Včera večer jsem s autem absolvoval cestu Olomouc - Jihlava a zaparkoval před domem. Když jsem ráno nastartoval a vyjel z místa, tak auto zdechlo. Když jsem znovu nastartoval, tak se okamžitě "udusilo" a to se opakovalo, takže jsem gravitací zajel zpět na parkovací místo a zkoušel to znovu jak na benzín, tak přímo na LPG. Auto buď chytne nebo ne a pokud ano, tak okamžitě zdechne, jako by se udusilo... (ani sešlápnutí pedálu plynu nepomáhá)
Auto včera jelo jak švýcarské hodinky, jediné co se stalo a to snad doufám nemá spojitost, bylo to, že mi do otvoru pro ruční brzdu spadl zapalovač při odchodu z auta.
Zítra odpoledne jsem domluven s mechanikem aby na to koukl, nevíte prosím náhodou co by mu mohlo být?
mám obavu že jestli to není majstr na LHjet tka to bude pokus omyl, redukce z OBD2 na blikátko je základ, pokud nemáš ještě blikačku v motorovým prostoru
Čerpadlo slyšíš, když dáš klíček do II? Jestli dává tlak ověříš snadno na liště se vstřikama, buď je tam ventilek nebo opojíš přívodní hadici z nádrže (ta se šroubením).
Taky to může být jen relátko...
_________________ KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
Tak tak. Uplně první bych poslechl/ověřil čerpadlo, zda dává, jak píšou kluci. Pak zkusil vyblikat. Pak to vyresetoval, tzn. odpojil baterku nebo poj. č.1 na 5 minut. Možná si natankoval nějakej sajrajt a LH se blbě naučilo, nebo odchází lambáda/váha.
To mi udělala i moje 850. Praskla mi pojistka od palivovyho cerpadla, zkoukni pojistky, zkus prohodit relé a pak asi to čerpadlo. Snad to bude jen kravina hodně štěstí.
_________________ Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190