V 40 2.0.103KW po zahřátí chípne
- Autor
- Zpráva
#1 V 40 2.0.103KW po zahřátí chípne
Ahoj ,prosím o radu mám problém se svojí v 40, nejdřív ráno nešla nastarovat, stál jsem v kopci, tak jsem myslel, že tam není benzín, po dotankování vše ok,cca po 3 dnech po ujetí 4O km auto začalo jet na 3 válce až úpně zdechlo, po vychladnutí zase vše v naprostém pořádku, vyměnil jsem svíčky a jednu cívku, čerpadlo jsem měnil cca před 2 lety, teď už to na 3 válce nedělá, rovnou to začne chcípat a tak jako když by tam nešel benzín, když přidaš tak zdechává a po ubrání dobrý až úplně zdechne a už nejde nastarovat, cca po půl hodině to jede zas normálně,prosím o radu. Díky.
#2 V 40 2.0.103KW po zahřátí chípne
Koukni na regulátor tlaku paliva,jestli přes podtlak nechčije benzín.
#3 V 40 2.0.103KW po zahřátí chípne
Myslíš tohle?martinopel píše:Koukni na regulátor tlaku paliva,jestli přes podtlak nechčije benzín.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#4 V 40 2.0.103KW po zahřátí chípne
Tohle přesně mi dělala cívka.... Vyměnil jsem obě a byl klid.
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
#5 V 40 2.0.103KW po zahřátí chípne
myslím si že kdyby to dělala civka tak by to jelo aspoň pořád na 2 válce když je jedna už nováEarlSin píše:Tohle přesně mi dělala cívka.... Vyměnil jsem obě a byl klid.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 225
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
#6 V 40 2.0.103KW po zahřátí chípne
Jakmile jsem někde zastavil např. na křižovatce, tak to začalo "jet" na 2 válce a pokud jsem vypnul motor, tak jsem to již nenastartoval - dokud to nevychladlo.
Vypadá to dost podobně...
Vypadá to dost podobně...
_________________
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
Bylo:♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#7 V 40 2.0.103KW po zahřátí chípne
Regulátor je na vstřikovací liště zespod.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 826 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 8 Odpovědi
- 571 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zvedavec
-
- 9 Odpovědi
- 374 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mattyfu
-
- 12 Odpovědi
- 970 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ERVÍN BARTŮNĚK