projekt T6R

jak si doma vyladit motor apod.
This topic is 13 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
mirek 850 T5R
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 14 roky 2 měsíce
Bydliště: pardubice

Příspěvek od mirek 850 T5R »

mirek 850 T5R píše:pokud motor T6 osadíš čidly shodné s 960 i elktronikou jednotky tak tu jakátakáž možnost existuje že se ten motor rozjede,protože motoru jako mechanické součásti je jedno kdo mu zapálí směs jestli to bude obyč.rozdělovač nebo drahá elektronika se sekvečním zapalováním.to samé platí i přípravě směsi.můžeš použít karburátory nebo již zminovanou elektroniku z šestiválce na 960.,ale horší už to bude s převodovkou.musel bys automat nahradit manuálem z S80 z šestiválce.

Marra táááák to je ono... :wink:
samozřejmě že to půjde.jen se musí vědět jak na to.veškeré příruby na čidla na vačkách sou stejné jako na 960.na motoru je jedno teplotní čidlo.to se nahradí čidlem z 960(to je to nejmenší).jediné co nebude fungovat je přesuv vačka,ale i bez toho se dá jezdit.u turbo motorů je to stejně jen kvůli emisím.příruba na skřín je stejná.jezdilo i pár zkušebních T6 s manuálem.takže touto cestou to půjde.dokonce i šrouby na sání mají stejnou rozteč jako 960.T6 vychází konsrukčně z šestiválce z 960.v policejních verzích 960 byli B6304T.tyto motory jsou hodně podobné.
_________________
volvo 850 T5R

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roky 3 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

mirek 850 T5R píše:S80 byla v manuálu.byl to motor B6294S.šestiválec bez turba.manuální převodovka měla označení M65 a je to nejužší manuální převodovka na světě.má jen 17 cm na šířku.


Pokud si pamatuji tak tam byl problém s přehříváním oleje v převodovce ( M65 )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roky 10 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

mirek 850 T5R píše:S80 byla v manuálu.byl to motor B6294S.šestiválec bez turba.manuální převodovka měla označení M65 a je to nejužší manuální převodovka na světě.má jen 17 cm na šířku.
jjj přesně tak a diky tomu je celkova delka motoru i s přvodovkou o 6cm kratší než-li stavajicí 5ti valec s man. převodovkou z 850ky..
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

loskut
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 267
Registrován: 15 roky 3 měsíce
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: XC90,S80

Příspěvek od loskut »

mirek 850 T5R píše:S80 byla v manuálu.byl to motor B6294S.šestiválec bez turba.manuální převodovka měla označení M65 a je to nejužší manuální převodovka na světě.má jen 17 cm na šířku.
jj, pravda. Nicméně byla osazována max. do modelového roku 2001 což mělo zřejmě nějaký důvod, na rozdíl od M56 v pětiválcích. A ještě maličkost - viděl někdo tuhle kombinaci na vlastní bulvy?
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000

mirek 850 T5R
Offline
Příspěvky: 39
Registrován: 14 roky 2 měsíce
Bydliště: pardubice

Příspěvek od mirek 850 T5R »

samozřejmně.v čechách jich jezdí docela dost.a přestali je tam dávat kvůli poptávce.ze statistik prodeje volva je na S80 v šestiválci bylo na 26 automatů prodáno 1 manuál.
_________________
volvo 850 T5R

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5792
Registrován: 14 roky 9 měsíce
Bydliště: J. Hradec

Příspěvek od dali »

To Marra:
známej mýho kámoše staví repliku forda GT 40 (stavebnice z GB na příhradovém rámu) s motorem z Audi A8- to bude asi taky mít pokročilou elektroniku. A oživení řeší přes lidi (z čech), který závodili se Seatem Toledo(?) s naroubovaným motorem taky z A8. Řeší na to nějakej speciální zkrácenej kabelbaum jen pro motor. :idea: Třeba by uměli rozchodit i T6 s původním příslušenstvím?
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roky 2 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Tak me napadlo...

Příspěvek od Marek »

Tak me napadlo.A kdo rika,ze ten T6 motor musi jezdit na seriovej elektronice?? Pokud bych uz neco takovyho stavel,tak bych rozhodne sahnul po plne programovatelenej ridici jednotce - viz Motec atd...
Je to sice za "penize" ale zaroven to umi uplne vsechno,vcetne jiz zde zminovaneho nataceni vacek atd...
Na Slovensku to par lidi (z maxmotorsportu) docela slusne montuje a umeji to samozdrejme i seridit.
Jinak u nas verim ze by pomohla ABW Sequana racing a i na Slovensku treba jeste MotorTech...
Zatim Marek
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roky 2 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

No,jo..

Příspěvek od Marek »

No jo,jenze u Heica to nikdo nepoplati (Eur moooooc)...
A ne nadarmo se rika-"zlate ceske rucicky".
Ale rad bych se na tom urcite podilel,protoze tohle by byla fakt masaz...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roky 10 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

z finančních důvodů prozatím upouštím od projektu zatim se spokojim s B5234T4 Motronic 4,3 184 kW (250 BPS) :cry:
Naposledy upravil(a) marra dne 05 úno 2007 23:37, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 16 roky 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

ale no copak, ty uz mas Rko?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roky 10 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

ještě ne ale počitam že tam bude do 14dnů namontovan a nastartovan...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 16 roky 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

jo taaaaaak. do cernyho draka? nebo neco noveho?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roky 10 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

jasně že do černyho draka nikdo ho za 120 nechce :lol: tak mu naložim 8)
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roky 9 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

:D :twisted: dobrej nápad, přeji ti ať ti to vyjde.
OT: neuraž se ale i když máš 850 vymazlenou tak se nedivím že to nikdo nechce ta 2.5 :? .
Když sem o něm říkal kamarádovi co shání pěknou 850 tak mi řekl že mín jak 200koní nechce :( . jeho blbost ale nedivim se když chce T5 nebo T5R. Ale ani já sám bych 2.5 nechtěl, když už benzín tak pořádnej jinak bych se spokojil s D5.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 16 roky 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

Sibr píše:s D5.
s TDi 8) - a na ja, ja bych taky chtel Rko - ale kdyz je jich tak malo a jsou hrozne drahy :( - ale musis rict, ze nemam pocit nedostatku vykonu - tech 170 koni mi zatim bohate staci
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roky 10 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

Sibr píše::D :twisted: dobrej nápad, přeji ti ať ti to vyjde.
OT: neuraž se ale i když máš 850 vymazlenou tak se nedivím že to nikdo nechce ta 2.5 :? .
Když sem o něm říkal kamarádovi co shání pěknou 850 tak mi řekl že mín jak 200koní nechce :( . jeho blbost ale nedivim se když chce T5 nebo T5R. Ale ani já sám bych 2.5 nechtěl, když už benzín tak pořádnej jinak bych se spokojil s D5.
nemam důvod se urazit :lol: ve svy podstatě jsem rad že to nikdo nechce :wink: taky by ses nerad loučil se svym Céčkem.... :wink: s tou 80kou se nedaj dělat takovy věci jenž se mi rodí v hlavě :lol: a když už tak to stoji penize :(
Naposledy upravil(a) marra dne 05 úno 2007 23:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roky 10 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

wickey píše:
Sibr píše:s D5.
s TDi 8) - a na ja, ja bych taky chtel Rko - ale kdyz je jich tak malo a jsou hrozne drahy :( - ale musis rict, ze nemam pocit nedostatku vykonu - tech 170 koni mi zatim bohate staci
maš recht ochcavkařům ujedu i s těma 125Kw :wink: :D :D :D
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roky 9 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Já se spokojím i s těma 110 co 480 a 360 nabízej :D ale 480 nemám z důvodu trhání asfaltu a Ochcávek :wink: , teda na to nemám ani C70...
no ale u těch ochcávek bych možná někdy udělal vyjímku :lol: .
Ten výkon beru jako pasivní bezpečnost.
A hlavně když už mám mít něco s obsahem přes 2 litry tak je mi fuk jestly 2.3 nebo 2.4,2.5 vezmu to nejvýkonější, protože rozdíl ve spotřebě není nijak markantní,
hlavně když nemám C70 na denní ježdění ( výhledově na dobu 2 let, odhad než seženu garáž na Kladně :oops: ).
A proč se spokojit s výkonem 103 nebo 120Kw když můžu mít 176Kw relativně za stejnou cenu.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5981
Registrován: 15 roky
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Výkonu není nikdy dost :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Bobika
Offline
Příspěvky: 609
Registrován: 14 roky 4 měsíce
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

marra píše:z finančních důvodů prozatím upouštím od projektu zatim se spokojim s B5234T4 Motronic 4,3 184 kW (250 BPS) :cry:
:lol: :lol: Ha, ha. Doufám, že na kufru necháš označení 2.5 20V. Budeš mít asi nejvýkonější 2.5 v ČR. Chtěl bych vidět ty ksichty Passátářů a Ochcávkářů s chipem až jim do cukráku zmizíš v dáli. :twisted: :twisted:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Bobika píše:
marra píše:z finančních důvodů prozatím upouštím od projektu zatim se spokojim s B5234T4 Motronic 4,3 184 kW (250 BPS) :cry:
:lol: :lol: Ha, ha. Doufám, že na kufru necháš označení 2.5 20V. Budeš mít asi nejvýkonější 2.5 v ČR. Chtěl bych vidět ty ksichty Passátářů a Ochcávkářů s chipem až jim do cukráku zmizíš v dáli. :twisted: :twisted:
Spíš bych sehnal nálepku 1,2HTP :lol: :lol: :lol:

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roky 9 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Dneska vám tak proháním Fobii s tímto kultovním 3válcem, tak si tak vyjedu z vesnice a přejezd, spomalim, podřadim, přejedu šlápnu na ní :lol:
mrsknu tam trojku dupnu na to a ono nic :lol: :twisted: asi až v 60% stalčeného pedálu to začalo akcelerovat :D
Při řízení Fobie mám stejně přiblblej výraz jako při řízení Volva, jenom že z jiných důvodů :lol:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1858
Registrován: 15 roky 10 měsíce
Bydliště: Praha

Příspěvek od marra »

tak jsem si sehnal na zada napis T-5 :lol: :lol: :lol:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Bobika
Offline
Příspěvky: 609
Registrován: 14 roky 4 měsíce
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

Ještě bys měl k tomu přidat následující písmena : T-5 TM (tunned by Marra) :lol: :lol: :lol:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
This topic is 13 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co vyladit???“