny mnozstvi oleje v prevodovce jako ja. Tj. 3,4 litru. A kouknul jsem na Mobil 75-80W a ten ma tu moji GL-5. Takze asi vitezi.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jirrka
Offline
Příspěvky: 344
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Tak olej vymenen. Nakonec jsem pouzil Valvoline 75W-90 GL-5, Zda se, ze to bude chodit pekne. Myslel jsem, ze je prevodovka polosucha, protoze obcas za studena neslo zaradit (nepustili to jakoby synchrony), ale vylil jsem asi tech 3,5 litru co tam ma byt. Takze asi zase tolik netece. jedinej problem byl, ze ten olej co jsem vylil mel barvu blata, coz bylo asi pricinou horsiho chodu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

berzerker
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 407
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: sk- trnava

Olej do převodovky V480Turbo

Příspěvek od berzerker »

tiez som menil, Total 75 - 80. Ten vypusteny bol cierny, ku koncu uz bol takmer cisty, voslo tam 3,5 l. Zdalo sa, ze ho vytieklo tiez okolo 3,5 l. Cena 215 Sk za robotu.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

intercool
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: 440 Turbo
Bydliště: Bystřice

Olej do převodovky V480Turbo

Příspěvek od intercool »

Mě jde za studena taky špatně řadit, takže na výměnu taky dojde...
_________________
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu

a tahá je Iveco Daily 35S15

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Olej do převodovky V480Turbo

Příspěvek od lucki »

ja som daval valvoline.. uz to to niekde je. hladaj napis olej do prevodovky mt5ky.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

intercool
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: 440 Turbo
Bydliště: Bystřice

Olej do převodovky V480Turbo

Příspěvek od intercool »

Jj, díky, četl jsem to.
_________________
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu

a tahá je Iveco Daily 35S15

Zpět na „300 / 400“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé