volvo pro kamarada (+volba mezi 960 a 850 T5(R))
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
volvo pro kamarada (+volba mezi 960 a 850 T5(R))
Ja zacnu nakup sve 960 resit az prodam jedno ze svych aut, ale kdyz videl kamarad muj zajem a zjistil, ze by Volvo nemusela byt spatna volba pro jeho tatu, pozadal me o radu. Davam to sem, jelikoz obecnejsi rubrika neni a tady to ted zije nejvic, i kdyz o modelu teprve premysli, ktery by to mel byt. (i kdyz ja si myslim, ze 850 je dobra volba)
Jeho zadani je nasledujici: co nejmin narocnej kombik - malej benzin nebo nafta, zadny pozadavky na vybavu, co nejnovejsi, co nejlevnejsi, hranatej.
tak jsem zvedavej, co doporucite jako idelani prusecik jmenovanych vlastnosti
Diky
Jeho zadani je nasledujici: co nejmin narocnej kombik - malej benzin nebo nafta, zadny pozadavky na vybavu, co nejnovejsi, co nejlevnejsi, hranatej.
tak jsem zvedavej, co doporucite jako idelani prusecik jmenovanych vlastnosti
Diky
Naposledy upravil(a) Caddy dne 12 říj 2006 19:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
940 GL dovoz Italie - 2,0 benzin
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
jj 2,0 benziny se dodavali jen tam jinde je minimum 2,3
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R).... V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji
_________________
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
vopravdu pekna devitka vyjde na podobny penize jako T5R (oboji verze estate)Caddy píše:bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R).... V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji
pokud si poridis T5 (ne T5R), tak bude za podstatne mensi peniz, nehlede na levnejsi udrzbu - nema nivomaty, multilink a podobny luparny
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Pozor, i T5 může mít Nivomaty a má Multilink. Rozdíl mezi T5 a T5R je v turbodmychadle, software ECU, v předních brzdách, 17-kovejch kolech (T5R) a v předním nárazníku (T5R) a samozřejmě ve výbavě. Jinak to jsou totožný auta. Jde spíš o to, že sehnat T5R ve slušným stavu, je asi jako hledat jehlu v kupce sena.bidak píše:vopravdu pekna devitka vyjde na podobny penize jako T5R (oboji verze estate)Caddy píše:bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R).... V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji
pokud si poridis T5 (ne T5R), tak bude za podstatne mensi peniz, nehlede na levnejsi udrzbu - nema nivomaty, multilink a podobny luparny
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
To co jsem uvedl výše, tak jsem vyčetl z propagačních a technických materiálů, které jsem sehnal volně na netu. Jinak asi těch rozdílů bude samozřejmě více. Jak je na tom 850 R ale nevím. Co jsem tak zjistil, tak tam byl hlavně rozdíl v turbodmychadle a ve výkonu T5R - 177 kW, 850R - 184 kW. Víc nevím.dali píše::idea: Přišlo by mi docela zajímavý, kdybysme třeba společnýma silama (nebo někdo znalej třeba sám) dali dohromady veškerý rozdíly mezi 850 T5, 850 T5R a 850R. A pak z toho udělat samostatnej topik a dát to jako důležitý na vršek fóra. Já osobně v tom furt tápu a moc rád bych se poučil.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
no tak co ja vim
T5 - obycejne bezne turbo 225 koni
T5R - spesl edice cca 5500 ks (2500 zlutych, 2500 cernych, 500 zelenych) 240 koni
R - nastupce T5R - vykonove stejna, pocet kusu neznam.
T5 - obycejne bezne turbo 225 koni
T5R - spesl edice cca 5500 ks (2500 zlutych, 2500 cernych, 500 zelenych) 240 koni
R - nastupce T5R - vykonove stejna, pocet kusu neznam.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
U Puchnarovy je krasna 960 2,5 litru obsah. Kdybych na ni mel tak po ni hned jdu. Libi se mi design 960 po faceliftu. Je to r.v. 1995 a 2,5 obsah (myslim 125 kW) ten vykon by mi stacil i na tak tzky auto, a mozna se s tim da jezdit i trosku za normalni peniz. http://www.vauto.cz/index.php?page=deta ... 9399fc0e94
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
ta devitka vypada nadherne, lec je to sedan, Caddy pozaduje kombajna
jinak tech 170 klokanu je v kombinaci s manualem skutecne dostacujici vykon
2boban - to sem netusil
v tom pripadku byly me uvahy o T5 jakozto jednodussim aute (zadni naprava) nez 960 uplne mimo
pak mohu jen doporucit 960, je jedno esli B6254+manual, nebo B6304+automat
jinak tech 170 klokanu je v kombinaci s manualem skutecne dostacujici vykon
2boban - to sem netusil
v tom pripadku byly me uvahy o T5 jakozto jednodussim aute (zadni naprava) nez 960 uplne mimo
pak mohu jen doporucit 960, je jedno esli B6254+manual, nebo B6304+automat
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
No, zadní náprava T5 je opravdu jednodušší než u 960. U T5 můžeše nahradit Nivomaty klidně klasickýma pružinama a tlumičema, což u 960 nemůžeše. Ona 960 je prostě auto nejvyšší třídy, čemuž odpovídá i konstrukce a následný servis.bidak píše:ta devitka vypada nadherne, lec je to sedan, Caddy pozaduje kombajna
jinak tech 170 klokanu je v kombinaci s manualem skutecne dostacujici vykon
2boban - to sem netusil
v tom pripadku byly me uvahy o T5 jakozto jednodussim aute (zadni naprava) nez 960 uplne mimo
pak mohu jen doporucit 960, je jedno esli B6254+manual, nebo B6304+automat
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Já bych doplnil:wickey píše:no tak co ja vim
T5 - obycejne bezne turbo 225 koni
T5R - spesl edice cca 5500 ks (2500 zlutych, 2500 cernych, 500 zelenych) 240 koni
R - nastupce T5R - vykonove stejna, pocet kusu neznam.
T5R - kola 5ti paprskový 17" Titan v grafitové barvě
R- kola 7mi paprskový 17" Volans, údajně černě eloxovaný hliník?
- barvy: červená, černá, bílá
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
a jinou (jinak nastavenou?) RJ - informace ze swedespeedKarlos píše:T5R je silnější než T5 kvůli tomu, že má jiný vstřiky...informace od technika z Volva
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pardubice
tak ted uz jste mi v tom udelali uplny gulas, kruci )) Jsem si doted myslel, ze 850 T5(R) bude na udrzbu narocnejsi, nez "obycejna" 960 960 se mi libi vic na pohled a ma vetsi kufr....850 T5(R) je zase vykonnejsi a snazsi na udrzbu (ja mam takovy prirozeny strach z turba, to je v poho?)...a vyjde to cenove zhruba nastejno (tj kolik, kdyz nechci zbytecne moc platit, jako jini novacci?)...no super
bidak: co ty nivomaty, se*e se to hodne?? Ma to nejak vyrazny vliv na komfort?
Neni T5(R) vyrazne tvrdsi? Preci jen mam radsi pohodlnejsi podvozky, co filtruji nerovnosti...zase mi na druhou stranu prislo, ze v 850 je vic mista pro ridice...
Abych shrnul pozadavky, kdyz uz chci radit:
Musi to byt combi, benzin (nejlepe trilitr, pod 2,5 bych nechtel nikdy jit), automat, klima, kuze. Preferuji pohodli a prostor, komfortni podvozek, dostatek vykonu, aby se clovek nemusel bat nekoho predjet...
ufff
bidak: co ty nivomaty, se*e se to hodne?? Ma to nejak vyrazny vliv na komfort?
Neni T5(R) vyrazne tvrdsi? Preci jen mam radsi pohodlnejsi podvozky, co filtruji nerovnosti...zase mi na druhou stranu prislo, ze v 850 je vic mista pro ridice...
Abych shrnul pozadavky, kdyz uz chci radit:
Musi to byt combi, benzin (nejlepe trilitr, pod 2,5 bych nechtel nikdy jit), automat, klima, kuze. Preferuji pohodli a prostor, komfortni podvozek, dostatek vykonu, aby se clovek nemusel bat nekoho predjet...
ufff
_________________
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva
'79 Cadillac Eldorado Coupe 5.7 V8
jenom priznivec peknych modelu Volva
Pokud chceš auto bez nároků jdi do staré 760 nebo 960 bez multilinku a máš klid.Caddy píše:tak ted uz jste mi v tom udelali uplny gulas, kruci )) Jsem si doted myslel, ze 850 T5(R) bude na udrzbu narocnejsi, nez "obycejna" 960 960 se mi libi vic na pohled a ma vetsi kufr....850 T5(R) je zase vykonnejsi a snazsi na udrzbu (ja mam takovy prirozeny strach z turba, to je v poho?)...a vyjde to cenove zhruba nastejno (tj kolik, kdyz nechci zbytecne moc platit, jako jini novacci?)...no super
bidak: co ty nivomaty, se*e se to hodne?? Ma to nejak vyrazny vliv na komfort?
Neni T5(R) vyrazne tvrdsi? Preci jen mam radsi pohodlnejsi podvozky, co filtruji nerovnosti...zase mi na druhou stranu prislo, ze v 850 je vic mista pro ridice...
Abych shrnul pozadavky, kdyz uz chci radit:
Musi to byt combi, benzin (nejlepe trilitr, pod 2,5 bych nechtel nikdy jit), automat, klima, kuze. Preferuji pohodli a prostor, komfortni podvozek, dostatek vykonu, aby se clovek nemusel bat nekoho predjet...
ufff
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
coz to by bylo nejlepsi, jenze Caddy chce komfortni podvozek, coz mu tuha zadni naprava nenabidne ani omylemmartinopel píše:Pokud chceš auto bez nároků jdi do staré 760 nebo 960 bez multilinku a máš klid.
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
To si dovolím nesouhlasit.Výhody multilinku snad poznáš při rychlejším průjezdu nerovností v zatáčce jinak komfort je dán spíše obutím než nápravou.A silně pochybuji,že caddy bude s Volvem závodit.bidak píše:coz to by bylo nejlepsi, jenze Caddy chce komfortni podvozek, coz mu tuha zadni naprava nenabidne ani omylemmartinopel píše:Pokud chceš auto bez nároků jdi do staré 760 nebo 960 bez multilinku a máš klid.
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
>Caddy: moh bys prosím napsat jak a kde konkrétně? Časem bych chtěl jít do V70 D5 a když se tak na mobile/autoscoutu rozhlížím, pořád ne a ne najít to co bych si představoval. Sice to neni apriorně kvůli ceně, ale spíš tím, že výbava která by se mi líbíla se málokdy vidí s manuální převodovkou, ale i tak bych si rád rozšíříl obzory, a sehnat to co chci a eště k tomu levnějc by taky nebylo marný.Caddy píše:bidak: diky....jinak mi furt v hlave srotuje, jestli radsi mam sobe koupit 960 nebo 850 T5(R).... V jakem cenovem horizontu se to vlastne pohybuje, jak jsem vysledoval v jinych diskusich, tak orientovat se cenama na autoscoutu/mobile neni moc dobre, zrejme to jde i levneji
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé