Všechno o sedmách a devítkách!
Marcel Hanuš
Offline
Příspěvky: 37 Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Náchod
Příspěvek
od Marcel Hanuš » 09 dub 2017 22:30
Ahoj, zjistil jsem že nutně potřebuju samosvor
do svojí 960 (2,5 manuál)
No a můj problém je: Mám vrak 960 3.0 automat. Je možný je tam je diferák taky bez samosvoru?
A pokud by tam byl se samosvorem je nějaká naděje ho naklonovat do mého? Stálý převod atd?
Pokud ano
.. na co si dát pozor?
Díky za rady Marcel
_________________ bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
Urvanej
Offline
Moderátor
Příspěvky: 12949 Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Příspěvek
od Urvanej » 09 dub 2017 23:35
Teoreticky je to jen výměna kus za kus. Můžeš celej dif, nemusíš nic kuchat. Měly by bejt oba dify stejný co se zástavby týče. Pro jistotu ověř. Ty multilinky jsou dva, tak abys měl stejnej v obou.
_________________
745, D24, M47, 1990,
Kája ; 945, B230FT, AW71, 1995,
Jaruna ; V70, D5, M56, 2004,
Bertík ; 944, B230FT, M46, 1991,
Blex ; XC90 V8, 2004
; 142, B20A, M40, 1970
; C40, RWD, 2024,
Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997
; 764, B280F, AW71, 1988,
Tomasssovka ; 244, D24, M47, 1990,
Blu ; XC90 V8, 2005,
Mastodont ; V40, B4204S, M5P, 1996.
Marcel Hanuš
Offline
Příspěvky: 37 Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Náchod
Příspěvek
od Marcel Hanuš » 09 dub 2017 23:38
Jo to jsem koukal
Oboje jsou 960II s listem, oba bez NIVO. A s převodovým poměrem by to taky teda mělo být v pohodě?
_________________ bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
Urvanej
Offline
Moderátor
Příspěvky: 12949 Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Příspěvek
od Urvanej » 09 dub 2017 23:40
nic co bys poznal, nebo musel řešit. Je to na něm i napsaný
_________________
745, D24, M47, 1990,
Kája ; 945, B230FT, AW71, 1995,
Jaruna ; V70, D5, M56, 2004,
Bertík ; 944, B230FT, M46, 1991,
Blex ; XC90 V8, 2004
; 142, B20A, M40, 1970
; C40, RWD, 2024,
Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997
; 764, B280F, AW71, 1988,
Tomasssovka ; 244, D24, M47, 1990,
Blu ; XC90 V8, 2005,
Mastodont ; V40, B4204S, M5P, 1996.
Marcel Hanuš
Offline
Příspěvky: 37 Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Náchod
Příspěvek
od Marcel Hanuš » 09 dub 2017 23:41
Super, dík moc
teď jen aby ve vraku fakt byl
_________________ bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
tomasss
Offline
Příspěvky: 2153 Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger
Příspěvek
od tomasss » 10 dub 2017 02:01
_________________ Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017 , 760GLE B280F AW71 108kW , 960II B6304S3 AW30-43 150kW , 2x 740TURBO B204GT M90 147kW , S70R B5234T3 AW50-42 176kW
GDPR_user
Příspěvek
od GDPR_user » 10 dub 2017 04:08
Vzhledem k tomu,jaký je to opruz,bych u této výměny rovnou udělal kompletní silentbloky v nápravě a případně lanovody ruční brzdy.
Marcel Hanuš
Offline
Příspěvky: 37 Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Náchod
Příspěvek
od Marcel Hanuš » 10 dub 2017 09:57
To bych rád, ale 30k na to nemám
_________________ bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
GDPR_user
Příspěvek
od GDPR_user » 10 dub 2017 14:06
Tak zkus vydržet až budou polyuretany
Urvanej
Offline
Moderátor
Příspěvky: 12949 Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Příspěvek
od Urvanej » 10 dub 2017 17:35
Ty budeš dělat PU na multilink?
Kdyby jo, taxi mě připiš, pokud mi do tý doby nehrábne.
_________________
745, D24, M47, 1990,
Kája ; 945, B230FT, AW71, 1995,
Jaruna ; V70, D5, M56, 2004,
Bertík ; 944, B230FT, M46, 1991,
Blex ; XC90 V8, 2004
; 142, B20A, M40, 1970
; C40, RWD, 2024,
Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997
; 764, B280F, AW71, 1988,
Tomasssovka ; 244, D24, M47, 1990,
Blu ; XC90 V8, 2005,
Mastodont ; V40, B4204S, M5P, 1996.
GDPR_user
Příspěvek
od GDPR_user » 10 dub 2017 19:18
Urvanej píše: Ty budeš dělat PU na multilink?
Kdyby jo, taxi mě připiš, pokud mi do tý doby nehrábne.
Jo někde jsem o tom dokonce psal,ale zájem se neobjevil.
Urvanej
Offline
Moderátor
Příspěvky: 12949 Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Příspěvek
od Urvanej » 10 dub 2017 20:05
No právě, že to neni uplně tuctovka, lidí co to tu maji je pár, a těch, co se pustí do renovace ještě míň. Proto mě překvapilo, že to budeš dělat.
_________________
745, D24, M47, 1990,
Kája ; 945, B230FT, AW71, 1995,
Jaruna ; V70, D5, M56, 2004,
Bertík ; 944, B230FT, M46, 1991,
Blex ; XC90 V8, 2004
; 142, B20A, M40, 1970
; C40, RWD, 2024,
Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997
; 764, B280F, AW71, 1988,
Tomasssovka ; 244, D24, M47, 1990,
Blu ; XC90 V8, 2005,
Mastodont ; V40, B4204S, M5P, 1996.
tomasss
Offline
Příspěvky: 2153 Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger
Příspěvek
od tomasss » 10 dub 2017 20:12
Akorát že multilink na 760II, 960I a 960II je pokazdy něco jinyho...
Každopádně na 760II se polyuretan diferaku už koupit da, as retroturbo nebo podobnej shop...
_________________ Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017 , 760GLE B280F AW71 108kW , 960II B6304S3 AW30-43 150kW , 2x 740TURBO B204GT M90 147kW , S70R B5234T3 AW50-42 176kW
GDPR_user
Příspěvek
od GDPR_user » 10 dub 2017 20:31
Urvanej píše: No právě, že to neni uplně tuctovka, lidí co to tu maji je pár, a těch, co se pustí do renovace ještě míň. Proto mě překvapilo, že to budeš dělat.
Royal má v háji zdní pero a lanovody brzd.Silentbloky jsou už taky na sračku.Kdysi jsem to dělal a zařekl jsem se,že pokud to někdy budu dělat tak sakum prásk.Bohužel origo silentbloky vyjdou na 36tis.Proto jsem se pustil do PUR kde by kompletně silentbloky neměly přesáhnout cenu 10tis.
GDPR_user
Příspěvek
od GDPR_user » 10 dub 2017 20:32
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé