1. Našel jsem, že spojka nelze seřídit a také, že by mohla být zavzdušněna. Mohlo by být zavzdušnění příčinou pozdějšího záběru? Měl by tam být nějaký samostav ne? Pokud zabírá pozdě, jedná se automaticky o konec životnosti nebo by pořád měla zabírat ve stejné poloze a na konci životnosti začít prokluzovat? Mě zabírá dobře, neprokluzuje, ale raději bych, kdyby zabírala dříve, možná se jedná pouze o můj pocit. V jiných C70 co jsem řídil, to bylo podobné, spíše horší.
2. Četl jsem články o odvětrání, kontroloval jsem a mám na víku i u měrky podtlak, takže asi OK. Zatím to tak nechám a až se jednou pustím do čištění motoráku, tak vyčistím, u C70 T5 to bez sundáni sání asi nelze.
3. Jsem asi zbytečně bojácný, ale rád bych si byl jistý, že se mi všude dobře distribuuje olej. Myslím tím třeba aby nebyl přicpaný sací koš, zasrané hydroštely nebo něco podobného. Musím sundávat vanu nebo by stačilo udělat pořádný proplach BG, který by to měl případně rozpustit? Motor je dle mě tichý, nic abnormálně neklape, ale občas ho zmáčknu pod plynem a investic bylo dost na to, aby mi motor zabila nějaká kravina.
4. V jiném topiku jsem popisoval generálku alternátoru, který to měl za sebou. Zajímá mne při jakém nájezdu bez oprav ty altíky přibližně odcházejí. Mé auto má najeto kolem 220tis km, veškeré díly origo Volvo, takže buď někdo platil dost za servis nebo se jedná o původní díly a pak by ten nájezd mohl sedět. Může ale altík po tomto nájezdu odejít?
5. Má cenu měnit olej v převodovce (manual)? Opět moje důslednost. Chod asi ok, nevím jak na tom jsou tyto převodovky s přesností, někdy se mi stane, že ze dvojky na trojku spočítám zuby, ale možná si jen v rychlosti málo vyšlápnu. Nebo by to mohlo být tím, že jak sedím dost vzadu, tak mám trojku na nataženou ruku a kdyby tam šla maličko hůř, tak si myslím, že už je zařazeno a ono ne. V každém případě, mohl by horší olej něco takového způsobit. Blbá otázka, nový olej je nový olej, ale což. Myslím to tak, jestli má cenu se v tom hrabat, když s tím asi nic není.
6. Našel jsem, že nádobky servořízení tečou u 80%

7. Zjistil jsem pískání nad nápravou, po rozpojení kabelu (viz. foto) došlo ke špatné distribuci paliva, takže se jedná asi o čerpadlo na nádrži. Nevíte co s tím může být? Pískot zní jako když vám píská v uších. Je to velmi protivné, přenáší se to i do kabiny.
To je zatím asi vše, co mě napadlo. Budu rád za každou připomínku a radu.
Díky
