Nemá cenu poslouchat. Pravda obrázky by to hodně oživily. Po vyslechnutí, že nejlepší motor pro VW Golf IV je prý 1.4 benzín (vyjma 1.9TDI 66kW, ale ten je dle videa pro 18 letého nevhodný kvůli výši pojistky), jsem skočil hned k pasáži o Volvu. Kam se poděla benzínová klasika v podobě 1.6ky, která koncernu sloužila roky, to nevím. Byť i ta měla své mušky.
Jím popisované motory V40 neměla. Malá Volva je měla až v generaci další (S40II/V50/C70II/C30). K V40 patří dobově a do 50t Kč S/V70I, ty sice měly pětiválce, nicméně pokud se nepletu, tak zas neměly atmosferický diesel ne? Tedy za mě totálně mimo. Škoda, že mu snaha propagovat Volvo nevyšla.
Berete to všeci nějak moc za pačesy.
Všichni jste přesně věděl co od auta v 18ti čekat. Uplně to vidím Borci.
Každej z Vás určitě prahnul koupit si auto a pak tu sračku pořád opravovat a víc stát než jezdit.
Kdo měl přístup k pěkným penězům, měl to u zadele.
To je taky smyslem tohohle videa. Začínajícím poradit, aby nespadli do úplné žumpy.
A vzpoměňte si, nebo se podívejte na dil Top Gearu, auta pro mladé.
Padlo tam mnoho kandidátu, ale vzledem k pořizovací ceně a hlavně potom pojistce (která se tady stejně jako tam řídí i dle obsahu motoru) vybrali 3 vozy, Golf v benzínu, Hjundaj S coupe a Volvo 940.
_________________ Je: Škodofka Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.