Ahoj,
už se mi to stalo opakovaně, ale vyřešil jsem to dřív výměnou paliv. filtru. Tentokrát to nepomohlo. Motor se mi na volnoběh (zvlášť při dobržďování) kucká jak kdyby nejel na všechny válce (2,5 tdi/V70 I). Občas si přidá a někdy po tom chcípne. Jakmile zastavim, nastartuju okamžitě bez problémů. Přijde mi, že to i víc táhne a špatně se dá korigovat plyn. Buď hodně ubere, nebo hodně přidá. Naftu beru jen u Shellky. Filtr jsem měnil včera. Napdá vás prosím co dalšího by to mohlo být?
Kuckání motoru na volnoběh a nepředvídatelné přidávání plynu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 D5 2004
-
Offline
- Příspěvky: 243
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
Kuckání motoru na volnoběh a nepředvídatelné přidávání p
A co píše DIAG...??? Jakou máš váhu vzduchu, klasickou plastovou a nebo integrovanou alu ve filtrboxu...??? No a taky by to mohla dělat elektronika (reostat) na pedále... těžko říci...kootcha píše:Ahoj,
už se mi to stalo opakovaně, ale vyřešil jsem to dřív výměnou paliv. filtru. Tentokrát to nepomohlo. Motor se mi na volnoběh (zvlášť při dobržďování) kucká jak kdyby nejel na všechny válce (2,5 tdi/V70 I). Občas si přidá a někdy po tom chcípne. Jakmile zastavim, nastartuju okamžitě bez problémů. Přijde mi, že to i víc táhne a špatně se dá korigovat plyn. Buď hodně ubere, nebo hodně přidá. Naftu beru jen u Shellky. Filtr jsem měnil včera. Napdá vás prosím co dalšího by to mohlo být?

Zkus to nechat nejdříve načíst na DIAG a pak postupuj dále...

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 D5 2004
Kuckání motoru na volnoběh a nepředvídatelné přidávání p
Na diag mi to nepíše nic extra. Už s tím tak jezdím 2 roky. Občas je to horší, občas se jen kucká ten motor. Teď jsem měl tak půl roku pokoj a do toho extrému, že si to přidává plyn a cuká to, to došlo zatim 2x. V servisu nikdy na nic nepřišli. Váhu vzduchu ale nevim jakou mám a reostat to asi nebude, protože se to fakt pravidelně vrací a pak zas mizí. Kdyby to byl reostat, tak bych čekal, že se to bude jen zhoršovat. Nevim... Je to jak nějakej bordel v nějakym filtru. Jak kdyby ta nafta nestíhala dotéct...Scarabeus píše:A co píše DIAG...??? Jakou máš váhu vzduchu, klasickou plastovou a nebo integrovanou alu ve filtrboxu...??? No a taky by to mohla dělat elektronika (reostat) na pedále... těžko říci...kootcha píše:Ahoj,
už se mi to stalo opakovaně, ale vyřešil jsem to dřív výměnou paliv. filtru. Tentokrát to nepomohlo. Motor se mi na volnoběh (zvlášť při dobržďování) kucká jak kdyby nejel na všechny válce (2,5 tdi/V70 I). Občas si přidá a někdy po tom chcípne. Jakmile zastavim, nastartuju okamžitě bez problémů. Přijde mi, že to i víc táhne a špatně se dá korigovat plyn. Buď hodně ubere, nebo hodně přidá. Naftu beru jen u Shellky. Filtr jsem měnil včera. Napdá vás prosím co dalšího by to mohlo být?![]()
Zkus to nechat nejdříve načíst na DIAG a pak postupuj dále...
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Kuckání motoru na volnoběh a nepředvídatelné přidávání p
Nemůže to být pumpou? Třeba už má dost, ale to by mělo mít spíš zhoršující se tendenci a netrápila by se takhle dlouho?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Kuckání motoru na volnoběh a nepředvídatelné přidávání p
Další kuckač
Podle těch příznaků to tipuju na hliníkovou váhu a ročníky 97-98.
Kuckání je při těchto vysokých nájezdech už standart. Nechá se to celkem dost omezit seřízením vstřikovaného množství nafty a doladěním předvstřiku. Boužel je to vlastnost tohoto starého systému řízení motoru - kdosi to řešil na volvopedii jakýmsi elektrickým oblbovátkem (bohužel jsou ony stránky nedostupné) a co jsem stačil pochytit tak ne zcela úspěšně. Takže kuckej, já kuckám občas taky
Co se samovolného přidávání plynu týče - tam by to mohlo mít souvislost právě s rozhozenou dávkou nafty a předvstřikem - tím bych začal. Pak se mi takhle projevovala i právě ta váha vzduchu - vyčistiti a seříditi.
Více se již psalo v tématu "A zase to TDI" , tak si to vyhledej

Kuckání je při těchto vysokých nájezdech už standart. Nechá se to celkem dost omezit seřízením vstřikovaného množství nafty a doladěním předvstřiku. Boužel je to vlastnost tohoto starého systému řízení motoru - kdosi to řešil na volvopedii jakýmsi elektrickým oblbovátkem (bohužel jsou ony stránky nedostupné) a co jsem stačil pochytit tak ne zcela úspěšně. Takže kuckej, já kuckám občas taky

Co se samovolného přidávání plynu týče - tam by to mohlo mít souvislost právě s rozhozenou dávkou nafty a předvstřikem - tím bych začal. Pak se mi takhle projevovala i právě ta váha vzduchu - vyčistiti a seříditi.
Více se již psalo v tématu "A zase to TDI" , tak si to vyhledej
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 D5 2004
Kuckání motoru na volnoběh a nepředvídatelné přidávání p
Díky. To jsem rád, že to neni extra abnormálz-d-e-n-a píše:Další kuckačPodle těch příznaků to tipuju na hliníkovou váhu a ročníky 97-98.
Kuckání je při těchto vysokých nájezdech už standart. Nechá se to celkem dost omezit seřízením vstřikovaného množství nafty a doladěním předvstřiku. Boužel je to vlastnost tohoto starého systému řízení motoru - kdosi to řešil na volvopedii jakýmsi elektrickým oblbovátkem (bohužel jsou ony stránky nedostupné) a co jsem stačil pochytit tak ne zcela úspěšně. Takže kuckej, já kuckám občas taky
Co se samovolného přidávání plynu týče - tam by to mohlo mít souvislost právě s rozhozenou dávkou nafty a předvstřikem - tím bych začal. Pak se mi takhle projevovala i právě ta váha vzduchu - vyčistiti a seříditi.
Více se již psalo v tématu "A zase to TDI" , tak si to vyhledej

-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Kuckání motoru na volnoběh a nepředvídatelné přidávání p
Taky mi pokuckává, pouze pro dojíždění na neutrál, tipicky popojíždění v koloně, nebo dojezd na světla.
Pokucká, ale není to znát na otáčkách, jen je cítit a slyše nepravidelnost. Jako kdyby měl motor velkou zátěž a chvíli se rovnal na nautrál.
Pokucká, ale není to znát na otáčkách, jen je cítit a slyše nepravidelnost. Jako kdyby měl motor velkou zátěž a chvíli se rovnal na nautrál.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 D5 2004
Kuckání motoru na volnoběh a nepředvídatelné přidávání p
Jo, mně se i tak jako rozechvěje celý auto, ale jakmile zastavim, tak to přejde. Když ale vymenim ten filtr, na chvíli přestane, nebo se zlepší i toto. Kdyby to nemělo 5 válců tak bych řekl, že je to jak kdyby to jelo na 3 hrnkyHary píše:Taky mi pokuckává, pouze pro dojíždění na neutrál, tipicky popojíždění v koloně, nebo dojezd na světla.
Pokucká, ale není to znát na otáčkách, jen je cítit a slyše nepravidelnost. Jako kdyby měl motor velkou zátěž a chvíli se rovnal na nautrál.

-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
Kuckání motoru na volnoběh a nepředvídatelné přidávání p
Jo, přesně ten samý pocit, jako kdyby vynechal válec u 4hrnečku.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo V70 I 2,4T AWD
- Bydliště: praha
Kuckání motoru na volnoběh a nepředvídatelné přidávání p
Zajímavé že se mi děje to samé, ale na benzínovém motoru 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé