kufr 850 kombi

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
hamar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Radějov
Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG

kufr 850 kombi

Příspěvek od hamar »

Mohli byste mi poskytnout rozměry kufru 850 kombi? (v,š,h)
Potřebuju vědět, jestli mi tam vleze cimbál bez sklopení sedaček popř. s jednou sklopenou. (cimbál 150x78x40)Dík
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG

Cafa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 139
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

Příspěvek od Cafa »

u moji v70 je vyska 76 - vstupni otvor. Ostatni rozmery bych musel premerit, jen vim, ze od prvni prekazky sklopenych sedadel po horni hranu vstupniho prostoru je delka cca 165cm, dole cca 180, bez sklopeni nevim, ale tak zatim jsem nenarazil na problem. :)
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

s jednou sklopenou sedackou se tam bedna tehle rozmeru vejde
vyska vstupniho otvoru je na krajich 75cm, uprostred 79 cm, mezi podbehama je cca 112cm, hloubku bez sklopenejch sedacek jsem nikdy nemeril - se sklopenejma sedacka je hloubka tusim 186cm (zalezi na tom, jak mas posunuty predni sedadla)
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

hamar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Radějov
Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG

Příspěvek od hamar »

Díky. Tím víc po 850 toužím. :lol: Jen musím přesvědčit svoji polovičku. Je to boj oktávka x 850. :?
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

hamar píše:Díky. Tím víc po 850 toužím. :lol: Jen musím přesvědčit svoji polovičku. Je to boj oktávka x 850. :?
tam snad nejni co resit :o
850 je o dve tridy vejs nez ochcavka - nizsi stredni x vyssi stredni trida
o cene ani nemluvim
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5063
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

hamar píše:Díky. Tím víc po 850 toužím. :lol: Jen musím přesvědčit svoji polovičku. Je to boj oktávka x 850. :?
Slovo "Ochcávka :twisted: " na tomhle fóru raději ani nevypouštěj - to je jak červený hadr na býka :D :D :D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

hamar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Radějov
Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG

Příspěvek od hamar »

To su rád, že jste mě ubezpečili o správnosti mého názoru. :) Teď to je na mně, abych zapracoval doma. Ale snad to bude v pohodě, protože mám zažádané o zbrojní průkaz. 8) :twisted:
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

hmmmmm, kdo u vas doma vari?
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

hamar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Radějov
Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG

Příspěvek od hamar »

:? No tak to asi budu muset vyjednávat.
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

hamar píše::? No tak to asi budu muset vyjednávat.
spis se zeptej, esli jsi ji nekdy kecal do vyberu hrncu, robotu, mixeru a podobnyho nacini - a ze to souhrnne taky nejni nejlevnejsi zalezitost, ne?
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Cafa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 139
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Vůz: 2006 S40 1.6D
Bydliště: Lovosice / Litoměřice

Příspěvek od Cafa »

vem zenu a domluv si s nekym kdo ma 850 projizdku, uvidis, ze se ji to zalibi, s oktavkou je to nesrovnatelny!!!
_________________
Je:
* 2006 S40 D4164T
Bylo:
* 2001 V70 XC B5244T3 Geartronic Obrázek
* 1999 V70 XC 2,4T
* 2000 S40 2.0T

Marek Vild
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 183
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

hamar píše::? No tak to asi budu muset vyjednávat.
Nevyjednávej, máme doma obojí, a V 850 je někde trochu jinde.
Když tak se napapáš v hospodě. :twisted: :wink:
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

hamar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Radějov
Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG

Příspěvek od hamar »

Zatím to vypadá nerozhodně. :?
850 asi bude :D , ale až ze začátku příštího roku.
Teď bych si musel pujčit, protože za felcku mi asi 850 nikdo nevymnění :cry: .
Nebo, že by se někdo takový našel? :shock: :) :) :D :D :lol: :lol:

Asi ne :cry: tak budu muset do ní zase nasypat, aby eště chvilku vydržela :(
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG

hamar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Radějov
Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG

Příspěvek od hamar »

:shock: Na sautu jsem našel 850 z 1995 s LPG najeto 260000 za 80 tKč. :shock:
https://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_ ... f_r=&f_ft=
Nevíte někdo o tom autě něco bližšího? Na to bych měl. :)
Co vy na to?
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

Příspěvek od HonzaA »

Vypada skvele, budu muset utrit slintanec.

A je to foceny snad u nekoho na zahrade, takze nestoji v nejakem podvodnem bazaru (vyjimkam se omlouvam)

Mimochodem, taky lehce presvedcuju pritelkyni o Volvu, 850 uz preslo z polohy "hnus, radsi budu jezdit vlakem" do nynejsi "minimalisticky design, skoro hezke". :wink:
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

hamar píše::shock: Na sautu jsem našel 850 z 1995 s LPG najeto 260000 za 80 tKč. :shock:
https://www.sauto.cz/search.php?f_k=1&f_ ... f_r=&f_ft=
Nevíte někdo o tom autě něco bližšího? Na to bych měl. :)
Co vy na to?
lehce me zarazi jedna vec - uvadi, ze se jedna o 20tiventilovy motor, ale vykon uvadi pouze 103kW
taky dost zalezi, jakej je tam plyn, esli uz se sekvencnim vstrikovanim, nebo neco staryho
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvky: 330
Registrován: 18 roků
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

Podle fotek vypadá super. :D Teď by to chtělo osobní prohlídku a hlavně projížďku. Jde o to, aby některé věci nebyly před umřením (spojka, brzdy, rozvoďák apod.). To by se pak cena po několika měsících mohla hodně navýšit. Ale podle foto to fakt vypadá skvěle. A ten výkon jak psal Bídák bude asi překlep. Podle foto je to jednoznačně 20 V, tedy 125 kW. Těch 103 kW patří pro 10 V. A žádný plyn, ani ten starý nesebere motoru 20 kW výkonu. V tomto případě se jedná o ideální motorizaci v poměru výkon - spotřeba. Přeji úspěšný lov a seriozního prodávajícího. :D
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

bobika 850 T5R píše:A žádný plyn, ani ten starý nesebere motoru 20 kW výkonu.
pokud pod pojmem stary myslis LPG jen se smesovacem, tak sebere klidne i vic nez 20kW, obecne bych rekl 20-25% vykonu
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvky: 330
Registrován: 18 roků
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

bidak píše:
bobika 850 T5R píše:A žádný plyn, ani ten starý nesebere motoru 20 kW výkonu.
pokud pod pojmem stary myslis LPG jen se smesovacem, tak sebere klidne i vic nez 20kW, obecne bych rekl 20-25% vykonu
Co já mám za informace, tak u LPG se směšovačem se udává snížení výkonu tak o 10 % výkonu, u sekvenčního vstřikování 2-3 % (téměř neznatelné) - informace od firmy, která se zabývá přestavbou aut na LPG. V tomto případě by se tedy jednalo o výkon místo 125 kW tak 110 kW. A to by to někdo musel změřit na stolici. Ale pokud je v inzerátu uvedeno 103 kW, tak to je zcela evidentní překlep, kdy je uveden výkon 10 V motoru. :wink:
Ty volve, kdyby LPG sebralo 25 % výkonu, tak by Š 120 měla místo 50 PS asi tak 38. A při tomto výkonu by nejela téměř stejně jako na benzín, to znamená cca 140 km/h. Sám jsem měl neofiko plyn v žigulu a jediný rozdíl mezi bezínem a plynem byl v akceleraci a v točivém momentu a to nijak výrazný. Pokud bych měl o 1/4 menší výkon, tak to bych to sakra poznal ve všech jízdních režimech. Dá se to přirovnat tomu, že by šel motor na 3 válce. 8)
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

hamar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 43
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Radějov
Vůz: 2x - 940 kombi, 97, B200FT, LPG

Příspěvek od hamar »

Tak jsem volal na ten inzerát a zjistil:
spojka, brzdy, motor, by měly být OK, jen bude asi třeba vyměnit rozvodový řemen.
Problém vidím v tom, že není zapsáno LPG ( stáří cca 5 let, bez vstřiku)
Celkový stav by měl být dobrý, zachovalý.
Tak nevím. Rád bych se na to podíval, ale je to pro mě trochu z ruky (cca400km).
_________________
Hamar
zelená 940 kombi, 96, B200FT, LPG

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1049
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

hamar píše:Tak jsem volal na ten inzerát a zjistil:
spojka, brzdy, motor, by měly být OK, jen bude asi třeba vyměnit rozvodový řemen.
Problém vidím v tom, že není zapsáno LPG ( stáří cca 5 let, bez vstřiku)
Celkový stav by měl být dobrý, zachovalý.
Tak nevím. Rád bych se na to podíval, ale je to pro mě trochu z ruky (cca400km).
bal bych se toho nezapsaneho plynu.....

ad presvedcovani: kolega chtel koupit neco pekneho kulateho pro rodinu a vcera si privez 945ku.... stacilo aby se s tim autem on i jeho zena svezli.... presvedcilo je to dokonale....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

bobika 850 T5R píše:Co já mám za informace, tak u LPG se směšovačem se udává snížení výkonu tak o 10 % výkonu, u sekvenčního vstřikování 2-3 % (téměř neznatelné) - informace od firmy, která se zabývá přestavbou aut na LPG. V tomto případě by se tedy jednalo o výkon místo 125 kW tak 110 kW. A to by to někdo musel změřit na stolici. Ale pokud je v inzerátu uvedeno 103 kW, tak to je zcela evidentní překlep, kdy je uveden výkon 10 V motoru. :wink:
Ty volve, kdyby LPG sebralo 25 % výkonu, tak by Š 120 měla místo 50 PS asi tak 38. A při tomto výkonu by nejela téměř stejně jako na benzín, to znamená cca 140 km/h. Sám jsem měl neofiko plyn v žigulu a jediný rozdíl mezi bezínem a plynem byl v akceleraci a v točivém momentu a to nijak výrazný. Pokud bych měl o 1/4 menší výkon, tak to bych to sakra poznal ve všech jízdních režimech. Dá se to přirovnat tomu, že by šel motor na 3 válce. 8)
pokud mas ty informace ze strakonickyho Autogas centra, tak potes pambu, tahle pakaz mi uz nesmi sahnout na auto - kdo videl jak mi zmrvili montaz LPG do 850, ten vi o cem mluvim...

jinak ten vykonovej propad u S120 byl fakt takovej jak pises, jel jsem s nekolika skodkama a vsechny jely na LPG vyrazne hur nez na benzin!
jel jsem i s ochcavkou 1,6 se smesovacem a taky to byl super hnus

btw, uvadenej vykonostni propad u sekvencniho vstriku je 5-6% :wink:
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé