Zdravím pánové,
poslední dobou mám problémy se startováním Volva S90. Mám ho sice předělané na LPG, ale to by snad nemělo mít vliv.
Někdy musím dlouho točit než auto nastartuje. Většinou až na druhý pokus, někdy až na třetí.. A to dokonce i když je to zahřáté.
Nevíte, na co se zaměřit? Setkal se s tím už někdo?
Svíčky jsem tam nedávno dával nové. Že by tam šlo málo paliva při tom startování? Mám možnost na problém přijít sám jako amatér doma
když nemám žádnou diagnostiku?
A to mám kvalitní benzín VERVA 100 oktanů natankovaný na Benzině. Dal jsem ho tam, protože to je 100% benzín bez těch
Babišových sraček, takže by neměl nějak degradovat v nádrži, i když je tam déle.. Právě proto, že jezdím na LPG, tak
tam už určitou dobu tankuju buď 98 nebo poslední dobou ten 100 oktanový benzín.
A auto startuje vždy na benzín, takže s LPG by to nemělo mít souvislost..
Volvo S90 (B6304S2 - 132 kW) - startování
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo S90 (B6304S2 - 132 kW) - startování
Osobne to tipuju na oblbnutou rj motoru plynem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvky: 3062
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo S90 (B6304S2 - 132 kW) - startování
Takze reseni odpojit baterku a zkusit nastartovat na benzin?Ondra. píše:Osobne to tipuju na oblbnutou rj motoru plynem
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 (B6304S2 - 132 kW) - startování
OK, vyzkouším a dám vědět.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo S90 (B6304S2 - 132 kW) - startování
To nezkousej to u S90 takhle nejde
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 (B6304S2 - 132 kW) - startování
Za zkoušku nic nedám. Odpojil jsem baterku na 20 minut a startování se opravdu zlepšilo. Jel jsem s tím jen kousek na plyn a pak jsem to zkusil znovu nastartovat a nastartoval jsem taky v pohodě. Tak nevím.. Myslíte, že by mohl mít na to startování vliv ten 100 oktanový benzín? Zkusím příště natankovat obyčejnou 95-tku a budu to sledovat. To oblbnuti řídící jednotky znám u 940tky, kde je klasický podtlakový systém LPG. Ale u S90-tky mám sekvenční vstřikování plynu. Nikdy s tím nebyly podobné problémy..
-
Offline
- Příspěvky: 268
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Volvo S90 (B6304S2 - 132 kW) - startování
Mně podobný problém způsoboval regulátor tlaku paliva. Na benzín auto dlouho startovalo a vždycky jako by už už chtělo chytnout, ale nakonec nenaskočilo.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 740
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Volvo S90 (B6304S2 - 132 kW) - startování
Je to střelba naslepo, ale vadný regulátor tlaku paliva se takto skutečně rád projevuje.
Když z něj za chodu motoru odpojíš tu tenkou hadičku, která vede do sání, nemělo by z něj prosakovat palivo. Pokud viditelně prosakuje, nebo je z odpojené hadičky cítit benzín, je vadný.
Když z něj za chodu motoru odpojíš tu tenkou hadičku, která vede do sání, nemělo by z něj prosakovat palivo. Pokud viditelně prosakuje, nebo je z odpojené hadičky cítit benzín, je vadný.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Volvo S90 (B6304S2 - 132 kW) - startování
Obávám se, že u neúspěšných startů bude cítit benzínem i kdyby byl plně funkční.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 922
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Volvo S90 (B6304S2 - 132 kW) - startování
Tož jak to nejlépe zjistit v domácích podmínkách?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé