VIDA, spárování klíče s autem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#1 VIDA, spárování klíče s autem
Trošku se bojím zeptat, jestli nenarazím.
Doufám že to půjde, jak jinak by to mohlo jít....
Potrebuji sparovat dva klíče s autem, kvůli immobilizeru.
Kdo byste mi to dokázali udělat? Kdo máte prosím VIDU?
Doufám že to půjde, jak jinak by to mohlo jít....
Potrebuji sparovat dva klíče s autem, kvůli immobilizeru.
Kdo byste mi to dokázali udělat? Kdo máte prosím VIDU?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#3 VIDA, spárování klíče s autem
Možná jedině autorizák, jinak jak píše martinopel.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#4 VIDA, spárování klíče s autem
Myslim, že zde na fóru nešlo přehlédnout, co mě potkalo za sračku.
Hlavně ne tvejm očím Martine.
Já teď vážně nevím, jestli si ze mě děláš prdel a čekal si na tenhle okamžik, aby ses mohl kurevsky hodně zasmát !!!
Tohle slyšet nechci, já to potřebuju vyresit Martine.
Určitě řešení je.
Hlavně ne tvejm očím Martine.
Já teď vážně nevím, jestli si ze mě děláš prdel a čekal si na tenhle okamžik, aby ses mohl kurevsky hodně zasmát !!!
Tohle slyšet nechci, já to potřebuju vyresit Martine.
Určitě řešení je.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5115
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#5 VIDA, spárování klíče s autem
Je to asi nevhodné řešení, ale u pár lidí jsem viděl, že si čip z původního klíčku vyndali a přilepili poblíž spínačky. Tudíž jakoby immobilizér v autě pak nebyl.....ale bylo by to hned a je to funkční když se něco podobného stane.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#6 VIDA, spárování klíče s autem
Ano, i to je řešení Jakube.
Nechci ale přijít o tu vysostnou možnost fungujícího immo.
Možná právě díky němu s tím neodjel.
Kdybych tam ten čip takhke nechal, už mu bude opravdu stáčet jen šroubovák na otočení ve spínače a jede.
Nechci ale přijít o tu vysostnou možnost fungujícího immo.
Možná právě díky němu s tím neodjel.
Kdybych tam ten čip takhke nechal, už mu bude opravdu stáčet jen šroubovák na otočení ve spínače a jede.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#7 VIDA, spárování klíče s autem
Nebo mě napadá, viz akce předělání klíče na vystřelovací.
Nakoupit na Ali dvě sady, udělat kopie na dodanou planzetu z nových klíčů, doplnit i čip immobilizeru že starých klicu a mohlo by to zase být jako dřív.
Jen je to zase 600 za planžety, neco za nákup z Ali a hlavně vlastně nepotřebuji celé to telo klíče.
Půjde tam potom dálka centrálu nějaká universální, origo je nějaká nakopla a nefunguje, takže klíč s Ali s cudliky na dálku je zbytečný.
Nakoupit na Ali dvě sady, udělat kopie na dodanou planzetu z nových klíčů, doplnit i čip immobilizeru že starých klicu a mohlo by to zase být jako dřív.
Jen je to zase 600 za planžety, neco za nákup z Ali a hlavně vlastně nepotřebuji celé to telo klíče.
Půjde tam potom dálka centrálu nějaká universální, origo je nějaká nakopla a nefunguje, takže klíč s Ali s cudliky na dálku je zbytečný.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 VIDA, spárování klíče s autem
Vyvaroval bych se univerzalni dalky. Resp aby byla sifrovana tak aspon nejakej magicar, jinak muzes rovnou nechat odemceny auto
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#9 VIDA, spárování klíče s autem
Aha, dobré vědět, moc se v tom nevýznam. Děkuji
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5115
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#10 VIDA, spárování klíče s autem
Teď mi ještě napadlo, že prozatím by jsi mohl mít na svazku oba klíče( funkční a starý s imo). Jen ten poškozený bych zkrátil o tu planžetu aby se nepletly. Pak by to mohlo být dočasné řešení s funkčním imo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 954
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#11 VIDA, spárování klíče s autem
Ja bych si nechal pridelat obyc klic. Nektery maji totiz suflik na imobilizer, tak ho tam jenom zastrcis a jezdis.
Edit: a jako bonus nebudes mit oslintany ulepany klic.
Edit: a jako bonus nebudes mit oslintany ulepany klic.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 99
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
- Vůz: V70 2,5TDI
#12 VIDA, spárování klíče s autem
Já sem nechal od starého klíče obal s tlačítky a v něm je čip a k tomu mam na kroužku pověšený nový obyč klíč a bylo to nejrychlejší a nejlevnější,chvilku mě to sice štvalo,ale pohoda:-)
#13 VIDA, spárování klíče s autem
potřebuješ kapsli imobolizeru ze starého klíče,z nového klíče ji musíš odstranit,jinak se budou rušit.Případně zkus kontaktovat Pavla Lajšnera z @d5t5.com.
PS.fakt nejsem škodolibý,abych se smál,tohle je prostě krutá realita.Naštěstí!!!.Proto Volvo nelze standardní cestou ukrást.
PS.fakt nejsem škodolibý,abych se smál,tohle je prostě krutá realita.Naštěstí!!!.Proto Volvo nelze standardní cestou ukrást.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#14 VIDA, spárování klíče s autem
Řešení se už rýsuje a přápadné alternativy taky, potom preferuju, jak jsem to pořešil.
Děkuji všem za nápady, zkušenosti a poznatky. Děkuji přátelé
Matine, promin, mě to v ten okamžik hrozně naštvalo.
"Pochlubil" jsem se vykuchanou spinačkou, je jasné, že budu schánět jinou. To jsem ještě přesně nevěděl, jak to bude s immo, ale je to prostě jediná střízlivá cesta, jak auto rozhýbat a mít možnost min. točit volantem.
A po tom všem mi napíšeš, že to NELZE!!, Ty, který jseš fakt kovaný ve Volvech, beru to od Tebe za zeď, kterou nepřelezu, nezbourám, neobejdu. Prostě konec cesty.
Ale k jádru, přístě to napiš hned, že to NELZE. Protože, cituji Tě: "I když Ti vykuchá spínačku,tak s autem neodjede,neobejde imobilizér.Uvidíš sám,jak bude problematické auto zprovoznit i pro Tebe
Problematické a potom že to nelze?
Děkuji všem za nápady, zkušenosti a poznatky. Děkuji přátelé
Matine, promin, mě to v ten okamžik hrozně naštvalo.
"Pochlubil" jsem se vykuchanou spinačkou, je jasné, že budu schánět jinou. To jsem ještě přesně nevěděl, jak to bude s immo, ale je to prostě jediná střízlivá cesta, jak auto rozhýbat a mít možnost min. točit volantem.
A po tom všem mi napíšeš, že to NELZE!!, Ty, který jseš fakt kovaný ve Volvech, beru to od Tebe za zeď, kterou nepřelezu, nezbourám, neobejdu. Prostě konec cesty.
Ale k jádru, přístě to napiš hned, že to NELZE. Protože, cituji Tě: "I když Ti vykuchá spínačku,tak s autem neodjede,neobejde imobilizér.Uvidíš sám,jak bude problematické auto zprovoznit i pro Tebe
Problematické a potom že to nelze?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#15 VIDA, spárování klíče s autem
Tak to mám teď, viz obrázek nahoře.Jakub Svoboda píše:Teď mi ještě napadlo, že prozatím by jsi mohl mít na svazku oba klíče( funkční a starý s imo). Jen ten poškozený bych zkrátil o tu planžetu aby se nepletly. Pak by to mohlo být dočasné řešení s funkčním imo.
Jen mám mezi nohama starou spinačku, která je úplně vylámaná a klič s pravým immo se tam jen vsune. Na jejím ústí je kroužek imibilizeru a ten klíč musí být v těsné blízkosti (řílali v servisu, kde mi tu spínačku přendavali). Já to netestoval ještě, ale dle jejich slov by nestačelo, aby ten imo byl jako přivěšek.
Musí být fakt hodně blizko toho kroužku.
Naposledy upravil(a) Hary dne 09 bře 2017 20:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#16 VIDA, spárování klíče s autem
Samozřejmě, že všechno lze. Ale konkrétně u Volva je to silně problematické, velmi komplikované.Hary píše:Problematické a potom že to nelze?
Nebudu tady zbytečně rozepisovat detaily, jen věř, že jen tak přijít a za 10 minut odjet s Volvem (jeho vlastní silou) fakt nejde. I když už se tedy dostaneš nějak dovnitř.
Ta kapsle imobilizéru je tam klíčová.
A pak čím novější, tím komplikovanější.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#17 VIDA, spárování klíče s autem
Nechával jsem si přidělávat klíč na S70, to spárování nebo nahrávání mi dělali v autorizáku na počkání, musí se na to koupit software 9438430, potom mi vymazali z immobilizéru všechny klíče a nahráli zpátky ten jeden starej a ten jeden novej. K té ceně je ještě navíc práce technika:
http://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=9438430&odeslat=+&trideni=1
http://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=9438430&odeslat=+&trideni=1
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#18 VIDA, spárování klíče s autem
Pro běžnýho fetku nebo zlodějíčka bez šance .A TDI jde mimo mně .A kdo ho bude chtít a připraví se nato tak ti stejně odjede .Hary píše: Ale k jádru, přístě to napiš hned, že to NELZE. Protože, cituji Tě: "I když Ti vykuchá spínačku,tak s autem neodjede,neobejde imobilizér.Uvidíš sám,jak bude problematické auto zprovoznit i pro Tebe
Problematické a potom že to nelze?
Přestěhuj se jako já ,abys měl vlastní pozemek a neparkoval veřejně ,i na vesnici když jsem bydlel v bytě mi vybrali každý pracovní auto celkem tři jedno dokonce dvakrát malý oko v periodách asi každý tři roky .A poslední náhoda už jsem tam ani nebydlel jen ,že tam přespím ráno jsem jel pro mou paní tak ,že si ušetřím 80km jízdy navíc přespal jsem tam a ráno bylo veselo dodávka vybraná od tý doby konec žádný parkování přes noc někde veřejně.Pracovní auta jsou velký lákadlo.
Jinak ,ale kdyby jsi měl turbový T5 850,V,S,C70 ky do r.1998 asi tak malý oko tak je dokážu nastartovat a odjet na obyč klíč bez čipu .Jak se neptej ,ale jde to do pár minut ,bez oblbování immo pokud to oblbnout vůbec jde.
Novější budou určitě problémovější jak píše Pavel.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#19 VIDA, spárování klíče s autem
Taky mě to napadlo, ale nemám v klíči kapsli, nýbrž malý čip a nejsem si jistý, jestli by se vešel.ms231 píše:Ja bych si nechal pridelat obyc klic. Nektery maji totiz suflik na imobilizer, tak ho tam jenom zastrcis a jezdis.
Edit: a jako bonus nebudes mit oslintany ulepany klic.
Máš na mysli nějaké klíče z Ali, nebo spíš od specializovaného zámečníka?
Ono mě teď totiž odzaruje z dlouhodobého hlediska mít ty leptave klice.
Mám tento čip, druhý klíč jsem ještě nerozrezal.
https://goo.gl/photos/Vm8Suj2T1myt8BQX9
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 954
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#20 VIDA, spárování klíče s autem
To jsem viděl náhodou někde, kde dělali klíče. Šedivý plastový klíč a měl tam futralek na tuhle kapsli. Samozřejmě nevim, kde to bylo. Ale zkusil bych se urcite někde optat. Dneska má spousta klíčů imobilizér, tak bych se divil, kdyby na to ještě nezareagovali.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#21 VIDA, spárování klíče s autem
Jansý.
Zeptám se Richtera, zamečnictví tady v Nuslích.
Nechal jsem si tam vyfrézovat novu planžetu na vystřelovák z Ali.
Kdybych si počkal....zbytečná práce to byla tenkrát... Klíč mohu vyhodit (předtím ale vyřezat immo z něj )
Zeptám se Richtera, zamečnictví tady v Nuslích.
Nechal jsem si tam vyfrézovat novu planžetu na vystřelovák z Ali.
Kdybych si počkal....zbytečná práce to byla tenkrát... Klíč mohu vyhodit (předtím ale vyřezat immo z něj )
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#22 VIDA, spárování klíče s autem
Tady bude trochu chyba úvahy. Klasik praví: The owls are not what they seem.Hary píše: Ty, který jseš fakt kovaný ve Volvech, beru to od Tebe za zeď, kterou nepřelezu, nezbourám, neobejdu. Prostě konec cesty.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#23 VIDA, spárování klíče s autem
Tak Richter udelá jeden klíč za 650,-. Tělo týden dodání, cena včetně frézování (300,- fréza).
Nešluplíková verze, klíč je na dva kusy, musi se slepit a otázka, jak to bude držet.
Něco jako toto:
https://www.aliexpress.com/item-img/Transponder-Chip-Ignition-Key-Remote-Key-Shell-Case-Uncut-Blade-Blank-Insert-for-Volvo-With-ID48/32704733481.html?spm=2114.10010108.1000017.2.NCTE4T
Pohledal jsem Ali a našel lepší variantu, s tím šuplíkem.
varianta1:
https://www.aliexpress.com/item/Car-Transponder-Key-Shell-Blank-Case-Cover-Replacement-Fit-For-Volvo-Free-Shipping/32692050420.html?spm=2114.01010208.3.77.b4GbCY&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10065_10068_433_10136_10137_10138_10060_10062_10056_10055_10054_302_10059_10099_10103_10102_10096_10052_10053_10050_10107_10051_10106_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10078_10079_10073_10070_10122_10123_10126_10124,searchweb201603_2,afswitch_1,ppcSwitch_3,single_sort_0_default&btsid=8d190a07-f3cd-4c10-83f2-7d6f23cd2eb2&algo_expid=cf9efaf0-43d2-4ee4-a145-92711d838c0b-9&algo_pvid=cf9efaf0-43d2-4ee4-a145-92711d838c0b
varianta2:
https://www.aliexpress.com/item/Car-Transponder-Chip-Key-Shell-Auto-Key-Blank-Case-Cover-Replacement-Fit-For-Volvo-Free-Shipping/32694095668.html?spm=2114.01010208.3.135.g7POGs&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10065_10068_433_10136_10137_10138_10060_10062_10056_10055_10054_302_10059_10099_10103_10102_10096_10052_10053_10050_10107_10051_10106_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10078_10079_10073_10070_10122_10123_10126_10124,searchweb201603_2,afswitch_1,ppcSwitch_3,single_sort_0_default&btsid=096f717e-ae52-43c0-b549-79a530cba661&algo_expid=39d9e863-6aa3-4a62-91ce-2821e64a4de6-16&algo_pvid=39d9e863-6aa3-4a62-91ce-2821e64a4de6
Cenově to vyjde asi jako ve Volvu párovnání diagnostikou.
Benefit z Ali, nelepící klíče. Jak kvalitní to bude, těžko soudit, ale podle těch vystřelovacích by to nemuselo být tak hrozné.... chjo, jak se rozhodnout Ve Volvu jsem už objednaný.
Ty origo klíče jsou hodně zachovalé. Povrchově nepoškozené, nevydřené kolem diry na kroužek, ale ulepené.
Je to působením času, že ta guma blbne? Nějaké šetrné ošetření té gumy, očištění.... asi nehrozí zlepšení?
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 954
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#24 VIDA, spárování klíče s autem
Jedině smýt a používat jenom to tvrdé plastové tělo.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#25 VIDA, spárování klíče s autem
Podívám se na zoubek na test tomu starému klíči. Tam už je to jedno.
Nerad bych experimentoval s tou čínou a raději se vydal řádnou cestou origo klíče.
Ten vystřelovák z číny jsem si udělal jen pro to, že druhý klíč byl v totálním rozkladu, div se neztratil z kroužku, jak byla ta díra vydřená do kraje.
Nerad bych experimentoval s tou čínou a raději se vydal řádnou cestou origo klíče.
Ten vystřelovák z číny jsem si udělal jen pro to, že druhý klíč byl v totálním rozkladu, div se neztratil z kroužku, jak byla ta díra vydřená do kraje.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nosound89
-
- 6 Odpovědi
- 1069 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mot
-
- 6 Odpovědi
- 1307 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bitovod
-
- 6 Odpovědi
- 767 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jarek.krizan
-
- 18 Odpovědi
- 1180 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout