

starsi model ale zase spis neprojde u zeny, ona je posedla novejsimi auty

Je fakt, že s multilinkem auto sedí lépe, ale jakákoliv oprava na něm je dost finančně náročná. A auta za hubičku na sešrotování jsou skoro vždy s pevnou nápravou ...martinopel píše:Moje řeč.jarek.krizan píše:Tuhá zadní náprava je dostatečně komfortní, vždyť ji mají i ty nejkomfortnější koráby , jenom není na sportovní jízdu i když i takové vozy by se našly
vyzkousel jsem oboje a multilink je PODSTATNE komfortnejsimartinopel píše:To si dovolím nesouhlasit.Výhody multilinku snad poznáš při rychlejším průjezdu nerovností v zatáčce jinak komfort je dán spíše obutím než nápravou.A silně pochybuji,že caddy bude s Volvem závodit.
Souhlas. Mám na svých autech oba druhy zadků, mohu to srovnávat. Na těch našich hrbolatejch silnicích lepší sedí multilink. Alespoň podle toho, že tak často zadek nekňourá v zatáčkách jako u pevný a míň cejtím nerovnosti na svém pozadí. Jako by auto po těch dírách jenom proplulo ...bidak píše: vyzkousel jsem oboje a multilink je PODSTATNE komfortnejsi
No tedy, mutlilink je z mé zkušenosti zcela zásadně komfortnější, než pevná, zvlášť na příčných nerovnostech, hrbolkách a tak...martinopel píše:To si dovolím nesouhlasit.Výhody multilinku snad poznáš při rychlejším průjezdu nerovností v zatáčce jinak komfort je dán spíše obutím než nápravou.A silně pochybuji,že caddy bude s Volvem závodit.bidak píše:
coz to by bylo nejlepsi, jenze Caddy chce komfortni podvozek, coz mu tuha zadni naprava nenabidne ani omylem
stejne to bude prohlizet nejspis nekdo z clubu nebo proste nekdo znaly, jelikoz ja s autem koncim u vymeny zarovkyFery píše:Při koupi auta s multilinkem bych důkladně zkontroloval stav homokinetických kloubů, ložisek kol a silentbloky zadních ramen. Multilink je lepší na komfort a jízdní vlastnosti(je daleko složitější než pevný zadek), ale hrozná cena náhradních dílů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé