volvo pro kamarada (+volba mezi 960 a 850 T5(R))

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Caddy Ověřený
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

volvo pro kamarada (+volba mezi 960 a 850 T5(R))

Příspěvek od Caddy »

Ja zacnu nakup sve 960 resit az prodam jedno ze svych aut, ale kdyz videl kamarad muj zajem a zjistil, ze by Volvo nemusela byt spatna volba pro jeho tatu, pozadal me o radu. Davam to sem, jelikoz obecnejsi rubrika neni a tady to ted zije nejvic, i kdyz o modelu teprve premysli, ktery by to mel byt. (i kdyz ja si myslim, ze 850 je dobra volba)

Jeho zadani je nasledujici: co nejmin narocnej kombik - malej benzin nebo nafta, zadny pozadavky na vybavu, co nejnovejsi, co nejlevnejsi, hranatej.

tak jsem zvedavej, co doporucite jako idelani prusecik jmenovanych vlastnosti :)

Diky
Naposledy upravil(a) Caddy dne 12 říj 2006 19:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva :)

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

940 GL dovoz Italie - 2,0 benzin
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Caddy Ověřený
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Caddy »

Proc zrovna z Italie? To ma nejaky specifika?
_________________
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva :)

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

jj 2,0 benziny se dodavali jen tam :) jinde je minimum 2,3
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

bidak Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

domluv se Autodoktorem, bude se zbavovat 940, rv97, 2,3 turbo
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Caddy Ověřený
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Caddy »

bidak píše:domluv se Autodoktorem, bude se zbavovat 940, rv97, 2,3 turbo
mas nejake blizzi info a orientacni cenu? :)
_________________
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva :)

bidak Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

Caddy píše:
bidak píše:domluv se Autodoktorem, bude se zbavovat 940, rv97, 2,3 turbo
mas nejake blizzi info a orientacni cenu? :)
jaxem psal, domluv se s Autodoktorem :)
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Caddy Ověřený
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Caddy »

bidak: OK, ja jen jestli to ma vubec smysl :) Uvidime :) Diky :)
_________________
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva :)

bidak Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

je to stribrna 940 estate, motor B230FT, vzhledem k roku vyroby (1997) docela raritka
a s ohledem na Doktorovo um bude zvenku i uvnitr nalestena a vonava
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Caddy Ověřený
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Caddy »

bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R).... :) V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji :)
_________________
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva :)

bidak Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

Caddy píše:bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R).... :) V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji :)
vopravdu pekna devitka vyjde na podobny penize jako T5R (oboji verze estate)
pokud si poridis T5 (ne T5R), tak bude za podstatne mensi peniz, nehlede na levnejsi udrzbu - nema nivomaty, multilink a podobny luparny
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Bobika Ověřený
Offline
Příspěvky: 322
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

bidak píše:
Caddy píše:bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R).... :) V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji :)
vopravdu pekna devitka vyjde na podobny penize jako T5R (oboji verze estate)
pokud si poridis T5 (ne T5R), tak bude za podstatne mensi peniz, nehlede na levnejsi udrzbu - nema nivomaty, multilink a podobny luparny
Pozor, i T5 může mít Nivomaty a má Multilink. Rozdíl mezi T5 a T5R je v turbodmychadle, software ECU, v předních brzdách, 17-kovejch kolech (T5R) a v předním nárazníku (T5R) a samozřejmě ve výbavě. Jinak to jsou totožný auta. Jde spíš o to, že sehnat T5R ve slušným stavu, je asi jako hledat jehlu v kupce sena. :cry:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4099
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od dali »

:idea: Přišlo by mi docela zajímavý, kdybysme třeba společnýma silama (nebo někdo znalej třeba sám) dali dohromady veškerý rozdíly mezi 850 T5, 850 T5R a 850R. A pak z toho udělat samostatnej topik a dát to jako důležitý na vršek fóra. Já osobně v tom furt tápu a moc rád bych se poučil.

Bobika Ověřený
Offline
Příspěvky: 322
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

dali píše::idea: Přišlo by mi docela zajímavý, kdybysme třeba společnýma silama (nebo někdo znalej třeba sám) dali dohromady veškerý rozdíly mezi 850 T5, 850 T5R a 850R. A pak z toho udělat samostatnej topik a dát to jako důležitý na vršek fóra. Já osobně v tom furt tápu a moc rád bych se poučil.
To co jsem uvedl výše, tak jsem vyčetl z propagačních a technických materiálů, které jsem sehnal volně na netu. Jinak asi těch rozdílů bude samozřejmě více. Jak je na tom 850 R ale nevím. Co jsem tak zjistil, tak tam byl hlavně rozdíl v turbodmychadle a ve výkonu T5R - 177 kW, 850R - 184 kW. Víc nevím.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

no tak co ja vim :)

T5 - obycejne bezne turbo :) 225 koni
T5R - spesl edice cca 5500 ks (2500 zlutych, 2500 cernych, 500 zelenych) 240 koni
R - nastupce T5R - vykonove stejna, pocet kusu neznam.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Jirrka
Offline
Příspěvky: 345
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

U Puchnarovy je krasna 960 2,5 litru obsah. Kdybych na ni mel tak po ni hned jdu. Libi se mi design 960 po faceliftu. Je to r.v. 1995 a 2,5 obsah (myslim 125 kW) ten vykon by mi stacil i na tak tzky auto, a mozna se s tim da jezdit i trosku za normalni peniz. http://www.vauto.cz/index.php?page=deta ... 9399fc0e94
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

bidak Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

ta devitka vypada nadherne, lec je to sedan, Caddy pozaduje kombajna
jinak tech 170 klokanu je v kombinaci s manualem skutecne dostacujici vykon

2boban - to sem netusil :o
v tom pripadku byly me uvahy o T5 jakozto jednodussim aute (zadni naprava) nez 960 uplne mimo
pak mohu jen doporucit 960, je jedno esli B6254+manual, nebo B6304+automat
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Bobika Ověřený
Offline
Příspěvky: 322
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

bidak píše:ta devitka vypada nadherne, lec je to sedan, Caddy pozaduje kombajna
jinak tech 170 klokanu je v kombinaci s manualem skutecne dostacujici vykon

2boban - to sem netusil :o
v tom pripadku byly me uvahy o T5 jakozto jednodussim aute (zadni naprava) nez 960 uplne mimo
pak mohu jen doporucit 960, je jedno esli B6254+manual, nebo B6304+automat
No, zadní náprava T5 je opravdu jednodušší než u 960. U T5 můžeše nahradit Nivomaty klidně klasickýma pružinama a tlumičema, což u 960 nemůžeše. Ona 960 je prostě auto nejvyšší třídy, čemuž odpovídá i konstrukce a následný servis.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4099
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od dali »

wickey píše:no tak co ja vim :)

T5 - obycejne bezne turbo :) 225 koni
T5R - spesl edice cca 5500 ks (2500 zlutych, 2500 cernych, 500 zelenych) 240 koni
R - nastupce T5R - vykonove stejna, pocet kusu neznam.
Já bych doplnil:

T5R - kola 5ti paprskový 17" Titan v grafitové barvě
R- kola 7mi paprskový 17" Volans, údajně černě eloxovaný hliník?
- barvy: červená, černá, bílá

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3681
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Karlos píše:T5R je silnější než T5 kvůli tomu, že má jiný vstřiky...informace od technika z Volva
a jinou (jinak nastavenou?) RJ - informace ze swedespeed
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Caddy Ověřený
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Caddy »

tak ted uz jste mi v tom udelali uplny gulas, kruci :))) Jsem si doted myslel, ze 850 T5(R) bude na udrzbu narocnejsi, nez "obycejna" 960 :) 960 se mi libi vic na pohled a ma vetsi kufr....850 T5(R) je zase vykonnejsi a snazsi na udrzbu (ja mam takovy prirozeny strach z turba, to je v poho?)...a vyjde to cenove zhruba nastejno (tj kolik, kdyz nechci zbytecne moc platit, jako jini novacci?)...no super :)

bidak: co ty nivomaty, se*e se to hodne?? Ma to nejak vyrazny vliv na komfort?

Neni T5(R) vyrazne tvrdsi? Preci jen mam radsi pohodlnejsi podvozky, co filtruji nerovnosti...zase mi na druhou stranu prislo, ze v 850 je vic mista pro ridice...

Abych shrnul pozadavky, kdyz uz chci radit:
Musi to byt combi, benzin (nejlepe trilitr, pod 2,5 bych nechtel nikdy jit), automat, klima, kuze. Preferuji pohodli a prostor, komfortni podvozek, dostatek vykonu, aby se clovek nemusel bat nekoho predjet...

ufff :)
_________________
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva :)

GDPR_user Ověřený

Příspěvek od GDPR_user »

Caddy píše:tak ted uz jste mi v tom udelali uplny gulas, kruci :))) Jsem si doted myslel, ze 850 T5(R) bude na udrzbu narocnejsi, nez "obycejna" 960 :) 960 se mi libi vic na pohled a ma vetsi kufr....850 T5(R) je zase vykonnejsi a snazsi na udrzbu (ja mam takovy prirozeny strach z turba, to je v poho?)...a vyjde to cenove zhruba nastejno (tj kolik, kdyz nechci zbytecne moc platit, jako jini novacci?)...no super :)

bidak: co ty nivomaty, se*e se to hodne?? Ma to nejak vyrazny vliv na komfort?

Neni T5(R) vyrazne tvrdsi? Preci jen mam radsi pohodlnejsi podvozky, co filtruji nerovnosti...zase mi na druhou stranu prislo, ze v 850 je vic mista pro ridice...

Abych shrnul pozadavky, kdyz uz chci radit:
Musi to byt combi, benzin (nejlepe trilitr, pod 2,5 bych nechtel nikdy jit), automat, klima, kuze. Preferuji pohodli a prostor, komfortni podvozek, dostatek vykonu, aby se clovek nemusel bat nekoho predjet...

ufff :)
Pokud chceš auto bez nároků jdi do staré 760 nebo 960 bez multilinku a máš klid.

bidak Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

martinopel píše:Pokud chceš auto bez nároků jdi do staré 760 nebo 960 bez multilinku a máš klid.
coz to by bylo nejlepsi, jenze Caddy chce komfortni podvozek, coz mu tuha zadni naprava nenabidne ani omylem :(
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

GDPR_user Ověřený

Příspěvek od GDPR_user »

bidak píše:
martinopel píše:Pokud chceš auto bez nároků jdi do staré 760 nebo 960 bez multilinku a máš klid.
coz to by bylo nejlepsi, jenze Caddy chce komfortni podvozek, coz mu tuha zadni naprava nenabidne ani omylem :(
To si dovolím nesouhlasit.Výhody multilinku snad poznáš při rychlejším průjezdu nerovností v zatáčce jinak komfort je dán spíše obutím než nápravou.A silně pochybuji,že caddy bude s Volvem závodit.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4099
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od dali »

Caddy píše:bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R).... :) V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji :)
>Caddy: moh bys prosím napsat jak a kde konkrétně? Časem bych chtěl jít do V70 D5 a když se tak na mobile/autoscoutu rozhlížím, pořád ne a ne najít to co bych si představoval. Sice to neni apriorně kvůli ceně, ale spíš tím, že výbava která by se mi líbíla se málokdy vidí s manuální převodovkou, ale i tak bych si rád rozšíříl obzory, a sehnat to co chci a eště k tomu levnějc by taky nebylo marný. :D

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé