Takhle na první pohled to vypadá na olej z převodovky. Dej pod to něconesajícího a olej prohlédni, motorový by nebyl tak čirý jako převodový. Kontrolní (a nalévací) by mohl být vidět po sundání levého kola. To je m56?
Takze kdyz ho vyndam tak by hladina mela byt presne pod sroubem. Pokud to dobre chapu. je tam nejaka rezerva? Tzn o kolik to muze byt pod hranou sroubu?
Ten hukot nechci strašit ,ale většinou tady kluci bojujou s úhlovkou a tisícihranem ta má svou náplň a taky se mění až některej objeví tak něco určitě přidá pro mně je AWD trochu neznámá ,ale dcera ji má takže základ jsme udělali a to je výměna všech kapalin včetně difu při koupi a zatím neřešíme nic .Krom předraženejch příčnejch ramen vzadu a Nivomatů ty už má vyměněny.Třeba je to málo oleje v převodovce uvidíš.
Nivo sem ted dal.novy. auto bylo prave u marry na servise za 70k. Delal sem motor., naplne motoru diferaku prevosovky
To sem teda zadal. chtel jsem.i spojku ale rikal ze je jeste v pohode. Od ty doby mi Prijde ze ten unik je vetsi. To huceni zacalo az ted. kardan tam neni takze by se uhlovka mela tocit bez zateze. Uvidime az odjedu texh 500km tak se na ten.olej kouknu. Driv to asi nezvladnu. :-/ snad to pripqdne ta prevodovka da. Pojedu klidanko bez slapani na plyn...
Já bych si s tím nehrál. Aspoň něco tam nalejt, třeba trochu jinej, ale ať tam něco je. Sundat kolo, vyšroubovat ten velký šestihran od poloosy vzadu a něčím to tam stříknout. Je možný, že když už to řve, tak je pozdě, ale aspoň to těch 500 dojede. Takhle můžeš zustat někde na půl cesty
Jestli to hučí na neutrál, tak to bude nějaké ložisko. Buďto na diferáku, nebo na jedné ze dvou výstupních hřídelí, pravděpodobně blíže stálého převodu, tedy na straně spojky a to by znamenalo, že to teče skrz skříň porušeným domečkem ložiska. Stejně jako odcházejí M66, není ten olej "metalíza"? Vytékalo by to ze spoje mezi motorem a skříní, jakože ze spojky.
Tak sem shodil kolo. Na ten sroub se neda skoro dostat. Navic zda se ze je to 23 kterou nemam. Prave se pokousim vybrousit starej klic na.pozadovabej rozmer ale obavam se ze bez ocka to nedam. Pres silentblok motoru se tam neda sahnout. Nasel by se prosim nekdo kdo by mi od ctvrtka dale pomohl s tout potalii? ocenil bych i kdyby si to nekdo poslech jeatli jen.nehledam co neni.
Vlezl bych pod auto, celý spodek motoru, převodovky a úhlovky pořádně umyl čističem, nejlépe na brzdy ve spreji nebo něčím podobným, co odmastí a rychle odvětrá. Pak bych to jel projet a potom znovu pod auto a zkontroloval odkud to teče. Osobně bych sázel na úhlovku, na gufera u tisícihranu.
P.S. na který šroub se nedá dostat? Na kontrolní/nalévací? Na ten se dostaneš úplně v pohodě, je poblíž poloosy. Ten vylévací je horší, je těsně nad rámem a pokud máš v háji silentbloky, tak může být téměř na rámu.
Fila: ten kontrolni je vedle poloosy, ale primo prednim je obri silentblok motoru. Takze z boku rovnobezne s poloosou to neslo. Nevesel se tam ani orech.
Kolmo ze spodu sem tam sice nejak prostrcil klic, ale moc mista tam.nebylo. zkusim si pod to pak lehnout. vratil aem.se domu pro druhy auto a az bude cas prohlednu to. kazdopadne dekuji za rady a pokud by se nasel nekdo kdo by si to treba poslechl byl bych rad.
Fíla píše: Osobně bych sázel na úhlovku, na gufera u tisícihranu.
Taky mi to napadlo, ale protože moje úhlovka "trošku" rosí, tak vím, že olej co z ní vyteče zůstává na jejím plochém dně (stále tam mám kapičku ), které je celé mastné a převodovka ( i její nejnižší místo) je krásně suchá.
A tedy jsem tuto variantu vyloučil, protože to by ta louže byla přesně uprostřed.
Jinak kukni na video od 0,45 je tam vidět nalévací otvor za kolem a žádný silentblok tam nevidím.Gola s dlouhým nástavcem (nebo dvěma) a nebát se toho, je to dost utažené.
Na tom videu je předokolka, tyhle starý AWD mají silentblok mezi rámem a převodovkou jakoby pod poloosou.
Taky mi to nejdřív nedošlo a to mám jedno doma
Tak sem se konecne na to dostal. Na heveru sem umyl spodek co slo. na kontrolni sroib prevodovky se ani spodem nedostanu, je zapustenej, ale objevil jsem primo naproti nemu z druhy strany dalsi, viz foto. Ten je k cemu?
20170706_172826.jpg
Po kratce projizdce cca 10 km ( voda je na provozni teplote uz za 1,5 km. Sotva vyjedu z vrat zveda se rucicka.). Sem zjiwtil ze to tece jako blazen viz prilozene fotky.
20170706_172758.jpg
20170706_172954.jpg
20170706_173002.jpg
Predpokladam ze ten obdelnik za motorem je neco z uhlovky? Pak mi prijde ze to tece na spoji uhlovka prevodovka? Pozna z toho.nekdo.neco? Vubec netusim co s tim. Diky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) dumi.cz dne 06 črc 2017 17:39, celkem upraveno 1 x.