Duální klima/topení

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 176
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Vysočina
Vůz: XC60 D5244T12 Polestar

#1 Duální klima/topení

Příspěvek od Caesar22 »

Nikde jsem nenašel odpověď, proto zakládám nový dotaz: Jak správně funguje/nefunguje duální ovládání teploty? U předchozího auta (toyota) jsem svým ovladačem řidiče reguloval i teplotu u spolujezdce, pokud potřeboval spolujezdec jinou teplotu, otočil svým ovladačem, "zapl" se duál a reguloval teplotu na každé straně jinak. Umí to Volvo také tak? Zatím jsem prohledal kdeco, celou příručku a nastavení auta a nic. Problém je v tom, že nejezdím na klima, takže za chladného rána, když vyjedu, si nastavím minimum, ale když začne být neúnosné horko, tak pustím klima, ale musím oběma kolečkama natočit až do pětadvaceti, jinak pravej větrák funí jak lokomotiva. A ráno zase oba ovladače stáčet na minimum... Je mi divný, že by to opravdu fungovalo takhle hloupě.
Díky za rady.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#2 Duální klima/topení

Příspěvek od Teflon_490 »

Bohuzel to opravdu funguje takhle hloupe, uz se to tu resilo. U novejch modelu Volva je to presne takhle, jde to ovladat pouze zvlast. U starsich to slo jak rikas, standard pro obe mista a pokud si chtel, nastavil si jinou teplotu pro kazdy misto zvlast.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1
It’s my birthday

#3 Duální klima/topení

Příspěvek od raolsa »

A proč si prostě nenastavíš teplotu jakou máš rád (třeba 22°) a víc neřešíš? Auto se samo postará, aby uvnitř ta teplota byla co nejdříve.
Ano, bude to třeba ze začátku více funět, ale o tom to je, ta automatika.
Osobně moc nechápu lidi co se pořád snaží něco přenastavovat, když to auto to zvládne samo lépe a rychleji.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 401
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#4 Duální klima/topení

Příspěvek od Teflon_490 »

Jenomze ono fakt neni 22 jako 22. Kdyz je venku 28 a slunko pere pres skla, je 22 fajn. Jakmile je ale 24 a pod mrakem, muze byt najednou 22 malo, protoze na tebe nesviti slunko a klima fouka samozrejme studenejsi vzduch nez je pozadovana teplota. A ja osobne to treba nastavuju tak, ze bez klimy mam 22, ale s klimou vetsinou 24-25, pokud neni vylozene vedro. Nefouka to tak studenej vzduch a mne to proste staci. To ale znamena ze to musim chte nechte prenastavovat v zavislosti na podminkach.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 176
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Vysočina
Vůz: XC60 D5244T12 Polestar

#5 Duální klima/topení

Příspěvek od Caesar22 »

raolsa píše:A proč si prostě nenastavíš teplotu jakou máš rád (třeba 22°) a víc neřešíš? Auto se samo postará, aby uvnitř ta teplota byla co nejdříve.
Ano, bude to třeba ze začátku více funět, ale o tom to je, ta automatika.
Osobně moc nechápu lidi co se pořád snaží něco přenastavovat, když to auto to zvládne samo lépe a rychleji.
Hoj. Je to prosté, jsem zvyklej jezdit nachladno, čili cca 20st, ale připadá mi zvrhlý, když je venku 22, mit puštěnou klimatizaci... Takže jezdím na pootevřená okna (moje předchozi autí mělo na zadních oknech rolety, takže žádný průvan, žádný tlačení vzduchu, klid a jemný šustot) a svižnou jízdou se auto krásně vyvětrá. Jenže když dorazíš do města a venku se ohřeje, je holt nutné pustit klima a přetočit ovladač z LOW na nějakých 25 (abych nestihl nastydnout)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1
It’s my birthday

#6 Duální klima/topení

Příspěvek od raolsa »

Ono je taky potřeba používat všechny výdechy a ne mít půlku zavřenou.
Já jsem nějak nezaznamenal, že by byly takové rozdíly v pocitové teplotě a ani na mě ty výdechy moc nefuní. Jedině se to trochu změní, když auto stojí někde v zácpě apod. na sluníčku. To to potom fouká na chvíli více, ale jak se člověk zase rozjede tak se intenzita fuku vrátí k normálu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“