samozřejmě že to půjde.jen se musí vědět jak na to.veškeré příruby na čidla na vačkách sou stejné jako na 960.na motoru je jedno teplotní čidlo.to se nahradí čidlem z 960(to je to nejmenší).jediné co nebude fungovat je přesuv vačka,ale i bez toho se dá jezdit.u turbo motorů je to stejně jen kvůli emisím.příruba na skřín je stejná.jezdilo i pár zkušebních T6 s manuálem.takže touto cestou to půjde.dokonce i šrouby na sání mají stejnou rozteč jako 960.T6 vychází konsrukčně z šestiválce z 960.v policejních verzích 960 byli B6304T.tyto motory jsou hodně podobné.mirek 850 T5R píše:pokud motor T6 osadíš čidly shodné s 960 i elktronikou jednotky tak tu jakátakáž možnost existuje že se ten motor rozjede,protože motoru jako mechanické součásti je jedno kdo mu zapálí směs jestli to bude obyč.rozdělovač nebo drahá elektronika se sekvečním zapalováním.to samé platí i přípravě směsi.můžeš použít karburátory nebo již zminovanou elektroniku z šestiválce na 960.,ale horší už to bude s převodovkou.musel bys automat nahradit manuálem z S80 z šestiválce.
Marra táááák to je ono...
projekt T6R
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
mirek 850 T5R píše:S80 byla v manuálu.byl to motor B6294S.šestiválec bez turba.manuální převodovka měla označení M65 a je to nejužší manuální převodovka na světě.má jen 17 cm na šířku.
Pokud si pamatuji tak tam byl problém s přehříváním oleje v převodovce ( M65 )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
jjj přesně tak a diky tomu je celkova delka motoru i s přvodovkou o 6cm kratší než-li stavajicí 5ti valec s man. převodovkou z 850ky..mirek 850 T5R píše:S80 byla v manuálu.byl to motor B6294S.šestiválec bez turba.manuální převodovka měla označení M65 a je to nejužší manuální převodovka na světě.má jen 17 cm na šířku.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
jj, pravda. Nicméně byla osazována max. do modelového roku 2001 což mělo zřejmě nějaký důvod, na rozdíl od M56 v pětiválcích. A ještě maličkost - viděl někdo tuhle kombinaci na vlastní bulvy?mirek 850 T5R píše:S80 byla v manuálu.byl to motor B6294S.šestiválec bez turba.manuální převodovka měla označení M65 a je to nejužší manuální převodovka na světě.má jen 17 cm na šířku.
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
To Marra:
známej mýho kámoše staví repliku forda GT 40 (stavebnice z GB na příhradovém rámu) s motorem z Audi A8- to bude asi taky mít pokročilou elektroniku. A oživení řeší přes lidi (z čech), který závodili se Seatem Toledo(?) s naroubovaným motorem taky z A8. Řeší na to nějakej speciální zkrácenej kabelbaum jen pro motor. :idea: Třeba by uměli rozchodit i T6 s původním příslušenstvím?
známej mýho kámoše staví repliku forda GT 40 (stavebnice z GB na příhradovém rámu) s motorem z Audi A8- to bude asi taky mít pokročilou elektroniku. A oživení řeší přes lidi (z čech), který závodili se Seatem Toledo(?) s naroubovaným motorem taky z A8. Řeší na to nějakej speciální zkrácenej kabelbaum jen pro motor. :idea: Třeba by uměli rozchodit i T6 s původním příslušenstvím?
-
Offline
- Příspěvky: 116
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Tak me napadlo...
Tak me napadlo.A kdo rika,ze ten T6 motor musi jezdit na seriovej elektronice?? Pokud bych uz neco takovyho stavel,tak bych rozhodne sahnul po plne programovatelenej ridici jednotce - viz Motec atd...
Je to sice za "penize" ale zaroven to umi uplne vsechno,vcetne jiz zde zminovaneho nataceni vacek atd...
Na Slovensku to par lidi (z maxmotorsportu) docela slusne montuje a umeji to samozdrejme i seridit.
Jinak u nas verim ze by pomohla ABW Sequana racing a i na Slovensku treba jeste MotorTech...
Zatim Marek
Je to sice za "penize" ale zaroven to umi uplne vsechno,vcetne jiz zde zminovaneho nataceni vacek atd...
Na Slovensku to par lidi (z maxmotorsportu) docela slusne montuje a umeji to samozdrejme i seridit.
Jinak u nas verim ze by pomohla ABW Sequana racing a i na Slovensku treba jeste MotorTech...
Zatim Marek
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 116
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
No,jo..
No jo,jenze u Heica to nikdo nepoplati (Eur moooooc)...
A ne nadarmo se rika-"zlate ceske rucicky".
Ale rad bych se na tom urcite podilel,protoze tohle by byla fakt masaz...
A ne nadarmo se rika-"zlate ceske rucicky".
Ale rad bych se na tom urcite podilel,protoze tohle by byla fakt masaz...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
z finančních důvodů prozatím upouštím od projektu zatim se spokojim s B5234T4 Motronic 4,3 184 kW (250 BPS)
Naposledy upravil(a) marra dne 05 úno 2007 23:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
ale no copak, ty uz mas Rko?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
jo taaaaaak. do cernyho draka? nebo neco noveho?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
dobrej nápad, přeji ti ať ti to vyjde.
OT: neuraž se ale i když máš 850 vymazlenou tak se nedivím že to nikdo nechce ta 2.5 :? .
Když sem o něm říkal kamarádovi co shání pěknou 850 tak mi řekl že mín jak 200koní nechce . jeho blbost ale nedivim se když chce T5 nebo T5R. Ale ani já sám bych 2.5 nechtěl, když už benzín tak pořádnej jinak bych se spokojil s D5.
OT: neuraž se ale i když máš 850 vymazlenou tak se nedivím že to nikdo nechce ta 2.5 :? .
Když sem o něm říkal kamarádovi co shání pěknou 850 tak mi řekl že mín jak 200koní nechce . jeho blbost ale nedivim se když chce T5 nebo T5R. Ale ani já sám bych 2.5 nechtěl, když už benzín tak pořádnej jinak bych se spokojil s D5.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
s TDi - a na ja, ja bych taky chtel Rko - ale kdyz je jich tak malo a jsou hrozne drahy - ale musis rict, ze nemam pocit nedostatku vykonu - tech 170 koni mi zatim bohate staciSibr píše:s D5.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
nemam důvod se urazit ve svy podstatě jsem rad že to nikdo nechce taky by ses nerad loučil se svym Céčkem.... s tou 80kou se nedaj dělat takovy věci jenž se mi rodí v hlavě a když už tak to stoji penizeSibr píše: dobrej nápad, přeji ti ať ti to vyjde.
OT: neuraž se ale i když máš 850 vymazlenou tak se nedivím že to nikdo nechce ta 2.5 :? .
Když sem o něm říkal kamarádovi co shání pěknou 850 tak mi řekl že mín jak 200koní nechce . jeho blbost ale nedivim se když chce T5 nebo T5R. Ale ani já sám bych 2.5 nechtěl, když už benzín tak pořádnej jinak bych se spokojil s D5.
Naposledy upravil(a) marra dne 05 úno 2007 23:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 890
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
maš recht ochcavkařům ujedu i s těma 125Kwwickey píše:s TDi - a na ja, ja bych taky chtel Rko - ale kdyz je jich tak malo a jsou hrozne drahy - ale musis rict, ze nemam pocit nedostatku vykonu - tech 170 koni mi zatim bohate staciSibr píše:s D5.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Já se spokojím i s těma 110 co 480 a 360 nabízej ale 480 nemám z důvodu trhání asfaltu a Ochcávek , teda na to nemám ani C70...
no ale u těch ochcávek bych možná někdy udělal vyjímku .
Ten výkon beru jako pasivní bezpečnost.
A hlavně když už mám mít něco s obsahem přes 2 litry tak je mi fuk jestly 2.3 nebo 2.4,2.5 vezmu to nejvýkonější, protože rozdíl ve spotřebě není nijak markantní,
hlavně když nemám C70 na denní ježdění ( výhledově na dobu 2 let, odhad než seženu garáž na Kladně ).
A proč se spokojit s výkonem 103 nebo 120Kw když můžu mít 176Kw relativně za stejnou cenu.
no ale u těch ochcávek bych možná někdy udělal vyjímku .
Ten výkon beru jako pasivní bezpečnost.
A hlavně když už mám mít něco s obsahem přes 2 litry tak je mi fuk jestly 2.3 nebo 2.4,2.5 vezmu to nejvýkonější, protože rozdíl ve spotřebě není nijak markantní,
hlavně když nemám C70 na denní ježdění ( výhledově na dobu 2 let, odhad než seženu garáž na Kladně ).
A proč se spokojit s výkonem 103 nebo 120Kw když můžu mít 176Kw relativně za stejnou cenu.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5113
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
Výkonu není nikdy dost
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Ha, ha. Doufám, že na kufru necháš označení 2.5 20V. Budeš mít asi nejvýkonější 2.5 v ČR. Chtěl bych vidět ty ksichty Passátářů a Ochcávkářů s chipem až jim do cukráku zmizíš v dáli.marra píše:z finančních důvodů prozatím upouštím od projektu zatim se spokojim s B5234T4 Motronic 4,3 184 kW (250 BPS)
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé