Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#1 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
To nezní uplně dobře, hm ?
Je to potkaný ?
Je to potkaný ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Spojka funguje?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
A když spojku zmáčkneš tak se něco změní?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#6 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Spojka na to nemá vliv. Nastartuju to a takhle nepravidelně to rachtá, pak vylezl volnoběh na +-1000 a rachtání přestalo. Když jsem vypnul a zapnul motor, rachtalo to znova.
Cestou domu jsem to začal slyšet při stání na závorách, dělalo to asi 2 minuty, pak to přestalo a po chvíli jízdy to zase začalo, pak zase přestalo...
Cestou domu jsem to začal slyšet při stání na závorách, dělalo to asi 2 minuty, pak to přestalo a po chvíli jízdy to zase začalo, pak zase přestalo...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Hele to nemůže bejt moc věcí.
Rozvody si dělal? Tipuju vodní pumpu s ulomenou vrtulkou, kterou to honí dokola. Moc bych s tim nejezdil a rychle vyměnil... U vodní pumpy je výhoda, že jí vyndáš a vidíš a kdyžtak vrátíš zpět.
Pak ještě nějaký ložisko. Klima vypnutá, když už nefunguje? Pochopil si funkci, že když zmáčkneš čudlik tak vypne? Pokud máš klimu nefunkční, tak doporučuju shodit řemen, nebo nezapínat ofuk čelního okna.
Diagnostikovat to jde postupným shazováním klínových řemenů.
Rozvody si dělal? Tipuju vodní pumpu s ulomenou vrtulkou, kterou to honí dokola. Moc bych s tim nejezdil a rychle vyměnil... U vodní pumpy je výhoda, že jí vyndáš a vidíš a kdyžtak vrátíš zpět.
Pak ještě nějaký ložisko. Klima vypnutá, když už nefunguje? Pochopil si funkci, že když zmáčkneš čudlik tak vypne? Pokud máš klimu nefunkční, tak doporučuju shodit řemen, nebo nezapínat ofuk čelního okna.
Diagnostikovat to jde postupným shazováním klínových řemenů.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Vždyť to rachtá zezadu motoru, tipoval bych něco se spojkou - přítlačák.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#9 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Rozvody jsem ještě udělat nestihnul, ale vim, že nejsou po lhůtě minimálně. Klimatizace je vypnutá určitě, její funkci chápu.Urvanej píše:Hele to nemůže bejt moc věcí.
Rozvody si dělal? Tipuju vodní pumpu s ulomenou vrtulkou, kterou to honí dokola. Moc bych s tim nejezdil a rychle vyměnil... U vodní pumpy je výhoda, že jí vyndáš a vidíš a kdyžtak vrátíš zpět.
Pak ještě nějaký ložisko. Klima vypnutá, když už nefunguje? Pochopil si funkci, že když zmáčkneš čudlik tak vypne?
Diagnostikovat to jde postupným shazováním klínových řemenů.
Mám teď auto na sídlišti a asi si uplně netroufnu to tady sám rozebírat, nicméně možná nějakej ten klíňák bych dal. Potřeboval bych asi někoho, kdo trošku ví k ruce.
A taky třeba jestli si můžu troufnout to šoupnout třeba 5 kiláků ke kámošovi na dílnu, nebo to rovnou vzít na plaťáku.
Jinak mohl bys to prositě hodit do 700/900 ? A díky za radu s tou hadicí, asi to zabralo
Radku - odkud to rachtá si nejsem vůbec jistej. Když ležim pod autem, tak bych taky řekl, že to je někde u nohou řidiče, ale když jsem v motoru, tak to nedokážu říct.
Jinak spojka zabírá dost dole už od začátku, ale její práce nemá na rachtání vliv, minimálně když na ní šlapu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12976
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Jasný, ono takhle od PC se to nedá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Hele z toho chrastítka to nejsem schopen lokalizovat.
Pokud na to nemá vliv spojka, tak dvouhmotu možno vyloučit.
Rozlámanej přítlačák sem měl po 400tkm na Kájovi, ale nevypadlo z toho nic, jen to popraskalo - nízký odpor pedálu.
Shodit řemeny je otázka 15minut i s cigárem, jedna desítka na malý gole a myslim 13 a 12 očko (někde je tušim i 14, 15).
Pokud to tim nebude, tak převodovka dolu, pokud to tim nebude, tak vana dolu.
Taky může obíhat s fonendoskopem (aka 20cm dlouhou tyčí) a poslouchat odkud to jde.
Pokud je něco v motoru v hajzlu, tak to takhle neurčíme na dálku.
Taky to může bejt kus prasklýho palce v rozdělovači...
Prostě to chce jít po "levnejch" závadách, který jdou odstranit doma, nebo to dát někomu, kdo se v tom bude půl dne vrtat aby zjistil, že taky neví a motor ven...
Pokud na to nemá vliv spojka, tak dvouhmotu možno vyloučit.
Rozlámanej přítlačák sem měl po 400tkm na Kájovi, ale nevypadlo z toho nic, jen to popraskalo - nízký odpor pedálu.
Shodit řemeny je otázka 15minut i s cigárem, jedna desítka na malý gole a myslim 13 a 12 očko (někde je tušim i 14, 15).
Pokud to tim nebude, tak převodovka dolu, pokud to tim nebude, tak vana dolu.
Taky může obíhat s fonendoskopem (aka 20cm dlouhou tyčí) a poslouchat odkud to jde.
Pokud je něco v motoru v hajzlu, tak to takhle neurčíme na dálku.
Taky to může bejt kus prasklýho palce v rozdělovači...
Prostě to chce jít po "levnejch" závadách, který jdou odstranit doma, nebo to dát někomu, kdo se v tom bude půl dne vrtat aby zjistil, že taky neví a motor ven...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Jo a pumpa neni na rozvodech, takže pokud rozvody chce někdo "levně", tak jí neřeší, no a pokud šetří i na výměně fridexu, tak ten tenkej plíšek je první, co uhnije.
Ale třeba hepu a reuville maji čerpadýlko litinový, nebo měly, když sem je před pár lety kupoval.
Ale třeba hepu a reuville maji čerpadýlko litinový, nebo měly, když sem je před pár lety kupoval.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#13 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Takže první co bych měl zkusit je sundat řemen, kterej honí vodní pumpu, abych vyloučil tu ulomenou lopatku ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
První bys měl zjistit, odkud to jde.
Jak to uděláš je na tobě.
Osobně si fakt myslim, že řemeny dolu je asi to nejjednodušší co můžeš udělat. Možná i hnáta položená na rozdělovači napoví, jesi tam něco poletuje, protože ten je původně bezkontaktní, takže nebude třeba ho ani sundavat.
Ale on sem brzo zajde někdo chytřejší a poradí třeba líp. Já toho nakecám, ale ruce si moc často neumažu
Jo a abych tě uklidnil, potkanej motor, nebo protočený ložisko, upadlej ventil a podobný věci zní ještě hůř, tohle je takový nějaký měkčí, ale ten mikrofon může zkreslovat.
Jo a základ je, umět závadu reprodukovat, tzn. na přání vyvolat!
Jak to uděláš je na tobě.
Osobně si fakt myslim, že řemeny dolu je asi to nejjednodušší co můžeš udělat. Možná i hnáta položená na rozdělovači napoví, jesi tam něco poletuje, protože ten je původně bezkontaktní, takže nebude třeba ho ani sundavat.
Ale on sem brzo zajde někdo chytřejší a poradí třeba líp. Já toho nakecám, ale ruce si moc často neumažu
Jo a abych tě uklidnil, potkanej motor, nebo protočený ložisko, upadlej ventil a podobný věci zní ještě hůř, tohle je takový nějaký měkčí, ale ten mikrofon může zkreslovat.
Jo a základ je, umět závadu reprodukovat, tzn. na přání vyvolat!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#15 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Tak jsem v kumbále nalezl dostatečnou plechovou rouru a to prolezl pořádně. Myslim že vodní pumpu můžu s klidnym svědomim vyloučit, z ní zvuk nejde na 100%
Odkud se mi ale na 90% zdá že jde, je převodovka. Když vytočim kola a vlezu pod řidiče, dostanu se s tyčí zhruba k výpušťáku z vany a dokážu jí opřít o tělo převodovky, odtud bych si vsadil, že zvuk jde. Teda řekl bych že přímo v těch místech bude napojená převodovka přes spojku na motor.
Navíc se mi zdá, že z ní začal téct olej, nejspíš už to takhle oblitý bylo, ale jsem si jistej, že pod autem nezůstavaly kapky.
Tak co mě napadá ohledně převodovýho ustrojí je, že spojka zabírá dole a když se rozjíždim směrem dozadu, tak se auto škube, jako kdyby prokluzovaly kola, ale neni to přeskakování v rejdu, dělá to normálně při srovnanym volantu, opět ne pokaždý. Jo a jde trošku ztuha jednička, musim jí jakoby zatlačit a přetlačit dokud tam neskočí, to ale přisuzuju hlavně velkýmu nájezdu a dost pravděpodobně neměnenýmu oleji v převodovce, když ne nikdy, tak ne za posledních 10 let.
Natočil jsem ještě jedno video, ale tam ten zvuk neni, spíš jsem koukal co tam uvidm, tak to sem rovnou hodim taky.
Odkud se mi ale na 90% zdá že jde, je převodovka. Když vytočim kola a vlezu pod řidiče, dostanu se s tyčí zhruba k výpušťáku z vany a dokážu jí opřít o tělo převodovky, odtud bych si vsadil, že zvuk jde. Teda řekl bych že přímo v těch místech bude napojená převodovka přes spojku na motor.
Navíc se mi zdá, že z ní začal téct olej, nejspíš už to takhle oblitý bylo, ale jsem si jistej, že pod autem nezůstavaly kapky.
Tak co mě napadá ohledně převodovýho ustrojí je, že spojka zabírá dole a když se rozjíždim směrem dozadu, tak se auto škube, jako kdyby prokluzovaly kola, ale neni to přeskakování v rejdu, dělá to normálně při srovnanym volantu, opět ne pokaždý. Jo a jde trošku ztuha jednička, musim jí jakoby zatlačit a přetlačit dokud tam neskočí, to ale přisuzuju hlavně velkýmu nájezdu a dost pravděpodobně neměnenýmu oleji v převodovce, když ne nikdy, tak ne za posledních 10 let.
Natočil jsem ještě jedno video, ale tam ten zvuk neni, spíš jsem koukal co tam uvidm, tak to sem rovnou hodim taky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Hele to zeblitý bych si tipnul spíš na gufero na klice, takže motorovej olej. Jdou od sebe odlišit dost snadno čuchem.
Pokud to jde ze skříně, tak to musí přestat, jakmile dáš 1 při stojícim autě, protože pak se v převodovce nic netočí.
Pokud to furt půjde z těch končin, tak pak už jen převodovka dolu a pokochat se tim, co se tam děje. Jde se tam kouknout okem, nebo lépe endoskopem kolem páky v převodovce, ta manžeta jde dobře dolu (zpátky hůře, ale jde).
Pokud to jde ze skříně, tak to musí přestat, jakmile dáš 1 při stojícim autě, protože pak se v převodovce nic netočí.
Pokud to furt půjde z těch končin, tak pak už jen převodovka dolu a pokochat se tim, co se tam děje. Jde se tam kouknout okem, nebo lépe endoskopem kolem páky v převodovce, ta manžeta jde dobře dolu (zpátky hůře, ale jde).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#17 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Normálně nechat nastartováno, zařadit 1 a i se sešláplou spojkou to poslechnout ? Nebo zvednout zadek a nechat to jako "v jízdě" ?Urvanej píše: Pokud to jde ze skříně, tak to musí přestat, jakmile dáš 1 při stojícim autě, protože pak se v převodovce nic netočí.
Jestli to jde ze skříně nedokážu říct, nikam jinam se mi nepodařilo tyč opřít, takže nejspíš asi buď spojka, nebo skříň.
Kdyby to bylo gufero (asi jo, taky mi to přišlo spíš jako motorovej olej) má smysl řešit ? Já ho nikde na e-shopech nenašel.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Abys vyloučil převodovku, tak ji potřebuješ zastavit.
Pokud ti zlobí spojka, tak její samotný sešlápnutí na neutrál nepomůže a je potřeba ji zastavit násilně, tzn. kvalt + spojka. Pokud pojedeš, tak se převodovka točí a zase nic nevíš
Jestli má smysl gufero řešit nebo ne záleží jen a pouze na tobě. Na spojku se to většinou nedostane, dokud to fakt neni proud jak kráva. A jinak to má efekt jen v tom, že ubejvá olej a auto dělá loužičky, což milují obzvláště majitelé zámkové dlažby.
Ložisko na klice je tu celkem velký a většinou neodchází, na druhou stranu u převodovky tekoucí gufero znamená ložisko v hajzlu
Hele takhle by se tu dalo povídat ještě zejtra. Otestuj, osonduj a s dalšími fakty se můžeme pohnout dál.
Pokud ti zlobí spojka, tak její samotný sešlápnutí na neutrál nepomůže a je potřeba ji zastavit násilně, tzn. kvalt + spojka. Pokud pojedeš, tak se převodovka točí a zase nic nevíš
Jestli má smysl gufero řešit nebo ne záleží jen a pouze na tobě. Na spojku se to většinou nedostane, dokud to fakt neni proud jak kráva. A jinak to má efekt jen v tom, že ubejvá olej a auto dělá loužičky, což milují obzvláště majitelé zámkové dlažby.
Ložisko na klice je tu celkem velký a většinou neodchází, na druhou stranu u převodovky tekoucí gufero znamená ložisko v hajzlu
Hele takhle by se tu dalo povídat ještě zejtra. Otestuj, osonduj a s dalšími fakty se můžeme pohnout dál.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#19 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Tak jsem tam opět zaběhl zkusit co to dělá. Nastartoval jsem na neutrál rachtalo to, dal jsem 1, 2, 3, 4 jakejkoliv kvalt a dělalo to stále. Pak to přestalo. Pak jsem znova nastartoval, nic nerachtalo, podruhý taky nic. Ta dýlka rachtání byla s každym nastartovánim kratší, jako kdyby někde něco chládlo a... Asi nesmysl.
To je asi maximum co dokážu zjistit, tak co bys z toho vyvozoval ?
Jo a na rozdělovač jsem ruku dával taky, taky nic. Jentak by the way
To je asi maximum co dokážu zjistit, tak co bys z toho vyvozoval ?
Jo a na rozdělovač jsem ruku dával taky, taky nic. Jentak by the way
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: V70 II D5120kw
#20 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
nezůstává ti vyset starter?
jednou sem to řešil na patrolu dojel borec že mu něco rachtá v motoru... no a já už mohl konstatovat smrt starteru...
jednou sem to řešil na patrolu dojel borec že mu něco rachtá v motoru... no a já už mohl konstatovat smrt starteru...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#21 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Jak bych to mohl diagnostikovat ? Poslechem to je, jak jsem psal, ale jednu návštěvu s tyčí před barákem klidně přežiju, pokud bych to přiloženim na startér poznal.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12053
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Tvl to se těžko řekne, protože tim sme jen vyloučili převodovku.
Mě tam mate to občasný zjevení se...
Kdyby to člověk slyšel osobně, tak třeba něco vykouzlí, ale takhle na dálku fakt nevim. Kor ještě když to někdy dělá a někdy ne.
Já sem na Kájovi odcházející přítlačák poznal podle množství železnýho rezatýho prachu, kterej se u spojky nacházel.
.
.
.
Asi bych si to připravil, a až to začne, tak sundal ten řemen
Nebo ho sundal a zkusil zaviklat a zatočit pumpou, jesi třeba necinká, ale zase když to z ní na 100% nejde...
Olej je čistej na měrce, neni tam šedivej šlem?
Ten startér je dobrej nápad! Drží na dvou šroubech a pohledem na zuby by to mohlo bejt vidět.
Mě tam mate to občasný zjevení se...
Kdyby to člověk slyšel osobně, tak třeba něco vykouzlí, ale takhle na dálku fakt nevim. Kor ještě když to někdy dělá a někdy ne.
Já sem na Kájovi odcházející přítlačák poznal podle množství železnýho rezatýho prachu, kterej se u spojky nacházel.
.
.
.
Asi bych si to připravil, a až to začne, tak sundal ten řemen
Nebo ho sundal a zkusil zaviklat a zatočit pumpou, jesi třeba necinká, ale zase když to z ní na 100% nejde...
Olej je čistej na měrce, neni tam šedivej šlem?
Ten startér je dobrej nápad! Drží na dvou šroubech a pohledem na zuby by to mohlo bejt vidět.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#23 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Dělalo to pokaždý, ale po nějaký době to přestalo a pak zase začalo, až už se mi to při startu nepovedlo znova nasimulovat.
Začalo mi to dělat po 5km jízdy při volnoběhu, tak nevim jestli by to mohl bejt startér, ale možná...
Zvuk jde opravdu odněkud, co je blízko, nebo spojený se skříní. Poslechem bych startér nediagnostikoval?
Olej je podle mě naprosto ok jak ve víku, tak na měrce.
Když sundám startér, na co se mám zaměřit?
Začalo mi to dělat po 5km jízdy při volnoběhu, tak nevim jestli by to mohl bejt startér, ale možná...
Zvuk jde opravdu odněkud, co je blízko, nebo spojený se skříní. Poslechem bych startér nediagnostikoval?
Olej je podle mě naprosto ok jak ve víku, tak na měrce.
Když sundám startér, na co se mám zaměřit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4899
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#24 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Já tu spojku neznám, ale připomíná mi to jak před 30ti lety praskaly takový planžety (byly 3 a držely radiálně moment přítlačáku proti štítu) na žigulech.
Odstředivou silou se vyklopily a brnkaly o spojkovou skříň tak dlouho, než se "ubrnkaly". Dalo se s tím normálně jezdit, jen se občas od spojky ozvalo takové kovové klapnutí, jak se přítlačák proti štítu posunul.
Odstředivou silou se vyklopily a brnkaly o spojkovou skříň tak dlouho, než se "ubrnkaly". Dalo se s tím normálně jezdit, jen se občas od spojky ozvalo takové kovové klapnutí, jak se přítlačák proti štítu posunul.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#25 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Nojo, ale splňovalo by to aspoň výše zmíněný podmínky ?
Aby bylo jasno, já si to uplně nechci opravovat sám, vim, že to asi bude něco, na co nemám, ale chtěl bych aspoň vědět, jestli s tim můžu někam popojet a kam nasměrovat servisáka. Pokud by to měl bejt třeba jen blbej přítlačák, lamela, nebo já nevim co, tak mi to stačí.
Víme teda, že to nejde z rozdělovače, z pumpy a že to neni ze skříně. Zřejmě to nebude ani upadlej ventil. Ještě by to mohl bejt startér, ale k tomu bych potřeboval ještě nějaký info a nebo to vypadá na spojku, ja ?
Jinak konstrukčně to bude stejně starý jak žigul, takže by to asi taky mohlo bejt
Ještě mi napadlo, jestli by to mohlo bejt málo oleje ? Respektive nějakej shit s tim spojenej ? Asi ne, ale já prostě na tom autě nejsem schopnej změřit, kolik ho tam je. Ani na Cčku ta měrka pořádně neukazuje, auto nesmí bejt ohřátý, musí stát na naprostý rovině a pak teprve tam je něco vidět, možná... Půllitr jsem pro jistotu dolil.
Aby bylo jasno, já si to uplně nechci opravovat sám, vim, že to asi bude něco, na co nemám, ale chtěl bych aspoň vědět, jestli s tim můžu někam popojet a kam nasměrovat servisáka. Pokud by to měl bejt třeba jen blbej přítlačák, lamela, nebo já nevim co, tak mi to stačí.
Víme teda, že to nejde z rozdělovače, z pumpy a že to neni ze skříně. Zřejmě to nebude ani upadlej ventil. Ještě by to mohl bejt startér, ale k tomu bych potřeboval ještě nějaký info a nebo to vypadá na spojku, ja ?
Jinak konstrukčně to bude stejně starý jak žigul, takže by to asi taky mohlo bejt
Ještě mi napadlo, jestli by to mohlo bejt málo oleje ? Respektive nějakej shit s tim spojenej ? Asi ne, ale já prostě na tom autě nejsem schopnej změřit, kolik ho tam je. Ani na Cčku ta měrka pořádně neukazuje, auto nesmí bejt ohřátý, musí stát na naprostý rovině a pak teprve tam je něco vidět, možná... Půllitr jsem pro jistotu dolil.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek