Dobrý den
Koupil jsem xc70 d5 2006. A zjistil jsem že vůbec netopí. Majitel mě ujišťoval že nechával měnit medium v chlazení i vodní pupmu při rozvodech.
Zároveň mi nejde zapnout nez. topení. Z on se mi sám přepne do off. Počítač to jako chybu nehlásí. Není třeba jenom radiátor odvzdušněný?
Nemá to náhodou spojitost třeba i na klimu? Tu musím nechat doplnit fouká vlažný vzduch.
Za rady děkuju
Pokud jsou v pořádku pojistky tak zajeď k někomu s originální diagnostikou a nech zkalibrovat klapky topení.
Co se týče bufíka, tak záleží jakou verzi software v autě máš. Pokud jenom předehřev, nebo předehřev s možností programování. Taky může být něco u bufíka pokažené - ukáže taky ta origo diagnostika.
Moc děkuji snad to bude jenom tohle. Jsem objednán do Pardubic na počítač aby mi tam dal Češtinu tak zkusím i toto. Auto komunikuje Italsky Nevíte náhodou co by šlo ještě na voze udělat když to nechám připojit?
Nemám s tímto typem vozu žádné zkušenosti, tak jsem rád za každou radu.
Jestli jedeš do autorizáku (?) tak tam ti toho navíc moc neudělají. Nech zkontrolovat DPF filtr (máš-li).
Koukni na stránky https://www.d5t5.com , tam je více možností včetně nějakého toho zvýšení výkonu.
Tak jsem byl v orig. servisu Volvo kde jsem si nechal udělat rektifikaci klapek ventilace.
Prý vše ok. ochladilo se a vůz stále netopí.
zajímá mě zda se nemusí topení odvzdušnit. Poraďte zda nemáte někdo pod zkušenosti.
Ventilátor funguje i klima.
Díky
Co se týče ohřevu motoru tak ten se zahreje podle budiku na přístrojové desce presně na půl jak to ma být. Vůbec to nechapu co to muže dělat.
Ještě mě napadá zda nenì někde za palubovkou nějaký ventil.
Ventil na vedení hadic od motoru žádný není. Veškerá distribuce vzduchu a míchání teploty se děje pouze el. motorky, které ovládají klapky, které směřují vzduch buď přes radiátor nebo jinudy.
Hadice co vedou do kabiny jsou žhavé? Obě stejně, nebo je mezi nimi rozdíl? Taky můžeš mít ucpaný radiátor. Zkus nastartovat studené auto a sledovat jestli a jak se ty hadice začnou ohřívat.