Více věcí na C70
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#1 Více věcí na C70
Tak jelikož mě zajímá víc věcí, tak to sem mrsknu najednou. Bude se jednat spíše o drobnosti, které mě zajímají. Něco jsem už pohledal, ale nenašel jsem odpověď s kterou bych byl spokojený. Zároveň se jedná o shrnutí více problémů.
1. Našel jsem, že spojka nelze seřídit a také, že by mohla být zavzdušněna. Mohlo by být zavzdušnění příčinou pozdějšího záběru? Měl by tam být nějaký samostav ne? Pokud zabírá pozdě, jedná se automaticky o konec životnosti nebo by pořád měla zabírat ve stejné poloze a na konci životnosti začít prokluzovat? Mě zabírá dobře, neprokluzuje, ale raději bych, kdyby zabírala dříve, možná se jedná pouze o můj pocit. V jiných C70 co jsem řídil, to bylo podobné, spíše horší.
2. Četl jsem články o odvětrání, kontroloval jsem a mám na víku i u měrky podtlak, takže asi OK. Zatím to tak nechám a až se jednou pustím do čištění motoráku, tak vyčistím, u C70 T5 to bez sundáni sání asi nelze.
3. Jsem asi zbytečně bojácný, ale rád bych si byl jistý, že se mi všude dobře distribuuje olej. Myslím tím třeba aby nebyl přicpaný sací koš, zasrané hydroštely nebo něco podobného. Musím sundávat vanu nebo by stačilo udělat pořádný proplach BG, který by to měl případně rozpustit? Motor je dle mě tichý, nic abnormálně neklape, ale občas ho zmáčknu pod plynem a investic bylo dost na to, aby mi motor zabila nějaká kravina.
4. V jiném topiku jsem popisoval generálku alternátoru, který to měl za sebou. Zajímá mne při jakém nájezdu bez oprav ty altíky přibližně odcházejí. Mé auto má najeto kolem 220tis km, veškeré díly origo Volvo, takže buď někdo platil dost za servis nebo se jedná o původní díly a pak by ten nájezd mohl sedět. Může ale altík po tomto nájezdu odejít?
5. Má cenu měnit olej v převodovce (manual)? Opět moje důslednost. Chod asi ok, nevím jak na tom jsou tyto převodovky s přesností, někdy se mi stane, že ze dvojky na trojku spočítám zuby, ale možná si jen v rychlosti málo vyšlápnu. Nebo by to mohlo být tím, že jak sedím dost vzadu, tak mám trojku na nataženou ruku a kdyby tam šla maličko hůř, tak si myslím, že už je zařazeno a ono ne. V každém případě, mohl by horší olej něco takového způsobit. Blbá otázka, nový olej je nový olej, ale což. Myslím to tak, jestli má cenu se v tom hrabat, když s tím asi nic není.
6. Našel jsem, že nádobky servořízení tečou u 80% Moje asi prolíná ve spoji, věčně ji mám zasratou, ale kapalina téměř neubývá. Nevím jestli nejde volant těžce, ale co jsem jel s jinou C70 bylo to o dost horší. Přemýšlím o výměně kapaliny na zkoušku, proplach prý moc nefunguje. A tu nádobku bych chtěl vyřešit. Nelepil jste ten spoj někdo? Nebo rovnou koupit novou? Nemůže okruh nějak nadměrně tlakovat?
7. Zjistil jsem pískání nad nápravou, po rozpojení kabelu (viz. foto) došlo ke špatné distribuci paliva, takže se jedná asi o čerpadlo na nádrži. Nevíte co s tím může být? Pískot zní jako když vám píská v uších. Je to velmi protivné, přenáší se to i do kabiny.
To je zatím asi vše, co mě napadlo. Budu rád za každou připomínku a radu.
Díky
1. Našel jsem, že spojka nelze seřídit a také, že by mohla být zavzdušněna. Mohlo by být zavzdušnění příčinou pozdějšího záběru? Měl by tam být nějaký samostav ne? Pokud zabírá pozdě, jedná se automaticky o konec životnosti nebo by pořád měla zabírat ve stejné poloze a na konci životnosti začít prokluzovat? Mě zabírá dobře, neprokluzuje, ale raději bych, kdyby zabírala dříve, možná se jedná pouze o můj pocit. V jiných C70 co jsem řídil, to bylo podobné, spíše horší.
2. Četl jsem články o odvětrání, kontroloval jsem a mám na víku i u měrky podtlak, takže asi OK. Zatím to tak nechám a až se jednou pustím do čištění motoráku, tak vyčistím, u C70 T5 to bez sundáni sání asi nelze.
3. Jsem asi zbytečně bojácný, ale rád bych si byl jistý, že se mi všude dobře distribuuje olej. Myslím tím třeba aby nebyl přicpaný sací koš, zasrané hydroštely nebo něco podobného. Musím sundávat vanu nebo by stačilo udělat pořádný proplach BG, který by to měl případně rozpustit? Motor je dle mě tichý, nic abnormálně neklape, ale občas ho zmáčknu pod plynem a investic bylo dost na to, aby mi motor zabila nějaká kravina.
4. V jiném topiku jsem popisoval generálku alternátoru, který to měl za sebou. Zajímá mne při jakém nájezdu bez oprav ty altíky přibližně odcházejí. Mé auto má najeto kolem 220tis km, veškeré díly origo Volvo, takže buď někdo platil dost za servis nebo se jedná o původní díly a pak by ten nájezd mohl sedět. Může ale altík po tomto nájezdu odejít?
5. Má cenu měnit olej v převodovce (manual)? Opět moje důslednost. Chod asi ok, nevím jak na tom jsou tyto převodovky s přesností, někdy se mi stane, že ze dvojky na trojku spočítám zuby, ale možná si jen v rychlosti málo vyšlápnu. Nebo by to mohlo být tím, že jak sedím dost vzadu, tak mám trojku na nataženou ruku a kdyby tam šla maličko hůř, tak si myslím, že už je zařazeno a ono ne. V každém případě, mohl by horší olej něco takového způsobit. Blbá otázka, nový olej je nový olej, ale což. Myslím to tak, jestli má cenu se v tom hrabat, když s tím asi nic není.
6. Našel jsem, že nádobky servořízení tečou u 80% Moje asi prolíná ve spoji, věčně ji mám zasratou, ale kapalina téměř neubývá. Nevím jestli nejde volant těžce, ale co jsem jel s jinou C70 bylo to o dost horší. Přemýšlím o výměně kapaliny na zkoušku, proplach prý moc nefunguje. A tu nádobku bych chtěl vyřešit. Nelepil jste ten spoj někdo? Nebo rovnou koupit novou? Nemůže okruh nějak nadměrně tlakovat?
7. Zjistil jsem pískání nad nápravou, po rozpojení kabelu (viz. foto) došlo ke špatné distribuci paliva, takže se jedná asi o čerpadlo na nádrži. Nevíte co s tím může být? Pískot zní jako když vám píská v uších. Je to velmi protivné, přenáší se to i do kabiny.
To je zatím asi vše, co mě napadlo. Budu rád za každou připomínku a radu.
Díky
Naposledy upravil(a) Gravy dne 11 srp 2016 20:40, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#2 Více věcí na C70
4) Altík sem repasoval po 170 000km (na tachometru). Těžko říct, kolik je tam v reálu, ale asi ne zásadně víc.
5) V eRku mi ho vyměnili, ale bylo to zrovna když se dělala spojka. Vytekl z toho prej dost bordel. Asi tim nic nezkazíš, ale taky asi ničemu zásadně nepomůžeš
6) Koupil bych novou Skandix. Už sem k tomu asi půl roku přemlouvám Taky mi teče, ale kapalina zásadně nemizí...
5) V eRku mi ho vyměnili, ale bylo to zrovna když se dělala spojka. Vytekl z toho prej dost bordel. Asi tim nic nezkazíš, ale taky asi ničemu zásadně nepomůžeš
6) Koupil bych novou Skandix. Už sem k tomu asi půl roku přemlouvám Taky mi teče, ale kapalina zásadně nemizí...
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#3 Více věcí na C70
K altíku u jiných aut jsem z doslechu slyšel číslo asi 2x vyšší ohledně nájezdu, ale asi je to kec. Myslel jsem jestli nějakej mechanik třeba nenapíše, že altík v takovémhle stádiu rozkladu určitě musí mít víc. Pokud ne, tak budu rád a budu se nadále domnívat, že by nájezd mohl být skutečný i když je mi to ve finále úplně jedno. Nemohla by nájezd s jistotou určit diagnostika?spy píše:4) Altík sem repasoval po 170 000km (na tachometru). Těžko říct, kolik je tam v reálu, ale asi ne zásadně víc.
5) V eRku mi ho vyměnili, ale bylo to zrovna když se dělala spojka. Vytekl z toho prej dost bordel. Asi tim nic nezkazíš, ale taky asi ničemu zásadně nepomůžeš
6) Koupil bych novou Skandix. Už sem k tomu asi půl roku přemlouvám Taky mi teče, ale kapalina zásadně nemizí...
Pokud někdo neřekne, že ucítím rozdíl, tak se na olej v převodovce zatím vyprdnu a vyměním ho až nebudu mít co na práci
Cena je koukám cca 750,- Poptám ještě u kamaráda. Štve mě, že to otřený nevydrží ani pár dní, asi se pokusím to zalepit. Hlavně aby to neukazovalo na jinou možnou závadu.
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 26
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Louny
- Vůz: V70 I 2,4i 103kw(benzín) r.v.2000
#4 Více věcí na C70
K případným výplachům motoru dekarbonizačními přípravky se stavím tak, že je lepší pokud jsi koupil auto a neznáš jeho historii, vyměnit olej a zkrátit jeho první výměnnou lhůtu. Posviť baterkou na vačku pod dolévacím víčkem a pokud tam neuvidíš nějaké silné vrstvy černé hmoty, tak po výměně oleje najezdi cca 5000 km (u benzínu) a vyměň ho.
Olej jsem v manuálu měnil, výměna byla jednoduchá, jelikož má naštěstí vypouštěcí zátku (narozdíl od jiných výrobců). Takže výměnu zvládneš pravděpodobně sám a bude tě to stát jen ten olej. Pokud ho nikdo neměnil, bude ten původní o dost tmavší. Subjektivně se nic po výměně nezměnilo, ale mám lepší pocit, že jsem převodovce prodloužil život
Kapalinu v servu jsem měnil, výsledek stejný jako u převodovky ...
Spojka mi oproti jiným značkám zabírá výš, ale nic se za dva roky ježdění nezměnilo, ani po výměně a odvzdušnění kapaliny.
Olej jsem v manuálu měnil, výměna byla jednoduchá, jelikož má naštěstí vypouštěcí zátku (narozdíl od jiných výrobců). Takže výměnu zvládneš pravděpodobně sám a bude tě to stát jen ten olej. Pokud ho nikdo neměnil, bude ten původní o dost tmavší. Subjektivně se nic po výměně nezměnilo, ale mám lepší pocit, že jsem převodovce prodloužil život
Kapalinu v servu jsem měnil, výsledek stejný jako u převodovky ...
Spojka mi oproti jiným značkám zabírá výš, ale nic se za dva roky ježdění nezměnilo, ani po výměně a odvzdušnění kapaliny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#5 Více věcí na C70
Auto mam už rok, motorový olej jsem měnil za mobil 5w50 a předtím jsem udělal vyplach, ale ne BG, nýbrž liquid molly a asi jen 10min. Tak těžko říct, jestli to ma teď cenu ještě prolevat BG.
Až bude odhodlání, tak vyměním pro dobrý pocit i olej v te převodovce a servu.
Diky
Až bude odhodlání, tak vyměním pro dobrý pocit i olej v te převodovce a servu.
Diky
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#6 Více věcí na C70
5w50 je předepsaná viskozita pro C70? Není ten olej za provozní teploty příliš hustý?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#7 Více věcí na C70
Přečti si tu pár topiků ohledně olejů a zjistíš, že ho tam leje každej. Ono ne vždy musi být doporučení výrobce nejlepší. Hlavně, kdo z nás má C70 T5 a jezdí normálně? jinak 5W se ti zda hustý?
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#8 Více věcí na C70
Taky je dost kratkozraky vybirat olej pouze pozdle tohoto označení. To vlastně neříká téměř nic. Naopak při provozni teplotě je lepší hustší olej, jelikož snáze drží olejovou vrstvu. Hustší ale znamená vyšší spotřebu, pač má větší odpor. Proto je trend předepisovat novým autům lehkoběžný sračky, já bych to do auta v životě nenalil. Podívej se na pár grafů ohledně hustoty olejů při různých teplotách a zjistíš, že při provozni teplotě jsou si oleje hustotou skoro všechny rovny. Ale při vyšších teplotach jsi s pořádným olejem úplně jinde. Mobil1 5w50 je prostě echt co se vlastností týká, něco jako Selenia 10w60, má taky schválení pro turbomotory Porsche. Výrobce má předepsano vždy více specifikaci oleje, C70 má myslím i 0w30 i 10w40. Vždy jde o to jak a kde to auto využíváš. Olej je to nejdůležitější nebudu na něm šetřit, hlavně když se jedná o turbobenzin, kde olej dostává dost na prdel
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#9 Více věcí na C70
olej v převodovce jsem taky vyměnil,ale odměnou je jen dobrej pocit,že tam je novej...jinak je to jednoduchý,akorát se hůř nalejvá-chce to do nalévacího otvoru nasunout hadičku a do tý to cpát velkou injekční stříkačkou,lahví se k otvoru nedostaneš....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#10 Více věcí na C70
Aha, diky za tip. To bude pohodová prácička, bohužel jako jedna z mála
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#11 Více věcí na C70
Že nejsi jedinej neznamená, že to tomu motoru prospívá. Pokud nezávodíš nebo nejezdíš v Africe, tomu motoru to neprospěje.
P.S.: 5w40 od Mobilu má dle datasheetu cSt při 100 ºC 13,7, zatímco 5w50 17,4. To je dle mého názoru docela velký rozdíl. Není to dobře.
P.S.: 5w40 od Mobilu má dle datasheetu cSt při 100 ºC 13,7, zatímco 5w50 17,4. To je dle mého názoru docela velký rozdíl. Není to dobře.
Gravy píše:Přečti si tu pár topiků ohledně olejů a zjistíš, že ho tam leje každej. Ono ne vždy musi být doporučení výrobce nejlepší. Hlavně, kdo z nás má C70 T5 a jezdí normálně? jinak 5W se ti zda hustý?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#12 Více věcí na C70
Nic proti, ale myslet neznamená vědět. Chtělo by to nějaký hodnoty. Hustý olej neni na škodu. Určitě ne u starších motoru, které mají vůle. Ukaž, že tím olejem motoru škodim a rád změním. Nevím proč by měl hustší olej škodit. Určitě mam o půl litru vyšší spotřebu.
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#13 Více věcí na C70
Můžeš si hezky počíst: http://bobistheoilguy.com/motor-oil-101/ Já z toho získal názor, že 5w50 není až tak skvělý nápad, jak může vypadat..
Když bych měl citovat jediný odstavec z toho článku (článek obsahuje i logické zdůvodnění):
"I truly believe that oil is much better being too thin than too thick. Over the years we have been going to thinner and thinner oils despite hotter engines with turbos and the like. The tendency is that people figure they need a 40 grade oils but then use a 50 instead. Better thinking is that if you think you need a 40, use a 30 grade oil instead. I firmly believe this based on all I know about oils."
Když bych měl citovat jediný odstavec z toho článku (článek obsahuje i logické zdůvodnění):
"I truly believe that oil is much better being too thin than too thick. Over the years we have been going to thinner and thinner oils despite hotter engines with turbos and the like. The tendency is that people figure they need a 40 grade oils but then use a 50 instead. Better thinking is that if you think you need a 40, use a 30 grade oil instead. I firmly believe this based on all I know about oils."
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#14 Více věcí na C70
No, jako ještě to zvážím, zanedlouho budu měnit. Sice na zimu, ale to se nedá nic dělat, vím, že by se mělo až po.. Já ale nepoužívám 5W50, protože si myslím, že potřebuji 50, ale proto, že to tu kluci mají odzkoušený a jsou s ním spokojený. V článku píše, že závodní oleje nemusejí mít čistící účinky, to ten můj má a všichni píší, že ty schopnosti opravdu má. Dále je to syntetika, takže by více houstnout neměl, jak píše. Proto pořád nevidím, proč by neměl prospívat, ale ani neříkám, že by 5w40 nemohl být celkově pro moje využití auta vhodnější. Ach ty oleje, věčné téma
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 186
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: C 70 2.5T 99´
#15 Více věcí na C70
Když jsem koupil Ccko tak hned výměna oleje i v převodovce, včetně aditiva. To je takový můj obřad. Olej v motoru jsem kontroloval a cca po 5000 jsem jej vyměnil s výplachem (používám wynns). hned do motoru který neznám tak výplach nepoužívám, musel bych vědět co tam přesně byl za olej a podobně.
čištění sání jde dělat průběžně, když je to průchozí tak se potom člověk vyhne rozebírání sání až zaroste úplně. při výměně oleje tedy před výměnou profouknu odvětrávací nádobku, která se pod sáním. sundám plastové víko na hlavě motoru, odpojím hadičku odvětrávání, nasadím náhubek po mi zbyl po policejní kontrole - kontrola dechu a profouknu . jinak důkladně vyčistit to jde sem po sundání sání.
ještě co se týká sání tak to protáhnu před každou větší cestou, mám na mysli třeba 1000 km, když před tím kouknu na olej a vůbec zvednu kapotu tak je to jen otázka 5 minut klepání motoru
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=23400&p=634320&hilit=%C4%8Di%C5%A1t%C4%9Bn%C3%AD+s%C3%A1n%C3%AD#p634320
čištění sání jde dělat průběžně, když je to průchozí tak se potom člověk vyhne rozebírání sání až zaroste úplně. při výměně oleje tedy před výměnou profouknu odvětrávací nádobku, která se pod sáním. sundám plastové víko na hlavě motoru, odpojím hadičku odvětrávání, nasadím náhubek po mi zbyl po policejní kontrole - kontrola dechu a profouknu . jinak důkladně vyčistit to jde sem po sundání sání.
ještě co se týká sání tak to protáhnu před každou větší cestou, mám na mysli třeba 1000 km, když před tím kouknu na olej a vůbec zvednu kapotu tak je to jen otázka 5 minut klepání motoru
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=23400&p=634320&hilit=%C4%8Di%C5%A1t%C4%9Bn%C3%AD+s%C3%A1n%C3%AD#p634320
_________________
MVtechnik C70 2,5T
MVtechnik C70 2,5T
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Více věcí na C70
Hoši tyhle debaty o olejích většinou nikam nevedou, protože ověření, že má jeden nebo druhej pravdu je na statisíce kilometrů, což jsou roky. A aby někdo udělal dva identický motory, jeden jezdil na 30 a druhej na 50 a pak je zase rozebral a porovnal opotřebení... takovej blázen nikdo neni. Tak se jezdí na to, s čim maji lidi zkušenosti, nebo co doporučuje výrobce. Hustší oleje se ví, že umí zabít 2,5litr od VW v nějaký jeho edici, kdy se neprotlačí kanálem a musí se tam vyloženě lejt třicítka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#17 Více věcí na C70
Přidána další závada
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 81
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: C70 B5244T 2001 manual
#18 Více věcí na C70
Cerpadlo slysim na svem aute taky, ale jen venku okolo auta, uvnitr ani ne. Kamarad ma S70 1996 2.5 10V a je to slyset uplne stejne. Prijde mi to normalni, nevenuju tomu pozornost.
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#19 Více věcí na C70
Ja totiž vyndal zadní sedacky a najednou to bez jejich tlumeni je slyšet úplně brutálně. Opravdu vysokofrekvenční pískání a je to slyset i v kufru a zvenku když stojím za autem. Čím to je způsobené? Nemůže se něco časem porouchat? Raději bych to odstranil, než přidávat molitan kvůli lepšímu odhlučnění. Sedačky po nabarveni půjdou samozřejmě zpět
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#20 Více věcí na C70
Palivový filtr si vyměnil?
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: RK
- Vůz: V70 XC 2.4T automat 2002
#21 Více věcí na C70
Palivovy filtr je novy, měnil jsem
_________________
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
Volvo V70 XC 2.4T automat 2002
Volvo V40 2.0 T4 automat 2002 - bylo
Volvo C70 2.3 T5 manuál 2002 - bylo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#22 Více věcí na C70
Předpokládal sem. Tak je to nádržový modul, jinak strašný kravál kolegovi to dělalo ve fiatě mohl sním plašit krtky.Gravy píše:Palivovy filtr je novy, měnil jsem
Tady to už jednou někdo řešil bohužel jak to dopadlo už nenapsal https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=9891
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#23 Více věcí na C70
pisti ti cerpadlo, vymenit a bude opravene... pristup ako aj ceny su pre P80 FWD priaznive.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek