ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Moderátor: wickey

This topic is 2 years a 10 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
ruprecht
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 384
Registrován: 01 srp 2007 17:00
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od ruprecht »

O víkendu na to kouknu a zkusím rozebrat. Snad se mi to podaří pak složit :razz: Jinak všem díky za rady...
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4784
Registrován: 16 kvě 2007 13:48
Bydliště: České Budějovice

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od yoby »

Z jedný strany se dostaneš v pohodě, klapka je mezi motorem a přepážkou před řidičem, když sundáš hadici z airboxu do klapky tak seš v ní. A protože je plyn mechanickej, tak si jí i snadno otevřeš. Ale celou jí vyndat jsem si netroufl. A pak jen čistit a čistit, až se bude lesknout jak psí kulky :lol:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

rain
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 03 bře 2007 18:23
Bydliště: Plzeň

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od rain »

Až budu mít trošku času přispěji do diskuse. Mám s tímto problémem také zkušenosti.
_________________
V40, 2000, 1,8 GDI

ruprecht
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 384
Registrován: 01 srp 2007 17:00
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od ruprecht »

rain píše:Až budu mít trošku času přispěji do diskuse. Mám s tímto problémem také zkušenosti.
No udělal bys mi velkou radost kdybys našel trochu času do neděle, kdy se na to chci vrhnout :D . Přeci jen jsem strojař jenom vzděláním a praxe mi je trochu cizí... :razz:
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Jarda S40 »

Klapku bych nevyndaval, nýbrž si ji jen otevřel a čistil na autě. Pomocí nějakého hadříku na drátě, ale opatrně, aby tam nespadl. Metodu si jistě najdete každej sám.

rain
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 03 bře 2007 18:23
Bydliště: Plzeň

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od rain »

Ahoj, jak jsem slíbil - podělím se o zkušenosti s kolísáním otáček při volnoběhu u GDI:
- je potřeba si uvědomit, že se jedná o jiný motor než Volvo, je to motor od Mitsubishi
- výměna nebo demontáž volnoběžného ventilu není taková trivka jako u motoru volvo, asi se to dá zvládnout, ale zasekl jsem se na odpojení jednoho konektoru, ke kterému jsem měl tak špatný přístup, že sem ani nepřišel na to jakou má pojistku, pokud ji tedy má - nechtěl jsem to utrhnout, tak jsem to pro jistotu nechal raději udělat v servisu
- celej ventil i s klapkou jsem tedy nechal vyměněit za jiný (starší, ale kompletně vyčištěný) - nemá,
- kolísání otáček nebylo odstraněno (čistá klapka u ventilu je důležitá, ale ne jediný důvod)
- poté jsem zkusil odpojit snímač otáček a problém s kolísáním přestal, po opětovném zapojení opět kolísjí, (po výměně za nový nebyl problém odstraněn) - nový jsem tedy vrátil a dal tam původní;
- další věcí je řídící jednotka - při jejím normálním režimu se projevují otáčky tak, že jsou na určité hodnotě - dle manuálu 620 ot. - při prudkém otočení volantu, nebo zapnutí klimatizace atp. jdou otáčky o trochu nahoru - to je normální stav;
- může však také fungovat v nouzovém režimu a pak to může dělat neplechu a mít i vliv na kolísání otáček i výkon motoru - pak je potřeba ji resetovat (celkem jednoduchá záležitost i když může vypad poměrně drasticky - popíši v případě zájmu později) - reset řídící jednotky je někdy potřeba udělat i opakovaně - po opakovaném resetu se u mě kolísání zlepšilo - za studena otáčky již nekolísají (přetrval jen problém po zahřátí motoru po delší jízdě);
- nyní zpátky k tomu, proč zdůrazňuji, že jde o motor Mitsubishi - je velmi citlivý na kvalitu benzínu - nemá prostě rád nekvalitní evropský benzín a dochází k zanášení systému sírou,
- nyní jsem přidal do nádrže roztok na čištění vstřikování - měl by rozpustit usazeniny (někdo to ndoporučuje někdo ano) - uvidím později - poslendí řešení je rozbrat motor a vyčistit, ale to bych viděl až na krajní řešení; :poc:
_________________
V40, 2000, 1,8 GDI

ruprecht
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 384
Registrován: 01 srp 2007 17:00
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od ruprecht »

rain píše: při jejím normálním režimu se projevují otáčky tak, že jsou na určité hodnotě - dle manuálu 620 ot. - při prudkém otočení volantu, nebo zapnutí klimatizace atp. jdou otáčky o trochu nahoru - to je normální stav :poc:
Aha, takže pokud jsou normální otáčky okolo 620, tak je všechno ok :D a problém s kolísáním otáček (respektive s jejich poklesem) mám jen při zapnuté klimatizaci. No o víkendu zkusím vyčistit klapku a pak nechám vyměnit médium v klimě...
Díky všem za podnětné příspěvky, zase jsem o něco chytřejší :shock:
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 910
Registrován: 08 říj 2007 14:57
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od jogin3 »

Cau, myslite, ze muze mit volnobezny ventil vliv na startovani auta? Me se uz po 3ti stalo, ze me auto jakoby slabe startuje. Pri tom je nova baterie. Proste to nastartuje ale otacky se vytahnou lsabe na 500, zakolisa a potom je to ok. Auto jinak jede uplne normalne, tahne za plynem, vse ok, ani otacky nekolisaji pri vonobehu. Ale proste dneska me to 2x za sebou takto startovalo.

Tankuju jedine na shell. kalsickou 95ku.

Diky za radu.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 910
Registrován: 08 říj 2007 14:57
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od jogin3 »

Tak, dnes sem vycitil ventil a je to parada. Zatim auto startuje krasne , jak pri studenym, tak pri teplym,de nadherne do otacek, jede to lip, rozjizdi se to lip, je to samy pozitivum :palec: :mrgreen: takze snad uz to bude ok. Jinak mel sem dost velky problemy odsroubovat ten moturek od toho ventilu, ketri je prisroubovan 2ma malymy srouby , takze sem si napolovic strhal zavity, az to budu delat na jare(ted sem to namazal, takze se to povoli lehce) dam tam jiny srouby, tak jenom pro ty , kteri to buou mit ten sroub zazranej do materialu jako ja, tak si radsi vemte plechovku sroubu a najdete stejny zavit a dejte tam poradny sroubky, pac tyhle orginal, sou z aterialu 1,2,3 a nic nevydrzi. Mel sem na to secialni sroubovak s T drzakem a i kdyz sem mel nastavec presne na patici toho sroubu, tak se pri polovani ten sroub proste rozdrolil, ten material sroubu, je fakt hnus fialovej.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Robertissimo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 247
Registrován: 08 led 2008 12:53
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Volvo V50 Caravan 2.0 (107kW) B 4204 S3
Bydliště: okr. Frýdek-Místek

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Robertissimo »

Ahoy, nedalo mi to a zkusil jsem najít na svým Volvínku volnoběžný ventil. Něco podobnému tomu, na fotkám od Lachtana jsem na motoru našel :pij: Doufám, že to co jsem vyčistil byl volnoběžný ventil :prace: Vyčistil jsem rovnou i svíčky, když už jsem se v tom hrabal. Auto jede, nevím jestli líp, to poznám po delším ježdění. Tady je postup a fotky. Prosím o reakce a kritiku :prace: Díky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Současné vozítko - Volvo V50 2.0 Caravan, 2.0 107kW B 4204 S3, r.v. 2006 Tmavě modrá metalíza

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od jarek.krizan »

Podle zežraného hliníkového obalu, bych řekl, že ty původní volvácké ventily, když nic, byly aspoň s kvalitnějšího materiálu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Peťo-goalie
Offline
Příspěvky: 559
Registrován: 27 črc 2007 23:01

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Peťo-goalie »

jarek.krizan píše:Podle zežraného hliníkového obalu, bych řekl, že ty původní volvácké ventily, když nic, byly aspoň s kvalitnějšího materiálu.
Tak ja som to tiez vycistil-ale ziadne logo volvo som tam nenasiel - moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Lachtan »

goalie píše:...moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:
...Pak je vše v pořádku - můj je také HITACHI :twisted:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Peťo-goalie
Offline
Příspěvky: 559
Registrován: 27 črc 2007 23:01

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Peťo-goalie »

Lachtan píše:
goalie píše:...moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:
...Pak je vše v pořádku - můj je také HITACHI :twisted:
Vyzera to akoby si to chcel zatajit :lol: :lol: :lol:

moby
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 04 říj 2007 10:47
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od moby »

predpokladám, že rovnaký prípadne podobný postup bude aj pri motore B4184S...či nie :?
ak by mi mohol niekto z vás laicky vysvetliť, čo má za následok poškodenie resp. znečistenie ventilu bol by som mu veľmi vďačný.. ;-) ...mimochodom, aký to môže mať vplyv na spotrebu??...viem že je tu na spotrebu samostatny topic, ale stále mi nejde do hlavy moja spotreba, ktorá sa motá okolo 12l/100km. u ostatných tak o 2-3l menej, čo je podľa mňa dosť...a prosim poznamky typu ťažká noha nechajme bokom...dík
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

Peťo-goalie
Offline
Příspěvky: 559
Registrován: 27 črc 2007 23:01

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Peťo-goalie »

moby píše:predpokladám, že rovnaký prípadne podobný postup bude aj pri motore B4184S...či nie :?
ak by mi mohol niekto z vás laicky vysvetliť, čo má za následok poškodenie resp. znečistenie ventilu bol by som mu veľmi vďačný.. ;-) ...mimochodom, aký to môže mať vplyv na spotrebu??...viem že je tu na spotrebu samostatny topic, ale stále mi nejde do hlavy moja spotreba, ktorá sa motá okolo 12l/100km. u ostatných tak o 2-3l menej, čo je podľa mňa dosť...a prosim poznamky typu ťažká noha nechajme bokom...dík
Postup je uplne identicky. Za nasledok moze mat len ten pokles otacok pri volnobehu- moze ist az do skapinania motora.
Ako pisal Lachtan je dobre ho raz za rok vyplachnut v technickom benzine. Neviem ci to ma vplyv na spotrebu. Na spotrebu maju skor vplyv ine veci ako stav zapalovania-sviecky, stav oleja, a potom fyzikalne veci-sirka gum, hmotnost vozidla a samotny vodic

moby
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 04 říj 2007 10:47
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od moby »

Lachtan píše:
goalie píše:...moj ventil vyzera identicky s lachtanovym a ma logo HITACHI :lol:
...Pak je vše v pořádku - můj je také HITACHI :twisted:
aj ja mam hitachi ale z boku je taka mala pi*ka..že by nejaký nekalý ťah žabožrútov?
BTW: pre všetkých, v B4184S je to rovnaké ako popisoval LACHTAN v 2,0T...tak šup kúpiť techničák a všetci čistiť!!!... :lol: :lol: :lol:
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

moby
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 04 říj 2007 10:47
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od moby »

vopred sa ospravedlňujem za OT...ale potrebujem pomôcť. matka má Peugeot 106 1,0 37kW r.v.01 a problém sa vyskytol v štartovaní...za studena štartuje "na brnk" ale ako náhle sa zohreje ani bohovi...otázka znie: lambda?... váha vzduchu?... alebo to môže spôsobovať aj tento volnobežný ventil o ktorom je tu reč...????
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1842
Registrován: 10 čer 2008 12:06
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Pratele, nejsem Volvistou dlouho, cca 10dni, ale jiz si dovolim se zapojit do diskuze.

Zde omylany volnobezny ventil (konkretne zminovany Hitachi) je na prvni (az se podivam na ten svuj, tak asi i na druhy) pohled totozny z Opel Vectra 2.0 16V 100kW (X20XEV). Ten jsem cistil nekolikrat, vzdy uspesne.
Doporucuji tedy cistit pripravkem, ktery lze za rozumne penize (cca 120,-Kč) poridit v AutoKelly. Vyrobce: TECTANE, vyrobek: Carburator cleaner, baleni: spray 500ml :palec:
Rozpousti to veskere usazeniny naprosto vyborne, tudiz jej pouzivam i na cisteni klapky a vubec vseho mastne spinaveho v motoru. Po vycisteni je dobre prostriknout (jemne) osicku WDckem (ja pouzivam Konkor), aby opravdu dobre behala. Muze se totiz stat (a me se stalo), ze po vycisteni a nastartovani byly volnobezne otacky cca kolem 1500, po nekolikatem nastarovani se jiz ventil ulkidnil. Od te doby jej po vycisteni promaznu.

Snad jsem malinko pomohl.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, BSR + PPC3
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Dural8
Offline
Příspěvky: 1248
Registrován: 07 kvě 2008 06:38
Bydliště: Tábor
Vůz: V70 III, S60II, 740

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Dural8 »

moby píše:vopred sa ospravedlňujem za OT...ale potrebujem pomôcť. matka má Peugeot 106 1,0 37kW r.v.01 a problém sa vyskytol v štartovaní...za studena štartuje "na brnk" ale ako náhle sa zohreje ani bohovi...otázka znie: lambda?... váha vzduchu?... alebo to môže spôsobovať aj tento volnobežný ventil o ktorom je tu reč...????
Čidlo otáček na klice.
_________________
V70III D5| S60II D3 | 740 B230F | VW Brouk 1.2 | VW Bus T2 1.6 | Škoda 1202 STW

moby
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 04 říj 2007 10:47
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od moby »

Dural8 píše:
moby píše:vopred sa ospravedlňujem za OT...ale potrebujem pomôcť. matka má Peugeot 106 1,0 37kW r.v.01 a problém sa vyskytol v štartovaní...za studena štartuje "na brnk" ale ako náhle sa zohreje ani bohovi...otázka znie: lambda?... váha vzduchu?... alebo to môže spôsobovať aj tento volnobežný ventil o ktorom je tu reč...????
Čidlo otáček na klice.
ono to čidlo nie je na kluke ale na zotrvačníku...máš na mysli to...ono v podstate som uvažoval ešte aj nad čidlom teploty, lebo problém nie je len v tom, že zohriaty neštartuje, ale aj v tom že ked chytí, tak otáčky vyletia okolo 1600 a nereaguje na plyn...akoby ho prechlastalo...
HOTOVO - celý problém bol v zlom snímači teploty chladiacej kvapaliny...vymeniel a šlape zase ako hodinky...
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

Millan
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 19 lis 2007 15:42
Vůz: S 40 r.v.2000 1.8 90 kW manuál
Bydliště: Karlovy Vary

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od Millan »

Robertissimo píše:Ahoy, nedalo mi to a zkusil jsem najít na svým Volvínku volnoběžný ventil. Něco podobnému tomu, na fotkám od Lachtana jsem na motoru našel :pij: Doufám, že to co jsem vyčistil byl volnoběžný ventil :prace: Vyčistil jsem rovnou i svíčky, když už jsem se v tom hrabal. Auto jede, nevím jestli líp, to poznám po delším ježdění. Tady je postup a fotky. Prosím o reakce a kritiku :prace: Díky
Dal sis záležet na tom návodu - takže reakce - jenom chvála :palec: :palec: Lachtan samozřejmě taky :palec: :palec:
_________________
S 40 r.v.2000 1.8 BA 90 kW B4184 S2 manuál

dukemb
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 196
Registrován: 31 srp 2009 20:58
Bydliště: Praha
Vůz: V70II T5

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od dukemb »

taky jsem vyčistil u S40, otáčky zas v normálu (teda skoro, misto 700 je tam 900,ale furt lepší než puvodních 1400), kupodivu je tento díl značky renault:D Ještě je dobré pročistit i ten konektor. no ještě zkusím klapku pročistit ale nekde jsem četl , že je pak potřeba znovu nastavit, tak to nevim jak?

update:
tak jsem po 2 týdnech znovu kouknul na ten ventil a je zas celý vnitřek od oleje..jak je možný, že se tam za tak krátký čas dostane tolik oleje?
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5

mikic.vlado
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10
Registrován: 11 říj 2010 19:19

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od mikic.vlado »

Ja som tiez cistil volnobezny ventil v tech.benzinom ale neviem ono to nebolo bohvie co.Ak Vam mozem poradit od firmi Vinn"s najdi te si na inter.je to sprej super vec je to na carbon je to trocha drahsie ako tech.benzin ale aj rychlejsie aj kvalitnejsie.Oplati sa.Pozor na oci pri pouziti. :P
_________________
.V40 1.8 benzin + plyn r.v.96 Anča.

sejra
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 146
Registrován: 07 úno 2007 20:08
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003

Re: ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu

Příspěvek od sejra »

Taky bych rozebral... Ale když jsem to dával dolů, taťka mě radši zastavil - okolo je zelené papírové těsnění a my se ho bojíme dát dolů. Hmmm? Dát dolů, nebo ne?
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
This topic is 2 years a 10 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“