Za tu dobu jsem najel 155550 km, auto bylo jednou na laně vinou přidřené vodní pumpy a jednou to bylo jentaktak z důvodu odpadnutí obložení ruční brzdy.
K letošnímu výročí dostala V70 automatickou klimu

Se spolehlivostí jsem spokojen, po zkušenostech s jinými auty mě překvapila zejména životnost výfuku a tlumičů.
běžný servis:
- motorový olej + filtr každých 7500km
- vzduchový a kabinový filtr dle potřeby
- spotřebák - pneumatiky, žárovky atd.
- naftový filtr cca 30000km
- převodový olej 3x
- olej servořízení
- rozvody s pumpou a řemenem agregátů, chladící směs 3x
- repase vstřikovačů - jehly a trysky + hadičky přepadů
- žhavící svíčky
- výměna všech brzdičů a předních hadiček
- přední kotouče
- přední desky 2x
- zadní kotouče 2x
- zadní desky a pakny ruční brzdy 2x
- lanka ruční brzdy
- čelní sklo
poruchy a opravy
- zkrat na vyhřívání odvětrání motoru - odpojeno
- váha vzduchu
- hlavní siletbloky motoru + horní reakční
- termostat
- hadice mezi sacím potrubím a mezichladičem
- ložiska předních kol
- čepy řízení
- vyčištění sacího potrubí a EGR ventilu
- vyčištění vakuové pumpy
- kabelový svazek žhavících svíček - oprava
- ramena přední nápravy 2x (z toho 1x reklamace febi)
- táhla předního stailizátoru 2x
- oprava omezovače dveří řidiče
- zatékání do šíbru - výměna
- přední blinkry - výměna - ulámané držáky
- oprava koroze nad čelním sklem
- koroze pátých dveří - výmena dveří
- radiátor topení
- prasklá nádobka ostřikovačů
- konektor airbagu pod sedadlem řidiče
- výměna zásuvky a kabelu tažného zařízení
vylepšení
- vyhřívaná přední sedadla
- tempomat
- pokovení parabol předních světel + nová skla
- přečalounění loketní opěrky
- výměna osvětlení interiéru za LED
- jiný dekor interiéru, volant a hlavice řadící páky
- mp3 měnič
- couvací senzory
- automatická klimatizace
- lakování hagusů
- zadní zátěžové pružiny
- kola 16
- antikorozní ochrana včetně demontáže prahů, nárazníků a blatníků