Auta na elektřinu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Auta na elektřinu
Ssouhlasim s nim...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Auta na elektřinu
Já také. Nevím, proč se tak zaměřili na ty auta na elektriku, když je ještě tolik ropy a navíc tam píšou, že lze vyrábět i syntetická paliva.
Podle mne jsou nejlepší vysokoobjemové nízkootáčkové benzínové atmosférické motory. A kdo chce mít menší emise, může si namontovat LPG a hotové!
A ne, aby ti blbečci vymýšleli furt nějaké nařízení a emisní limity a kde jakou kravinu! Doufejme, že se ta Evropská Únia co nejdřív rozpadne!
Podle mne jsou nejlepší vysokoobjemové nízkootáčkové benzínové atmosférické motory. A kdo chce mít menší emise, může si namontovat LPG a hotové!
A ne, aby ti blbečci vymýšleli furt nějaké nařízení a emisní limity a kde jakou kravinu! Doufejme, že se ta Evropská Únia co nejdřív rozpadne!
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 10
Auta na elektřinu
Přesně tak , vždyt jaký už leta dělaj el paletáky a vysoko zdvyh co jezdí po skladech ale tam je to jednoduchý když vidí že má slábou bat zajede pár metrů to dobít , a veme si jiný, a přesto stále jezdí se spalovacím motorem na 10kg LPG bombu ,
Pro osobní auta a nákladáky to čistě na el hned tak nebude to by musely být bat s 5x větší kapacitou a aspon 3x levnější pak by to vcelku šlo.
Jako úchylnost mi přijde malý hybryd na el vycouvá z parkobacího místa po 5metrech naskočí spalovací motor a auto po 20m brzdí na červené . Pokud by to mělo mít efekt chtěl bych ujet cca 20km ( ve městě stejně je co 250m semafor v koloně atd ) na el a pak pouzít spalovací motor s možností akcelerace s el motorem a rekuperací při brždění
Pro osobní auta a nákladáky to čistě na el hned tak nebude to by musely být bat s 5x větší kapacitou a aspon 3x levnější pak by to vcelku šlo.
Jako úchylnost mi přijde malý hybryd na el vycouvá z parkobacího místa po 5metrech naskočí spalovací motor a auto po 20m brzdí na červené . Pokud by to mělo mít efekt chtěl bych ujet cca 20km ( ve městě stejně je co 250m semafor v koloně atd ) na el a pak pouzít spalovací motor s možností akcelerace s el motorem a rekuperací při brždění
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Auta na elektřinu
Neboj, Volvo už na tomhle pracujepavel.2 píše:
Jako úchylnost mi přijde malý hybryd na el vycouvá z parkobacího místa po 5metrech naskočí spalovací motor a auto po 20m brzdí na červené . Pokud by to mělo mít efekt chtěl bych ujet cca 20km ( ve městě stejně je co 250m semafor v koloně atd ) na el a pak pouzít spalovací motor s možností akcelerace s el motorem a rekuperací při brždění

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé