Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Poslední dobou mi auto při prudším šlápnutí na plyn zaváhá a až pak se rozjede. Když se prudce rozjíždím tak to má skoro chuť chcípnout. V mém oblíbeném servisu teď nemají čas, tak mě napadlo zkouknout škrticí klapku. Jelikož jsem levý, skončilo to odděláním váhy vzduchu a koukáním do chobotu směrem ke klapce. V záchybech jsem našel hnusnou "vazelínu", která tam určitě být nemá.
Teď k otázce: mám sprej na čistění klapky s hadičkou, kterou by se dalo dostat až ke klapce, aniž bych musel sundavat jí samotnou (je tam na mě moc hadic, hlavně jakási podivná zboku ). Když tam ale mám tolik bordelu, bude podobné čistění k něčemu dobré, nebo to chce celou klapku vyndat? A je takové množství bordelu normální, nebo se tam ještě někde skrývá další chyba kromě toho, že to nikdo hodně dlouho nečistil?
_________________ Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)