Jeho zadani je nasledujici: co nejmin narocnej kombik - malej benzin nebo nafta, zadny pozadavky na vybavu, co nejnovejsi, co nejlevnejsi, hranatej.
tak jsem zvedavej, co doporucite jako idelani prusecik jmenovanych vlastnosti
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Diky
vopravdu pekna devitka vyjde na podobny penize jako T5R (oboji verze estate)Caddy píše:bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R)....V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji
Pozor, i T5 může mít Nivomaty a má Multilink. Rozdíl mezi T5 a T5R je v turbodmychadle, software ECU, v předních brzdách, 17-kovejch kolech (T5R) a v předním nárazníku (T5R) a samozřejmě ve výbavě. Jinak to jsou totožný auta. Jde spíš o to, že sehnat T5R ve slušným stavu, je asi jako hledat jehlu v kupce sena.bidak píše:vopravdu pekna devitka vyjde na podobny penize jako T5R (oboji verze estate)Caddy píše:bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R)....V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji
pokud si poridis T5 (ne T5R), tak bude za podstatne mensi peniz, nehlede na levnejsi udrzbu - nema nivomaty, multilink a podobny luparny
To co jsem uvedl výše, tak jsem vyčetl z propagačních a technických materiálů, které jsem sehnal volně na netu. Jinak asi těch rozdílů bude samozřejmě více. Jak je na tom 850 R ale nevím. Co jsem tak zjistil, tak tam byl hlavně rozdíl v turbodmychadle a ve výkonu T5R - 177 kW, 850R - 184 kW. Víc nevím.dali píše::idea: Přišlo by mi docela zajímavý, kdybysme třeba společnýma silama (nebo někdo znalej třeba sám) dali dohromady veškerý rozdíly mezi 850 T5, 850 T5R a 850R. A pak z toho udělat samostatnej topik a dát to jako důležitý na vršek fóra. Já osobně v tom furt tápu a moc rád bych se poučil.
No, zadní náprava T5 je opravdu jednodušší než u 960. U T5 můžeše nahradit Nivomaty klidně klasickýma pružinama a tlumičema, což u 960 nemůžeše. Ona 960 je prostě auto nejvyšší třídy, čemuž odpovídá i konstrukce a následný servis.bidak píše:ta devitka vypada nadherne, lec je to sedan, Caddy pozaduje kombajna
jinak tech 170 klokanu je v kombinaci s manualem skutecne dostacujici vykon
2boban - to sem netusil
v tom pripadku byly me uvahy o T5 jakozto jednodussim aute (zadni naprava) nez 960 uplne mimo
pak mohu jen doporucit 960, je jedno esli B6254+manual, nebo B6304+automat
Já bych doplnil:wickey píše:no tak co ja vim
T5 - obycejne bezne turbo225 koni
T5R - spesl edice cca 5500 ks (2500 zlutych, 2500 cernych, 500 zelenych) 240 koni
R - nastupce T5R - vykonove stejna, pocet kusu neznam.
a jinou (jinak nastavenou?) RJ - informace ze swedespeedKarlos píše:T5R je silnější než T5 kvůli tomu, že má jiný vstřiky...informace od technika z Volva
Pokud chceš auto bez nároků jdi do staré 760 nebo 960 bez multilinku a máš klid.Caddy píše:tak ted uz jste mi v tom udelali uplny gulas, kruci)) Jsem si doted myslel, ze 850 T5(R) bude na udrzbu narocnejsi, nez "obycejna" 960
960 se mi libi vic na pohled a ma vetsi kufr....850 T5(R) je zase vykonnejsi a snazsi na udrzbu (ja mam takovy prirozeny strach z turba, to je v poho?)...a vyjde to cenove zhruba nastejno (tj kolik, kdyz nechci zbytecne moc platit, jako jini novacci?)...no super
bidak: co ty nivomaty, se*e se to hodne?? Ma to nejak vyrazny vliv na komfort?
Neni T5(R) vyrazne tvrdsi? Preci jen mam radsi pohodlnejsi podvozky, co filtruji nerovnosti...zase mi na druhou stranu prislo, ze v 850 je vic mista pro ridice...
Abych shrnul pozadavky, kdyz uz chci radit:
Musi to byt combi, benzin (nejlepe trilitr, pod 2,5 bych nechtel nikdy jit), automat, klima, kuze. Preferuji pohodli a prostor, komfortni podvozek, dostatek vykonu, aby se clovek nemusel bat nekoho predjet...
ufff
coz to by bylo nejlepsi, jenze Caddy chce komfortni podvozek, coz mu tuha zadni naprava nenabidne ani omylemmartinopel píše:Pokud chceš auto bez nároků jdi do staré 760 nebo 960 bez multilinku a máš klid.
To si dovolím nesouhlasit.Výhody multilinku snad poznáš při rychlejším průjezdu nerovností v zatáčce jinak komfort je dán spíše obutím než nápravou.A silně pochybuji,že caddy bude s Volvem závodit.bidak píše:coz to by bylo nejlepsi, jenze Caddy chce komfortni podvozek, coz mu tuha zadni naprava nenabidne ani omylemmartinopel píše:Pokud chceš auto bez nároků jdi do staré 760 nebo 960 bez multilinku a máš klid.
>Caddy: moh bys prosím napsat jak a kde konkrétně? Časem bych chtěl jít do V70 D5 a když se tak na mobile/autoscoutu rozhlížím, pořád ne a ne najít to co bych si představoval. Sice to neni apriorně kvůli ceně, ale spíš tím, že výbava která by se mi líbíla se málokdy vidí s manuální převodovkou, ale i tak bych si rád rozšíříl obzory, a sehnat to co chci a eště k tomu levnějc by taky nebylo marný.Caddy píše:bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R)....V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé