940 - mimo provoz, prosím pomoc

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
M.a.r.e.k
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 133
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Ahoj,

dnes ráno jsem neodjel svou devítkou do práce :sorry:

Včera večer jsem s autem absolvoval cestu Olomouc - Jihlava a zaparkoval před domem. Když jsem ráno nastartoval a vyjel z místa, tak auto zdechlo. Když jsem znovu nastartoval, tak se okamžitě "udusilo" a to se opakovalo, takže jsem gravitací zajel zpět na parkovací místo a zkoušel to znovu jak na benzín, tak přímo na LPG. Auto buď chytne nebo ne a pokud ano, tak okamžitě zdechne, jako by se udusilo... (ani sešlápnutí pedálu plynu nepomáhá) :sorry:

Auto včera jelo jak švýcarské hodinky, jediné co se stalo a to snad doufám nemá spojitost, bylo to, že mi do otvoru pro ruční brzdu spadl zapalovač při odchodu z auta.

Zítra odpoledne jsem domluven s mechanikem aby na to koukl, nevíte prosím náhodou co by mu mohlo být? :cry:

Budu vděčný za každou Vaší radu nebo postřeh!

Díky.

Marek
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4973
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Ondra. »

mám obavu že jestli to není majstr na LHjet tka to bude pokus omyl, redukce z OBD2 na blikátko je základ, pokud nemáš ještě blikačku v motorovým prostoru
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

M.a.r.e.k
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 133
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Teď jsem to byl ještě zkusit, protože mi to nedalo.

Na LPG jsem ho oživil! Ráno bylo chladno, takže proto jsem ho zřejmě na LPG neudržel při životě.. Když poté přepnu na benzín auto zdechne..

Takže palivové čerpadlo? Před dvěma lety jsou kupoval nové BOSCH..

Má cenu kupovat opět nové? Nebo nemáte prosím někdo funkční v regálu? :unknown:

Díky!
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

kV8ba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 449
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od kV8ba »

Jak říká Ondra. blikačka je základ viz: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=42574

Čerpadlo slyšíš, když dáš klíček do II? Jestli dává tlak ověříš snadno na liště se vstřikama, buď je tam ventilek nebo opojíš přívodní hadici z nádrže (ta se šroubením).
Taky to může být jen relátko...
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13063
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Urvanej »

Tak tak. Uplně první bych poslechl/ověřil čerpadlo, zda dává, jak píšou kluci. Pak zkusil vyblikat. Pak to vyresetoval, tzn. odpojil baterku nebo poj. č.1 na 5 minut. Možná si natankoval nějakej sajrajt a LH se blbě naučilo, nebo odchází lambáda/váha.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Mattyfu
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 960
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Mattyfu »

To mi udělala i moje 850. Praskla mi pojistka od palivovyho cerpadla, zkoukni pojistky, zkus prohodit relé a pak asi to čerpadlo. Snad to bude jen kravina hodně štěstí.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1792
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od standa »

Jestli má auto snahu chytnout,tak bych začal odpojením váhy vzduchu (jak už psal Uřvanej)...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Benjamin Krejčí
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V945, B230FB, 1993

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Benjamin Krejčí »

snímač otáček kliky?
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 964
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od vityjan »

Bez toho by nejela na LPG ne?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985

M.a.r.e.k
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 133
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Pánové děkuji za komentáře!

S mechanikem jsme po kontrole pár prvků usoudili, že to bude zřejmě opravdu zase to čerpadlo.. :sorry:

Díky tomu, že na LPG jede, jsme hodně závad vyloučili.

Čerpadlo už je na cestě, tak snad bude zítra doručeno. Dám vědět zdali to bylo opravdu ono.. :wink:

Díky. :angel:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Benjamin Krejčí
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V945, B230FB, 1993

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Benjamin Krejčí »

Setkal jsem se se špatným indukčnim čidlem, kdy auto šlo nastartovat, a po zahřátí motor zhasl. Poté šel nastartovat až napotřetí.
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1792
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od standa »

M.a.r.e.k píše:Pánové děkuji za komentáře!

S mechanikem jsme po kontrole pár prvků usoudili, že to bude zřejmě opravdu zase to čerpadlo.. :sorry:

Díky tomu, že na LPG jede, jsme hodně závad vyloučili.

Čerpadlo už je na cestě, tak snad bude zítra doručeno. Dám vědět zdali to bylo opravdu ono.. :wink:

Díky. :angel:
Pokud to čerpadlo nebude, tak bych ho mechanikovi rozhodně neplatil, protože se dá triviálně kontrolovat na zpětném vedení - pokud benzin teče, tak je čerpadlo ok.
To se učí i na nejblbějším učňáku...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

M.a.r.e.k
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 133
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od M.a.r.e.k »

standa píše:
M.a.r.e.k píše:Pánové děkuji za komentáře!

S mechanikem jsme po kontrole pár prvků usoudili, že to bude zřejmě opravdu zase to čerpadlo.. :sorry:

Díky tomu, že na LPG jede, jsme hodně závad vyloučili.

Čerpadlo už je na cestě, tak snad bude zítra doručeno. Dám vědět zdali to bylo opravdu ono.. :wink:

Díky. :angel:
Pokud to čerpadlo nebude, tak bych ho mechanikovi rozhodně neplatil, protože se dá triviálně kontrolovat na zpětném vedení - pokud benzin teče, tak je čerpadlo ok.
To se učí i na nejblbějším učňáku...
Mechanik dostal zaplaceno :angel:

Po výměně palivového čerpadla, je vše tak jak má být.. :beer:

Ještě jednou díky za pomoc. :kuchta:
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Hektolitr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 120
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B200FT M90 MY97
Bydliště: Semily

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Hektolitr »

Ahoj,
řeším podobný problém jako M.a.r.e.k., ve zkratce - potřeboval bych vědět, kde najít spojku kabelu, vedoucího k čerpadlu. Popíšu to ale celé od začátku:

-> Asi před půl rokem auto začalo občas cukat při jízdě do kopce. Při podřazení cukání přestalo.
-> Před třemi týdny auto začalo fungovat režimem "ujedu 20km a pak chcípnu". V kopci a bez cukání. Zjištěno toliko to, že do motoru neteče benzín, po půl hodině až hodině auto normálně nastartovalo a vrátil jsem se domů.
-> Před dvěma týdny jsem nastartoval, ujel 60m a to bylo naposled, co auto jelo. Konečně příležitost závadu sledovat. Instruoval mě po telefonu Standa.
-> Při otočení klíčku do polohy II se NĚKDY čerpadlo na vteřinu ozvalo, při startu motor normálně naskočil, ale čerpadlo ne a po pár vteřinách chcípl. Při opakovaném otočení do polohy II se už čerpadlo neozvalo, chtělo to hodně dlouhou pauzu (den).
-> Připojil jsem +baterku na pojistku 11(lambda a čerpadlo) a zkoušel, žádný efekt. Pojistka je OK.(Funkčnost překlenutí zkoušena na pojistce 19-světla)
-> Zvuk, co se ozýval z čerpadla, bych nenazval "bzučení" nebo "vrnění", spíš takovej nesouvislej nedefinovatelnej rachot, něco jako šroťák na jabka k moštování. Dokud jsem ale neměl otevřenej servisní otvor, tak jsem čerpadlo nikdy neslyšel, překrývá se to se zvuky, co jdou odkudsi z desky a CDpřehravače.
-> Chtěl jsem připojit zkoušečku místo čerpadla, ale na připojovacím kabelu není jediná spojka(!) Stopoval jsem celé vedení (červený kabel) servisním otvorem pro čerpadlo i pod autem i v prostoru por rezervní kolo a pokud nejsem fakt slepej, tak tam žádná spojka není. Přímo z čerpadla se to vytáhnout nedá. Co teď? Kde bych tu spojku našel?
Auto se celou dobu sledování chová způsobem někdy se čerpadlo ozve, někdy ne, někdy nastartuje, někdy ne...

Auto stojí v louži na kopci na konci světa, (u mně před domem). Pokud to je čerpadlo, opravovat to bude Raolsa, ale nemá u domu místo a nemá na to ani moc času, tak potřebuju zjistit, co to opravdu je. Když to čerpadlo nebude, budu to asi řešit s někým jiným. Auto už dva týdny nejezdí a pomalu dochází baterka na pokusy.

Předem děkuju za nápady.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

GDPR_user

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od GDPR_user »

V 940 jsou čerpadla dvě.Pokud je chcíplé to v nádrži,tak to pod autem to utáhne,ale je namáháno daleko více,takže chcípne.

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4973
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Ondra. »

Martine model 96 ma uz jen jedno v nadrzi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od GDPR_user »

Ondra. píše:Martine model 96 ma uz jen jedno v nadrzi
Jsi si jist i u 940ky?

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4973
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Ondra. »

Naprosto. Zvlast u turbiny
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14363
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od raolsa »

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Hektolitr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 120
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B200FT M90 MY97
Bydliště: Semily

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Hektolitr »

raolsa píše:Tady na obrázcích je vidět jak daleko jsou cca konektory, kudy vedou netuším, ale vzhledem k té průchodce budou někde uvnitř auta, ne?
Ahoj, díky. Ano, podle průchodky uvnitř auta, ta průchodka je zřejmě do prostoru rezervy, kde to dělá jen ostrý ohyb a mizí kdesi mezi rezervou a blatníkem. Tam jsem se probít zatím nedokázal. Jinak skrz inspekční otvor a pod autem jsem se snažil očučet každý milimetr toho kabelu a konektor nenašel. (Ležení v louži pod autem super zážitek...) Zítra to tedy zkusím stopovat dál. Nouzové řešení přeštípnout ten kabel v prostoru rezervy, kde jse sucho, proměřit, a když to nebude tím, tak zase spojit...? :oops: Je to velká prasárna?
raolsa píše:Jinak čerpadlo má číslo 9438756, ta cena je mazec :shock:
Ano, to je jedna třetina ceny, za kterou jsem vůz koupil :D V Autodatu v Semilech mi našli origo za 5.700, od Bosche za 1.600. Existuje důvod, proč tam dávat originál?
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14363
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od raolsa »

Štípat nemusíš, stačí tam vrazit špendlík. Teda po rozříznutí obalu, aby jsi viděl jednotlivé kabely.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Doktor 1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 236
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Doktor 1 »

z vlastní zkušenosti - auto nastartovalo - po zahřátí chcíplo a další jízda zase až po vystydnutí - příčina: Halův snímač
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

Hektolitr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 120
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo 945 B200FT M90 MY97
Bydliště: Semily

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Hektolitr »

Děkuju za veškeré rady a tipy. Dnes jsem konečně provedl zkoušku kabelu napíchnutím špendlíků a připojením žárovkové zkoušečky - s výsledkem vadné čerpadlo. Hned je mi líp, když vím, čím to je :roll:
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |

M.a.r.e.k
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 133
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: Volvo V60 D5 AWD
Bydliště: Pelhřimov

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od M.a.r.e.k »

Ahoj,

pokud budeš kupovat nové (dle mého názoru nemá smysl kupovat použité..), tak já jsem bral čerpadlo zde:
http://www.autodilycz.cz/nahradni-dily/palivove-cerpadlo-bosch-233364/

Marek
_________________
Je:Volvo V60 D5 AWD, D5244T, 158 KW, MY 2012
Bylo:Volvo 945, B230FK, LPG, 99KW, r.v. 1996 Volvo S90, B6304S, 150KW, r.v. 1997 Obrázek
Volvo S40, 99KW, r.v. 1998

Ori
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Vůz: 940 Polar 2.0 turbo

940 - mimo provoz, prosím pomoc

Příspěvek od Ori »

Oledne toho cerpadla, pry odchazi hlavne z duvodu mala benzinu v nadrzi. Mas-li LPG, pak mej v nadrzi vzdy vic jak 1/4 benzinu, jinak se to prej podela... stalo se mi taky, na uplne samem aute.

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé