ložiska převodovky 740
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
ložiska převodovky 740
Čaute, potřeboval bych poradit, jaký ložiska maj bejt v převodovce. Jedná se o tyto. Když sundám ten (vějíř, satelit, misku...) kryt co kryje spojku, čumí na mě hřídel a 2 ložiska, vetší a menší. Větší je kuličkové a mělo by mít označení 241933B a druhé je válečkové a tam se mi nepodařilo najít žádné označení. Převodovka je z auta 740 2.3 89, bohužel přesný typ převodovky jsem blbec ještě nezjistil. Mockrát všem předem děkuji za pomoc.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
ložiska převodovky 740
5q přímo řazených = M47, Taky pokud je auto atmosféra, tak to indikuje spíš M47. Zpátečka vlevo vpředu, mačkáš kroužek pod hlavou.
Pokud se řadí 4q a pátej se tam krkne čudlíkem na vrchu hlavy, pak je to M46.
Pokud máš ložisko vyndané, tak změř vnější průměr, vnitřní průměr a tloušťku a stímhle požadavkem zajdi kamkoliv, kde maji ložiska a chtěj Céčko, tzn větší vůle pro větší změny změny teplot.
Gufera totéž, tam je potřeba jim říct, že to máš do oleje, aby ti dali silikon, kalrez, nebo viton, nebo cokoliv se na to používá. Neni to žádná věda a pokud seš borec a umíš to rozhodit, tak to umíš i složit.
Těsnění se daji koupit např. v saabtunning, aby sis je nemusel řezat, nebo to prasit silikonem.
Pokud se řadí 4q a pátej se tam krkne čudlíkem na vrchu hlavy, pak je to M46.
Pokud máš ložisko vyndané, tak změř vnější průměr, vnitřní průměr a tloušťku a stímhle požadavkem zajdi kamkoliv, kde maji ložiska a chtěj Céčko, tzn větší vůle pro větší změny změny teplot.
Gufera totéž, tam je potřeba jim říct, že to máš do oleje, aby ti dali silikon, kalrez, nebo viton, nebo cokoliv se na to používá. Neni to žádná věda a pokud seš borec a umíš to rozhodit, tak to umíš i složit.
Těsnění se daji koupit např. v saabtunning, aby sis je nemusel řezat, nebo to prasit silikonem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
ložiska převodovky 740
Díky.Urvanej píše:5q přímo řazených = M47, Taky pokud je auto atmosféra, tak to indikuje spíš M47. Zpátečka vlevo vpředu, mačkáš kroužek pod hlavou.
Pokud se řadí 4q a pátej se tam krkne čudlíkem na vrchu hlavy, pak je to M46.
Pokud máš ložisko vyndané, tak změř vnější průměr, vnitřní průměr a tloušťku a stímhle požadavkem zajdi kamkoliv, kde maji ložiska a chtěj Céčko, tzn větší vůle pro větší změny změny teplot.
Gufera totéž, tam je potřeba jim říct, že to máš do oleje, aby ti dali silikon, kalrez, nebo viton, nebo cokoliv se na to používá. Neni to žádná věda a pokud seš borec a umíš to rozhodit, tak to umíš i složit.
Těsnění se daji koupit např. v saabtunning, aby sis je nemusel řezat, nebo to prasit silikonem.

-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
ložiska převodovky 740
Tak to větší měli normálně v ložiskárně, ale to spodní je nějakej praštěnej atyp. To nidke nejde najít... 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
ložiska převodovky 740
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
ložiska převodovky 740
Díky, ale taky nic.Urvanej píše:http://www.tobex.cz
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
ložiska převodovky 740
Takže sem se dopátral jaké, že ložisko je to válečkové. Jedná se toto: http://www.noc.ua/en/online-catalog-bearings/232-itemdescription-F-94010.html?bearing=34795771421479&title=F-94010 , ale prostě mi nikde nejde sehnat nic podobného. 

-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
ložiska převodovky 740
Pokud by to někoho zajímalo, tak mám sehnáno.
-velké ložisko kuličkové: 6306 2Z C3
-menší válečkové ložisko: NU 304 E ZVL (od značky ZVL s plechovou klecí http://www.elotechnik.cz/lozisko-nu-304-e-zvl.html#zalozka-2)
NU 304 ET2X NTN (od NTN s plastovou klecí http://www.elotechnik.cz/lozisko-nu-304-et2x-ntn.html#zalozka-2)
To od ZVL je asi za 150,- a od NTN 600,- , jediné v čem se liší je ta klec. Takže asi vemu to s plechovou, při neurčitém stavu střev převodovky se mi nechce dávat tolik peněz za ložisko. =)
-velké ložisko kuličkové: 6306 2Z C3
-menší válečkové ložisko: NU 304 E ZVL (od značky ZVL s plechovou klecí http://www.elotechnik.cz/lozisko-nu-304-e-zvl.html#zalozka-2)
NU 304 ET2X NTN (od NTN s plastovou klecí http://www.elotechnik.cz/lozisko-nu-304-et2x-ntn.html#zalozka-2)
To od ZVL je asi za 150,- a od NTN 600,- , jediné v čem se liší je ta klec. Takže asi vemu to s plechovou, při neurčitém stavu střev převodovky se mi nechce dávat tolik peněz za ložisko. =)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
ložiska převodovky 740

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé