Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5, AS7140, 2007
#1 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Zdravím všechny,
začínám být trochu v koncích a v autech se vyznám jako koza v petrželi. Na tohle fórum (a na vás) jsem dostal ty nejlepší tipy, tak se s prosbou obracím na vás
Koupil jsem Volvo S80 D5, rok výroby 2007, najeto 193 000. S předchozím autem jsem jezdil ke známému mechanikovi, dal jsem mu proto teď i na servisní prohlídku tohle nový Volvo. Jen vyměnil olej a dobil baterku.
Po asi 2 týdnech se objevila hláška chyby v motoru, dojel sem do autorizovaného servisu, řekli mi, že tam bylo moc oleje, pohoda, vyřešeno. Ale k tomu se mechanik zmínil o tom, že dle hlučnosti motoru soudí, že by se měly vyměnit hydroštely a že je to prý záležitost za 35 000 Kč. Prý když to nebudu řešit, může se hydroštel ulomit a vlétnout do hlavy motoru — což je potom prý klidně za 130 tis.
Jejich vyšší hlučnost jsem (když se na to zaměřím) zaznamenal také, trvá to i po nastartování, co se jízdních vlastností týče — bezproblému. Ilustrace chování motoru (není moje video): https://www.youtube.com/watch?v=DSPml3kGDGM
A to je teď moje otázka na vás — může být pravda, že mechanik jen podle sluchu pozná, že je třeba vyměnit hydroštely? A není 35 000 přepálené? Nemůže být cvakání způsobeno třeba tím olejem, který tam nalil ten předchozí "garážový" mechanik? Někdo mi taky řekl, že cvakání hydroštelů je naprosto běžná věc… Doopravdy nevím, co byste dělali vy? Případně máte kontakt na někoho, u koho bych se mohl poradit osobně (Praha)?
MOC vám všem děkuju za jakékoliv rady a postřehy
Roman
začínám být trochu v koncích a v autech se vyznám jako koza v petrželi. Na tohle fórum (a na vás) jsem dostal ty nejlepší tipy, tak se s prosbou obracím na vás
Koupil jsem Volvo S80 D5, rok výroby 2007, najeto 193 000. S předchozím autem jsem jezdil ke známému mechanikovi, dal jsem mu proto teď i na servisní prohlídku tohle nový Volvo. Jen vyměnil olej a dobil baterku.
Po asi 2 týdnech se objevila hláška chyby v motoru, dojel sem do autorizovaného servisu, řekli mi, že tam bylo moc oleje, pohoda, vyřešeno. Ale k tomu se mechanik zmínil o tom, že dle hlučnosti motoru soudí, že by se měly vyměnit hydroštely a že je to prý záležitost za 35 000 Kč. Prý když to nebudu řešit, může se hydroštel ulomit a vlétnout do hlavy motoru — což je potom prý klidně za 130 tis.
Jejich vyšší hlučnost jsem (když se na to zaměřím) zaznamenal také, trvá to i po nastartování, co se jízdních vlastností týče — bezproblému. Ilustrace chování motoru (není moje video): https://www.youtube.com/watch?v=DSPml3kGDGM
A to je teď moje otázka na vás — může být pravda, že mechanik jen podle sluchu pozná, že je třeba vyměnit hydroštely? A není 35 000 přepálené? Nemůže být cvakání způsobeno třeba tím olejem, který tam nalil ten předchozí "garážový" mechanik? Někdo mi taky řekl, že cvakání hydroštelů je naprosto běžná věc… Doopravdy nevím, co byste dělali vy? Případně máte kontakt na někoho, u koho bych se mohl poradit osobně (Praha)?
MOC vám všem děkuju za jakékoliv rady a postřehy
Roman
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#2 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#3 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Když jsem byl u Marry a orientačně jsem se ptal do budoucna na cenu hydroštelů, tak cena byla, pokud se nepletu, cca 15tis. Myslím, že profík to podle sluchu pozná.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Materiál se nechá na Skandixu za cca 6tis jestli si pamatuju správně.jancho píše:Když jsem byl u Marry a orientačně jsem se ptal do budoucna na cenu hydroštelů, tak cena byla, pokud se nepletu, cca 15tis. Myslím, že profík to podle sluchu pozná.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#5 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Tak to bych chtěl vidět!!!hajnej píše:Materiál se nechá na Skandixu za cca 6tis jestli si pamatuju správně.jancho píše:Když jsem byl u Marry a orientačně jsem se ptal do budoucna na cenu hydroštelů, tak cena byla, pokud se nepletu, cca 15tis. Myslím, že profík to podle sluchu pozná.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#6 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
To je docela příznivá informace, čekal jsem to dražší.hajnej píše:Materiál se nechá na Skandixu za cca 6tis jestli si pamatuju správně.jancho píše:Když jsem byl u Marry a orientačně jsem se ptal do budoucna na cenu hydroštelů, tak cena byla, pokud se nepletu, cca 15tis. Myslím, že profík to podle sluchu pozná.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
#7 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Příznivá sice ano,ale klamná,tak se neraduj.jancho píše:
To je docela příznivá informace, čekal jsem to dražší.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#8 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Ok Zatim to naštěstí řešit nemusím, ale do budoucna, kdo ví...martinopel píše:Příznivá sice ano,ale klamná,tak se neraduj.jancho píše:
To je docela příznivá informace, čekal jsem to dražší.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
V průběhu týdne se na to podívám.martinopel píše: Tak to bych chtěl vidět!!!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
https://www.skandix.de/de/suche/?q=31251885&bi=a69a6e342597f70c66b8e3c934def682 x20 ks
https://www.skandix.de/de/suche/?q=8670045 x20 ks
To je dohromady cca 6500,- Kč + pošta.
No a pak potřebuješ pár dalších dílů, jako simerinky a těsnění a + samozřejmě práce.
https://www.skandix.de/de/suche/?q=8670045 x20 ks
To je dohromady cca 6500,- Kč + pošta.
No a pak potřebuješ pár dalších dílů, jako simerinky a těsnění a + samozřejmě práce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Díky Radku. Takže je to pořád nesmysl?raolsa píše:https://www.skandix.de/de/suche/?q=31251885&bi=a69a6e342597f70c66b8e3c934def682 x20 ks
https://www.skandix.de/de/suche/?q=8670045 x20 ks
To je dohromady cca 6500,- Kč + pošta.
No a pak potřebuješ pár dalších dílů, jako simerinky a těsnění a + samozřejmě práce.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#12 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Není to náhodou cena bez daně?hajnej píše:Díky Radku. Takže je to pořád nesmysl?raolsa píše:https://www.skandix.de/de/suche/?q=31251885&bi=a69a6e342597f70c66b8e3c934def682 x20 ks
https://www.skandix.de/de/suche/?q=8670045 x20 ks
To je dohromady cca 6500,- Kč + pošta.
No a pak potřebuješ pár dalších dílů, jako simerinky a těsnění a + samozřejmě práce.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Nwm, nikdy jsem ze skandixu nekupoval.
Kučera má jeden hydroštel za 292,- Kč.
Kučera má jeden hydroštel za 292,- Kč.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Cena bez daně to je. Ale i tak nejsme moc daleko. Za kolik kupuje hydrostely martin?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#15 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Mne to klepe na d5252t uz pol roka, ak to nevymenim co hrozi motoru?
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5, AS7140, 2007
#16 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Dle technika z autorizovaného servisu (Průhonice) hrozí ulomení hydroštelu do hlavy válce, záležitost 3x dražší než výměna hydroštelů. K cvakání cca jako na videu výše mi řekl "Už včera bylo na výměnu pozdě".kamov píše:Mne to klepe na d5252t uz pol roka, ak to nevymenim co hrozi motoru?
To je ve skutečnosti moje původní otázka, jak brát takové tvrzení vážně? Šli byste do opravy hned nebo je to jen taktika, jak přivézt do pobočky další zakázku (za provizi?) a výměna ve skutečnosti tak akutní není a je to v podstatě běžný stav?
Všem diskutujícím každopádně díky, obzvlášť za kontakty na snad konečně důvěryhodné lidi, z diskuze o cenách si odnáším, že cena 35 000 za komplet je tedy docela přepal?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Tahle veselost se týká i benzínů?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#19 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Benzínů se to netýká.Když se na D5 rozsype vahadlo,váleček vahadla může spadnout dolů do vany,tam urazí ostřik pístu a vten moment nemažeš.Takže vydřené lágry,vydřená vačka.Takže klidně jezděte dál.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 31
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Bezvolvovec. Zatim...
#20 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Zajimava konstrukce Vylepsit by to asi slo ze by se nemuselo rozpadavat, jenom seskocit a sup rovnou do vany cely.
Benziny to maj jak? Maj hydrostely? Dik
Benziny to maj jak? Maj hydrostely? Dik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5, AS7140, 2007
#21 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Co si teda myslíte o ceně cca 40 000 za komplet (tj. díly + práce)? Má cenu něco takhle většího dávat do autorizovaného servisu nebo byste využili něco levnějšího (avšak méně spolehlivého)?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#22 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Takze to nie je ziadna sranda, uz sa len uistit ze to klepe hydrostel, mal som dole veko ventilov a cumel do toho, ale nepoznal som ze je tam nieco zle, skusim nahrat zvuk.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#23 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Můj názor je, že 40 je dost. Co myslíš tím levnějším a tím pádem méně spolehlivým? Myslíš díly z druhovýroby nebo neautorizovaný servis??
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#24 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Benzíny (teda ten můj) nemají hydroštely. Vačka přímo mačká přes nabroušenou vymezovací podložku zdvihátko ventilu.BezVolvovec píše:Zajimava konstrukce Vylepsit by to asi slo ze by se nemuselo rozpadavat, jenom seskocit a sup rovnou do vany cely.
Benziny to maj jak? Maj hydrostely? Dik
Doteťka jsem nepochopil, proč tam nedali hydroštely, jako jsou v benzínových VW z devadesátých let. Asi to umějí udělat, že se to neposere
Stejně to měly benzínový fiaty z let osmdesátých. Jen podložky, žádné štelování.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Hydroštely se s velkou slávou zaváděly plácnu 20 let zpět, že už nidky nebude třeba stělovat vůle ventilů. Pak se zjistilo, že jak v tom ten olej necyrkuluje, tak že v tom shnije a když se k tomu občas podcení nějaká výměna, že umřou a že se pak víc než štelování ventilů investuje do hydroštelů.
Takže cca 10 let zpátky zase začaly hydroštely ustupovat, protože kromě toho že se kurví taky zvyšujou spotřebu, protože potřebujou tlak oleje...
No prostě
Takže cca 10 let zpátky zase začaly hydroštely ustupovat, protože kromě toho že se kurví taky zvyšujou spotřebu, protože potřebujou tlak oleje...
No prostě
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek