Ahoj,
nechal jsem si u V70 vyměnit manžetu vnějšího homokin. kloubu a celé spodní rameno na LP kole. Po ujetí cca 1000km ale rameno vypadlo z těhlice (!!!). Čep prostě vyskočil z těhlice ven, nechápu. Naštěstí se to stalo při rozjezdu a ne třeba ve 130km/h. Kolo se zabořilo do podběhu, poloosa vylezla z převodovky a bylo. Takže odtahovka do servisu, reklamace, a druhý den bylo opraveno.
Pak s autem jela manželka a na dálnici jí ve 120km/h přestalo auto jet, jako kdyby měla neutrál. Motor běžel, řadit šlo, jenom se auto už nerozjelo, jako kdyby držela sešlápnutou spojku. Takže znovu odtah do servisu. Auto jsem neviděl, jediné co vím, tak prý poloosa byla na svém místě (referoval řidič odtahovky).
Teď by mě zajímalo, co se kde mohlo stát? Čím by to mohlo být, že auto nejede? Může to souviset s tím vypadlým ramenem a vylezlou poloosou?
Mockrát děkuji za rady.
1998 V70 TDI: po výměně ramena samá pohroma
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: S40 2.0D "Autoškola edition"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14311
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
1998 V70 TDI: po výměně ramena samá pohroma
Mohla se rozpadnout klec kloubu. Pak poloosa vypadá jako dobrá, ale protáčí se.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4958
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
1998 V70 TDI: po výměně ramena samá pohroma
Byva vyzvejkly sroub co drzi cep v tehlici. Kdyz se meni rameno mel by se dat i novej sroub... to byla podle meprvni zavada, co se stalo potom nevim
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Lomnice nad Lužnicí
- Vůz: V70 2,5TDI
1998 V70 TDI: po výměně ramena samá pohroma
Ahoj,měl sem stejný problém,vyměnily jsem spodní ramena,já odjel ze servisu a druhý den při vyjížedění s kolama v plným rejdu se to zastavilo,tak sem měl podezření hned na klec kloubu poloosy,odtáhl jsem to na hever,vyndal poloosu a ona byla jakoby v kloubu vytažená a vysypané kuličky,jak kdyby se prostě vytrhla.
Potom po měření a koumání jsme zjistily,že tam nějakej umělec předtím dal poloosu z jiného modelu o 3 cm kratší. Daná delší poloosa a už cca 8000km a je to v pořádku.
Jen je mi divný,že před výměnou ramen to nedělalo,možná tím,jak už na nic byla vůle,tak se to nějak podalo,no nevím...
Potom po měření a koumání jsme zjistily,že tam nějakej umělec předtím dal poloosu z jiného modelu o 3 cm kratší. Daná delší poloosa a už cca 8000km a je to v pořádku.
Jen je mi divný,že před výměnou ramen to nedělalo,možná tím,jak už na nic byla vůle,tak se to nějak podalo,no nevím...
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: S40 2.0D "Autoškola edition"
1998 V70 TDI: po výměně ramena samá pohroma
Mockrát děkuju za odpovědi.
Tak vyskočil zajišťovací kroužek na homokinetickém kloubu a poloosa se protočila. Prý to bylo tím, jak předtím vylezla poloosa ven z diferenciálu.
U opravy jsem nebyl, takže jsem neviděl, o jaký kroužek šlo. Snad to ale opravdu bylo tím a teď bude už klid.
Tak vyskočil zajišťovací kroužek na homokinetickém kloubu a poloosa se protočila. Prý to bylo tím, jak předtím vylezla poloosa ven z diferenciálu.
U opravy jsem nebyl, takže jsem neviděl, o jaký kroužek šlo. Snad to ale opravdu bylo tím a teď bude už klid.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé