850tka imobilizer versus vlek

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Jirrka
Offline
Příspěvky: 340
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Pardubice

850tka imobilizer versus vlek

Příspěvek od Jirrka »

Moje auto nechce startovat s připojeným vlekem. Jen to lehce cvakne, jako kdyz je špatná civka nebo starter. Mate s tím zkušenost?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

iconek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 203
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Mělník
Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997

850tka imobilizer versus vlek

Příspěvek od iconek »

IMMO to nebude, to by točilo, ale nechytlo.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi

Jirrka
Offline
Příspěvky: 340
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Pardubice

850tka imobilizer versus vlek

Příspěvek od Jirrka »

No nevím. Když nestrčíš tyčku do imobilizerů, která ho deaktivuje, tak ti teda rozhodně točit nebude. Prostě ti svítí jen kontrolky a ani tuk. Měl jsem už před tím 850 7 let, akorát jsem neměl tažný.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

850tka imobilizer versus vlek

Příspěvek od doktor »

A bez vleku startuje?

Pak bude problém v elektrice - bude to nějaké vadné relé v okruhu pro tažné. Bývají schované v zadní levé (event. pravé) kapse za kolem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Jirrka
Offline
Příspěvky: 340
Registrován: 21 roků 2 měsíce
Bydliště: Pardubice

850tka imobilizer versus vlek

Příspěvek od Jirrka »

Dík za radu. Mrknu na to. Když vlek odpojím, tak to naskočí, ale až tak třeba za 10 minut. Všiml jsem si ve zpětném zrcátku, že nějak haprovaly světla na vleku, ale když jsem vylezl, abych je zkontroloval tak fungovaly.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1460
Registrován: 18 roků
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

850tka imobilizer versus vlek

Příspěvek od kwiko »

Rok vyroby tej 850? Imo na 850 skutocne odpaja starter a palivove rele.
ale ked ti to cvakne tak si ocisti konektory na baterii a ukostrenie.

danki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 326
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

850tka imobilizer versus vlek

Příspěvek od danki »

A skontroluj baterku. Ci uz neni slaba se svetelkama na vleku.
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé