kufr 850 kombi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Radějov
- Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG
kufr 850 kombi
Mohli byste mi poskytnout rozměry kufru 850 kombi? (v,š,h)
Potřebuju vědět, jestli mi tam vleze cimbál bez sklopení sedaček popř. s jednou sklopenou. (cimbál 150x78x40)Dík
Potřebuju vědět, jestli mi tam vleze cimbál bez sklopení sedaček popř. s jednou sklopenou. (cimbál 150x78x40)Dík
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5
s jednou sklopenou sedackou se tam bedna tehle rozmeru vejde
vyska vstupniho otvoru je na krajich 75cm, uprostred 79 cm, mezi podbehama je cca 112cm, hloubku bez sklopenejch sedacek jsem nikdy nemeril - se sklopenejma sedacka je hloubka tusim 186cm (zalezi na tom, jak mas posunuty predni sedadla)
vyska vstupniho otvoru je na krajich 75cm, uprostred 79 cm, mezi podbehama je cca 112cm, hloubku bez sklopenejch sedacek jsem nikdy nemeril - se sklopenejma sedacka je hloubka tusim 186cm (zalezi na tom, jak mas posunuty predni sedadla)
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Radějov
- Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5
tam snad nejni co resithamar píše:Díky. Tím víc po 850 toužím. Jen musím přesvědčit svoji polovičku. Je to boj oktávka x 850. :?
850 je o dve tridy vejs nez ochcavka - nizsi stredni x vyssi stredni trida
o cene ani nemluvim
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Slovo "Ochcávka " na tomhle fóru raději ani nevypouštěj - to je jak červený hadr na býkahamar píše:Díky. Tím víc po 850 toužím. Jen musím přesvědčit svoji polovičku. Je to boj oktávka x 850. :?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Radějov
- Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Radějov
- Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Offline
- Příspěvky: 182
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Radějov
- Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG
Zatím to vypadá nerozhodně. :?
850 asi bude , ale až ze začátku příštího roku.
Teď bych si musel pujčit, protože za felcku mi asi 850 nikdo nevymnění .
Nebo, že by se někdo takový našel?
Asi ne tak budu muset do ní zase nasypat, aby eště chvilku vydržela
850 asi bude , ale až ze začátku příštího roku.
Teď bych si musel pujčit, protože za felcku mi asi 850 nikdo nevymnění .
Nebo, že by se někdo takový našel?
Asi ne tak budu muset do ní zase nasypat, aby eště chvilku vydržela
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Radějov
- Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG
Na sautu jsem našel 850 z 1995 s LPG najeto 260000 za 80 tKč.
https://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_ ... f_r=&f_ft=
Nevíte někdo o tom autě něco bližšího? Na to bych měl.
Co vy na to?
https://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_ ... f_r=&f_ft=
Nevíte někdo o tom autě něco bližšího? Na to bych měl.
Co vy na to?
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Vypada skvele, budu muset utrit slintanec.
A je to foceny snad u nekoho na zahrade, takze nestoji v nejakem podvodnem bazaru (vyjimkam se omlouvam)
Mimochodem, taky lehce presvedcuju pritelkyni o Volvu, 850 uz preslo z polohy "hnus, radsi budu jezdit vlakem" do nynejsi "minimalisticky design, skoro hezke".
A je to foceny snad u nekoho na zahrade, takze nestoji v nejakem podvodnem bazaru (vyjimkam se omlouvam)
Mimochodem, taky lehce presvedcuju pritelkyni o Volvu, 850 uz preslo z polohy "hnus, radsi budu jezdit vlakem" do nynejsi "minimalisticky design, skoro hezke".
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5
lehce me zarazi jedna vec - uvadi, ze se jedna o 20tiventilovy motor, ale vykon uvadi pouze 103kWhamar píše: Na sautu jsem našel 850 z 1995 s LPG najeto 260000 za 80 tKč.
https://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_ ... f_r=&f_ft=
Nevíte někdo o tom autě něco bližšího? Na to bych měl.
Co vy na to?
taky dost zalezi, jakej je tam plyn, esli uz se sekvencnim vstrikovanim, nebo neco staryho
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Podle fotek vypadá super. Teď by to chtělo osobní prohlídku a hlavně projížďku. Jde o to, aby některé věci nebyly před umřením (spojka, brzdy, rozvoďák apod.). To by se pak cena po několika měsících mohla hodně navýšit. Ale podle foto to fakt vypadá skvěle. A ten výkon jak psal Bídák bude asi překlep. Podle foto je to jednoznačně 20 V, tedy 125 kW. Těch 103 kW patří pro 10 V. A žádný plyn, ani ten starý nesebere motoru 20 kW výkonu. V tomto případě se jedná o ideální motorizaci v poměru výkon - spotřeba. Přeji úspěšný lov a seriozního prodávajícího.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Co já mám za informace, tak u LPG se směšovačem se udává snížení výkonu tak o 10 % výkonu, u sekvenčního vstřikování 2-3 % (téměř neznatelné) - informace od firmy, která se zabývá přestavbou aut na LPG. V tomto případě by se tedy jednalo o výkon místo 125 kW tak 110 kW. A to by to někdo musel změřit na stolici. Ale pokud je v inzerátu uvedeno 103 kW, tak to je zcela evidentní překlep, kdy je uveden výkon 10 V motoru.bidak píše:pokud pod pojmem stary myslis LPG jen se smesovacem, tak sebere klidne i vic nez 20kW, obecne bych rekl 20-25% vykonubobika 850 T5R píše:A žádný plyn, ani ten starý nesebere motoru 20 kW výkonu.
Ty volve, kdyby LPG sebralo 25 % výkonu, tak by Š 120 měla místo 50 PS asi tak 38. A při tomto výkonu by nejela téměř stejně jako na benzín, to znamená cca 140 km/h. Sám jsem měl neofiko plyn v žigulu a jediný rozdíl mezi bezínem a plynem byl v akceleraci a v točivém momentu a to nijak výrazný. Pokud bych měl o 1/4 menší výkon, tak to bych to sakra poznal ve všech jízdních režimech. Dá se to přirovnat tomu, že by šel motor na 3 válce.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Radějov
- Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG
Tak jsem volal na ten inzerát a zjistil:
spojka, brzdy, motor, by měly být OK, jen bude asi třeba vyměnit rozvodový řemen.
Problém vidím v tom, že není zapsáno LPG ( stáří cca 5 let, bez vstřiku)
Celkový stav by měl být dobrý, zachovalý.
Tak nevím. Rád bych se na to podíval, ale je to pro mě trochu z ruky (cca400km).
spojka, brzdy, motor, by měly být OK, jen bude asi třeba vyměnit rozvodový řemen.
Problém vidím v tom, že není zapsáno LPG ( stáří cca 5 let, bez vstřiku)
Celkový stav by měl být dobrý, zachovalý.
Tak nevím. Rád bych se na to podíval, ale je to pro mě trochu z ruky (cca400km).
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
bal bych se toho nezapsaneho plynu.....hamar píše:Tak jsem volal na ten inzerát a zjistil:
spojka, brzdy, motor, by měly být OK, jen bude asi třeba vyměnit rozvodový řemen.
Problém vidím v tom, že není zapsáno LPG ( stáří cca 5 let, bez vstřiku)
Celkový stav by měl být dobrý, zachovalý.
Tak nevím. Rád bych se na to podíval, ale je to pro mě trochu z ruky (cca400km).
ad presvedcovani: kolega chtel koupit neco pekneho kulateho pro rodinu a vcera si privez 945ku.... stacilo aby se s tim autem on i jeho zena svezli.... presvedcilo je to dokonale....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5
pokud mas ty informace ze strakonickyho Autogas centra, tak potes pambu, tahle pakaz mi uz nesmi sahnout na auto - kdo videl jak mi zmrvili montaz LPG do 850, ten vi o cem mluvim...bobika 850 T5R píše:Co já mám za informace, tak u LPG se směšovačem se udává snížení výkonu tak o 10 % výkonu, u sekvenčního vstřikování 2-3 % (téměř neznatelné) - informace od firmy, která se zabývá přestavbou aut na LPG. V tomto případě by se tedy jednalo o výkon místo 125 kW tak 110 kW. A to by to někdo musel změřit na stolici. Ale pokud je v inzerátu uvedeno 103 kW, tak to je zcela evidentní překlep, kdy je uveden výkon 10 V motoru.
Ty volve, kdyby LPG sebralo 25 % výkonu, tak by Š 120 měla místo 50 PS asi tak 38. A při tomto výkonu by nejela téměř stejně jako na benzín, to znamená cca 140 km/h. Sám jsem měl neofiko plyn v žigulu a jediný rozdíl mezi bezínem a plynem byl v akceleraci a v točivém momentu a to nijak výrazný. Pokud bych měl o 1/4 menší výkon, tak to bych to sakra poznal ve všech jízdních režimech. Dá se to přirovnat tomu, že by šel motor na 3 válce.
jinak ten vykonovej propad u S120 byl fakt takovej jak pises, jel jsem s nekolika skodkama a vsechny jely na LPG vyrazne hur nez na benzin!
jel jsem i s ochcavkou 1,6 se smesovacem a taky to byl super hnus
btw, uvadenej vykonostni propad u sekvencniho vstriku je 5-6%
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé