B230F ventily
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4933
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
B230F ventily
dokonce je předpis že se má měnit po 160 tkm, resp doporučení (nebo tu mam zánovní)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4933
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
B230F ventily
každopádně pravděpodobně koupíš univerzální bosch tak dobrá rada je neletovat vodiče ale použít tu univerzální spojku, lambda totiž přes vodiče ,,dýchá" a sletováním bys spekl izolaci a tim eliminoval prostor pro přívod vzduchu do sondy.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
B230F ventily
Může mi někdo prosím vysvětlit, proč všechny motory "B230" mají stejné sací ventily, kromě "B230K" (karburátor Pierburg), který je má podle čísla dílu jiné? V čem se liší? Zajímavé je, že výfukové ventily jsou shodné. Nedaří se mi je sehnat, ani u Kučery, ani Skandix už je nemá v katalogu.
Díky

_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12765
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
B230F ventily
Hele asi bych to nehrotil a pokud pasují rozměrově, nevidim důvod to neignorovat.
Dle foto vypadají, že mají vybrání na dříku... nicméně proměřil bych vodítka, porovnal délku a pokud pasují klasické, tak je tam prdnul.
https://vp-autoparts.com/en/artiklar/intake-valve-b230k.html
https://www.ipdusa.com/products/7427/Intake-Valve-B21-B23-B230-Aftermarket-463395-Volvo-466395
Dle foto vypadají, že mají vybrání na dříku... nicméně proměřil bych vodítka, porovnal délku a pokud pasují klasické, tak je tam prdnul.
https://vp-autoparts.com/en/artiklar/intake-valve-b230k.html
https://www.ipdusa.com/products/7427/Intake-Valve-B21-B23-B230-Aftermarket-463395-Volvo-466395
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
B230F ventily
9000 Kč za serizeni ventilů? To je asi dobrý vtip..Ondrao píše: 06 lis 2006 13:58 Ahoj Všem![]()
Tak jsem minulé úterý zkusil adusum servis s volíkem 745 2.3 B230F r.v 90, kde jsem chtěl poštelovat motor a ventily, tak mi sdělili, že jsou špatné podložky pod ventily a potřebují vyměnit na jednom válci se téměř ventily neotvírají a časem se podpálí ventily Nabídly mi opravu za 9tis s tím, že to tam bude týden, 2dni než jim přijdou podložky z volva. Od květná vím, že je na 4tým válci asi o 1/3 a na 2hým jsou o něco menší komprese. Motor je línější, to je fakt, koukal jsem u Kučery na cenu podložek pod ventily a docela mě překvapilo, že jsou dost levný. Motor má nalítáno cca 450tis. Chci se zeptat, jak moc je složité vyměnit ty podložky doma v garáží, nebo se tam dovažují podle vůlí nějaké speciální podložky, nebo stačí koupit ty předepsané pro tenhle motor. Ventily cvakají, jsou slyšet i po ohřátí.( motor jede bez problémů,jen občas chytá až na potřetí a volnoběh to je slabota hopá si mezi 400-800 otáčkami-odhad a klepe se dost) jinak, tam je vše ostatní (vstřiky,váha atd v pořádku) Mám jěšě jeden nachlup stejný motor, co by měl mít (ale kdo ví) najeto 140tis. – je teda o dost živější a běží klidněji, ale ventily tam taky jsou slyšet ( ale možná to je olejem, je tam už zralý na výměnu). Lepší vycuknou motor nebo se pustit do těch ventilů? Díky za radu
Ondra
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12765
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
B230F ventily
Tvl Ewingu, reagovat na 18 let starej příspěvek, to je ten pravý vtip 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
B230F ventily
Tož to já nevím, nečtu si datumy. Tím spíš je to vysoká cena, když AI vezmu,jak všechno zdrazilo za poslednich par let. Boha!
Přidáno za 1 minuta 53 sekund:
Přidáno za 1 minuta 53 sekund:
Šak vidím,že jsi psal tady do té debaty v letos v dubnu.Urvanej píše: 13 kvě 2024 13:24 Tvl Ewingu, reagovat na 18 let starej příspěvek, to je ten pravý vtip![]()
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé