Každý další start už je podle scénáře.. točí, nechytá..tak buď musím starter držet cca 5 vteřin, aby chytnul a nebo ho po prvním, neúspěšném pokusu pustím, nemusím ani vracet klíček "do nuly" a hned na další pokus nastartuje na brnk (problém s vyššíma otáčkama po startu je jen při tom uplně prvním, studeném..tady už chytne a otáčky ok)
Zajímavý je, že když motor chcípnu a nastartuju tak do 20 vteřin po vypnutí, tak chytne na brnk.. (můžu i uplně vyndat klíček - rozhodující je asi ten čas).. (podávací čerpadlo před smrtí???)
A teď nejvtipnější část.. na mojí Delphi diag. žádné chyby, tak jsem si říkal.. no jo, čína.. zajedu na origo Volvo diag.. a tam taky nic

Má někdo podobnou zkušenost? Nerad bych na slepo měnil půl auta. Jinak jede uplně ukázkově, výkon ok, všechno ok..
Měneny filtry a svíce

Někde jsem četl, že první modely S60 měli problémovou klapku Magnetti Marelli? Mohla by to dělat ona? Jsem spíš krabicář, tento vůz mám krátce. Díky všem.
PS. výrobu mám 01/2001
