Koupil jsem auto s přestavbou na rostlinné oleje - přídavná nádrž, podávací čerpadlo, samostatné vedení oleje k motoru, dva trojcestné ventily, jeden u nádrží nafta/olej, druhý v motoru filtr palivový origo a filtr palivový vyhřívaný, vstřiky přenastavený na 205barů (správně pro turbo má být 150-155), ovládání přepínání v palubce. Cena 4000 eur. Teda jako tý přestavby. Všechno jsem vyškubal a uvedl do pokud možno původního stavu.
Díky oleji odešla všechna těsnění v čerpadle a tak nechat vyčistit a seřídit čerpadlo (naštěstí je v pořádku) cena 4000,-. Když už bylo čerpadlo venku tak nechat zkontrolovat i vstřiky (díky tomu jsme přišli na to, že byly přenastavené) cena 300Kč za kus celkem tedy 1800,- což se mi zdá za vyčištění a seřízení úplně neuvěřitelný (v ceně jsou i nové podložky). když jsou venku vstřiky vidíte i špičky žhaviček a tak stačí otočit klíčkem, a vidíte - že jsou všechny O.K.. Následovalo složení a ..... auto nejede a hulí jak stará Mašková



Trochu to kouří po přidání plynu - já jsem z toho na nervy, ale prej je to normální a diesel co nekouří nejede

Spotřeba:
po seřízení napřed cca 6,5 další tankování 8 a další odporných 10,5 na kterých se to ustálilo.!
Včera jsem řešil jestli funguje přepouštění výfukových plynů před turbem - jako jestli turbo tlačí vzduch. Jak jsme tam u toho tak kecali, tak jsem ošahával hadice, kterou můžu zmáčknou, abych na ní poznal zda se tlakuje. Hadice od intercooleru do sání měla zespodu 15cm dlouhou díru.
Překvapivě po opravě auto jede - jde za plynem.
Tak jsem zvědav, kolik teda bude žrát.