Zdravím páni, skúsim to skrátiť.
1. Preventívne som vymenil pôvodný regulátor na altíku, ktorý už mal od medenného kontaktu uhlíkov necelé 2mm. Takže v hodine dvanástej.
2. Nedôverčivo som namiesto neho dal nový zn. HUCO a dúfal som, že bude všetko ok.
Nový regulátor sa chytil hneď ale zo začiatku dobíjal len cca 13,3V. Povedal som si, že si to už časom sadne. Hneď na to som mal trošku dlhšiu cestu, dokopy cca 1000km. Dnes ráno som už nenaštartoval. Tipujem teda, že altík nieje dostatočne budený a nestíha dobíjať baterku. Nahodím nabitú a ešte zmerám aktuálny stav, či sa to oproti prvému meraniu zlepšilo.
Moja otázka je...aké sú vaše skúsenosti po výmene regulátora? Má zmysel ešte čakať alebo mám radšej kúpiť originál skôr ako mi tento zničí zberacie krúžky?
Dík za akúkoľvek radu
Na zamyslenie: V70 TDI výmena regulátoru altíku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#1 Na zamyslenie: V70 TDI výmena regulátoru altíku
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#2 Na zamyslenie: V70 TDI výmena regulátoru altíku
Tak príčina problémov zistená. Na zberacích krúžkoch je vydratá dosť hlboká drážka a na jednej strane zostala hrana, ktorá nedovolí novým uhlíkom dosadnúť na celú plochu. Vymeniť a bude pokoj
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Na zamyslenie: V70 TDI výmena regulátoru altíku
Jojo, když měnit regulátor, tak i s kroužkama, sice je výěna vopruz a musí se rozhodit celej altík, ale když už, tak už a rovnou i s ložiskama, když už musí doli jedno, tak i druhý. no a je z toho GO altíku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek