Při kompletní výměně řemenů mi mechoš řekl, že je prasklý držák napínáku řemene, co pohání posilovač a altík u TDI motoru 850ky.
Není to běžný spotřebák a tak se špatně shání, netuší někdo kolik si mám připravit peněz a kde ho sehnat?
Držák napínáku řemene altíku a posilovače (TDI) kolik stojí?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
Držák napínáku řemene altíku a posilovače (TDI) kolik stojí?
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 891
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
Tak už sem to sehnal.
I skladkou, která je toho součástí je to za 3850 s DPH...
Druhá kladka se musí přikoupit ale to uže položka v řádech stokorun. Takže výměna všech kladek a řemenů mě ve finále vyjde na necelejch 15litrů i s prací....
I skladkou, která je toho součástí je to za 3850 s DPH...
![Shocked :shock:](./images/smilies/shok.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/cray.gif)
Druhá kladka se musí přikoupit ale to uže položka v řádech stokorun. Takže výměna všech kladek a řemenů mě ve finále vyjde na necelejch 15litrů i s prací....
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
Tak není to tak jednoduché jak to vypadalo...
Dvakrát po sobě došel jiný napínák a tak jsem zajel do AB Auto v Brně, abych to objednal u nich.
Prasklý napínák jsem si vzal pro jistotu ssebou.
Výsledek je 4900,- s dph...
A perlička: když jsem to ukazoval borcovi ze skladu, tak stál vedle mechanik a takovým nadřazeným tónem hlásí "jó, když to moc napnete, tak to praskne."
A mě nezbylo, než mnu odpověděr: "No, jo, ale to auto bylo posledních šest let servisováno u vás."
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
Dvakrát po sobě došel jiný napínák a tak jsem zajel do AB Auto v Brně, abych to objednal u nich.
Prasklý napínák jsem si vzal pro jistotu ssebou.
Výsledek je 4900,- s dph...
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/diablo.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/shok.gif)
A perlička: když jsem to ukazoval borcovi ze skladu, tak stál vedle mechanik a takovým nadřazeným tónem hlásí "jó, když to moc napnete, tak to praskne."
A mě nezbylo, než mnu odpověděr: "No, jo, ale to auto bylo posledních šest let servisováno u vás."
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5074
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: PRG
A jaká byla jeho reakce ???Time4Tea píše: A perlička: když jsem to ukazoval borcovi ze skladu, tak stál vedle mechanik a takovým nadřazeným tónem hlásí "jó, když to moc napnete, tak to praskne."
A mě nezbylo, než mnu odpověděr: "No, jo, ale to auto bylo posledních šest let servisováno u vás."![]()
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
Sklapl, otočil se na patě a beze slova zapadl do dílny.Lachtan píše:A jaká byla jeho reakce ???Time4Tea píše: A perlička: když jsem to ukazoval borcovi ze skladu, tak stál vedle mechanik a takovým nadřazeným tónem hlásí "jó, když to moc napnete, tak to praskne."
A mě nezbylo, než mnu odpověděr: "No, jo, ale to auto bylo posledních šest let servisováno u vás."![]()
jo, jo, není nad to, když se člověk strapní sám.
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 II D5
- Bydliště: Kroměříž
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé