Olej do převodovky V480Turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Olej do převodovky V480Turbo
Zjistil jsem, ze mi kape dole kolem ramenka. Obcas nechce jit rychlost vyhodit. Takze uz je treba asi doplnit. Tak jaky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Je tam renolťácká skříň, už se to tu někde řešilo. Je tam speciální olej, nový se třpytí jak metalíza. Náhradu z hlavy nevím, ale můžu se podívat v práci až tam budu. Chtělo by to ale vyměnit to gufero pokud to teče hodně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Gufero se dá vyměnit jen zevnitř. Tzn. rozpůlit skříň vyšroubovat řazení z předního víka, vytáhnout tyč řazení a jsi u gufera. Jo a gufero je lepší dávat dvouřadé s prachovkou a silikonové, ty originály francouzské moc nevydrží. Nebo koupit u volva nové provedení, ty už vydrží.Jirrka píše:Myslim, ze GL-5 ma lepsi vlastnosti. Ja jsem tohle nasel na netu podle cisla, ktery mam v uzivatelskem manualu. Tomu odpovida to co jsem napsal. Asi to bude skoro jedno jestli ten nebo onen. Spis by me zajimalo ajk je slozite vmenit to gufero.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tak jsem nasel peknou tabulku na srovnani oleju http://www.hekra.cz/tabulka.htm . Do motoru mam predepsanou specifikaci SF,SG nebo G4, G5) A do prevodovky zkusim specifikaci doporucenou Jardou Krizanem. Dolil jsem tam totiz tak necelej pul litr 80W/90H coz je GL-5 pekne ztuhla . Takze zitra vypoustim. Jinak predchozi majitel lil do motoru Dablika 5W/50 od Texaco. Na to nemam a prijde mi to jako zbytecnej prepich, kdyz staci 10 nebo 15w/40.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tak jsem prosel jeste lehce Renault klub a odvozuji z toho, ze by v prevodovce mel byt spis 75W. Zkouknul jsem auta co maji turbo a stejny mnozstvi oleje v prevodovce jako ja. Tj. 3,4 litru. A kouknul jsem na Mobil 75-80W a ten ma tu moji GL-5. Takze asi vitezi.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 344
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tak olej vymenen. Nakonec jsem pouzil Valvoline 75W-90 GL-5, Zda se, ze to bude chodit pekne. Myslel jsem, ze je prevodovka polosucha, protoze obcas za studena neslo zaradit (nepustili to jakoby synchrony), ale vylil jsem asi tech 3,5 litru co tam ma byt. Takze asi zase tolik netece. jedinej problem byl, ze ten olej co jsem vylil mel barvu blata, coz bylo asi pricinou horsiho chodu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
Olej do převodovky V480Turbo
tiez som menil, Total 75 - 80. Ten vypusteny bol cierny, ku koncu uz bol takmer cisty, voslo tam 3,5 l. Zdalo sa, ze ho vytieklo tiez okolo 3,5 l. Cena 215 Sk za robotu.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: 440 Turbo
- Bydliště: Bystřice
Olej do převodovky V480Turbo
Mě jde za studena taky špatně řadit, takže na výměnu taky dojde...
_________________
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu
a tahá je Iveco Daily 35S15
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu
a tahá je Iveco Daily 35S15
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Olej do převodovky V480Turbo
ja som daval valvoline.. uz to to niekde je. hladaj napis olej do prevodovky mt5ky.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: 440 Turbo
- Bydliště: Bystřice
Olej do převodovky V480Turbo
Jj, díky, četl jsem to.
_________________
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu
a tahá je Iveco Daily 35S15
440 turbo, Renault Clio 1.5dCi, Honda Civic RTSi, Subaru Impreza GT-WRX-Sti - od každého kousek pro zábavu
a tahá je Iveco Daily 35S15
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé