B230F ventily

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Ondra. Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4822
Registrován: 20 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

B230F ventily

Příspěvek od Ondra. »

dokonce je předpis že se má měnit po 160 tkm, resp doporučení (nebo tu mam zánovní)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra. Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4822
Registrován: 20 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

B230F ventily

Příspěvek od Ondra. »

každopádně pravděpodobně koupíš univerzální bosch tak dobrá rada je neletovat vodiče ale použít tu univerzální spojku, lambda totiž přes vodiče ,,dýchá" a sletováním bys spekl izolaci a tim eliminoval prostor pro přívod vzduchu do sondy.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Čahoun Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 9 - Vinoř
Vůz: V 740, B230K, 88´

B230F ventily

Příspěvek od Čahoun »

Může mi někdo prosím vysvětlit, proč všechny motory "B230" mají stejné sací ventily, kromě "B230K" (karburátor Pierburg), který je má podle čísla dílu jiné? V čem se liší? Zajímavé je, že výfukové ventily jsou shodné. Nedaří se mi je sehnat, ani u Kučery, ani Skandix už je nemá v katalogu. :( Díky
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál

Urvanej Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12244
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

B230F ventily

Příspěvek od Urvanej »

Hele asi bych to nehrotil a pokud pasují rozměrově, nevidim důvod to neignorovat.
Dle foto vypadají, že mají vybrání na dříku... nicméně proměřil bych vodítka, porovnal délku a pokud pasují klasické, tak je tam prdnul.
https://vp-autoparts.com/en/artiklar/intake-valve-b230k.html
https://www.ipdusa.com/products/7427/Intake-Valve-B21-B23-B230-Aftermarket-463395-Volvo-466395
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

e.w.i.n.g.1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 905
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Bělov

B230F ventily

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Ondrao píše: 06 lis 2006 13:58 Ahoj Všem :D
Tak jsem minulé úterý zkusil adusum servis s volíkem 745 2.3 B230F r.v 90, kde jsem chtěl poštelovat motor a ventily, tak mi sdělili, že jsou špatné podložky pod ventily a potřebují vyměnit na jednom válci se téměř ventily neotvírají a časem se podpálí ventily Nabídly mi opravu za 9tis s tím, že to tam bude týden, 2dni než jim přijdou podložky z volva. Od květná vím, že je na 4tým válci asi o 1/3 a na 2hým jsou o něco menší komprese. Motor je línější, to je fakt, koukal jsem u Kučery na cenu podložek pod ventily a docela mě překvapilo, že jsou dost levný. Motor má nalítáno cca 450tis. Chci se zeptat, jak moc je složité vyměnit ty podložky doma v garáží, nebo se tam dovažují podle vůlí nějaké speciální podložky, nebo stačí koupit ty předepsané pro tenhle motor. Ventily cvakají, jsou slyšet i po ohřátí.( motor jede bez problémů,jen občas chytá až na potřetí a volnoběh to je slabota hopá si mezi 400-800 otáčkami-odhad a klepe se dost) jinak, tam je vše ostatní (vstřiky,váha atd v pořádku) Mám jěšě jeden nachlup stejný motor, co by měl mít (ale kdo ví) najeto 140tis. – je teda o dost živější a běží klidněji, ale ventily tam taky jsou slyšet ( ale možná to je olejem, je tam už zralý na výměnu). Lepší vycuknou motor nebo se pustit do těch ventilů? Díky za radu
Ondra
9000 Kč za serizeni ventilů? To je asi dobrý vtip..
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Urvanej Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12244
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

B230F ventily

Příspěvek od Urvanej »

Tvl Ewingu, reagovat na 18 let starej příspěvek, to je ten pravý vtip :lol:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

e.w.i.n.g.1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 905
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Bělov

B230F ventily

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Tož to já nevím, nečtu si datumy. Tím spíš je to vysoká cena, když AI vezmu,jak všechno zdrazilo za poslednich par let. Boha!

Přidáno za 1 minuta 53 sekund:
Urvanej píše: 13 kvě 2024 13:24 Tvl Ewingu, reagovat na 18 let starej příspěvek, to je ten pravý vtip :lol:
Šak vidím,že jsi psal tady do té debaty v letos v dubnu.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé