OVERDRIVE OUT..

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: ,V 70 zelenáCombi

#1 OVERDRIVE OUT..

Příspěvek od ghplus »

Nevíte prosím jaká nejčastější příčina může být nefunkční OVERDRIVE...cívka nebo převodovka jako taková...Ůdajně to minulýmu majiteli někdy fungovalo,někdy ne...mě už vůbec.. :o

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 OVERDRIVE OUT..

Příspěvek od Ondra. »

drátky k tlačítku, relé...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 OVERDRIVE OUT..

Příspěvek od Urvanej »

propípat káble cestou od tlačítka k převodovce
Ale jako uplně první a nejjednoduší bych vyndal relátko a zkontroloval kontakty
Jednou na sraze v Sušici přijel pán a vypadlo z něj, že už je zoufalej, že už nechal desetitisíc po servisech, páč mu tam nejde nejvyšší qalt a nikdo nevěděl co s tim a tak mu od výměny oleje a všeho možnýho dělali kde co. No relátko sme pak doma vyčistili, proletovali a pán vesele drandí dál. Ale to byl OD u AW71.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“