Ahoj, v mojí devítce nemám naklápění světel. U světel konektory na motorky mám.
Má to teda Volvo řešený tak že tam nabouchám motorky zapojím a konektor na ovládání budu mít někde v palubce taky schovaný? A ještě pokud mám rozdělený ovladač na přední a zadní mlhovky a valí se mě tu ovladač sdružený, jak náročný je to vyměnit? Díky moc
_________________ bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
Naklápění není, pokud jsou nivomaty. Aspoň tohle platilo do 960I. Nicméně si myslim, že u 960II to bude stejný. Takže pokud máš niva, tak naklápění mít/řešit nemusíš.
Aha, no teď určitě nemám a občas me to dost sedí na zadku takže by se mě naklápění hodilo.
Když už jsme u toho, tak NIVO je "jen" o tlumičích nebo je to komplikovanější zázrak s koulema třeba jako měl třeba mercedes?
_________________ bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
Tak to je možný že to je ten důvod proč to auto tak sedí ne? Ze tam někdy někdo dal obyčejný tlumiče ale zůstalo tam měkčí péro. Na péru je někde viditelný číslo abych poznal jestli pochází z niva nebo ne?
_________________ bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
Marcel Hanuš píše:Tak to je možný že to je ten důvod proč to auto tak sedí ne? Ze tam někdy někdo dal obyčejný tlumiče ale zůstalo tam měkčí péro. Na péru je někde viditelný číslo abych poznal jestli pochází z niva nebo ne?
Jo, na péru někde zespoda uprostřed je číslo. Neexistuje mnoho řešení, jak situaci vyřešit, protože:
1) tužší kompozitové péro pro nenivomatové tlumiče už se dávno neprodává (ale máš sedana, na toho to asi ještě půjde sehnat z rozborek)
2) nivomatové tlumiče už se neprodávají (ale ty asi ještě někde po ebayích sehnat půjdou)
Miluju Volvo, značku pro dobrodruhy
_________________ 244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Díky nakonec budu dávat celou nápravu z neNivo sedanu, tak uvidím jestli se to zlepší. Měla by být v lepším stavu než moje a 30k za origo silentbloky je "trochu moc"
_________________ bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
Hele zadní tlumiče jsem měnil naposled asi já, páč ty co tam byly byly totálně kaput. Zadek se hezky zvednul a za mě fungovaly dobře. Každopádně jsem z toho vyndal ne-nivo. Další věc, jestli si dobře pamatuju, tak tady bylo uchycení oko oko a ty co mi přišly byly oko trubička a to myslím mají nivo a nešly tam, takže jsem je musel vyměnit.
_________________ Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír