![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
edit: koukám, že mi ta zimní spotřeba kazí průměr
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Kde maj takovou fajnou geometrii, to chci taky!Sibr píše:Italské Rko 2.0 Po zakoupení asi 16... Pak dlouho kolem 11, pak jsem to stáhl na 10,5 a cca poslední 2měsíce 11,5
Včera "dodělán" podvozek a šup na geometrii po geometrii spotřeba 9![]()
po dálnici 120-135, nezkazila to ani menší honička s votuněnou Imprezou, při 180 jsem ho teda nechal...
ked su pred geometriov kolesa predne kolesa do V tak hejbonker píše:To je mozne aby takto sa znizila spotreba geometriou?
Váha vzduchu vymněněna, ujeto 878,4 km, spotřebováno 69,82 l nafty, palubák ukazuje 6,9 l, reál 7,9 l. Takže i po výměně váhy vzduchu moje V70ka o litřík kecá...Haben píše:Tak já dnes porovnal spotřebu dle palubáku a dle reálně spotřebované nafty. Palubák ukazoval 6,6l, reál 7,5l. Takže mně taky palubák pěkně kecá.
Na 72,08 l. nafty ujeto 961 km.
Ale celou dobu jsem tam měl špatnou váhu vzduchu, tak třeba může mít vliv i toto, ale pochybuji. Další test zase zhruba za měsíc.
baltazar píše:Zdravím a současně mě těší Tvůj údiv,
mám totiž podobný "problém". Můj počítač totiž také ukazuje +- 0,05 stejnou prům. spotřebu, jako naměřím při metodě plná-plná. A že jsem opravdu pečlivý
Své Volvo - první mám teprve 3-tí měsíc, předtím jsem vozil 3 generace Opel Omega (A 2.0, B 2,5V6, B 2,2DTI), kde právě rozdíl reál-PC byl 0,5-1,5l.
Říkám si tedy, že to asi "číňani" od Volva) mají zmáknutý.
Navíc koukám, že máme asi i stejný motor a asi to fakt sedí ?!
Ted spíš řeším, jak to bude s ukazatelem spotřeby při provozu na LPG - mám čerstvě týden.
Martin
moc se v tom neštourej. Hajcus je z toho opravdu neštastnej. ale existují řešení, jak pozvednout výkon.....filtr, výfuk, chipbaltazar píše:S těmi kW, které ti chybí je mi to líto![]()
OThayney píše:moc se v tom neštourej. Hajcus je z toho opravdu neštastnej. ale existují řešení, jak pozvednout výkon.....filtr, výfuk, chipbaltazar píše:S těmi kW, které ti chybí je mi to líto![]()
edit: koukám, u bsr to vylítne na 188 koní a stojí to lidových 13tis Kč. Co Hajcus, nechceš zainvestovat?
To je velmi naivní představahayney píše:nejsem žádnej motorář, tos asi poznal, ale když to někdo nabízí tak by to snad mělo fachat. Budu se muset někdy projet, at vím, jaká je opravdová realita.
Taky jsem vnímal, teď už jsem trochu ostražitější. Mám od nich sportovní filtr ( v eRku je takovej válcovej) ahayney píše:já značku BSR vnímám jako kvalitu. proto se divím, že by to nefungovalo
OT:baltazar píše:možná se ptám jak blb, ale k čemu je dobrý "sportovní filtr". Tuším, že je řidčí a propouští víc vzduchu, ale asi nevydrží tolik a musí se častěji měnit. Taky je asi dražší ??????
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé