Nezavisle topeni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 29
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velké Albrechtice
- Vůz: V70,2004 120 kW D5 AWD
#1 Nezavisle topeni
Zdravím kolegové,
Na začátku zimy (má první zima s bufikem)mi při teplptě pod 5 stupňů auto pouštělo kouřovou clonu, byla cítit nafta ale auto bylo za chviličku krásně vyhřáté. Potom tipení přestalo topit a nešlo spustit, hlásilo chybu. Po opravě (výměna ventilátoru, komínku a trysky) se mi zdá, že netopí. Manuálně lze stav změnit z on na off a pokud je v nádrži málo nafty, napíše mi řídicí jednotka, že topeni nelze spustit kvůli málo paliva. Z přední části auta se belouří, necítím naftu a nehřeje to, auto začne topit asi až po 5 minutách a to zvolna, jako by se vyhřívalp jen od motoru. Při vypnutí auta slyším několikrát blafnout jako i naftových kamen.
Je to takto v pořádku? Díky moc za rady
Na začátku zimy (má první zima s bufikem)mi při teplptě pod 5 stupňů auto pouštělo kouřovou clonu, byla cítit nafta ale auto bylo za chviličku krásně vyhřáté. Potom tipení přestalo topit a nešlo spustit, hlásilo chybu. Po opravě (výměna ventilátoru, komínku a trysky) se mi zdá, že netopí. Manuálně lze stav změnit z on na off a pokud je v nádrži málo nafty, napíše mi řídicí jednotka, že topeni nelze spustit kvůli málo paliva. Z přední části auta se belouří, necítím naftu a nehřeje to, auto začne topit asi až po 5 minutách a to zvolna, jako by se vyhřívalp jen od motoru. Při vypnutí auta slyším několikrát blafnout jako i naftových kamen.
Je to takto v pořádku? Díky moc za rady
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Nezavisle topeni
Máš to rozbitý. Nejblíže to máš do Lichnova. Tam ti to opraví. Nejspíš bude jen propouštět tryska.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 29
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velké Albrechtice
- Vůz: V70,2004 120 kW D5 AWD
#3 Nezavisle topeni
Díky, zajedu tam
Říkal jsem si, že to musí mít jiné grády
Říkal jsem si, že to musí mít jiné grády
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Nezavisle topeni
Musí to hučet jak kamna.Vembloud píše:Díky, zajedu tam
Říkal jsem si, že to musí mít jiné grády
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 29
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Velké Albrechtice
- Vůz: V70,2004 120 kW D5 AWD
#5 Nezavisle topeni
Tak to hučelo před poruchou
Díky
Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 Nezavisle topeni
Pardon. Nečetl jsem pořádně Tvůj příspěvek. Píšeš, že jsi měnil komínek, ventilátor a trysku. V tom případě by závada něměla být na trysce, jestli je nová.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#7 Nezavisle topeni
to bude mít jen zablokovaný kvůli předchozí poruše, ne?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5920
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#8 Nezavisle topeni
Mas moznost rucne zapnout nezavisle topeni? Tedy spustit podrzenim tlacitka RESET primy start? Pokud ano, tak to zkus. Pokud se ti na displaii objevi ZAP a po chvilce to skoci opet na VYP, nefunguje ti to. Pokud bude svitit ZAP a oranzovy trojuhelnik, tak jdi k LP kolu a poslouchej. Topeni prvnich cca 15 sec jen tak tise vrci a pal se rozjede na plny vykon, tu zmenu sluchem poznas, proste hukot, kdy citis, jak to v bufiku vre. Z vyfuku pred LP kolem musi jit teply vzduch
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#9 Nezavisle topeni
Zdravím Pánové, čtu tady, že je tu řeč o nezávislém topení u mě naštěstí vše funguje jak má ale mám dotaz nemá někdo náhodou zkušenost jak zapínat bufik přes mobilní aplikaci. Popř. Prosím o návod jak topení ovládat a hlavně zprovoznit popř. spárovat nebo co se s tím dá dělat díky
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#10 Nezavisle topeni
Na to nemáš hardware. Prodávají se k tomu nějaké krabičky na ebay, ale v akci jsem to nikdy neviděl.smidcze píše:Zdravím Pánové, čtu tady, že je tu řeč o nezávislém topení u mě naštěstí vše funguje jak má ale mám dotaz nemá někdo náhodou zkušenost jak zapínat bufik přes mobilní aplikaci. Popř. Prosím o návod jak topení ovládat a hlavně zprovoznit popř. spárovat nebo co se s tím dá dělat díky
EDIT:Ale abych nekecal. Ty už máš další generaci a tam je webasto. Máš dálkový ovládání nebo taky jen časovač?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#11 Nezavisle topeni
Ahoj uvažoval jsem, že bych si ovladač koupil ale mám jen časovač. Ptám se proto kámoš má subaru model nevím ale je to takový menší suv a ten si to nastavuje přes telefon. A nevíš náhodou přímo v samotné aplikaci je potřeba zvolit model toho bufiku tuším , že tam byly tři typy
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Nezavisle topeni
Sorry, tyhle novější verze zatím nemám moc zmáklý. Jen vím, že se dávalo Webasto místo Eberu.smidcze píše:Ahoj uvažoval jsem, že bych si ovladač koupil ale mám jen časovač. Ptám se proto kámoš má subaru model nevím ale je to takový menší suv a ten si to nastavuje přes telefon. A nevíš náhodou přímo v samotné aplikaci je potřeba zvolit model toho bufiku tuším , že tam byly tři typy
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#13 Nezavisle topeni
Ok ale i přesto díky. Zkusím to zjistit ve Volvu asi jsem moc rozmazlenej nevěděl jsem, že to bude takový problém. Díky a ať to jezdí třeba se ještě někdo podělí o zkušenosti
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 417 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od silenec
-
- 1 Odpovědi
- 427 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 4 Odpovědi
- 523 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Epiploicum
-
- 1 Odpovědi
- 308 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 14 Odpovědi
- 1693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hefaistos