Vaše spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,4i
Vaše spotřeba
úžasný. Půjdu do toho. Alles gute fur Volvo
_________________
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2007, svět.zelená metal., LPG PRINS VSI 2.0
VOLVO V70 II 2,4i 125kW B5244S manuál, r.v.2004, tmavě šedá metal., LPG PRINS VSI
bylo:
Opel Omega B Caravan 2,2DTI [/b]88kW man. 2001
Opel Omega B Caravan 2,5V6 125kW man. 1995
Opel Omega A Limuz. 2.0i aut. 1988
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vaše spotřeba
tomuhle říkám šetrný řidič, klobouk dolů.
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/248103.html
záznam ze 17.5.2008: na 67 Litrů 962 km (7L/100km) se 106 kW V70 - to je taková benzínová pohádka.
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/248103.html
záznam ze 17.5.2008: na 67 Litrů 962 km (7L/100km) se 106 kW V70 - to je taková benzínová pohádka.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
Ono pokud jede člověk klidně, na pohodu, tak taková spotřeba není nemožná. Taky hodně záleží, v jakém prostředí a provozu jezdí. Kdo jezdí v nevětší dopravní špičky, bude mít spotřebu o dost vyšší jak ten, co pojede stejnou trasu v jiný klidnější čas.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vaše spotřeba
zamyslel jsem se teď nad myšlenkou Natural 95 versus Verva 100 u benziny.
Dnešní ceny jsou:
Natual 95......32,60 kč/Litr
Verva 100.....34,60 kč/Litr
Můj dlouhodobý průměr spotřeby je 10,5 L/100 km u V70. t.j na nádrž 70 L za 2282 kč ujedu cca 660 km, t.j. 1 kilometr jízdy mě vyjde na 3,45 kč.
Tudíž, aby se mi vyplatila Verva 100 a natankoval plnou nádrž 70 L za 2422 kč, pro splnění podmínky 3,45 kč na kilometr bych musel na jednu nádrž ujet 702km s průměrnou spotřebou 10 L/ 100km.
Závěr: 660 km versus 702 km by měl být ekvivalent nájezdu při Natural 95 versus Verva 100 za stejné peníze (samozřejmě vztaženo na moje auto a můj styl jízdy)
Zamyšlení: Kdybych se s průměrnou spotřebou u Vervy 100 dostal na 9,5 L/100km (737km na nádrž), tak by mi náklady klesly na 3,04 kč / ujetý km, to zn. o cca 40 haléřu na km méně, než s Naturalem 95
Ročně pak při nájezdu cca 12000 km je to ušetřených 4800kč a to sa rovná zaplacené povinné ručení na rok
Ten model nevypadá nereálně, asi to vyzkouším. Stejný model by se dal aplikovat na všechny mé tři auta. Bude to chtít nějakou jednoletou studii....
(s eRkem nejezdím na spotřebu, ale dosavadní průměr 13,5 L/100km je dost, při průměru 12 L /100km by se něco určitě ušetřilo...)
Dnešní ceny jsou:
Natual 95......32,60 kč/Litr
Verva 100.....34,60 kč/Litr
Můj dlouhodobý průměr spotřeby je 10,5 L/100 km u V70. t.j na nádrž 70 L za 2282 kč ujedu cca 660 km, t.j. 1 kilometr jízdy mě vyjde na 3,45 kč.
Tudíž, aby se mi vyplatila Verva 100 a natankoval plnou nádrž 70 L za 2422 kč, pro splnění podmínky 3,45 kč na kilometr bych musel na jednu nádrž ujet 702km s průměrnou spotřebou 10 L/ 100km.
Závěr: 660 km versus 702 km by měl být ekvivalent nájezdu při Natural 95 versus Verva 100 za stejné peníze (samozřejmě vztaženo na moje auto a můj styl jízdy)
Zamyšlení: Kdybych se s průměrnou spotřebou u Vervy 100 dostal na 9,5 L/100km (737km na nádrž), tak by mi náklady klesly na 3,04 kč / ujetý km, to zn. o cca 40 haléřu na km méně, než s Naturalem 95
Ročně pak při nájezdu cca 12000 km je to ušetřených 4800kč a to sa rovná zaplacené povinné ručení na rok
Ten model nevypadá nereálně, asi to vyzkouším. Stejný model by se dal aplikovat na všechny mé tři auta. Bude to chtít nějakou jednoletou studii....
(s eRkem nejezdím na spotřebu, ale dosavadní průměr 13,5 L/100km je dost, při průměru 12 L /100km by se něco určitě ušetřilo...)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Vaše spotřeba
tento model celkom moze fungovar. znami ma asi 15 rocnu feliciu, tankuje do nej 98cku a vedie si evidenciu dost podrobne a prisiel na to, ze 98 mu znizi spotrebu cca o liter (v meste menej, na okreske zhruba ten liter). a celkovo rocne usetri tolko, ze zaplati poistku a dvakrat umyvarkudoktor píše:zamyslel jsem se teď nad myšlenkou Natural 95 versus Verva 100 u benziny.
Dnešní ceny jsou:
Natual 95......32,60 kč/Litr
Verva 100.....34,60 kč/Litr
Můj dlouhodobý průměr spotřeby je 10,5 L/100 km u V70. t.j na nádrž 70 L za 2282 kč ujedu cca 660 km, t.j. 1 kilometr jízdy mě vyjde na 3,45 kč.
Tudíž, aby se mi vyplatila Verva 100 a natankoval plnou nádrž 70 L za 2422 kč, pro splnění podmínky 3,45 kč na kilometr bych musel na jednu nádrž ujet 702km s průměrnou spotřebou 10 L/ 100km.
Závěr: 660 km versus 702 km by měl být ekvivalent nájezdu při Natural 95 versus Verva 100 za stejné peníze (samozřejmě vztaženo na moje auto a můj styl jízdy)
Zamyšlení: Kdybych se s průměrnou spotřebou u Vervy 100 dostal na 9,5 L/100km (737km na nádrž), tak by mi náklady klesly na 3,04 kč / ujetý km, to zn. o cca 40 haléřu na km méně, než s Naturalem 95
Ročně pak při nájezdu cca 12000 km je to ušetřených 4800kč a to sa rovná zaplacené povinné ručení na rok
Ten model nevypadá nereálně, asi to vyzkouším. Stejný model by se dal aplikovat na všechny mé tři auta. Bude to chtít nějakou jednoletou studii....
(s eRkem nejezdím na spotřebu, ale dosavadní průměr 13,5 L/100km je dost, při průměru 12 L /100km by se něco určitě ušetřilo...)
a teraz ma este lepsi zlepsovak, lebo tankuje na shell v nedelu (2nasobok bodov) a zhruba dvakrat rocne ma shell akciu body za benzin (resp. zlava) a potom setri este viac.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1679
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
je to sice OT: Ale pokud vezmu řekněme jednu značku paliva N95 a N98 a naprosto vynechám jakýsi empirický výsledek/výpočet výše, může mi někdo vysvětlit logicky/technicky jak u 15 let staré felicie může N95 a N98 udělat nějaký rozdíl na spotřebě?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Vaše spotřeba
efektivnejsie spalovanie (ucinejsia explozia), asi nic ine.Lukaso píše:je to sice OT: Ale pokud vezmu řekněme jednu značku paliva N95 a N98 a naprosto vynechám jakýsi empirický výsledek/výpočet výše, může mi někdo vysvětlit logicky/technicky jak u 15 let staré felicie může N95 a N98 udělat nějaký rozdíl na spotřebě?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1679
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
nic ve zlém ale to je stejně technický vysvětlení asi jako kdyby si napsal, že to lépe jede...lucki píše:efektivnejsie spalovanie (ucinejsia explozia), asi nic ine.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Vaše spotřeba
a nie? ked mas efektivnejsiu exploziu, tak ti viac tlaci valec a viac to jedeLukaso píše:nic ve zlém ale to je stejně technický vysvětlení asi jako kdyby si napsal, že to lépe jede...lucki píše:efektivnejsie spalovanie (ucinejsia explozia), asi nic ine.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1679
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
tak když už jsme se posunuli do této roviny tak otevřeně přiznávám, že si myslím, že celá ta věc kolem feldy je blbost
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Vaše spotřeba
Lukaso píše:tak když už jsme se posunuli do této roviny tak otevřeně přiznávám, že si myslím, že celá ta věc kolem feldy je blbost
som to myslel vazne. uplne technicky ti to niekto iny vysvetli. ale aj ty by si v manuali mal mat napisane, ze pre vyssiu efektivitu tankuj N98.
a ma to myslim celkom slusne vyhodnotene, tak aby som tomu veril. lebo: jazdil na N95 odkedy feldu ma, po zhruba 10 rokoch zacal tankovat N98 a sumu, ktoru za rok minie na benzin je nizsia (5 rocne meranie). pricom: neprestahoval sa, nezmenil robotu, nejazdi inak ako predtym, zasadne zasahy do motoru nerobil, najazdi rocne 20K km.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1679
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
zejtra zkusím nalít N98do sekačky, schválně jestli zahradu posekám dřív
ne vážně, asi si počkám na to technický vysvětlení...kolik mu to žere? 8 a pak 7? litr rozdíl, cca 13% ...
ne vážně, asi si počkám na to technický vysvětlení...kolik mu to žere? 8 a pak 7? litr rozdíl, cca 13% ...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Vaše spotřeba
v meste je to ani nie 0.5 litra, na okreske sa to taha k litru. priemer tak okolo 0.7l uspora. okresky robi teraz za 5.5 l/100km.Lukaso píše:zejtra zkusím nalít N98do sekačky, schválně jestli zahradu posekám dřív
ne vážně, asi si počkám na to technický vysvětlení...kolik mu to žere? 8 a pak 7? litr rozdíl, cca 13% ...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 304
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vaše spotřeba
Tady je hodně podrobnej článek a funkci motoru a všeho okolo,chce to trpělivost na přečtení celého obsahu,ale stojí to za to,hodně odborně napsané,přitom pochopitelné : http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=387lucki píše:Lukaso píše:tak když už jsme se posunuli do této roviny tak otevřeně přiznávám, že si myslím, že celá ta věc kolem feldy je blbost
som to myslel vazne. uplne technicky ti to niekto iny vysvetli. ale aj ty by si v manuali mal mat napisane, ze pre vyssiu efektivitu tankuj N98.
a ma to myslim celkom slusne vyhodnotene, tak aby som tomu veril. lebo: jazdil na N95 odkedy feldu ma, po zhruba 10 rokoch zacal tankovat N98 a sumu, ktoru za rok minie na benzin je nizsia (5 rocne meranie). pricom: neprestahoval sa, nezmenil robotu, nejazdi inak ako predtym, zasadne zasahy do motoru nerobil, najazdi rocne 20K km.
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
U některých motorů je úplně jedno co do nich nalejete a pojedou skoro stejně a zlepšení bude jen velmi nepatrné. Jiné motory pojedou o hodně lépe a tím taky s nižší spotřebou, nebo vyšším výkonem. Všechno závisí na typu přípravy směsi, kompresi, typu spalovacího prostoru, systému zapalování a nastavení jednotky(ek). Má na to vliv spousta faktorů a jejich kombinace. Nedá se říci - tohle nebo tohle za to může.
V odkaze výše uvedeném je to popsáno hodně dobře a prakticky souhlasím téměř s celým obsahem. Ale pro základní pochopení je to dobře napsané.
V odkaze výše uvedeném je to popsáno hodně dobře a prakticky souhlasím téměř s celým obsahem. Ale pro základní pochopení je to dobře napsané.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Vaše spotřeba
OT: Logicky nevim, ale technicky bych to videl tak, ze motor jakozto prvek vyrabejici diky chemicke reakci mech.praci - vykona stejnou praci za mene paliva, pokud chemicka reakce probehne za lepsich podminek.Lukaso píše:je to sice OT: Ale pokud vezmu řekněme jednu značku paliva N95 a N98 a naprosto vynechám jakýsi empirický výsledek/výpočet výše, může mi někdo vysvětlit logicky/technicky jak u 15 let staré felicie může N95 a N98 udělat nějaký rozdíl na spotřebě?
Jinymi slovy lepsi benzin lepe hori a ma dokonalejsi spalovani, motor tedy nepotrebuje odebirat stejne mnozstvi paliva jako v pripade benzinu, ktery je svymi chem.vlasnostmi kvalitativne horsi, aby odvedl danou praci. Zamerne nepouzivam slovo vykon, protoze vykon auta ti to nezvysi.
Lidsky prirovnani - kdyz vypiju litr krabicovyho vina, bude me tak leda bolet hlava. Kdyz vypiju litr portskyho, nadejcham jeste druhej den (kdyz se proberu z deliria )
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Vaše spotřeba
a co volvo motory?jarek.krizan píše:U některých motorů je úplně jedno co do nich nalejete a pojedou skoro stejně a zlepšení bude jen velmi nepatrné. Jiné motory pojedou o hodně lépe a tím taky s nižší spotřebou, nebo vyšším výkonem. Všechno závisí na typu přípravy směsi, kompresi, typu spalovacího prostoru, systému zapalování a nastavení jednotky(ek). Má na to vliv spousta faktorů a jejich kombinace. Nedá se říci - tohle nebo tohle za to může.
V odkaze výše uvedeném je to popsáno hodně dobře a prakticky souhlasím téměř s celým obsahem. Ale pro základní pochopení je to dobře napsané.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Vaše spotřeba
chorvatsko na dvou nadrzich namerenych prumernych 7,5
cestou tam v kolonach 3 hodiny, zpatky prazdne cesty...
jinak zajimavy je dojezd 1020km na 1 nadrz cestou z5
cestou tam v kolonach 3 hodiny, zpatky prazdne cesty...
jinak zajimavy je dojezd 1020km na 1 nadrz cestou z5
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Vaše spotřeba
to je podla mna dost dobra spotreba , na taky vykon . ja som mal nedavno v chorvatsku spotrebu 5.3 , palubak ukazoval 4.2... ale to je diesel , dojazd bol uz nad 1200km na nadrz .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
Vaše spotřeba
po Praze je spotřeba podle počítače 12-13 l na 100km,ale to jezdím jen 2 km do práce,kdy se motor ani neohřeje.Venku se dostanu i na 8,5 l na 100km.Tankuji 98.
-
Offline
- Příspěvky: 1679
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
Tak jsem dneska dal hon na spotřebu a jel jsem Praha 4 -Stará Boleslav a zpět...jen chvilku jsem popojížděl na laňáku na spojce, jinak pár křižovatek kde jsem zastavil( tak 3 ) a jinak naprosto předpisová a hlavně plynulá jízda...vyhodilo mi to 8,4 l/100 km , tak už konečně vím kde berete ty Vaše imaginární spotřeby
no neříkám, že člověk musí jet 200 ale tohle opravdu vzorek jízdy průměrného člověka nebyl. Už se těším až zkusím spořivku do centra
no neříkám, že člověk musí jet 200 ale tohle opravdu vzorek jízdy průměrného člověka nebyl. Už se těším až zkusím spořivku do centra
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 3088
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Vaše spotřeba
i s přidřeným motorem či převodovkou(nebo co tomu je) jsem jel za 7.8l/100km
Trasa byla složená z kousíčku Prahy, komplet D8 ve 135kmh a kousku okresky ve 100kmh.
Ujeto celých 70km. Pak jsem to měl za 25l/100km - nafty ... na odtahovce
ps: měl jsem obutý zimáky, tak proto tak opatrně
Trasa byla složená z kousíčku Prahy, komplet D8 ve 135kmh a kousku okresky ve 100kmh.
Ujeto celých 70km. Pak jsem to měl za 25l/100km - nafty ... na odtahovce
ps: měl jsem obutý zimáky, tak proto tak opatrně
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
Takže na palivo Carrera 100 spotřeba s plně naloženým autem ( 5 lidí a plný kufr ), cestování po hradech, zámcích a jiných památkách ( takže samý kopec ) a to ne zrovna úsporným způsobem, spotřeba pouhých 11l/100km !!! podle stylu jízdy bych čekal tak 15. Neuvěřitelné co dokáže změna paliva.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Vaše spotřeba
aktualne som presiel 650 km, s toho 70% mesto 30% okreska, stale pustena klima (vonku 35 stupnov), spotreba s N98 9.8 l/100km. co je cca o 0.5 litra menej ako na N95 a bez klimy.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
Není to také ovlivněno výrobcem paliva, tedy u jaké pumpy si tu tankoval?
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé