Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Po dlouhém uvažování i přes odrazovani ostatních,jsem se rozhodl do toho prasknout a udělat svému mazlikovi GO motoru(později se dostaneme i na podvozek a na další blbosti co budou potřeba udělat)Práce je na autě dost, ale určitě to není důvod házet ho ze skály nebo nechat zdechnout,tohle by přece žádný volvista nemohl dopustit
Tímto chci poděkovat AxE_26 za obrovskou podporu a motivaci kterou mě naplnil.
Auto ma uz sundanou hlavu a písty takže se závada úniku oleje a vody hledala celkem snadno (vyjete válce + zapečené kroužky + foukle těsnění) po odstrojeni auto poputovalo do Kroměříže kde se bude dělat GO hlavy a bloku.
Zatím jsem přidám nějaké fotky z dosavadní práce a další budou přibývat v průběhu.
Ještě toho bohužel dost zbývá, jako jsou 4 tlumiče, 2 ramena, přední a zadní třmeny, 4 kotouče plus desky, střední a zadní díl výfuku, 4 pneumatiky plus nová spojka a kdo ví co ještě, pak zbývá STK a dostat to na značky a mohlo by to být asi tak vše
Na motoru proběhlo:
Vyvložkování bloku, přebroušení rovinnosti bloku, usazení vložek, honování válců, tlakování hlavy, srovnání rovinnosti hlavy, přebroušení 16 ventilů, frézovaní sedel, zabroušení ventilů na sedla, dále výměna všech vodítek ventilů plus gufer a vymytí celého motoru od pilin, dále přeměření ojnic, ovalita pístů a přebroušení klikové hřídele včetně dodání ložisek King. Tato oprava stála 20 268,-Kč.
K tomu je potřeba připočíst - pístní kroužky 6072Kč, gufera ventilů 945Kč, těsnění pod hlavu, těsnění sání/výfuk, šrouby hlavy, gufera vaček + klika, zapalovací svíčky, olejový a vzduchový filtr = 3700Kč.
No a potom zbývají drobnosti ze skandixu jako jsou O-Kroužky a papírová těsnění:
jako jsou gumičky pod ventil dekl, těsnění olejového čerpadla, těsnění na chladič oleje, gumičky na přepad turba, olejovou měrku, těsnění na olejovou vanu, atd = 5251Kč.
Takže celkově jsme zatím na 36 236Kč, za materiál.
Nejsem servis z toho plyne že za práci nevybírám, takže jsi zaplatíš to co máš jako je materiál a opravu motoru toť vše, bez práce. Prostě to co je na faktuře na které nemám ani cent. Takže tak
AxE_26 píše:Nejsem servis z toho plyne že za práci nevybírám, takže jsi zaplatíš to co máš jako je materiál a opravu motoru toť vše, bez práce. Prostě to co je na faktuře na které nemám ani cent. Takže tak
Takže to děláš v podstatě zadarmo - mimo fakturu, ano ?