Auto (rv. 2003, 2.0T) sem koupil v bazaru s 342 tis. km na hrbu za 40 kolíků asi dva roky zpátky. Narval sem do něj takovejch 20 na opravách a najezdil nějakejch 25 tis. km. Situace je taková, že mě asi brzo čeká spojka a přední brzdy. Spojka bohužel i s dvouhmotou Motor má zvýšenou spotřebu oleje a 5w50 od mobilu neni nejlevnější.
Otázka je, má cenu do toho auta furt sypat nebo radši pořídit něco jinýho (ideálně kombi ropáka, zase volvo) a tohle prodat? Jakou tak může mít ta moje herka cenu?
_________________ Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
Hlavně si myslím, že není důvod tam dávat 5W50 od mobilu.
Pokud je herka na odpis, jakože to je asi pravděpodobné, tak bych se asi neostýchal jezdit na 10W40 z čímkoliv z TESCA, tedy varianta 1. dojezdit spojku do smrti, další investice pak už budou nula a pak za a) prodat jako celek na díly za 10tis. za b)rozebrat sám a prodat funkční věci.
Varianta 2 je pořád opravovat a jezdit. Stejně nevidím důvod pro olej 5W50.
Varianta 3 je prodat tak jak je. 3a - o spojce a dvouhmotě neříkat a být pak za hajzla
3b- díky spojce a dvouhmotě prodat za pakatel - odhadem max 15 k.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Tak se spojkou to zas takova traga nebude. Skripavy zvuky vydavala sucha vydirajici se oska u spojkovyho pedalu, ktera stoucha do spojkovyho valce. To sem cumel Namazal sem to a dobry.
Ale stejne by me zajimalo jesi tam pude teoreticky jednohmota...
_________________ Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(
No tak nakonec jsem spojku vyměnil. Setrvák jsem koupil v AVdílech na Zličíně. Zbytek mám nový. Trochu mě zarazilo, že z vrakáče jsem si přinesl jinej setrvák, než kterej tam byl - byl tam 9480661 a dal jsem místo něj 9181057-B. Vnější rozměry i upevnění je stejný, věnec pro snímač otáček kliky má sice jinej tvar, ale stejnej počet zubů. No jezdí to bez problému, možná to je jen nějaká inovace - pokud by měl někdo info, docela by mě to zajímalo...
Jinak to se projev motoru dost zlepšil a zmizelo plno pazvuků.
Starý ložisko se na mě trochu vysypalo...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Prodáno: S40 2003 2.0T 120kW (kdysi dávno) přes 420 000 km :-( Prodáno :-(