Cavte, kamosovi pri -20C chciplo auto, nastartoval, motor bezal 5 minut, dal jednotku ze sa pohne a koniec, uz nenatocil. Bol s tym servise a tam bez rozmyslania ze treba nove cerpadlo...
Starter toci, naftu netaha, na startovaci sprej pobezal motor par sekund a skapal. Skusali sme vybrat hadicku paliva od filtra do cerpadla, zaliat doplna, tocit ale hladina sa nepohla. Potom este vytiahol akysi magnet z cerpadla ktory pusta palivo no ani to nepomohlo. Diagnostika ukazuje toto.
V70, 1999, 2,5 D msa 15,8
Viem ze takto na dialku tazko, no snad niekto pomoze
Tdi nestartuje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#1 Tdi nestartuje
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#2 Tdi nestartuje
mas to pokazene. konektor popri cerpadle mas zapojeny?
ćhyba stop ventilu ako aj ventilu predvsreku su tam spolu.
ak ste dvaja daj si multimeter pri startovani na stop ventil, mal by si namerat cca 6V
pripadne si povol rurku k jednemu vstrekovacu a hned zistis ci ti ide nafta z cerpadla
zaliatie cerpadla nepomoze, ani regulacny ventil, vsetko to je uz sucast prepadu spiatocky.
nafta musi byt v priesvitnej hadici. avsak ak na vyustenie date odsavacku cerpadlo sa pri startovani odvzdusni velmi rychlo (ono je samonasavacie) ked sa nafta nebude hybat treba spontrolovat stop ventil (ci v nom cvakne ked tam privedies napatie, pripadne pripojit ho natvrdo, vymenit... )
ćhyba stop ventilu ako aj ventilu predvsreku su tam spolu.
ak ste dvaja daj si multimeter pri startovani na stop ventil, mal by si namerat cca 6V
pripadne si povol rurku k jednemu vstrekovacu a hned zistis ci ti ide nafta z cerpadla
zaliatie cerpadla nepomoze, ani regulacny ventil, vsetko to je uz sucast prepadu spiatocky.
nafta musi byt v priesvitnej hadici. avsak ak na vyustenie date odsavacku cerpadlo sa pri startovani odvzdusni velmi rychlo (ono je samonasavacie) ked sa nafta nebude hybat treba spontrolovat stop ventil (ci v nom cvakne ked tam privedies napatie, pripadne pripojit ho natvrdo, vymenit... )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#3 Tdi nestartuje
Kontrolovali jste pojistky? Je tam těch chyb nějak moc. Podobně se mi projevoval zkrat na vyhřívacím elementu odvětrání klikové skříně.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#4 Tdi nestartuje
Dik za rady, skusime buduci vikend, cez tyzden neni casu,
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek