Omrknutí Volva S60/80 + výběr

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Bakly
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

Omrknutí Volva S60/80 + výběr

Příspěvek od Bakly »

Ahoj, jsem tu nový, tak doufám, že jsem téma zařadil správně. Máme už v domě jedno Volvo (C30), ale teď s přítelkyní zvažujeme nákup společného auta. To v čem oba aktuálně jezdíme jsou spíš jen přibližovadla. Volba padla na S60/80 okolo roku 2001 s motorem D5. Nejspíš ze zahraničí. Nejsme si ale jistí, po čem se dívat více - vzhledem k tomu, že jsou si auta dost podobná.
Největší problém je, že je jich strašně málo s tak jsme S80 nikdy neviděli naživo a S60 jen jednou. Je ale blbé okukovat někomu auto před obchoďákem :D Co se týče bazarů, tak v Ostravě a okolí, je to taky bez šance...

Proto jsem vás chtěl požádat - nemá někdo z okolí Ostravy jedno z těchto aut? Stačila by nám prohlídka - jízdu není třeba zkoušet. Tím pádem je i jedno jaká motorizace. Časově bychom se nějak domluvili a dojeli bychom kam by bylo třeba :)
Naposledy upravil(a) Bakly dne 27 lis 2016 17:55, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od ok2ucx »

Jízdu by to zkusit chtělo - byť jsou S60 a S80 na první pohled velmi podobné, chováním na silnici a celým jízdním projevem jsou to poněkud odlišná auta (v poslední době jsem se zamiloval do S80, ta tě ukolébá a příjemně převeze z bodu A do bodu B).

D5 motor (common rail) byl u obou modelů až od modelového roku MY02. Pokud ale nehledáš koráb na desetitisíce km ročně (což u 15 let starého auta ani nepředpokládám), nevyhýbal bych se ani nenáročným benzínům (byť je výběr výrazně užší, tu se jen vyhni S80 T6).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od marekbm »

klidně se ozvi ;) . můžeš potloukat i svézt se. s60 t5 2002.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Bakly
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od Bakly »

Super, díky moc oběma :)

ok2ucs - Ono aktuálně se s nájezdem pohybujeme okolo 15 000/rok. Jsou to ale všechno kratší trasy okolo 30km. Tím, že bychom měli auto i na ty delší a nebyli bychom tak odkázáni na cizí auta nebo jiné dopravní prostředky, počítám nájezd kolem těch 25 000, což už by asi šel i ten diesel :) Abych řekl pravdu, S80 pro mě dle tvého popisu zní lépe :D

marekbm - Píšu SZ :)

Na inzerci v zahraničí toho teď moc není :/ Jediné co mě zaujalo byla jedna S60 a jedna S80 - u obou celkem nízká cena, ale po proklepnutí se zjistilo proč.
S60
http://www.autoscout24.cz/offers/volvo-s60-d5-comfort-diesel-zlat%C3%A1-286244707
- na fotkách nevypadá zle, dokonce soukromý majitel, ale nejde přístrojovka - a je celkem rist, jestli je to jen kontakty, nebo něčím víc :/

S80
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S80-D5-LEDER-HOLZLENKRAD-SCHIEBEDACH/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:25100_30_,ms2:25100_28_,frn:2000,ful:diesel,ger:manual_gear,pwn:115,pwx:125,itp:partial_leather!leather,dmg:false/pg:vipcar/219934726.html
- Tady to vypadá taky celkem dobře a má i dost neuvěřitelný nájezd. Ale pak jsem si vymámil fotky interiéru vepředu:
IMG_6385 (1).jpg
No alespoň máme čas to odzkoušet a pořádně vybrat :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od ok2ucx »

Hledej pomalu a rozvážně. Třeba tady bliklo tohle:

Obrázek

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1532
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od koch »

prijd do opavy a ukazu

Makronis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 287
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: S60 2.5T 04
Bydliště: Ostrava

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od Makronis »

Ahoj, jsem z Ostravy Hrabůvky a můžu ti ukázat svoji S60 12/2003 v neděli.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

Bakly
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od Bakly »

Jo, jo - asi je nejdůležitější nespěchat a vybrat pořádně. Zvlášť když nás nic netlačí. Než benzín bych asi ale i tak raději tu naftu :/ I tu C30 máme v naftě a spokojenost. A na D5 jsem slyšel jen samou chválu :)

Makronis - Tak to bych asi sáhl po tobě, měl bych to nejblíž :) Napíšu SZ
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1272
Registrován: 15 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od Kuko28 »

jestli ti jde o naftu čistě z pohledu nižší spotřeby, tak to ještě možná jednou zvaž

jestli budeme brát atmo benzin vs D5, tak najít takhle starou D5 které by neměla natočeno 3x kolem zeměkoule bude zázrak. A i když je tahle první generace obecně velmi povedený motor (sám jsem z ní byl příjemně překvapen a to naftu fakt nemám rád), tak je tam prostě spousta věcí, které můžou jít do kytek a nebude to pak levné poježdění

zatímco u atmo benzinu si sice připlatíš u tankování, ale je šance sehnat méně jetý motor, který je relativně blbuvzdorný a slušně spolehlivý. Není to trhač asfaltu, ale má krásný zvuk a údržba je relativně levná.

měl jsem oba motory a do D5 bych šel jen a jen kvůli ročnímu nájezdu

U 15tis KM ročně bych nad naftou neuvažoval vůbec, u 25tis KM je to už jiná písnička
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od ok2ucx »

Amen.

Ani u 25tis. to ještě nemusí být jasná výhra. Určitě bych zvažoval méně žádané benzíny, které mohou být v nákupu levnější a korunu ušetřenou investoval třeba do LPG. Ideálně koupit auto už s LPG.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1532
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od koch »

Ja bych doporucil klidne benzin s turbem

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvky: 522
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od Jarda.JM »

Kuko28 píše: ............
měl jsem oba motory a do D5 bych šel jen a jen kvůli ročnímu nájezdu

U 15tis KM ročně bych nad naftou neuvažoval vůbec, u 25tis KM je to už jiná písnička
Nemusí to být vždy jen o kilometrech. Najdou se i jiné důvody. S předchozím autem (benzín) jsem najel 35.000km za 10 let. Přesto jsem šel do D5. Předpokládám, že víc jak 4tkm za rok nenajedu.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

GDPR_user
Ověřený

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od GDPR_user »

Pokud by jsi chtěl poradenství při koupi,můžeš mi zavolat 775148152

Bakly
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od Bakly »

Martinopel: Díky moc, určitě se ozvu

Tímto ještě jednou děkuji Makronisovi za dnešní prohlídku auta :) Po cestě jsme se ještě stavili za známým do servisu a náhodou mu tam na opravu stála bouraná S80. Takže už máme jasno - sháníme S60. Teď tedy jen hledat
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od ok2ucx »

Okay = jen pro zajímavost a budoucí nerozhodnuté čtenáře: proč v tomto případě zvítězila S60 nad S80? Jakými vlastnostmi zvítězila a co bylo u S80 proti?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od marekl »

Každej asi bude mít tyhle priority jinak a vždycky to bude o vlastním dojmu z obou typů

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od ok2ucx »

No právě = na ty dojmy se ptám.

Se sedany jsem začínal s S60 T5, skvělé autíčko takové "sportovní".
Kdežto S80 je koráb, plavný, velký, dlouhý, široký, pohodlný.

M.j. a jaká bude nakonec hledaná motorizace?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2221
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od Zajsoft »

ok2ucx píše:No právě = na ty dojmy se ptám.

Se sedany jsem začínal s S60 T5, skvělé autíčko takové "sportovní".
Kdežto S80 je koráb, plavný, velký, dlouhý, široký, pohodlný.

M.j. a jaká bude nakonec hledaná motorizace?

P.
Jop, presne si to vystihnul, S60 malinko lip drzi(nebo clovek v ni alespon ma ten pocit), je dravejsi, ale proste to misto vevnitr na maximalni pochodli chybi proti S80 :-D

A nafta brrr fuj... Vcera sem zustal se Sprinterem viset na Mohelnicaku, blbe ukazoval palivomer a proste v tom stoupaku "dosla" nafta, zavzdusnilo se to...
Proste nafta patri do kamen... Proto jezdim sporakem :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Bakly
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od Bakly »

Největším argumentem pro S80 byla obava z toho, že v S60 bude málo místa. Nakonec se tahle obava ukázala jako lichá :) Podle mého subjektivního pocitu mi vzadu přišlo více místa, než v Superbu II, který jsme nějakou dobu měli doma. Jestli je to ale opravdu tak si nejsem jistý. Nicméně místo dostatečné :) Z fotek to místo vypadá hůř, než je tomu ve skutečnosti. Taky mělo nemalou váhu to, že se S60 dle mého povedla lépe - jeto přeci jen o něco novější koncept. Navíc bude z S60 větší výběr.

Co se týče motorizace, jsem teď pořád na vážkách, jestli to nakonec bude benzín + LPG nebo nafta. Asi tomu necháme volný průběh a uvidíme, jaké pěkné auto se objeví.

Celkem mě teď nahlodává ta zlatá D5, kterou jsem tu dával. Jsem ve spojení s majitelem (soukromník) a podle fotek i popisu, který poslal to vypadá celkem zajímavě.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

begbie
Ověřený
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: Volvo V70

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od begbie »

Tobě přišlo v S 60 vzadu víc místa než v Superbu II? To muselo být mooooc subjektivní hodnocení. S 60 vzadu žádný místo nemá, není to ani pro děti ani pro dospělého.
Kdyby tomu tak nebylo, už bych jí dávno měl...
_________________
Saab 9 - 3 Hirsch[/b]
Toyota Camry 2.5 Hybrid, Executive

GDPR_user
Ověřený

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od GDPR_user »

A nezvažovali jste V70?

Bakly
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 548
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: MSK
Vůz: S80 D5 MY2004

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od Bakly »

Begbie: Je dost možné, že ten pocit byl mimo. Na netu se mi nic moc relevantního najít nepodařilo. Jen nějaké dva rozkresy, které u Superbu II ukazují místo od opěradla zadní sedačky do opěradla přední sedačky 84cm. U S60 ukazují 87cm.

Edit: Tak už jsem našel lepší obrázky - mluví o 4cm ve prospěch Superbu.

Obrázek

Obrázek

Martinopel: Na to se nás dnes ptal i Makronis, ale ani mi ani přítelkyni se kombíky nelíbí. A Volvo kombi už vůbec ne :(
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od ok2ucx »

No, já vám ti nevím - v S60 (stejně jako v XC/V70II) je místa vzadu poměrně málo, ano vždy bude záležet na tom, jak se cestující v první řadě natlačí dozadu. Ale jelikož vzadu moc nejezdím, tak je mi to celkem jedno. Děckám by to mělo být jedno už taky, protože jsem se nakonec provolvoval do kombinace XC90 a S80 (jenže ti smradi držkují stejně - jsou tam vzadu tři).

Když už jste se ale pustili do srovnávání s koncernem, v Superbu je vzadu místa neskutečně. Srovnání snese spíše s S80.
Kdežto S60 je velikostní kategorie Octavie.

Pokud jsi se v S60 cítil jako v Suberbu, tak to poklona Volvu, ale toho místa tam skutečně zase tolik není (tedy hlavně vzadu). No, ať je to jak je to, klidně začni s S60. Pro rodinu 2+1 nebo 2+2 je S60 v pohodě - od chvíle, kdy přestaneš vozit 2 kočárky a 5 balíků jednorázových plínek (nebo ekvivalent, to je jen pro srovnání).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user
Ověřený

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od GDPR_user »

Bakly píše:Begbie: Je dost možné, že ten pocit byl mimo. Na netu se mi nic moc relevantního najít nepodařilo. Jen nějaké dva rozkresy, které u Superbu II ukazují místo od opěradla zadní sedačky do opěradla přední sedačky 84cm. U S60 ukazují 87cm.

Edit: Tak už jsem našel lepší obrázky - mluví o 4cm ve prospěch Superbu.

Obrázek

Obrázek

Martinopel: Na to se nás dnes ptal i Makronis, ale ani mi ani přítelkyni se kombíky nelíbí. A Volvo kombi už vůbec ne :(
Mám tady jednoho,u kterého by jste mohli změnit názor.

begbie
Ověřený
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: Volvo V70

Omrknutí Volva S60/80 okolo roku 2001

Příspěvek od begbie »

Já Superba II mám. V málokterým autě je víc místa na nohy. Srovnání snese spíš s long verzema limuzín (7, S klasse). Degraduje to poměrně krátkej sedák a hlavně šířka interiéru, která se naopak S60 blíží velmi.

Superba nehájim, dostal jsem se k němu náhodou - koupě od známého.
1. majitel, známá historie a nejplnotučnější výbava, mne přesvědčili o koupi. Jinak bych do toho nešel - auto se mi moc nelíbí a tuctovky nemusím...

Měsíc předtím jsem byl ve Stodůlkách mrknout na moc hezkou S60 s minimem km a pěknou výbavou.
Nevzal jsem jí kvůli prostoru vzadu. Mám malou holku a nesnáším, když se kvůli tomu musí posouvat spolujezdec sem a tam (nemám rád, když sedí spolujezdec moc vepředu a já přes něj nevidím pořádně vpravo).
_________________
Saab 9 - 3 Hirsch[/b]
Toyota Camry 2.5 Hybrid, Executive

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]