B230F ventily

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#26 B230F ventily

Příspěvek od Ondra. »

dokonce je předpis že se má měnit po 160 tkm, resp doporučení (nebo tu mam zánovní)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#27 B230F ventily

Příspěvek od Ondra. »

každopádně pravděpodobně koupíš univerzální bosch tak dobrá rada je neletovat vodiče ale použít tu univerzální spojku, lambda totiž přes vodiče ,,dýchá" a sletováním bys spekl izolaci a tim eliminoval prostor pro přívod vzduchu do sondy.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Čahoun
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 9 - Vinoř
Vůz: V 740, B230K, 88´

#28 B230F ventily

Příspěvek od Čahoun »

Může mi někdo prosím vysvětlit, proč všechny motory "B230" mají stejné sací ventily, kromě "B230K" (karburátor Pierburg), který je má podle čísla dílu jiné? V čem se liší? Zajímavé je, že výfukové ventily jsou shodné. Nedaří se mi je sehnat, ani u Kučery, ani Skandix už je nemá v katalogu. :( Díky
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12079
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 B230F ventily

Příspěvek od Urvanej »

Hele asi bych to nehrotil a pokud pasují rozměrově, nevidim důvod to neignorovat.
Dle foto vypadají, že mají vybrání na dříku... nicméně proměřil bych vodítka, porovnal délku a pokud pasují klasické, tak je tam prdnul.
https://vp-autoparts.com/en/artiklar/intake-valve-b230k.html
https://www.ipdusa.com/products/7427/Intake-Valve-B21-B23-B230-Aftermarket-463395-Volvo-466395
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“