Nejčastěji narazíš na 2.5T, případně 3,2. T6 nebrat.
Těch aut moc není a tak stejně bude záležet na stavu. Jen aby ty opravy u levnějšího nestály už zbytečně moc. Když se ti sejde oprava automatu a AWD tak v tom už lítáš víc jak za kilo a to jsi ještě nesáhla na podvozek. Na druhou stranu víš, že jsi na autě udělala věci, díky kterým bude třeba dalších 100tis km jezdit bez zásahu.
Z benzínů pak existuje 3.2 6-válec (taky dobrý), pak 2.5T. No a nakonec T6 - to je sice dobrý motor, ale svázaný se nedobrou převodovkou (4q GM). Ten asi bude existovat často za levno. O tomto tu najdeš ságy.
Chtělo by to udat i celkový limit financí, to bude poměrně rozhodující, určí to věk i tvé možnosti.
Pavel
P.S. O jedné pěkné opečovávané 2.5T vím, když tak pošlu SZ.