Zdravím
Zima je tu a přemýšlím co s chladící směsi. První zima co mám tohle auto, původní majitel to vůbec neřešil a já nějak nevím co dělat. Hladina kapaliny je někde u minima, barva tmavě žlutá. Mohl by mi někdo prosím stručně popsat jak teď postupovat a kolik čeho kam nalít? Díky moc.
Nemrznoucí směs
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 1.6D
- Bydliště: Praha - Hostivař
Nemrznoucí směs
_________________
Volvo V50 1.6D 2009
Volvo V50 1.6D 2009
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Nemrznoucí směs
Coby, neco na vyplach soustavy, chvili s tim jezdit, vypustit, nejlepe i nekde rozpojit, proplachnout hadici obouma smerama a nanovo naplnit, nejlepe vcetne nejakeho tekuteho vytesnovaku/kondicioneru...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Nemrznoucí směs
cca 6,5 L modrá origo, koncentrát max 1:1 s destilkou, třeba zde:
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/XC90/Prislusenstvi-XC90/Chemicke-produkty/Nemrznouci-smes-4-l.html?listtype=search&searchcnid=dilyvolvokat2162
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/XC90/Prislusenstvi-XC90/Chemicke-produkty/Nemrznouci-smes-1L.html?listtype=search&searchcnid=dilyvolvokat2162
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/XC90/Prislusenstvi-XC90/Chemicke-produkty/Nemrznouci-smes-4-l.html?listtype=search&searchcnid=dilyvolvokat2162
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/XC90/Prislusenstvi-XC90/Chemicke-produkty/Nemrznouci-smes-1L.html?listtype=search&searchcnid=dilyvolvokat2162
Naposledy upravil(a) Michl dne 10 pro 2017 17:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 1.6D
- Bydliště: Praha - Hostivař
Nemrznoucí směs
Ok, to nevypadá jako něco co můžu udělat doma na koleni. Je aspoň něco co tam můžu nalít aby to vydrželo než seženu někoho kdo to udělá pořádně?
_________________
Volvo V50 1.6D 2009
Volvo V50 1.6D 2009
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Nemrznoucí směs
Tak prirozene, to jde i bez te hadice, jen prohnat expanzkou, par beliku, idealne na samoobsluzne wapce, at nikdo nemrmle, ze delas pred barakem kluzistemaddogcz píše:Ok, to nevypadá jako něco co můžu udělat doma na koleni. Je aspoň něco co tam můžu nalít aby to vydrželo než seženu někoho kdo to udělá pořádně?

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Nemrznoucí směs
Teď v zimě bych už nevymýšlel žádné kraviny změř na kolik je stupňů a podle toho případně dolej čistou a hotovo
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 1.6D
- Bydliště: Praha - Hostivař
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha City
- Vůz: S40
Nemrznoucí směs
Treba v lidlu na to maj obcas hustomer. Pripadne lze pohledat na netu... https://www.autodoplnky-prodej.cz/37259-hustomer-chladici-kapaliny-heyner-profi.html
Naberes balonkem a plovacek ti na stupnici ukaze... Jinak sem to ted taky resil a normalne mi modra smes degradovala tak, ze byla zluta, spis srackova jako rez. System je vsak cistej... Asi za to muze trocha oleje co zbylo v chlazeni po vymene tesneni pod hlavou.
Nejdulezitejsi je vzdy pri vymene system proplachnout. Alespon vodou (vylejt chladivo, nalejt vodu, projet, pockat az to trochu vychladne, zase dat cistou vodu, projet, pockat vypustit a dat chladivo). Hlavne nelejt ledovou vodu do horkyho motoru. Utesnovac bych tam nelil zbytecne jestli to netece...
Jinak sme v lete resili bagr co se prehrejva a bylo to utemovanym chladicem, kdy jantarum vyteklo zluty chladivo a oni to jen dolili modrym bez vyplachu... Normalne byl v chladici rosol.
Naberes balonkem a plovacek ti na stupnici ukaze... Jinak sem to ted taky resil a normalne mi modra smes degradovala tak, ze byla zluta, spis srackova jako rez. System je vsak cistej... Asi za to muze trocha oleje co zbylo v chlazeni po vymene tesneni pod hlavou.
Nejdulezitejsi je vzdy pri vymene system proplachnout. Alespon vodou (vylejt chladivo, nalejt vodu, projet, pockat az to trochu vychladne, zase dat cistou vodu, projet, pockat vypustit a dat chladivo). Hlavne nelejt ledovou vodu do horkyho motoru. Utesnovac bych tam nelil zbytecne jestli to netece...
Jinak sme v lete resili bagr co se prehrejva a bylo to utemovanym chladicem, kdy jantarum vyteklo zluty chladivo a oni to jen dolili modrym bez vyplachu... Normalne byl v chladici rosol.
_________________
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé