Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
#1 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Tohle je snad největší výsměch lidem, to snad svět neviděl .
Krásně tady vidíme kdo sere na bezpečnost, hlavně že to projde.
#2 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Osobně bych řekl,že náraz na stranu pasažéra je mnohem menší zlo než na stranu řidiče.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#3 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
A to že na každé straně je ten small overlap jiný jsi si všiml? Tady se na to nesere, tady se porovnává neporovnatelné...
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#4 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Bude za tím samozřejmě šetření, ale řekl bych, že případů, kdy jde náraz Small Overlap na stranu spolujezdce asi moc nebude....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
- It’s my birthday
#5 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Tím že spolujezdci schytají méně smólóvrlapů bych si tak jistý nebyl. Sice méně od protijedoucich aut, ale zase více od pevných překážek kolem silnice.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
#6 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Přesně tak. Myslel jsem si že bezpečnost je pro všechny pasažéry stejná..Dopi píše:Tím že spolujezdci schytají méně smólóvrlapů bych si tak jistý nebyl. Sice méně od protijedoucich aut, ale zase více od pevných překážek kolem silnice.
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#7 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
To že většina automobilek (mimo Volva) dělá auta tak, aby vyhověla normovaným testům je jasná věc. Smalloverlap na stranu řidiče se povinně dělá ve Státech, tak deformační zóny na straně řidiče udělají jinak, nákladněji než na pravé. Tu udělají levněji. Protože ta strana se standardně netestuje. Ale o čem silně pochybuji je to, že by dělali jinou karosérii pro trhy s pravostranným řízením. Takže podle mě chudáci angláni a spol.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#8 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Kastle je odlišná. Ne moc (dle konkrétního výrobce), ale je.Fíla píše:Ale o čem silně pochybuji je to, že by dělali jinou karosérii pro trhy s pravostranným řízením...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#9 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Fakt je ten náraz na pravé straně mířený malinko jinam, než na levé. Více ke kraji auta..
Nebo to maji spatně polepené?
Nebo to maji spatně polepené?
- Přílohy
-
- ovrlapafter.jpg (38.35 KiB) Zobrazeno 3246 x
-
- ovrlapbefore.jpg (36.62 KiB) Zobrazeno 3246 x
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#10 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Lachtan píše:Kastle je odlišná. Ne moc (dle konkrétního výrobce), ale je.
Myslíš, že automobilky mají na jeden model dvě různé montážní linky? Samozřejmě, že jsou určité odlišnosti, ale podle mě rozhodně nejsou jiné nosníky, čela, boky, prahy, výztuhy apod. Aspoň u Volva jsou hlavní díly karoserie stejné pro LHD i RHD.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#11 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Přesně tak, možná to norma umožňuje ( aby bylo možné udělat test "porovnatelný" - přeci netrefí pokaždé to samé místo na milimetry ) ale v tomto případě si myslím, že právě tyto centimetry dělají ten rozdíl.Hary píše:Fakt je ten náraz na pravé straně mířený malinko jinam, než na levé. Více ke kraji auta..
Nebo to maji spatně polepené?
Určitě bych tu neřešil konspirační teorie podvádění automobilek, že auto je na jedné straně pevnější než na druhé ( max. je na straně řidiče, a je jedno, jestli to bude LHD nebo RHD ) ovlivněna tyčí řízení a pedály - to je určitě zpevnění počítající se do plusu.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#12 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Dneska jsem měl u Švícka možnost vyfotit holou kastli - posuďte sami, jestli je to na jedné / druhé straně " ošizené "
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#13 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Jak nekdo psal vyse, volva se to netyka
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#14 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Zajímavé by bylo zjistit, jestli RHD kastle má ty nosníky obráceně...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#15 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Mluvis o tom volvu? me prijdou oba stejne...VanThomas píše:Zajímavé by bylo zjistit, jestli RHD kastle má ty nosníky obráceně...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#16 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Zvenku to možná dělá odlesk, ale vevnitř nejsou stejné určitě...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#17 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Jak už jsem psal, u Volva je to důležité pro bezpečnost posádky stejné u LHD i RHD. Motorová stěna se samozřejmě liší, dále nevím přesně, ale asi bude jiný podmotorový rám kvůli řízení, pod kapotou jsou jinak úchyty na nádržku brzdové kapaliny, pojistek a možná i něčeho dalšího.
Ale nosníky, boky, čelo, výztuhy jsou stejné.
Ale nosníky, boky, čelo, výztuhy jsou stejné.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#18 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
U te RAV4 hrajou si myslím opravdu TY cm, nebo TEN cm, kdo ví.
Dle mého se proste v jednom případě ta překážka "sveze" po nosníku, v druhem (na pravou stranu auta) už ho trochu víc vezme.
Dle mého se proste v jednom případě ta překážka "sveze" po nosníku, v druhem (na pravou stranu auta) už ho trochu víc vezme.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
jj, u tý RAVky je to vidět na středové čáře, že je trochu mimo osu auta.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#20 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Takze nic moc... To opravdu vypada jak kdyz je to udelany presne na ten test. A hle o par cm mimo a priserny vysledek... Smutne..
Pokud to tak neni omlouvam se konstrukterum. Ti za to vetsi ou ale nemuzou pac po nich jde management, kteryho zajima jen zisk a vi o tom kulove...
Pokud to tak neni omlouvam se konstrukterum. Ti za to vetsi ou ale nemuzou pac po nich jde management, kteryho zajima jen zisk a vi o tom kulove...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#21 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Z hlediska výroby, zdá se mi daleko snadnější, a levnější, pokud se konstruktéři vyvíjí s levou stranou vozu, aby již vyvinutou stranu přezrcadlili napravo. Stojí to daleko kratší čas vývoje, materiálově to vyjde podobně, jako kdyby se pravá strana dělala odlišně, a nemusí se vyrábět tolik lisovacích matric.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#22 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
Záleží na požadavku zákazníka tj automobilky.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3354
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#23 Smalloverlap, náraz na řidiče/spolujezdce
neco do pranice
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek