B230F ventily
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4822
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
B230F ventily
dokonce je předpis že se má měnit po 160 tkm, resp doporučení (nebo tu mam zánovní)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4822
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
B230F ventily
každopádně pravděpodobně koupíš univerzální bosch tak dobrá rada je neletovat vodiče ale použít tu univerzální spojku, lambda totiž přes vodiče ,,dýchá" a sletováním bys spekl izolaci a tim eliminoval prostor pro přívod vzduchu do sondy.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
B230F ventily
Může mi někdo prosím vysvětlit, proč všechny motory "B230" mají stejné sací ventily, kromě "B230K" (karburátor Pierburg), který je má podle čísla dílu jiné? V čem se liší? Zajímavé je, že výfukové ventily jsou shodné. Nedaří se mi je sehnat, ani u Kučery, ani Skandix už je nemá v katalogu. Díky
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12244
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
B230F ventily
Hele asi bych to nehrotil a pokud pasují rozměrově, nevidim důvod to neignorovat.
Dle foto vypadají, že mají vybrání na dříku... nicméně proměřil bych vodítka, porovnal délku a pokud pasují klasické, tak je tam prdnul.
https://vp-autoparts.com/en/artiklar/intake-valve-b230k.html
https://www.ipdusa.com/products/7427/Intake-Valve-B21-B23-B230-Aftermarket-463395-Volvo-466395
Dle foto vypadají, že mají vybrání na dříku... nicméně proměřil bych vodítka, porovnal délku a pokud pasují klasické, tak je tam prdnul.
https://vp-autoparts.com/en/artiklar/intake-valve-b230k.html
https://www.ipdusa.com/products/7427/Intake-Valve-B21-B23-B230-Aftermarket-463395-Volvo-466395
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bělov
B230F ventily
9000 Kč za serizeni ventilů? To je asi dobrý vtip..Ondrao píše: ↑06 lis 2006 13:58 Ahoj Všem
Tak jsem minulé úterý zkusil adusum servis s volíkem 745 2.3 B230F r.v 90, kde jsem chtěl poštelovat motor a ventily, tak mi sdělili, že jsou špatné podložky pod ventily a potřebují vyměnit na jednom válci se téměř ventily neotvírají a časem se podpálí ventily Nabídly mi opravu za 9tis s tím, že to tam bude týden, 2dni než jim přijdou podložky z volva. Od květná vím, že je na 4tým válci asi o 1/3 a na 2hým jsou o něco menší komprese. Motor je línější, to je fakt, koukal jsem u Kučery na cenu podložek pod ventily a docela mě překvapilo, že jsou dost levný. Motor má nalítáno cca 450tis. Chci se zeptat, jak moc je složité vyměnit ty podložky doma v garáží, nebo se tam dovažují podle vůlí nějaké speciální podložky, nebo stačí koupit ty předepsané pro tenhle motor. Ventily cvakají, jsou slyšet i po ohřátí.( motor jede bez problémů,jen občas chytá až na potřetí a volnoběh to je slabota hopá si mezi 400-800 otáčkami-odhad a klepe se dost) jinak, tam je vše ostatní (vstřiky,váha atd v pořádku) Mám jěšě jeden nachlup stejný motor, co by měl mít (ale kdo ví) najeto 140tis. – je teda o dost živější a běží klidněji, ale ventily tam taky jsou slyšet ( ale možná to je olejem, je tam už zralý na výměnu). Lepší vycuknou motor nebo se pustit do těch ventilů? Díky za radu
Ondra
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12244
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
B230F ventily
Tvl Ewingu, reagovat na 18 let starej příspěvek, to je ten pravý vtip
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bělov
B230F ventily
Tož to já nevím, nečtu si datumy. Tím spíš je to vysoká cena, když AI vezmu,jak všechno zdrazilo za poslednich par let. Boha!
Přidáno za 1 minuta 53 sekund:
Přidáno za 1 minuta 53 sekund:
Šak vidím,že jsi psal tady do té debaty v letos v dubnu.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé