projekt T6R

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
mirek 850 T5R Ověřený

Příspěvek od mirek 850 T5R »

mirek 850 T5R píše:pokud motor T6 osadíš čidly shodné s 960 i elktronikou jednotky tak tu jakátakáž možnost existuje že se ten motor rozjede,protože motoru jako mechanické součásti je jedno kdo mu zapálí směs jestli to bude obyč.rozdělovač nebo drahá elektronika se sekvečním zapalováním.to samé platí i přípravě směsi.můžeš použít karburátory nebo již zminovanou elektroniku z šestiválce na 960.,ale horší už to bude s převodovkou.musel bys automat nahradit manuálem z S80 z šestiválce.

Marra táááák to je ono... :wink:
samozřejmě že to půjde.jen se musí vědět jak na to.veškeré příruby na čidla na vačkách sou stejné jako na 960.na motoru je jedno teplotní čidlo.to se nahradí čidlem z 960(to je to nejmenší).jediné co nebude fungovat je přesuv vačka,ale i bez toho se dá jezdit.u turbo motorů je to stejně jen kvůli emisím.příruba na skřín je stejná.jezdilo i pár zkušebních T6 s manuálem.takže touto cestou to půjde.dokonce i šrouby na sání mají stejnou rozteč jako 960.T6 vychází konsrukčně z šestiválce z 960.v policejních verzích 960 byli B6304T.tyto motory jsou hodně podobné.

jarek.krizan Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2404
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

mirek 850 T5R píše:S80 byla v manuálu.byl to motor B6294S.šestiválec bez turba.manuální převodovka měla označení M65 a je to nejužší manuální převodovka na světě.má jen 17 cm na šířku.


Pokud si pamatuji tak tam byl problém s přehříváním oleje v převodovce ( M65 )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

marra Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 891
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

mirek 850 T5R píše:S80 byla v manuálu.byl to motor B6294S.šestiválec bez turba.manuální převodovka měla označení M65 a je to nejužší manuální převodovka na světě.má jen 17 cm na šířku.
jjj přesně tak a diky tomu je celkova delka motoru i s přvodovkou o 6cm kratší než-li stavajicí 5ti valec s man. převodovkou z 850ky..
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

loskut Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 130
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

Příspěvek od loskut »

mirek 850 T5R píše:S80 byla v manuálu.byl to motor B6294S.šestiválec bez turba.manuální převodovka měla označení M65 a je to nejužší manuální převodovka na světě.má jen 17 cm na šířku.
jj, pravda. Nicméně byla osazována max. do modelového roku 2001 což mělo zřejmě nějaký důvod, na rozdíl od M56 v pětiválcích. A ještě maličkost - viděl někdo tuhle kombinaci na vlastní bulvy?
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

mirek 850 T5R Ověřený

Příspěvek od mirek 850 T5R »

samozřejmně.v čechách jich jezdí docela dost.a přestali je tam dávat kvůli poptávce.ze statistik prodeje volva je na S80 v šestiválci bylo na 26 automatů prodáno 1 manuál.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4109
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od dali »

To Marra:
známej mýho kámoše staví repliku forda GT 40 (stavebnice z GB na příhradovém rámu) s motorem z Audi A8- to bude asi taky mít pokročilou elektroniku. A oživení řeší přes lidi (z čech), který závodili se Seatem Toledo(?) s naroubovaným motorem taky z A8. Řeší na to nějakej speciální zkrácenej kabelbaum jen pro motor. :idea: Třeba by uměli rozchodit i T6 s původním příslušenstvím?

Marek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 116
Registrován: 18 roků
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Tak me napadlo...

Příspěvek od Marek »

Tak me napadlo.A kdo rika,ze ten T6 motor musi jezdit na seriovej elektronice?? Pokud bych uz neco takovyho stavel,tak bych rozhodne sahnul po plne programovatelenej ridici jednotce - viz Motec atd...
Je to sice za "penize" ale zaroven to umi uplne vsechno,vcetne jiz zde zminovaneho nataceni vacek atd...
Na Slovensku to par lidi (z maxmotorsportu) docela slusne montuje a umeji to samozdrejme i seridit.
Jinak u nas verim ze by pomohla ABW Sequana racing a i na Slovensku treba jeste MotorTech...
Zatim Marek
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Marek Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 116
Registrován: 18 roků
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

No,jo..

Příspěvek od Marek »

No jo,jenze u Heica to nikdo nepoplati (Eur moooooc)...
A ne nadarmo se rika-"zlate ceske rucicky".
Ale rad bych se na tom urcite podilel,protoze tohle by byla fakt masaz...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

marra Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 891
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

z finančních důvodů prozatím upouštím od projektu zatim se spokojim s B5234T4 Motronic 4,3 184 kW (250 BPS) :cry:
Naposledy upravil(a) marra dne 05 úno 2007 23:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3691
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

ale no copak, ty uz mas Rko?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

marra Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 891
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

ještě ne ale počitam že tam bude do 14dnů namontovan a nastartovan...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3691
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

jo taaaaaak. do cernyho draka? nebo neco noveho?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

marra Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 891
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

jasně že do černyho draka nikdo ho za 120 nechce :lol: tak mu naložim 8)
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Sibr Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

:D :twisted: dobrej nápad, přeji ti ať ti to vyjde.
OT: neuraž se ale i když máš 850 vymazlenou tak se nedivím že to nikdo nechce ta 2.5 :? .
Když sem o něm říkal kamarádovi co shání pěknou 850 tak mi řekl že mín jak 200koní nechce :( . jeho blbost ale nedivim se když chce T5 nebo T5R. Ale ani já sám bych 2.5 nechtěl, když už benzín tak pořádnej jinak bych se spokojil s D5.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

wickey Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3691
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Sibr píše:s D5.
s TDi 8) - a na ja, ja bych taky chtel Rko - ale kdyz je jich tak malo a jsou hrozne drahy :( - ale musis rict, ze nemam pocit nedostatku vykonu - tech 170 koni mi zatim bohate staci
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

marra Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 891
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

Sibr píše::D :twisted: dobrej nápad, přeji ti ať ti to vyjde.
OT: neuraž se ale i když máš 850 vymazlenou tak se nedivím že to nikdo nechce ta 2.5 :? .
Když sem o něm říkal kamarádovi co shání pěknou 850 tak mi řekl že mín jak 200koní nechce :( . jeho blbost ale nedivim se když chce T5 nebo T5R. Ale ani já sám bych 2.5 nechtěl, když už benzín tak pořádnej jinak bych se spokojil s D5.
nemam důvod se urazit :lol: ve svy podstatě jsem rad že to nikdo nechce :wink: taky by ses nerad loučil se svym Céčkem.... :wink: s tou 80kou se nedaj dělat takovy věci jenž se mi rodí v hlavě :lol: a když už tak to stoji penize :(
Naposledy upravil(a) marra dne 05 úno 2007 23:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

marra Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 891
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

wickey píše:
Sibr píše:s D5.
s TDi 8) - a na ja, ja bych taky chtel Rko - ale kdyz je jich tak malo a jsou hrozne drahy :( - ale musis rict, ze nemam pocit nedostatku vykonu - tech 170 koni mi zatim bohate staci
maš recht ochcavkařům ujedu i s těma 125Kw :wink: :D :D :D
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Sibr Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1033
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Já se spokojím i s těma 110 co 480 a 360 nabízej :D ale 480 nemám z důvodu trhání asfaltu a Ochcávek :wink: , teda na to nemám ani C70...
no ale u těch ochcávek bych možná někdy udělal vyjímku :lol: .
Ten výkon beru jako pasivní bezpečnost.
A hlavně když už mám mít něco s obsahem přes 2 litry tak je mi fuk jestly 2.3 nebo 2.4,2.5 vezmu to nejvýkonější, protože rozdíl ve spotřebě není nijak markantní,
hlavně když nemám C70 na denní ježdění ( výhledově na dobu 2 let, odhad než seženu garáž na Kladně :oops: ).
A proč se spokojit s výkonem 103 nebo 120Kw když můžu mít 176Kw relativně za stejnou cenu.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Lachtan Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5074
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Výkonu není nikdy dost :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Bobika Ověřený
Offline
Příspěvky: 323
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

marra píše:z finančních důvodů prozatím upouštím od projektu zatim se spokojim s B5234T4 Motronic 4,3 184 kW (250 BPS) :cry:
:lol: :lol: Ha, ha. Doufám, že na kufru necháš označení 2.5 20V. Budeš mít asi nejvýkonější 2.5 v ČR. Chtěl bych vidět ty ksichty Passátářů a Ochcávkářů s chipem až jim do cukráku zmizíš v dáli. :twisted: :twisted:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé